|   15:07:40
דלג
  יוסי קרמר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

כדורים למניעת היריון

מה משדרת האישה לגופה הפיזי? כלומר, מצד אחד האישה רוצה ליהנות מעצם קיום יחסי המין ולא להביא תינוק לעולם, ומצד שני מעצם קיום יחסי המין, האישה מכינה את גופה הפיזי לכניסה להיריון
18/08/2010  |   יוסי קרמר   |   מאמרים   |   תגובות
בלבול [צילום: פלאש 90]

הרצון ליהנות מקיום יחסי מין גרם לכך שהמדענים המציאו בעבור הנשים את אמצעי המניעה, את הכדורים שעשויים מחומרים כימיים, וזאת על-מנת לשבש את התהליך הפיזיולוגי הטבעי לכניסה להיריון, וגם למניעת המשך ההיריון לימים אחדים לאחר הכניסה להיריון, וזאת כדי שהשפעתם של הכדורים לא יאפשרו את הכניסה להיריון או המשך ההיריון של האישה לאחר קיום יחסי המין.

מה משדרת האישה לגופה הפיזי? כלומר, מצד אחד האישה רוצה ליהנות מעצם קיום יחסי המין ולא להביא תינוק לעולם, ומצד שני מעצם קיום יחסי המין, האישה מכינה את גופה הפיזי לכניסה להיריון, ולכן היא זקוקה לכדורים הנגד ההיריון.

התנהגות זו גורמת לכך, שהאישה מכניסה את עצמה לבלבול ומבלבלת את גופה הפיזי בגלל שהיא מכניסה את עצמה לקונפליקט תודעתי, ניגוד תודעתי, מה שלא בריא לעשות.

למה? כיוון שהמהות ומטרת קיום יחסי המין היא להביא תינוק לעולם, לכן הגבר מייצר את הזרע והאישה את הביצית, התנהגות זו תואמת לזהות האמיתית שלנו, גם של הגברים וגם של הנשים.
כלומר, דמות אחת קיימת תודעתית באישה, כדי לממש את הצורך והנזקקות הרגשית שלה לקיים יחסי מין ליהנות ולהגיע לאורגזמה, והדמות השנייה הקיימת באישה שגם לה הצורך לקיים יחסי מין, אבל זאת כדי להביא תינוק לעולם, ולכן היא מכינה את גופה הפיזי לכך, לשם העברה ושמירה על הגנים שעברו מדור לדור אל הדור הבא בתהליך האבולוציה.

בשני המצבים שציינתי, האישה מכינה את גופה הפיזי לכניסה להיריון. הקונפליקט התודעתי, הניגוד התודעתי משתקף ברציונאלי ובאמוציונאלי.

למה הצורך והנזקקות הרגשית ליהנות מעצם קיום יחסי המין?
הצורך והנזקקות הרגשית, ליהנות מעצם קיום יחסי המין וההגעה לאורגזמה, נעשה לשם הפולחן הרגשי. כלומר, הצורך והנזקקות הרגשית הוא כדי להרגיש טוב מעצם קיום יחסי המין וההגעה לאורגזמה, נובע מהצורך והנזקקות הרגשית שלנו, כדי שלא להרגיש רע.

מהם הרגשות הפנימיים שבנו? הרגשות הפנימיים שבנו הם הרגשות שגורמים לנו להרגשה הטובה, כמו: אהבה, אושר, שמחה, צחוק, תאווה, תשוקה, ועוד, והם גם הרגשות שגורמים לנו להרגיש רע, כמו: פחד, חרדה, דיכאון, ייאוש, כעס, לחץ, ועוד. כלומר, הצורך להרגיש טוב מעצם קיום יחסי המין וההגעה לאורגזמה, מאפשר לאישה שלא להרגיש רע עם עצמה, וזהו מהותו ומטרתו של הפולחן הרגשי.

לכן, בשלב זה של תהליך החקירה, הלמידה וההתפתחות האבולוציונית שלנו, אנחנו חיים עם הנדנדה הרגשית, עם הזיגזג הרגשי, שבין הרגש הטוב שבנו לבין הרגש הרע שבנו ולהפך, יחסי מין לשם ההנאה וההגעה לאורגזמה משתקפים בהתנהגות מינית זו.

