|   15:07:40
דלג
  הלל ויס  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

צעקת הרבנים

אלה שטבעו את מטבע הגזענות כחלק מחוקי העונשין בישראל עשו זאת אך ורק במטרה להדביר את העם היהודי בארץ ובעולם. העם היחיד ששומר על סגולתיות האדם שנברא בצלם. אלה הם הבריאתנים הדוגלים בבריאת היקום על-ידי האל ולא צאצאי הקופים הדוגלים באבולוציה גזענית של הקוף העליון
13/12/2010  |   הלל ויס   |   מאמרים   |   זכויות אדם   |   תגובות
[צילום: AP]

אין בכל הדיו ובכל העטים שלא ניתן לקחתם מן הרבנים להקהות את העמדה הרבנית המקיפה את כל החוגים יראי ה'. זאת, על-אף אלו המייראים אותנו ב"שלושת השבועות" וב"מרידה באומות" בכתובים שבדו מליבם ואינם לא במסכת "כתובות" ולא במדרשים

אכן יש שבר בישראל. כאשר הפסיד פרס את הבחירות ב-1996 לאחר רצח רבין הוא קבע: ניצחו היהודים את הישראלים. עכשיו בקריאת הרבנים הגדולה, ההולכת ותופחת על-מנת להתפיח, נשמעת הצעקה: ישראל לחיים ולא למוות.

האינסטינקטים הבסיסיים, יצרי הקיום הלאומי בוקעים מפי הלכה צלולה וברורה ופשוטה. אין כאן כל מורכבות וגם אי-אפשר לנקוט עמדת ביניים, כאילו איזה שהוא יהודי הוא מהאו"ם, כמו במאמריהם של אורי אליצור וד"ר אשר כהן ב"מקור ראשון" משבת 'ויגש', כהן המדבר על מורכבות הבעיה ולא על מורקבותה. עומק הריקבון מן השורש.

כנגד אויב מר יש להתגונן! הכיבוש הערבי המשתרג על עם ישראל באלף ואחת דרכים נהדף על-ידי החלטת כל רב וקהילתו, לא עוד הפקרת חיים ורכוש, עם וארץ במסווה של נאורות!

גבורת הרבנים חזקה מיראת השלטון ומיראת חקירות משטרה וכתבי אישום. אלו גופים שהפקירו את עמם ואת עצמם למסכת "ערכית" כוזבת.

מן הראוי שאלפי חתימות של יהודים תתנוססנה מאחורי כל רב ותגבנה אותו. למען דעת כי הציבור היהודי בישראל, ציבור בני ישראל לא ירד לשפלות הגלותית. אין בכל הדיו ובכל העטים שלא ניתן לקחתם מן הרבנים להקהות את העמדה הרבנית המקיפה את כל החוגים יראי ה'. זאת, על-אף אלו המייראים אותנו ב"שלושת השבועות" וב"מרידה באומות" בכתובים שבדו מליבם ואינם לא במסכת "כתובות" ולא במדרשים. הגויים הנאורים באמת איתנו הם ולא עם נציגי מדינת ישראל. לא עם עבדי פרס או אובמה.

ארגון חלמי"ש, חרדים למען יהודה והשומרון הראה כי גם הרב אלישיב חתם על פסק הלכה זהה לפסק הרבנים ורק לחצו של שמעון פרס עליו ולחץ עסקניו, כמו לסלף את ההלכה בעניין איסור העליה להר הבית, לקח לו לרגע קט את העט.

בשבוע שעבר ביקרה משלחת פרלמנטרית של הימין האירופי, שהוצג על-ידי השמאל כמשלחת של ארגונים ניאו נאצים. המשלחת סיירה ביהודה ובשומרון ובמוזיאון גוש קטיף על-אף דה הלגיטימציה והפחד של חברי הכנסת מעברן של המפלגות הללו. המציאות נהפכה על פניה. מפלגות הדוגלות בלאומיות היהודית לעומת הממסדים האירופאים הנוכחיים, הקורטט ודומיו שהפכו לרודפי היהודים ועמם באמצעות חנפיהם ועוזריהם, הם הישראלים הדוגלים במאבק למען ה"דמוקרטיה", הפלורליזם ונגד הגזענות.

היסודות הבריאים במערב ולא רק באירופה, בארצות הברית, הרפובליקנים ושרה פיילין בראשם ומשה פייגלין בראשנו ידבירו את יוסי ביילין. היסודות הבריאים באוסטרליה ובקנדה יודעים כי יש להלחם באיסלאם הקיצוני ולהפלותו כפי שהפלה ה' בין בני ישראל למצרים. זו שעת מלחמה בין אור לחושך. מה שנחשב לחושך הוא אור ומה שנחשב לאור הוא חושך! זמן הערכים המזויפים של 'זכויות אדם' כמסווה לכיבוש האנושות על-ידי כוחות הקידמה המדומים הולך ומסתיים.

