"ביטוח ישיר - אבנים על מכוניות", של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, נבחרה לפרסומת החודש במשאל שנערך על-ידי מגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים.
"ביטוח ישיר - אבנים על מכונית" זכתה ב-"1 בחודש" ביוני (פרסומות חודש אפריל), ב-98 נקודות, 30% תרומה למותג ו–38% קריאטיביות.
למקום השני הגיעה "סמסונג - מצלמות", של פרסום ראובני פרידן IPG עם 34 נקודות - 10% עבור תרומה למותג ו-14% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "שטראוס קרמיסימו - ילד ודובי", גם היא של פרסום ראובני פרידן IPG, עם 32 נקודות - 12% תרומה למותג ו-8% קריאטיביות.
(חישוב מספר הנקודות המשוקלל: אחוז התרומה למותג X 2 + אחוז הקריאטיביות). הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות שיופיע בקרוב.