|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

מחירות רגשית לחירות מעשית

מצב הכוכבים הכללי בשמים לשבוע זה שינויים ורצון לשבירת מסגרת ביקורו של כוכב אורנוס במזלות דגים, מאזניים, אריה, בתולה, קשת ותאומים תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
01/12/2010  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות

כוכב אורנוס, השליט הטבעי של מזל דלי המקושר עם רצון לחופש ושחרור ממסגרת מחייבת, ייצא החודש מהנסיגה בה שהה במזל דגים בשנים האחרונות ויחזור להילוכו הרגיל עד לחודש מרס, בו ייצא לחלוטין ממזל דגים ויעבור למזל טלה. ביציאה הנוכחית בחודש הקרוב, ישפיע הכוכב על המזלות הבאים: דגים, מאזניים, אריה, בתולה, קשת ותאומים. כל המזלות שלא צוינו, יזרמו עם אנרגיה זו באופן טבעי כתוצאה מקרבה לילידי המזלות שציינתי ולא יתנגדו לשינויים. ייתכנו שינויים משמעותיים פתאומיים בחייכם, אך תקבלו אותם בברכה ותיהנו מתוצאותיהם.

להזכירכם, השאיפה הטבעית של כוכב זה היא להיות עצמאי, לפעול לפי אידיאלים, לא להיות חייב או מושפע מאף אחד ובנוסף, קיים רצון חזק לשמור על הטריטוריה הפרטית שתהיה כמעט בלתי חדירה לזולת, ולפחות לא עד שיעמדו בתקופת המבחן הנדרשת ליצירת אמון. כיוון שכך ובאופן טבעי, קיימת בעיה לאנשים המושפעים מאנרגיה זו בנושאי זוגיות ושותפויות, בהם יש צורך טבעי בשיתוף הדדי. אנשים עם רצון עז לחופש יתקשו במגע עם אוטוריטה (חוק ומסגרת) ועוד יותר יתקשו ביצירת קשרים ארוכים. כל היחסים האישיים והמקצועיים שלהם חייבים להיות בנויים על אינדיבידואל וצורכי היחיד.

כאשר מבקר כוכב זה במזלות השונים, הרי שהוא גורם להם להיות מושפעים מאנרגיית הכוכב, גם אם היא נוגדת את תפישת העולם וההתנהגות היומיומית הרגילה שלהם. בהשפעה היותר קשה של הכוכב במזלות שציינתי, עלול להיווצר דחף פנימי שידחוף אותם לשבור מסגרות שכבר לא מתאימות להם יותר. מאחר שדרך הפעולה של כוכב זה היא לנהוג בצורה מפתיעה ופתאומית, הרי מי שלא מכיר אנרגיה זו עלול לחשוב שהכל קרה במפתיע, ואולם זוהי טעות. ניתן להשוות התנהגות כוכב זה להתפרצות של הר געש. בתחילה וכלפי חוץ הכל נראה רגוע ושליו, ולא נראה שבפנים קיימת התרחשות כלשהי ואולם, כאשר מגיעה נקודה מסוימת שהיא נקודת השיא, הרי שההר מתפרץ והלבה פורצת החוצה. כך בדיוק מתנהג כוכב זה אצל האנשים.

חוסר שביעות הרצון והתסכול מהחיים מוסתרים בפנים וכלפי חוץ לא נראה כלום, רק כאשר הדברים מצטברים ואין כוח וסבלנות לסבול עוד, הרי שהאדם קם באופן פתאומי ועושה מעשה אשר ישחרר אותו מהכבלים אותם הוא חש, בדיוק כמו אותו הר שזקוק להתפרצות כדי לשחרר את הלבה הרוחשת מתחת לפני האדמה. בזמן ההתפרצות, הרי שהאדם עשוי לקום ולפרק מסגרת רשמית ארוכת שנים בכל תחום שהוא, לשבור מיתוס ולהרוס את כל מה שהיה קיים עד לאותו הרגע. בדיוק כמו אותה לבה רותחת הפורצת החוצה. הרצון לניפוץ המסגרת עלול להיות בתחומים השונים של החיים: עבודה, זוגיות, אהבה, מעבר דירה ובמקרים הקשים אף תאונות.

