|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
מיכי קסטנבאום
חלוק מגבת לילדים

התחלות חדשות

תקופת ביניים בדרך לתובנות חדשות תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
09/11/2010  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות

החודשים האחרונים היו קשים להרבה מאוד אנשים, כיוון שכוכבים רבים היו בנסיגה וכל כוכב הביא את קשייו שלו, או יותר נכון לומר - הביא את הדרך הייחודית שלו עבורנו על-מנת שנראה, נפעל ונתכנן כמובן, בהתאם לאנרגיה של הכוכב המפעיל.

לאחרונה חווינו את הכוכב פלוטו, שתפקידו היה לשחרר אותנו מעבר שאינו מתאים לנו יותר, על-מנת שנוכל ללכת קדימה לדרך חדשה. מי שהרגישו בכך במיוחד, היו המזלות שנולדו בשליש האמצעי של המזלות הבאים: עקרב, שור, דלי ואריה.

כל מי שחווה שינויים מהפכניים בחייו בחודשים האחרונים ושאל את עצמו למה, הרי שבמילים פשוטות... הייתם זקוקים לשינוי והעבר עדיין ניהל אתכם. כיוון שכך, האירועים דחפו אתכם להתחלות חדשות.

גם יופיטר, הכוכב שכולם אוהבים לאהוב כיוון שהוא זה אשר מביא איתו את השפע, יגיע בשבוע הקרוב לסיום הנסיגה. מי שהרגיש בכך במיוחד היו המזלות שנולדו בשליש האחרון של המזלות הבאים: דגים, בתולה, קשת ותאומים.

בתקופה האחרונה הכל הוקצן ויצא מהקשרו - זוהי התוצאה של אנרגיית הכוכב יופיטר. חוסר פרופורציה. הדבר נוגע במיוחד לכספים, כיוון שיופיטר הוא הכוכב המקושר בעיקר עם הצלחה פיננסית. אלא שכשיופיטר בנסיגה, הוא גורם להוצאות מרובות ומיותרות.

גם ונוס השבוע מגיעה למעלה בה היא מתיישרת מנסיגתה בחודשים האחרונים. מי שהרגיש בכך במיוחד היו המזלות שנולדו בשליש האחרון של המזלות מאזניים, טלה, סרטן וגדי, וגם מי שנולד בשליש הראשון של המזלות הבאים: עקרב, שור, אריה ודלי. ולכן, מערכות יחסים שסבלו מזעזועים בתקופה האחרונה ועדיין נשארו ביחד, הם כבר יודעים היכן הם עומדים, מה היתרונות ומה החסרונות. מי ששרד תקופה זו, יוכל להמשיך וליהנות מהמערכת הקיימת ואפילו מכזו משודרגת, ובאותה המידה גם לדעת שזה מה שיש ביחסים ואין לצפות ליותר מזה.

מאחר שוונוס הוא גם הכוכב שאחראי על כספים, הרי שבנוסף לנושא ה"יחד" שכל אחד חווה, גם נושא הכספים היה חסר-ודאות בתקופה האחרונה וההוצאות היו מרובות מההכנסות. זוהי בשורה טובה לדעת שגם ונוס וגם יופיטר, שהעצים את הקשיים לאחרונה, מתיישרים ויוצאים מהנסיגה.

כוכב נוסף בדרך ליציאה מנסיגה הוא הכוכב אוראנוס שמביא איתו שינויים הקורים בפתאומיות. את הצורך בשחרור עז ממגבלות וממסגרות קיימות מרגישים עכשיו ילידי המזלות דגים, בתולה, תאומים וקשת, ובעיקר מי שנולד בשליש השלישי של המזל. מי שחווה אותו, מרגיש לאחרונה צורך בשחרור מסגנון חיים, ממסגרת ומכל דבר שגורם לכם להרגיש כבולים.