מהי האלטרנטיבה? האלטרנטיבה היא להתחבר לזהותנו האמיתית, שמשקפת את הרציונליות, שמאפשרת את הבריאות.

מהי זהותנו האמיתית? זהותנו האמיתית היא כאשר אנחנו רגועים.
הרוגע הפנימי מאפשר לנו להגיע אליו ללא הרגש הטוב שבנו, וללא הרגש הרע שבנו.

ההתחברות לזהותנו האמיתית, מאפשרת לנו להיות רגועים, רציונאליים, אנשים שמתייחסים לגופנו הפיזי באופן הענייני ולא מבלבלים אותו, מה שמאפשר לנו את הבריאות את השפיות. לכן, ההתייחסות לקיום יחסי המין וההגעה לאורגזמה, צריכה להיות רציונאלית ולא אמוציונאלית.

מהם ההשלכות להכנסת חומרים כימיים לגופנו הפיזי?

חשוב להבין ולזכור, שכל מה שבריא להכניס לגוף הפיזי שלנו כדי לשרוד ולחיות זו התזונה והשתייה שצריך לדעת מה, כמה, איך, מתי ולמה לאכול, וכמובן חמצן. כלומר, כל דבר שאנחנו מכניסים לגוף הפיזי שלנו שהוא אינו תואם לתפריט שלו זקוק הגוף הפיזי שלנו כדי לחיות ולשרוד, יש לכך השפעה שמתבטאת בתופעות לוואי, סימפטומים שמשדר לנו הגוף הפיזי בעת מצוקה.

לכן, בעת לקיחת כדורים, והכנסת חומרים כימיים מסיבה כזו או אחרת לתוך הגוף הפיזי שלנו, המעשה גורם לתופעות לוואי, שבעצם גורמות לנו לסבל.

לכן, חשוב להיות קשובים לשדרים שמשדר לנו הגוף הפיזי שלנו, לזהותם ולתקנם, אחרת המעשה יכול לפגוע לנו בבריאות. כלומר, לשם ההנאה מעצם קיום יחסי המין וההגעה לאורגזמה מוכנה האישה, אם המעשה נעשה במודע או שהוא נעשה שלא במודע, לסבול ולסכן את בריאותה.

שלב התפתחותי מתקדם יותר יהיה כאשר: רמת המודעות שלנו כיום, היא במחשבה שגויה, שאין ביכולתנו לשלוט, להשפיע ולשנות הרגלים שגויים בגופנו הפיזי. כלומר, שלב התפתחותי מתקדם יותר יהיה, כאשר נבין מהם היכולות שלנו ונתחבר לזהותנו האמיתית. זה אומר, שלא נצטרך את כל הפולחן הרגשי, שכולל בתוכו את ההתנהגות שבה אנחנו מקיימים יחסי מין לשם ההנאה וההגעה לאורגזמה, אלא נתייחס לנושא המיני באופן רציונאלי, שהוא לשם הבאת ילדים לעולם והעברת הידע הגנטי שלנו לדורות הבאים, כשהבסיס הוא שמירה על בריאותנו.

תובנה זו שציינתי, משדרגת אותנו מבחינה התפתחותית, ומאפשרת לנו את היכולת לעבור מוטציה גנטית, שתשתקף ביכולת הבריאותית שלנו להיות בריאים יותר ולהאריך חיים.

חשוב להבין כמה דברים: לאישה יש את היכולת הפיזיולוגית על גופה הפיזי, זה הגוף הפיזי שלה, אך ברמת המודעות שלנו כיום, היא אינה מודעת ליכולות שלה. כלומר, לאישה יש את היכולת להחליט האם היא רוצה להיכנס להיריון או שלא. לאישה יש את היכולת להפסיק את המחזור החודשי שלה, מחזור שמשקף את הקונפליקט התודעתי, שמצד אחד האישה מייצרת את הביצית, וזאת כדי להיכנס להיריון, ומצד שני היא מפילה את הביצית, כדי שלא להיכנס להיריון.