חשוב וכדאי ביותר להבין כי בבסיסו אורנוס הוא כוכב המבקש לקדם את האדם לעבר העתיד ולשחרר אותו מכבלי העבר הלא נוחים והכובלים. הרעיון הכללי הוא: חירות רגשית שתפקידה להביא לחירות מעשית. ולכן, אלה מכם החווים אותו, כדאי לכם לדעת שהדרך הנכונה לפעול תחת השפעת הכוכב, היא לבדוק מהתחלה מהו הגורם לתסכול ולתקן מיידית את הדרוש לפני שהתסכול יצטבר ויתפרץ החוצה עד לאובדן שליטה. רק ההבנה שבבסיסו אוראנוס הוא כוכב שמבקש לדחוף לחופש פנימי כדי להגיע למימוש המיוחל, יכולה להקל את ההתמודדות עם האנרגיה שלו. בכל מקרה, בכל מעבר שכזה, מומלץ לכם לקבל הכוונה מקצועית כדי לוודא שאתם צועדים בדרך הנכונה.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - מומלץ לכם להסתיר את תוכניותיכם ביחס למערכות היחסים שלכם בשבוע זה, ולמעשה במשך כל החודש הקרוב. ככל שיחלוף הזמן, תדעו מה לעשות.

קשת
אתם נמצאים בתקופה של התרגשויות חדשות סביב תקופת יום ההולדת כתוצאה מאירועים חדשים שנכנסו לחייכם. זוהי תקופה מעולה לקשירת יחסים בין-אישיים חדשים ולבדיקה של כל מערכות היחסים שלכם. התכוננו יותר מבחינה כספית, כיוון שבמהלך החודש הקרוב ייכנס הכוכב מרקורי לנסיגה בבית הכספים שלכם ותהיה לכם תחושה מסוימת של חוסר יציבות עד אשר הדברים יתייצבו.

גדי
בחודש הקרוב ייכנס הכוכב מרקורי למזל שלכם וישהה שם בנסיגה. למרות שאתם נמצאים בהתחלות חדשות, הרי שעדיין מומלץ לכם להשהות תוכניות עד לסיום הנסיגה ורק אז ליישם את התוכניות. החודש הקרוב עדיין מתאים לבדיקת השורות הקטנות כדי שלא תעשו מעשים שאחר-כך תתחרטו עליהם. בכל מקרה, יחסי ציבור יהיו הדבר הנכון עכשיו עבורכם, עד אשר דברים יסתדרו בדרך שרציתם.

דלי
אתם עוברים עכשיו שינויים שונים במהלך חייכם וזאת לאחר שנים שבהן הייתה לכם תחושה שאין בהן תזוזה אמיתית. גם מבחינה מקצועית תזכו לעזרה פתאומית מאנשים שלא הייתם מצפים שיעזרו לכם, אך איכשהו ממרחק של זמן הם בודקים אתכם ועכשיו החליטו שהגיע הזמן שלכם ליהנות מהיכולת שלהם לעזור לכם. הקשיבו למה שאומרים לכם והשתדלו ללמוד לקבל.

דגים
יש לכם עדיין תקופה של חודשיים ליהנות מהמתנות שהיקום יביא לכם בגלל ביקורו של כוכב השפע במזל שלכם. מבחינה מקצועית יש לכם לבטים רבים והתלבטות זו גורמת לכם לעיתים לא להיות בטוחים בתוכניות שלכם, אך שיחות עם אנשי מקצוע מתאימים יעזרו לכם לממש את מטרותיכם. אל תצפו להיעזר כלכלית באנשים אחרים, כיוון שנראה שאת מרבית הכסף תצטרכו לגייס מתוך המשאבים שלכם.