אתם היחידים כרגע שעדיין חווים את הדברים בשיא עוצמתם, כשהחודש הקרוב הוא עדיין תקופה מאוד רגישה אצלכם ודברים רבים בחייכם עומדים על חוט השערה לפני החלטה גורלית. האינטנסיביות שבה פועלים כל הכוכבים לא יכולה להשאיר אף אחד אדיש לסיטואציות, וגם אלה שלא חווים אותן בצורה ישירה מרגישים זאת דרך אירועים וקשרים עם אנשים הקשורים אליהם בחיי היום-יום. ולכן, הקשיים שחוויתם, מטרתם לגרום לתובנות חדשות שיעזרו לכם בעתיד להצליח במטרות וביעדים שתכננתם לעצמכם.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - נושאי כספים יהיו הנושאים עליהם תצטרכו להקפיד בשבוע הזה, נראה שאתם משקיעים יותר ביחסים בין-אישיים ומזניחים את הפן הכלכלי בחייכם.

עקרב
בשבוע הקרוב תסיים את נסיגתה ונוס שהייתה במזל שלכם בכל התקופה האחרונה, כך שנושא מערכות יחסים יתחיל להיות יותר ברור עבורכם. חכו עוד כשבועיים עד שתתחילו באמת ליהנות מהשפעתה של ונוס במזל שלכם גם מבחינה אישית וגם מבחינה כלכלית. אתם לקראת התחלות חדשות בתקופה הקרובה ובזמנים שכאלה האינטואיציה תהיה הדבר הנכון ביותר עבורכם לקבל ממנה הכוונה.

קשת
הכוכב מרס, המבקר כרגע במזל שלכם, גורם לכם להתעורר לעשייה ולנסות לפתור נושאים שמטרידים אתכם בדרכים שונות. גם מרקורי, כוכב התקשורת, נכנס למזל שלכם וייתן לכם את היכולות להביע את עצמכם ולהגיד בדיוק מה אתם חושבים בדרך שתישמע לכם נכונה כדי להעביר את המסר האישי שלכם. זהו שבוע של עשייה שאתם חייבים לתפוס את הרגע ולפעול להשגת מטרות.

גדי
מומלץ לכם, למרות הקשיים, לא לחכות עם תוכניותיכם יותר מדי, מכיוון שלאחר נסיגת הכוכב ונוס, שגרמה לכם לתהות מהו הכיוון הנכון והאם אתם פועלים בצוות עם האנשים הנכונים, תגיע גם נסיגת הכוכב מרקורי במזל שלכם וגם הוא יעורר אצלכם את חוסר הביטחון לגבי המשך הדרך. ולכן, בגלל שתמיד יהיה כוכב כלשהו שיפעיל אתכם, מומלץ לכם לפעול בזריזות למימוש תוכניותיכם.

דלי
בשבוע הקרוב תרגישו שיש לכם צורך לפעול ולהחצין את עצמכם במקום העבודה. חשוב שתפרצו את התדמית שלכם במעגל בו מכירים אתכם מבחינה מקצועית, ותוכיחו לאחרים שאתם הרבה יותר טובים ממה שחשבו עליכם. אתם עלולים להיתקל בקשיים שיגיעו מתוך עצמכם בשל העובדה שתתלבטו הרבה מדי מהי הדרך הנכונה לפעולה מצידכם, כדי שסוף-סוף תגרמו לממונים עליכם להתייחס אליכם במלוא הרצינות שלה אתם מצפים.

דגים
השבוע הקרוב, ולמעשה כל החודש, יהיו זמן מתאים לעשייה כדי להחצין את עצמכם בכל נושאי הקריירה בהם הייתם רוצים לבלוט. העשייה שלכם אינה בהכרח זורמת ופעמים רבות אתם מתלבטים מה לעשות כדי לפעול נכון. השתדלו לא לפעול בצורה אימפולסיבית, אלא ביישוב הדעת, מכיוון שנראה שאתם עלולים להיקלע למצבים בהם לא תדעו אם אתם פועלים נכון, ואתם עלולים לפעול מהר מדי.