לאישה יש את היכולת להפסיק היריון, במידה והיא לא רוצה בו, מסיבה כזו או אחרת.

כיוון שלאישה יש את היכולת להרות, יש בה יכולות שהיא אינה מודעת אליהן, גם בתכנון ובנייה גנטית של הוולד, גם ביצירת קשר טלפתי עם הוולד שברחמה הוא שוכן, גם בתיקון בריאותי כזה או אחר של הוולד וגם שלה עצמה, ועוד.

אך כל הידע שציינתי ועוד, אינו קיים במודע אצל האישה. לכן, האישה מבולבלת בכל הקשור ליחסי מין, והכדורים למניעת היריון משקפים זאת.

לכן, רצוי שהאישה תהיה מודעת ליכולות שלה, רק חשוב להבין ולזכור, שמה שאנחנו מבינים היום, יעזור אולי לנו בדור הנוכחי, אבל בעיקר לדורות הבאים, שינויים אבולוציוניים מצריכים תהליך ארוך, כלומר אם הבנתי משהו על עצמי היום, השינוי לא יתבצע מיד למחרת.

מסקנה: לקיחת כדורים כנגד היריון, משקפת את הבלבול והקונפליקט התודעתי שבין הרציונאליות לבין האמוציונאליות.

סיכום: אומרים שהמקצוע העתיק ביותר בעולם הוא מקצוע הזנות, מקצוע שנבע מהצורך הקיומי שהיה לנו ושעדיין קיים בנו, כדי ליהנות מעצם קיום יחסי המין וההגעה לאורגזמה. אבל, עוד הרבה לפני שהמין האנושי המציא את המושג מקצוע, היה לו את הצורך הקיומי בפולחן רגשי.

כלומר, קיום יחסי המין לשם ההנאה וההגעה לאורגזמה הוא האמצעי ההתנהגותי שנבע מתוך הצורך והנזקקות הרגשית והקיומית שלנו, מבין הראשונים שהמציא בן האנוש לשם הפולחן הרגשי. וכל זאת בגלל הרגש הטוב והרגש הרע שבנו, רגשות שאנחנו מייצרים בתוכנו ובעזרתם אנחנו מפעילים את עצמנו ומתנהגים בהתאם עם כל הזיגזג הרגשי, הנדנדה הרגשית הכרוך בכך.

הרגשות הפנימיים שבנו מנתקים אותנו מזהותנו האמיתית, והם אינם מאפשרים לנו את הבריאות את הבהירות, את השפיות.

המסר במאמר: שלב התפתחותי מתקדם יותר יהיה, כאשר האישה תוכל להחליט ולקבוע בעצמה על גופה הפיזי באופן רגוע, רציונאלי, ענייני ובריא לה, ותתאים אותו למהות ומטרת החיים האבולוציוניים, להבנתי.

אני ממליץ לקרוא את המאמרים שכתבתי בנושאים הבאים: היריון, היריון כניסה, יחסי מין, זוגיות, הומואים ולסביות, הורות, זהות, מציאות, שפיות, אבולוציה, קוסמולוגיה, רוחניות, רגשות, אהבה, בריאות, מחלות, תופעות פיזיולוגיות, נפש, מצב נפשי, ועוד.