טלה
אתם עוברים שינויים משמעותיים בנושאי קריירה ואינכם בטוחים שאתם מרוצים ממה שמתרחש, כיוון שאתם רגילים לתת את הקצב, אך נראה שהפעם החיים מכתיבים לכם את השינוי ולא ההפך. כדי לעבור את התקופה, אתם זקוקים לחשיבה שתהיה קצת יותר יצירתית ו"מחוץ לקופסה"... רק בדרך זו תוכלו לגייס רעיונות חדשים ולהגיע להצלחה ממקום בוגר, בשל ויציב יותר.

שור
השבוע ייפתח בהתלבטות מבחינה מקצועית מהו הדבר הנכון עבורכם לעשות. אתם חייבים להשקיע הרבה יותר זמן איכות בעבודה כיוון שנראה שאתם נדרשים להוכיח יכולות שכרגע אינכם בטוחים שאכן הן בנמצא אצלכם. מבחינה אישית, יהיו ימים ומצבים שאכן מאוד נחמד לכם באופן כללי בסביבה בה אתם נמצאים, אך איכשהו אינכם מרוצים ושלמים עם הנסיבות ומה שאמור לשמח אתכם נוגע בכם רק באופן כללי אך לא עמוק מדי.

תאומים
נושאי זוגיות ושותפויות הם נושא מאוד משמעותי כיוון שהאירועים בחייכם רודפים עכשיו אירוע אחרי אירוע. זה הזמן לקחת לעצמכם כמה ימים שקט כדי לעכל את המצב החדש ולהחלטות כיצד אתם רוצים לפעול בתנאים החדשים. מבחינה מקצועית, אתם נמצאים עכשיו באירועים חדשים אך עליכם לדעת כי ייתכנו שינויים רבים, ואם אתם חושבים שהגעתם למיצוי כלשהו, הרי שאתם טועים.

סרטן
זוהי תקופה מעולה ללקיחת אחריות מחודשת על חייכם. נראה שהחיים הרגילים משעממים אתכם ואתם מרגישים שאתם חייבים להיות בתנועה. עליכם לארגן את העניינים בצורה כזו שתהיה לכם פינה משלכם גם בתוך מסגרת מחייבת. סטורן, הכוכב שגורם לאדם ללמוד כיצד ואיך להתנהג משפיע על המזל שלכם בדרך כזו, שאתם תהיו חייבים להקשיב לו ולהתנהל שונה ממה שהורגלתם עד היום.

אריה
הכוכב הנמצא כרגע בבית העבודה שלכם הוא פלוטו והוא זה אשר יביא לכם את השינוי שלא בהכרח חיכיתם לו. נראה שתנאי החיים שלכם משתנים ובעקבות כך אתם יכולים להרשות לעצמכם לעשות את השינויים ההכרחיים. הגיע הזמן שלכם לשנות כיוון וללכת לדרך חדשה גם אם הדבר אומר הינתקות מהקיים והליכה אל הלא נודע. הגיע הזמן שלכם לצעוד בסגנון חיים חדש.

בתולה
הקשיים הכלכליים ממשיכים להדאיג אתכם וזאת בשל ביקור הכוכב סטורן בבית הכספים שלכם. נושאים אלה מדאיגים אתכם בדרך כלל, אלא שנראה שהפעם יש לכם סיבה טובה יותר להיות מודאגים. מאחר שאין לכם יכולת לשנות את העובדות, הרי שאתם חייבים לעבור שינוי חשיבה כלשהו שיעזור לכם להבין כי אפשר לפתור את הבעיות בדרך יצירתית אחרת ממה שהורגלתם לה עד היום.

מאזניים
סטורן, הכוכב שגורם ללקיחת אחריות, נמצא במזל שלכם ולמרות שאתם מרגישים שקשה לכם פעמים רבות, הרי שלמעשה אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות ובונות בחייכם. השינויים שאתם נאלצים לעשות הם מעולים למרות העובדה שאתם מרגישים שקשה לכם איתם. ככל שיעבור הזמן, תהיו בטוחים יותר במעשיכם והחיים יחייכו אליכם בתודה על השינויים שעשיתם.