טלה
השבוע הקרוב יתחיל בדאגה לקידום ולטיפוח עצמכם. לאחרונה, יש לכם תחושה שנתקעתם בביטוי האישי שלכם ואינכם יודעים כיצד להמשיך ולפתח את עצמכם. הדרך הנכונה בשלב הזה תהיה לנסות לפתח קשרים עם מקומות הרחוקים ממקום מושבכם הטבעי. בשבוע הקרוב תסתיים נסיגת הכוכב יופיטר בבית תת-המודע שלכם, כך שתרגישו יותר משוחררים ופחות מפוחדים להתחיל לפעול בעוצמה רבה.

שור
אתם נמצאים בחצי שנה שלאחר יום ההולדת שלכם, זהו הזמן המשמעותי ביותר בו חשבונות-נפש קטנים הופכים להיות יותר מורכבים, כיוון שלאחרונה לא הייתם בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון. חיי היום-יום שלכם דורשים השקעה מעשית ואינטנסיבית יותר, ואתם חייבים לפעול בשיתוף פעולה עם אחרים למרות שהדבר גוזל מכם את החופש לו הורגלתם.

תאומים
נושא מערכות יחסים מטריד אתכם כיוון שאתם פועלים לעיתים בצורה מהירה מדי. העובדה שאתם משתעממים מהר לא מוסיפה לכם ליציבות במקומות בהם בדרך-כלל כדאי וחשוב לגלות יציבות. פעלו בזהירות כיוון שאתם עלולים להכניס את עצמכם למצבים מהם לא תוכלו להתחמק. המקום בו תהיו חזקים בתקופה הזו הוא היכולת שלכם להשקיע אנרגיה בכל מה שקשור ליישום מטלות.

סרטן
מהשבוע ולמשך כל החודש הקרוב מומלץ לכם להשקיע מאוד בנושאי עבודה כיוון שהכוכב מרס נכנס לבית העבודה שלכם וייתן לכם אופציות חדשות לעבודה. בתקופה האחרונה, בגלל נסיגת הכוכבים, הייתה האטה אצלכם, אך עכשיו, באם תדעו לפעול נכון, תוכלו ליישם תוכניות ומטרות. זה הזמן להשקיע יותר בשיווק וביחסי ציבור כדי שאנשים נוספים יכירו אתכם ותוכלו להגיע לתודעה של אנשים רבים נוספים.

אריה
בית המשפחה שלכם מתעורר. כך שהצורך בלחוות משפחתיות עם האנשים הקרובים לכם מתעורר דרך אירועים שונים בחייכם. ההבנה שאין כמו משפחה תומכת ואוהבת מתחילה להיות מושרשת בכם ואתם מנסים להכיל את התובנות החדשות שלכם. בית היצירה שלכם התעורר לחיים מחדש לאחר תקופה של ירידה רגשית, ועכשיו אתם יכולים סוף-סוף לפעול מחדש כדי לפתח את תוכניותיכם.

בתולה
בית המשפחה שלכם מתעורר לחיים בגלל ביקור שני כוכבים משמעותיים. מארס הוא כוכב שגורם לפעולה ולעשייה, אך בדרך שהוא מופיע אצלכם הוא יכול גם לעורר פעולה מהירה מדי ולא מחושבת מראש, כפי שבדרך-כלל אתם רגילים. הצורך שלכם להתעסק עם הסביבה הקרובה אינו תמיד טוב עבורכם ואתם חייבים ללמוד להרפות גם כדי לשחרר את האחרים וגם כדי להרשות לעצמכם לפעול בכיוונים חדשים.

מאזניים
בתקופה האחרונה נסיגת ונוס הייתה בתוך בית הכספים שלכם כך שנושאים אלה היו מאוד טעונים ובעייתיים בגלל נסיבות החיים החדשות שחוויתם. האחריות החדשה אותה אתם נוטלים גורמת לכם להיות קשובים יותר לצרכים של אנשים בסביבה שלכם ולוותר להם לא רק בגלל שאתם שוחרי הרמוניה טבעית, אלא בעיקר בגלל שאתם גם מבינים שאתם חייבים לפעול בשיתוף פעולה כדי להתקדם.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית היא כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  09/11/2010   |   עודכן:  10/11/2010
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות

