|   15:07:40
דלג
  אורי נטע  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

קריאה נרגשת לאחינו המוסלמים

אני קורא לכל המוסלמים להתגייר או להתנצר, ולהשאיר מאחור זיכרון עמום שהייתם פעם שייכים לחלאת המין האנושי כל אישה, זקן וגבר מקרב הפלשתינים שהצביעו בעד האידיאולוגיה החמאסו-נאצית אינם חפים מפשע גם מי שלא לוחם באזרחי ישראל הוא תומך לחימה ואחת דינו כמו דין הנאצים: מוות
30/04/2010  |   אורי נטע   |   מאמרים   |   ישראלי-ערבי   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

"אחיי" המוסלמים,

איך אתם לא מתביישים להיות שייכים לעם שתרומתו היחידה לתרבות האנושית היא ניסיונות מוצלחים ופחות מוצלחים לרצח המוני ומתן מחסה לרוצחים. אני קורא לכם להתגייר או להתנצר, ולהשאיר מאחור זיכרון עמום שהייתם פעם שיכים לחלאת המין האנושי. להלן תאור העובדות:

1. האיסלאם בעולם

בשנת 1996 כמה שנים לפני הרצח ההמוני ב 11 בספטמבר 2001 ע"י מוסלמים, כתב סמואל הנטינגטון את ספרו המפחיד (והמשעמם – ניתן לקבל גירסת MP3 שניתנת לשמיעה באנגלית) "התנגשות הציביליזציות". בספר הוא מתאר בצורה מדעית בהקבלה מוחלטת לטקטוניקת הלוחות Plate tectonics)) את הגבול בין האיסלאם לתרבויות אחרות והוא גבול הטרור המוסלמי. טקטוניקת הלוחות מחברת בין נקודות סמוכות בהן יש רעידת אדמה ומסמנת בכך את גבולות הלוחות הטקטוניים המתנגשים. בצורה דומה, מסמן הנטינגטון על המפה את אירועי הטרור וסכסוכי הדמים בעולם ומוצא שהגבול הוא גבול בין האיסלאם לתרבויות אחרות.

כמו-כן האיסלאם חודר לתרבויות אחרות ללא גבול ברור בעקבות כשל חיסוני של מדינות כמו ארה"ב, אנגליה, אירופה ואוסטרליה. אירועי ה 11 בספטמבר וניסיון פיצוץ 10 מטוסים ע"י מוסלמים ילידי בריטניה היו כאילו.

להנטינגטון אין בשורות טובות.

יהודים, סינים, יפנים, קוריאנים, היספנים והינדים המהגרים למדינות המערב מנסים להתמזג ולהיטמע מבחינה חברתית ותרבותית (מוזיקה, תחביבים, תקשורת, תעשיה, אקדמיה). לעומתם המוסלמים רוצים להשתלט ולהטמיע את חוקי השריעה (חוקי האיסלאם), בה לאישה מעמד של טבחית, שפחת מין בעלת "הרחם המוסלמי", כפי שאמר יאסר ערפאת, זוכה פרס נובל לשלום!

2. האיסלאם באירופה

על האיסלאם באירופה תלמדו טוב ע"י צפייה "פיטנה" (fitna) (תחפשו באינטרנט) של גריט ווילדרס.

המהלך השוויצרי למניעת צריחי מסגדים - מהלך שהפסיד בסקרים אך זכה בקלפי - אמר באופן ברור ששוויצריה לא תיתן למוסלמים להשתלט על תרבותה האירופאית באמצעות דמוקרטיה.

השוויצרים פחדו מדבריו של טאיפ ארדואן, ראש ממשלת אירן ב' (טורקיה): "צריחי המסגדים באירופה הם הכידונים, כיפות המסגדים הם הקסדות והמאמינים באללה הם הלוחמים". על סמך דבריו המתונים, רצה האיש שטורקיה תתקבל לאיחוד האירופי!

3. האיסלאם במדינות מוסלמיות "מתקדמות"

במדינות מוסלמיות מתקדמות ו"דמוקרטיות" כמו פאקיסטן (בעלת נשק גרעיני), עירק ואפגניסטן, נרצחים עשרות אנשים על בסיס יום יומי, רצח המסתכם באלפים לשנה!! ורובם במסגדים שמפוצצים בפיגועי תופת. אין להם אלוהים!! הם גם לא מעריכים את חיי המוסלמים.

