בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
58% מהמשחקים בטלפון הסלולרי בארה"ב הן נשים
|
כך מראה סקר חדש של YANKEE GROUP, חברת הייעוץ והמחקר הבינלאומית, שנערך בנושא תכני בידור בטלפונים הסלולריים; בנוסף עולה מהסקר, כי 29% מהשחקנים הגברים רכשו משחקים לעומת 17% מהנשים המשחקות
58% מהמשחקים בטלפון הסלולרי בארצות הברית - נשים, לעומת 42% גברים, כך עולה מסקר חדש של חברת הייעוץ והמחקר הבינלאומית Yankee Group בנושא תכני בידור בטלפונים הסלולריים. עוד עולה מהסקר, כי 29% מהשחקנים הגברים רכשו משחקים לעומת 17% מהנשים המשחקות. "הסקר שלנו מנוגד לתפישה הסטריאוטיפית כי גברים ובעיקר גברים צעירים הינם הקהל הנלהב ביותר למשחקים הסלולריים" כך אומר מייקל גודמן, אנליסט בכיר ב-Yankee Group בתחום אסטרטגיות מדיה ותקשורת. לדבריו, יתכן כי השוק הגדול ביותר אינו מקבל את תשומת הלב הראויה בזירה שהופכת לתחרותית יותר ויותר. גודמן הוסיף כי חדשות אלו עשויות להיות חשובות ליצרני המשחקים ולספקי תוכן אחרים המעורבים בהשקעות גדולות בעיצוב ושיווק משחקים שקהל היעד שלהם הוא גברים ונערים. "בזמן שמכשירי סלולר מתפתחים מכלים המייצרים תקשורת, לפלטפורמות בידור, מתרחבת באופן משמעותי התחרות בשוק. לתחרות בין יצרני הסלולר ליצרני מחשבי כף יד מצטרפות יצרניות אלקטרוניקה ומחשבים המכירות היטב את שוק יישומי הבידור והשירותים". הסקר של Yankee Group בנושא תכני בידור בטלפונים סלולריים בארצות הברית מאפשר לבחון את העדפות הצרכנים לגבי הדרישה לתכני בידור סלולריים. הסקר שם דגש על נושא הצרכנים ומוכנותם לשלם עבור יישומי בידור ושירותים במכשירים הניידים.
|
תאריך:
|
06/09/2004
|
|
|
עודכן:
|
06/09/2004
|
|
מיכאל דבורין
|
|
לראשונה, חצתה חברת התעופה "ישראייר" את מחסום ה-40% בנתח השוק בטיסות לאילת וסיימה את החודשים יולי-אוגוסט עם 43% נתח שוק. בחודשים אלה הטיסה ישראייר מעל 80,000 נוסעים. מדובר בעליה משמעותית, לעומת נתח שוק של 36% בתקופה המקבילה אשתקד.
|
|
|
יונת ואלכסנדר סנד, צמד המספרים הוותיקים, שספרם הראשון 'אדמה ללא צל' ראה אור לפני למעלה מחמישים שנה, ממשיכים ליצור חטיבות פרוזה, בשלות, מעמיקות אך גם משוחררות קלות ומהנות.
|
|
|
כנס בית הנשיא למדיניות חברתית-כלכלית אירח (ב', 6.9.04) במעמד נשיא המדינה, משה קצב, שרי הממשלה וכמאה מומחים מהתחומים השונים של המדיניות החברתית-כלכלית.
|
|
|
מסתמן שיתוף פעולה בין הרשות השנייה, איגוד המפרסמים ואיגוד חברות הפרסום לעריכת מדריך אתיקה משותף. נציגי איגוד המפרסמים, איגוד חברות הפרסום, הגופים המשדרים, הכבלים והלווין והרשות השנייה התכנסו אמש (יום א', 5.9.04) במשרדי איגוד המפרסמים לדיון על תחילת תהליך של שיתוף פעולה בתחום האתיקה בפרסומות.
|
|
|
"על הממשלה להגדיר יעדים ארוכי טווח עבור המדיניות החברתית שלה. זהו תנאי הכרחי לדרוג תוכניות העבודה על-פי סדרי עדיפויות. בנק ישראל הציע שני יעדים לטווח הבינוני: הגדלת שיעור התעסוקה לפחות עד למימדים המקובלים, בממוצע, במדינות ה-OECD, בעיקר באמצעות המגזר העסקי; והיעד השני - צמצום מימדי העוני, לשיעורים הטיפוסיים באירופה".
|
|
|
|