בשבוע שעבר השיק משרד התחבורה את "כל קו", מוקד מבית חברת "כל סנטר" של "בזק אונליין". בדיקת News1 מגלה כי המוקד, שנועד להסיר מחברות התחבורה הציבוריות השונות להפעיל מוקדי מידע משל עצמן, אינו עונה לדרישות הקבועות בתנאי הרישיון.
ברשיונות ההפעלה החדשים שניתנו למפעילות התחבורה הציבורית נאמר כי חלה עליהן חובה להפעיל את מוקד המידע שעה לפני תחילת השירות ושעה אחרי תום הפעילות. בין החברות שחייבות ביישום התנאי - סופרבוס (אשכול פרוזדור ירושלים), מטרופולין (אשכול שרון), אפיקים, דן (בהתאם להסכם שנחתם עימה) ו
נתיב אקספרס (אשכול יקנעם, שיחל לפעול בתחילת ינואר).
אולם מוקד המידע החדש, שתפקידו לספק מידע על כלל מפעילי התחבורה הציבורית, אינו עונה לכללים - הוא נפתח מאוחר מדי (שעה שבע בבוקר) ונסגר מוקדם מדי (אחת-עשרה בלילה). כך למשל, נוסע שירצה לדעת בשעה 23:15 מתי יוצא האוטובוס הראשון (5 בבוקר) ייאלץ להמתין עד השעה 07:00 כדי לקבל מענה אנושי. יצוין, כי שעות השיא בנסיעה בתחבורה הציבורית הן בבוקר - בין 06:30 ל-08:30.
עד היום פעל המוקד בשירות קואופרטיב אגד, ופעל לפי הכללים הישנים המחייבים את אגד. כעת, עם התווספות המידע הכלל-ארצי, הוכפלה פעילותו. משמעות הדבר היא ששאר חברות התחבורה הציבורית המחויבות לכללים החדשים לא יוכלו לסגור את המוקדים שלהן. מסירת המוקד לחברת "כל סנטר" נעשתה ללא מכרז ("כי מדובר במוקד זמני" - השאלה עד כמה זמני...), וכך נוצר מצב בו קיימת פגיעה ברמת השירות.