4. האיסלאם בטורקיה

בטורקיה, כמו באירן, יש הקצנה חריפה ומהלך של 180 מעלות לכיוון האיסלאם הקיצוני: האיסור על לבוש רעלה הוסר והרחובות בטורקיה מלאים נשים עם רעלות. המסגדים שלפני 3-4 שנים שתקו, מריעים בקולי קולות. ההקצנה כבר שם! טורקיה כבר דרכה על קברו של כמאל אתטורק.

5. מדינת ישראל והאיסלאם

מדינת ישראל עשתה שתי טעויות יסוד:

  • היא לא גירשה אחרי מלחמת 48' את הערבים המוסלמים שגרו בארץ ישראל.
  • היא לא השכילה להוציא מספרי ההיסטוריה ומהארכיונים של בריטניה וטורקיה את המספרים האמיתיים של הערבים שגרו פה לפני כיבוש הבריטים ב-1917. ביפו היו בשנת 1850, תקופת השלטון הטורקי אפס ערבים! היו רק טורקים (מוסלמים אבל לא ערבים, שעם כיבוש הבריטים, ברחו), יוונים, נוצרים מרונים (מלבנון) ויהודים. אף ערבי אחד, למרות שהערבים טוענים שהם פה כבר 500 שנה.

מתברר שרוב הערבים הגיעו לפה במסגרת פיתוח בריטי של תשתיות, הקמת שדות תעופה, השבחת מסילות ברזל והקמת נמל חיפה. לצורך הקמת נמל חיפה לבדו הובאו 20,000 ערבים מסוריה. ערבים אלו הם הבסיס לערביי חיפה. לפני הכיבוש הבריטי חיפה הייתה כפר דייגים שהכיל כ 40 משפחות! למעשה מרבית ערביי ארץ ישראל באו לפה עם הכיבוש הבריטי לחפש עבודה. השיירה הבאה צולמה בשנת 1930 והגיעה מלוב! הערבים באו לפה לעבוד, כמו פועלים תאילנדים ופיליפינים!

יהודים לעומתם חזרו למולדתם.

6. ישראל ועזה

ישראל יצאה בקיץ 2005 מעזה. מאז ישראל לא שלטה בעזה ובגבול מצרים-עזה. מאז גדלה הברחת הנשק, חומרי נפץ וטילים לעזה בכמויות מבהילות, בחסות מצרים, עימה יש לנו "שלום". במקום לפתח, לבנות בתי ספר, להקים אוניברסיטאות, לפתח חקלאות ותעשיה מתקדמת ולהפוך לסינגפור מוסלמית, הם הפכו לאירן ג'.

ישראל לא מטילה כול מצור על עזה, ישות איתה ישראל במלחמה, כמו שארה"ב (או אוסטרליה) לא הטילה מצור על יפן אבל נלחמה בה. כיוון שיש לעזה גבול עם מצרים וכול צרכיהם יכולים לבוא ממצרים, המצרים, שאינם במלחמה עם עזה יכולים לפתוח את הגבול למעבר סחורות, אבל גם המצרים, שהם מוסלמים, תומכי האיסלאם ושונאי ישראל (כול אגודות בעלי המקצוע במצרים מחרימות את ישראל - אגודת העיתונאים, סוחרים, לשכת עורכי הדין, הסתדרות הרופאים ועוד), אינם ששים לפתוח את הגבול עם עזה.

דברו עם מכי פנדל, תושבת שדרות ילידת ארה"ב, שתספר לכם על התקפת המוסלמים מעזה על בתי אזרחים, זאת ללא כל פרובוקציה וללא כל תגובה במשך שנים! האם אתם חושבים שאוסטרליה הייתה נשארת שלווה שנים רבות תחת התקפת טילים לאורך שנים מניו-זילנד למשל?

החמאס בעזה זכה בבחירות דמוקרטיות בפיקוח האו"ם! ברוב של כ-70% כל אישה, זקן וגבר שהצביעו בעד האידיאולוגיה החמאסו-נאצית אינם חפים מפשע. מי שלא לוחם באזרחי ישראל הוא תומך לחימה ואחת דינו כמו דין הנאצים: מוות. הם כידוע לכפ, רובם של המוסלמים הערבים בעזה, לא מפחדים מהמוות אלא מצפים לו. תרבות המוות היא השולטת. כל פעם שאתם רואים תמונות מסוג זה.