09/11/2010  |  ד"ר פינק  |   כתבות
אלה האייטמים שהופיעו בתקציר אחר-הצהריים של תוכנית הבוקר של רשת: דליה מזור התארחה ושוחחה עם המנחים אברי גלעד והילה קורח על חוויותיה ב"רוקדים עם כוכבים". לאחר שפינתה מזור את האולפן, התיישב על כיסאה אקי אבני שסיפר על חוויותיו ב"רוקדים עם כוכבים". אחרי אבני התארח אדם מן היישוב שסיפר על פועלו המבורך - סדנאות טיפול בילדים עם קשיי למידה והתנהגות. שיטת הטיפול - ריקוד. בתום האייטם של מרקיד הילדים הצטרפה לאולפן הבשלנית פיליס גלזר עם הצעות לאכילה מזינה בתום פעילות פיזית. אם תהיתם לאיזו פעילות פיזית מכוונים עורכי התוכנית, הופיעה שקופית עם הכיתוב "אוכלים עם כוכבים, מה לאכול לפני שעולים לרחבה".
09/11/2010  |  מורן שריר  |   כתבות
רישמו את התוצאה הבאה: סטודנט למדעי רוח מתוקצב בלפחות 32,633 ש"ח בשנה על-ידי המדינה. לעומת זאת משקיעה המדינה 8,085 ש"ח לכל היותר באברך כולל בממוצע. הנתונים מופיעים בשחור על גבי לבן במקומות שונים בתקציב המדינה, אולם איש לא טרח השבוע לתמחר את הצביעות של הסטודנטים לכסף קטן או גדול.
08/11/2010  |  יצחק שטיינר  |   כתבות
הכרעת הדין במשפטם של השר לשעבר צחי הנגבי ומנכ"ל משרדו שמואל הרשקוביץ הינה ביטוי מובהק למהפכה שחלה במשפט הפלילי בישראל כתוצאה מקליטת דוקטרינת ההגנה מן הצדק. דוקטרינה זו קובעת כי לבית המשפט סמכות לבטל כתב אישום מקום שהגשתו או ניהול ההליך הפלילי כנגד הנאשם עומדים בסתירה מהותית לעקרונות של צדק והגינות משפטית. הנה כי כן, אם בעבר היה השופט הדן במשפט פלילי מוגבל לבחינת השאלה האם הנאשם שבפניו הינו אשם או חף מפשע, הרי שמאז הפכה ההגנה מן הצדק לחלק ממשפט ארצנו, מוסמכת הערכאה הדיונית לבחון את שאלת עצם צדקתה של הגשת כתב האישום. שאלה זו תפסה מקום נכבד בהכרעת הדין בעניינם של הנגבי והרשקוביץ, שעה שההעמדה לדין - היא עצמה, בנפרד משאלת האשמה או החפות - נבחנה על-ידי בית המשפט. כדברי השופט אריה רומנוב בפסק דינו בפרשה זו: "אם שאלת בירור האשמה נעשית 'בתוך התיק', הרי שההגנה מן הצדק מורה לנו להשקיף על התיק 'מבחוץ'. היא דורשת מאיתנו לראות את פרשת האישום ואת עלילותיה בהקשר רחב".
08/11/2010  |  ישגב נקדימון  |   כתבות
תחום הניהול מבוסס ראיות (EBM), מגיע אל עולם הארגון והניהול מעולם הרפואה (Evidence Based Medicine), לפיו החלטות מתקבלות על סמך מחקרים קליניים, ספרות מקצועית, פרוטוקולים קליניים מבוססי ראיות, ולא על סמך כישורי מכירה של ספקים ויצרני תרופות, ידע שנרכש בתקופת הלימודים וניסיון אישי. מסתבר, שרק 15% מההחלטות שרופאים לוקחים מבוססות על ראיות מוכחות, ולכן בשנים האחרונות מושם דגש משמעותי על אימוץ Evidence Based Medicine בקרב אנשי צוות רפואי.
08/11/2010  |  יסמין שיקלר-הורוביץ  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il