תאריך:  18/08/2010   |   עודכן:  18/08/2010
יוסי קרמר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לא משנה כיצד תיגמר פרשת "מסמך גלנט" - דבר אחד ברור: בטחונה של המדינה נפגע, אולי בצורה משמעותית. כאשר הרמטכ"ל והאלופים מקדישים זמן למאבקים אישיים ולחקירות משטרה, זה צריך לבוא על-חשבון משהו - והמשהו הזה הוא שמירת בטחונה של המדינה. כאשר אויבי ישראל רואים את הברדק והגועל שיוצאים מכל חור, זה מן הסתם לא מעציב אותם במיוחד, ואולי אף תורם להרגשת ביטחון-יתר מצידם.
18/08/2010  |  איתמר לוין  |   מאמרים
פעם אחת לפני כשני עשורים, כשהייתי חבר בהנהלת איגוד הבמאים (בראשותו של פיטר פריישטדט ז"ל) הגיע עמיתי הבמאי והמפיק ריקי שלח יבדל"א והציע להקים את "האקדמיה הישראלית לקולנוע". שאלנו אותו "מה זה?!" – והוא הסביר: "זה כמו באמריקה, שיהיה ערב אחד בשנה שכל יוצרי הקולנוע ילבשו בגדים חגיגיים ויתכנסו באולם מפואר לחלוקת פרסים על עבודתם, זה יוסיף כבוד ומוניטין לקולנוע הישראלי וזה יהיה לטובת כולנו" - כששאלנו "ולמה השם א ק ד מ י ה ?!" – הוא ענה: "ככה זה גם באמריקה".
18/08/2010  |  שאול דישי  |   מאמרים
מי שלא מעודכן, המסמך שנקרא על שמו של אלוף גלנט, הוחזק על-ידי הרמטכ"ל חמישה שבועות עד שמסר אותו למשטרה יום לפני הפרסום בתקשורת, כפי שנמסר בחדשות. הוא נחקר במשטרה כשהמסמך נמצא בידיו ושתק בעוד הוא יודע שמתנהל דיון ציבורי ושהוגשה עתירה לבג"צ כדי לקבל את המסמך מערוץ 2. זה יותר ממתמיה איך הוא שתק כל-כך הרבה זמן. ודאי הוא או תומכיו ימצאו כבר תירוץ זה או אחר. פרשת עדן אברג'יל לעומת זאת, היא ה"סערה בכוס מים" על חיילת שפרסמה בפייסבוק תמונות שלה מלפני שנתיים כשהייתה אז בצבא, עם עצירים פלשתינים כפותים עם אזיקונים ועיניהם מכוסות בפלנלית. סמיכות הפרשיות והידיעות שמגיעות לתקשורת על ה"תחמנות של דובר צה"ל והסכסוכים של אלופי צה"ל" כדי להשיג את הרמטכ"לות, מחזקת אצלי את הדעה שזה לא היה מקרה. במלחמה כמו במלחמה אומרים, ומי יודע זאת טוב יותר אם לא הגנרלים שלנו?
18/08/2010  |  רובי בוזגלו  |   מאמרים
מקובל, שנחתום אינו מעיד על מעלות עיסתו. במציאות של מערכת הביטחון הישראלית, כאשר ועדת בדיקה שואלת את ראש הנחתומים מה פשר הצחנה בעיסה, הוא מיד מגולל את האחריות לטעם הרע שבעיסה על המשנה לנחתום. והמשנה מיד מוריד את האחריות לדרג נמוך יותר שהוא אחראי ללישת העיסה באופן הפגום, שגרמה לתוצאה שערורייתית של מנה רוויית צחנה.
18/08/2010  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
ערוץ 99 אמור להיות ממלכתי וציבורי. לכן התרגזתי לשמוע היום את "החיידק הפוליטי" בו נחמה דואק ראיינה צעירה בשם רותם, שייסדה ארגון למען העובדים הזרים Israeli Children (למה שם לועזי למה שאמור להיות ישראלי?). מערוץ 99 אני מצפה שמראיין ישאל את השאלות הנוקבות. שאלות שהציבור מעוניין לקבל עליהן תשובות ברורות. אבל נחמה עשתה חיים קלים ועקפה בקלילות את השאלות הקשות, ואפילו מצאה זמן להחמיא למרואיינת.
18/08/2010  |  צבי גלברד  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
יורם דורי
יורם דורי
ההתמודדות על הנהגתה של מפלגת העבודה הפכה למשאל חברים האם תנועה מפוארת זו תשרוד או תפורק, תיטמא במפלגות אחרות ותיקבר בבית הקברות של ההיסטוריה יחד עם תנועות אחרות שזנחו את האידיאולוג...
ראובן דינור
ראובן דינור
כאשר צבא מוקם להגן על אזרחי המדינה בהגדרתו וזו מטרתו העיקרית, אינו יכול שהגנה זו תיסדק והאזרחים עליהם הוא מגן יחטפו    ההגנה היא באחריותו ושומה עליו כגוף מבצע למנוע חטיפת אזרחים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il