תיזכרו בתמונות שלמעלה. כדאי שתסתכלו טוב טוב בעיניים של הילדים האלו ותבינו שהם ואמהותיהם אינם חפים מפשע. כל פעם שתשמעו בטלוויזיה שנהרגו ילדים פלשתינים מסכנים תסתכלו בתמונות ותיזכרו שבסך הכול הם חונכו וגודלו להתאבד, תוך רצח יהודים או נוצרים או סינים, כך שאם הם לא הצליחו זה לא כל כך נורא.

7. התנהגות יהודים וערבים

  • אימא של אשתי, נאלצה לעזוב את בית הוריה, בהיותה בת 10, ולברוח ללונדון במסגרת kinder transport שארגנו ארגונים לא ממשלתיים בריטיים כחרטה מאוחרת בעקבות ה"הבאתי שלום בדורנו" של ראש ממשלת בריטניה צ'מברלין. היא גרה עם הוריה בבית בן שתי קומות במרכז ווינה. אחרי עלייתה לארץ, קיבלה בעבור אחד אבא, אחת אימא ואחת אחות קטנה שנרצחו באושוויץ, ואחד בית שתי קומות במרכז ווינה, שווי כספי של חצי מכונת כביסה, אז. אחרי כל מה שעברה, גידלה חמישה ילדים שכולם אקדמאים, נורמטיביים, עובדים ומתפרנסים בכבוד. אף אחד לא פוצץ בתי קפה או אוטובוסים בגרמניה, למרות שאולי היה מגיע להם.

  • אולי אתם לא יודעים אבל עם קום המדינה גורשו מאות אלפים של יהודים שחלק ניכר מהם היו עשירים. הם הגיעו לארץ וחיו במעברות וידעו רעב ועוני והתאוששו, אך מעולם איש מהם לא חשב, תכנן או ביצע פיגוע בשגרירות עירק בבריטניה, שגרירות מרוקו בגרמניה וכדומה.

  • פליקס זנדמן, כיום בן 85, היה ילד שמשפחתו נרצחה לעיניו ע"י נאצי בשנות ה-40'. עם השנים האיש התעשר והפך מיליארדר והרבה ממפעליו מצויים בארץ וברחבי העולם (Vishay) ובשיחה עימו סיפר לי כי היה במשפטו של רוצח הוריו וחשב על רציחתו, אך מצא נקמה טובה יותר בנאצים: הוא קנה את חברת טלפונקין הגרמנית, שלפני מלחמת העולם השנייה הייתה בבעלות של משפחת רטנאוו היהודית, ולאחר הירצחו של וולטר רטנאוו הולאמה ע"י השלטון הנאצי, ושם על כל מפעליה בכל רחבי גרמניה דגל ישראל. זהו ההבדל העיקרי בין בני התרבות האנושית, שמתגברים על מצבים קשים, לבין הערבים שעוסקים ברצח, כניסיון (לא מוצלח) לפתרון בעיות.

8. תרומת עם ישראל והאיסלאם לעולם

עם ישראל המונה כ 10 מיליון איש, הוציא מעל 20% מפרסי הנובל (כלכלה 42%, כימיה 20%, ספרות 12%, שלום - 9%, פיסיקה - 25%, רפואה - 27%), 34% מפרסי קרן וולף, 38% מפרסי האקדמיה האמריקנית למדעים US National Medal of Science 25% מפרס קיוטו. התרומה של העם היהודי לאנושות בתחומי מדע, טכנולוגיה, רפואה, תחבורה, מים, תקשורת, מחשוב ועוד, היא אדירה ביחס לכול עם אחר. גם התרומה בתחומי מדעי הרוח, החברה, הספרות והמוזיקה היא עצומה.

התרומה היחידה של האיסלאם על יותר ממיליארד מאמיניו, היא פיתוח מערכות אבטחה: בגלל פיגועי רצח המוני שהמוסלמים מבצעים, יש צורך במדינות המערב לפתח טכנולוגיות זיהוי חומרי נפץ ולמנוע ממוסלמים לרצוח לא מוסלמים במדינות המערב.