עקרב
בשבוע הקרוב יחזור הכוכב ונוס למזל שלכם ולמשך כל החודש הקרוב צפויים לכם ימים נחמדים, מלאים בפינוקים שתרשו לעצמכם ולפינוקים שהקרובים אליכם יחשבו שמגיע לכם בגלל יחסיהם איתם. בנוסף, מבחינה כלכלית נראה שאתם צריכים לבדוק היטב את ההתנהלות שלכם, כיוון שנראה שיש לכם יכולת לעשות שינויים ואתם רק צריכים לבחור את העיתוי המתאים לכך.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  01/12/2010   |   עודכן:  01/12/2010
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מחירות רגשית לחירות מעשית
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סרטה הדוקומנטרי של הבימאית תמרה דייויס הוצג במסגרת פסטיבל אפוס לסרטי אמנות - המתקיים בהצלחה רבה זו השנה השנייה ומתרכז בסרטים על מוזיקה, מחול ואמנות פלסטית. זוהי הזדמנות נדירה להיחשף לסרטים מהסוג הזה ולפי היענות הקהל (האולמות היו מלאים), מסתבר שיש צורך בכך וכדאי למצוא מסגרות נוספות להקרנתם. בין הסרטים שהוקרנו היו גם סרטים דוקומנטריים ובדיוניים על שופן, על ג'ון לנון, מוסיקת הרוקנרול, הצייר מרדית מונק ומאבק נשים אמניות לייצוג בעולם האמנות.
עשר (!) שנים, מיותרות לחלוטין, ומאסר שווא ממושך, לקחו למערכת המשפט בישראל, כדי לתקן עוול בלתי מכופר ובלתי נסלח שנעשה לקשיש בן 76 (כיום), שריצה על לא עוול בכפו ארבע שנים בכלא, בעוד הוא זועק לחפותו במשך כל אותן שנים ארוכות ומייסרות. האיש - ארלנדו לזרובסקי - זוכה, בדיעבד, בשבוע שעבר על-ידי בית המשפט העליון מעבירה של ביצוע עבירות מין חמורות בקטין, אבל זה היה מאוחר מדי. הוא כבר ישב לשווא בכלא כמה שנים קשות מנשוא. שום דבר - גם לא פיצוי כספי - לא יוכל להחזיר לו את השנים האבודות.
01/12/2010  |  ראובן שפירא  |   כתבות
לסלון מבד קטיפה מראה קלאסי, חמים ויוקרתי. קטיפה היא סוג של בד ארוג, המתאפיין באריגה בעלת צפיפות אחידה וסיבים בולטים המקנים לו מגע רך וייחודי. קטיפה מיוצרת ממשי, כותנה ובשנים האחרונות בעיקר מבדי קטיפה סינתטיים, בעיקר מפוליאסטר, ניילון, ויסקוזה.
30/11/2010  |  נילי בוסאני  |   כתבות
אחד המבחנים הטובים ביותר להצלחה של תוכנית טלוויזיה היא מדגם המטבחון. אתם מכירים את שיחת הבוקר הזאת, ליד הקפה, בזמן שאחד בוחש והשני דוחף לכוס עוד כפית סוכר, בה תמיד יבוא אדם שלישי וישאל: "מישהו ראה אתמול טלוויזיה?". יותר משלוש (נשים, אלה מה?) שאלו אותי בתקופה האחרונה אם ראיתי את "בטבעת זו", הסדרה הדוקומנטרית של גלית גוטמן. אין ספק שהיא עברה את המטבחון, ועוד בהצלחה יתרה.
30/11/2010  |  אלונה בידר  |   כתבות
המִפְרָק הוא הנקודה בה שתי עצמות או יותר מתחברות. אל העצם מחוברים שרירים המפעילים את המפרק ומאפשרים תנועתיות סיבובית או חד-כיוונית בגוף, כשעצם אחת נעה ביחס לעצם אחרת.
30/11/2010  |  ד"ר אהרון מנחם  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il