השמות עבדול מוטאלב, יוסוף רמזי, מליק נאדל, דאוד ג'ילאני, מוחמד עשה, חאליד שיח מוחמד, אסאד סרוור וטנוויר חוסיין הם לא שמות של מפתחי חיסונים, או תרופות נגד סרטן, או מפתחי מכשור רפואי מציל חיים, או תקשורת המונית, או מכשיר סלולרי חדש, הם שמות של רוצחי המונים, שהצליחו או נכשלו.

האיסלאם לא מתקשר עם שום תרבות אנושית באשר היא, זאת ללא כול קשר לישראל! לא ניתן לציין ולו שם יהודי, סיני, יפני, קוריאני, גרמני, שוודי, בלגי, טאיווני, תאילנדי, וויאטנמי, ועוד, שניסה לפוצץ מטוסים, אוטובוסים, רכבות, או מסגדים! היחידים שעושים זאת הם מוסלמים! אין להם אלוהים! אין להם מקום קדוש! בעירק ובאפגניסטן הם מפוצצים מסגדים על מאות מתפללים ללא כל צורך להסביר

לאחרונה שמעתם בוודאי על הבניין הגבוה בעולם שנבנה בדובאי ועל הפרויקט העצום של הקמת איים בים. אבל לא היה לאף מדינה מוסלמית מהעשירות בעולם דולר אחד(!) לעזור לנפגעי הרעש בהאיטי. לישראל היה!

העולם בו מוסלמים חזקים הוא עולם מפחיד ומסוכן, בו בני דתות אחרות (או חסרי דת) הם נחותים, בו חופש הדיבור קיים רק למילה האחרונה, בטרם ראשך נערף. בדומה לנאצים, המוטיבציה היא שלטון על העולם. לתנועה רצחנית זאת יש רק פתרון אחד והוא אותו פיתרון שבנות הברית הגיעו עם סיום מלחמת העולם השנייה: הם גמלו את היפנים ואת הגרמנים מיצר התאבדות וזה עובד כבר 65 שנה!

האיש בתמונה למעלה רוצץ באבן ראשה של ילדה בת שנתיים בחוף נהרייה. יש מדינה שכנה לישראל שהאיש הזה הוא אזרח כבוד שלה!

זכרו את הפנים, את מועל היד ואת הרצח המזעזע. אם זה לא נאצי מהו נאצי?

התמצית של המוסלמים היא זו: " אנו שונאים את היהודים/נוצרים/סינים (בחר את המיותר) יותר ממה שאנו אוהבים את ילדינו". לתרבות זו אין מקום תחת השמש של קידום ורווחה.
תשמרו את המכתב הזה ותסתכלו בו פעם בשנתיים שלוש ואשמח לשמוע שטעיתי.

יעזרו לכם להוסיף ידע:

1. וואפה שולטן - (wafa sultan) ערביה ממוצא סורי שהצליחה לצאת. תחפשו באינטרנט קליפים שלה ואולי תקבלו פרספקטיבה אחרת על המוסלמים.

2. בריגיט גבריאל (Brigitte Gabriel) שתלמד אתכן פרק או שניים על חיים תחת שלטון האיסלאם ועל המלחמה הלא נחושה שלנו באויב מוסלמו-נאצי רצחני.



תאריך:  30/04/2010   |   עודכן:  30/04/2010
אורי נטע
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קריאה נרגשת לאחינו המוסלמים
תגובות  [ 23 ] מוצגות   [ 23 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מורה נבוכים
30/04/10 16:20
2
מורה נבוכים
30/04/10 16:26
3
ariel2563
30/04/10 16:43
4
ונפיץ את זה בעולם
30/04/10 17:15
5
המום
30/04/10 17:35
 
צבי גלברד
30/04/10 18:23
 
המום
2/05/10 03:59
 
מי שטועה זה אתה
30/04/10 19:12
 
שרון ר.
30/04/10 22:23
6
מוציקו
30/04/10 18:31
7
אלקה
30/04/10 20:12
8
אסיר ציון בציון
30/04/10 21:15
9
נחום שחף
30/04/10 22:40
10
מרק_טווין
1/05/10 09:14
11
מטאטא
1/05/10 11:56
12
אלישמע
1/05/10 14:42
13
חרד מיהודים
1/05/10 19:59
14
קורןנאוה טבריה
2/05/10 03:56
15
קורןנאוה טבריה
2/05/10 04:19
16
קורןנאוה טבריה
2/05/10 04:24
17
ספינר
4/05/10 13:43
18
אלון פלג
14/05/11 02:32
19
נחום בלבואה
22/06/11 23:00
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל שודר ב"מבט" מקבץ כתבות מרשים ומרטיט , על משפחות שכולות ויקיריהם שנפלו במערכות ישראל ובפעולות טרור.
30/04/2010  |  צבי גיל  |   מאמרים
גברת צביה גרינפילד הינה אשה דעתנית שוחרת שלום וחברת מרצ. מדי פעם היא מעלה את הגיגיה הנחרצים התואמים את הקו של העיתון לאנשים חושבים - הארץ. זהו קו המציג משנה סדורה אחר משנה עוד יותר סדורה, ראייה מפוקחת ומפוכחת של המציאות, רעיונות פשוטים הכרחיים הנובעים מן המציאות הקיימת, דברים דְּבֿוּרִים על אופניהם, חכמים, רציניים, עם מבט צופה פני עתיד ורצון עז להשכין שלום ובכל זאת אינם אלא הבל הבלים ורעות רוח.
30/04/2010  |  דודו אלהרר  |   מאמרים
השבוע מתחיל עם היבט המסמל אנרגיה גבוהה, שיכולה מצד אחד לתדלק את כוח הרצון ולהביא ליוזמות חדשות, מאידך-גיסא, אותו היבט, המשתרע בין הימים 5.5-1.5, עלול להתבטא בתוקפנות ולהוביל לעימותים הנובעים מכעס. הימנעו עד כמה שאפשר מאיבוד עשתונות, מתגובות של שתלטנות ואל תופתעו, למרות שזה לא נעים, אם אתם נתקלים בהתבטאות גסה או חסרת טקט מצד אחרים, באימפולסיביות, בחוסר סבלנות ובאגרסיביות. נסו, אם אפשר, "לבחור" בחוכמה את ה"קרבות" שאתם נקלעים אליהם, לא שאתם תהיו "קדושים", גם לשונכם עלולה להתחלק, לכן השתדלו להיות מאופקים למרות שזו משימה כמעט בלתי אפשרית. זיכרו שאי-אפשר להשיב מילה היוצאת מהפה.
30/04/2010  |  טובה ספרא  |   מאמרים
חג הגפילטע?
30/04/2010  |  ציפי לידר  |   מאמרים
יש ניגוד תהומי ומוחלט בין תוכן מהדורות החדשות המספרות על פשעים של הון ושלטון, גילויים מפלצתיים שיכולים לספר חומר אינסופי לסרטי פשע דוחים - סיפורים הגורמים לוותיקי המאפיה בסיציליה להחוויר - לבין האביב בתל אביב.
30/04/2010  |  שולמית קיסרי  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   ישראלי-ערבי  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
בקיץ: עימות ישראל-לבנון  /  יפעת גדות, עידן יוסף
נתניהו מבהיר: איננו מתכוונים לתקוף בסוריה  /  איציק וולף
ישראל מאיימת: נחזיר את סוריה לתקופת האבן  /  יפעת גדות
נוראה. מזיקה. ומוחקת אתכם.  /  דודו אלהרר
ח"כים ערבים בליגה הערבית  /  גורי גרוסמן
מתנחלים לא אוהבים ערבים  /  דני בן-ישי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
קשה להשתחרר מהתחושה כי כאבן האותנטי של המשפחות האומללות הופך יותר ויותר לאבן שואבת לארגוני המחאה מתקופת המאבק ברפורמה המשפטית, אשר משעבדים ומנכסים את מצוקתן למאבקם נגד הממשלה
חיים רמון
חיים רמון
נתניהו, גלנט, גנץ ובכירי המטכ"ל, הוציאו לפועל תוכנית צבאית שהביאה לגירושם של תושבי צפון הרצועה לרפיח. ועכשיו, ברפיח יש ריכוז של יותר ממיליון עקורים, מה שמונע מצה"ל לחסל את גדודי הח...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
"העקרונות המוסכמים" שעליהם מרבים לדבר בשנה האחרונה אינם מגילת עצמאות - הצהרת הכוונות של האבות המייסדים, חוקי יסוד וחוקים שחוקקה הכנסת הנבחרת על-ידי העם    בארגון דמוקרטי אלה העקרונו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il