יקרא הקורא את הגדרת 'מדעי האדם' בכל ערך ויקיפדי וימצא כי זהו סדר יום טרוריסטי המנוסח על-ידי אונסק"ו. הארגון המדמה לעצמו ליטול מאיתנו את הכותל וקבר רחל. אלה כביכול ערכים ועקרונות המוכתבים לכל האוניברסיטאות בעולם כערכים 'נכונים' של 'השיח'. מאות אלפי ספרים, מחקרים וכנסים נערכים עשרות שנים בכל רחבי הגלובוס בתקציבי מיליארדים כדי להשתיל את הקודים ההרסניים הללו בתרבות המערב ולמוטטה. זכויות אדם שהם "דמוקרטיה" מוטה לטובת אוליגרכיות, מגדר קווירי, נטול זהות ומלחמה ביהודים באמצעות מטבע ה"גזענות". הללו הצירים להרס ערכי התרבות העתיקים של העולם המערבי. היסטוריה, משפחה ומסורת. לפי העקרונות של "מדעי האדם" אין כלל מקום ללאומיות שהיא בלשון השמאל הקיצוני 'דת הרוצחים'. לעומת זאת הגלובליזציה עוסקת בהבניית המשפחה מחדש [מגדר] תוך שיווניות בין כל הפרטים בעדר כסגולה לעידוד צרכנות: "חיפצון האדם".

במאבק זה גם הפרט עצמו מוכחש. אין כבוד האדם! כי אין אדם. במאגרי המידע האקדמיים עשרות אלפי מאמרים על 'מות הסוביקט'- התורמים לשינוי הרטוריקה הפסיכולוגית ולהרעלה פסיכיאטרית המונית. הנוסחה היא שכלול של העקרונות של האינטרנציונל הקומוניסטי: אין אל-אין מלך -אין אב-אין בן אין מורשת ואין אדם. "לא אל לא מלך לא גיבור" זו שורה מפורסמת מתוך המנון האינטרנציונל הקומוניסטי.

כעת יקום אינטרנציונל חלופי, אינטרנציונל שהלאומיות היא חלק בלתי נפרד ממנו. וזאת כדי להדוף את האיסלאם ואת הרעיונות הניאו- מרכסיסטיים כדי להחזיר את מעמד הלאומיות למקומו.

אלה שטבעו את מטבע הגזענות כחלק מחוקי העונשין בישראל, ועדים הפרוטוקולים הארוכים של האגודה לזכויות האזרח בשנות השמונים בהם נידון החוק, עשו זאת אך ורק במטרה להדביר את העם היהודי בארץ ובעולם. העם היחיד ששומר על סגולתיות האדם שנברא בצלם. אלה הם הבריאתנים הדוגלים בבריאת היקום על-ידי האל ולא צאצאי הקופים הדוגלים באבולוציה גזענית של הקוף העליון.

כאשר תבע האו"ם את המטבע "ציונות היא גזענות" נזעקו הציונים לשעבר וגלגלו את הסטיגמה על היהודים, על ההלכה היהודית ועל עצם המושגים 'עם בחירה' ו'עם סגולה' מתוך הסמקה ופחד.

כהמשך ליהודונים הנאורים הבורגנים שבתקופת ההשכלה דבקו לעפר רגליהם של משכילי אירופה.

כיצד נופיע בין העמים עם המותג הישן הרהרו שכל אנטישמי מצוי מנפנף בו כמו דה גול או ניקסון.

המאיסה בארץ חמדה הפכה באליטות הישראליות למגיפה תודעתית המונית. לפי תפיסה זו הערבי צודק בכל מחיר. היהודי נחות וכובש מאוס. עמדה זו השחיתה את התודעה הלאומית, סילפה את ספרי ההיסטוריה ופרקה את היהודי מכלי נשקו. אמונה ביחוד האל ובסגולת ישראל ובברית עם ארץ ישראל.

בינתיים האיסלאם הפך למגף הרומס את אירופה. ההנהגה האירופאית הרשמית והקודמת לה דורשת מישראל לפנות את ירושלים כי אחרת לא תהיה אירופה. הנהגה זו היא הגזענית! אלו שהמציאו את המונח 'גזענות' כמונח המעוגן בחוק אימצו את תורת הגזע.
לשם כך במשך עשרות שנים עוסקות האליטות, כל האליטות הידועות בציבור, האוניברסיטאות, התקשורת, מוסדות השלטון ובית המשפט העליון במהלך אחד רצוף; העברת הארץ לערבים בכל מחיר וירידה מן העץ הציוני. תנועת "אם תרצו" בעקבות מאמצי קודמיה חשפה חלק מזרועות התמנון. אין תחום מיניסטריאלי אחד שאינו שטוף באידיאולוגיה של הכפרה על חטא הכיבוש ויישומה. הסכיזופרניה הלאומית חלחלה לצבא החל מהקמת צה"ל והגיעה לשיאה, בינתיים, בפרשת מלחמת לבנון השנייה מתוך הרעיון שיש להכיל את האויב. ההנהגה הצבאית מיתמחזרת עם כישלונותיה לתוך ההנהגה המדינית ולכן המאבק הופך לקשה יותר ככל ש"קשר האליטות" עמוק יותר.

בפועל העברת השליטה לערבים נעשית ללא כל שלטון חוק ומתוך עצימת עיניים גמורה המתבטאת במספרים. זאת היא גם התוכנית המתבצעת בפועל ביש"ע.

מאות אלפי מבנים בלתי חוקיים של ערבים. התעלמות מתפיסת קרקעות. התעלמות מחבלות וגזלות במרחבי הגליל והנגב ובשכונות ירושלים. התעלמות מהשתררות הערבים בערים המעורבות. תמיכה בתוכניות מתאר הבאות לשרת את האוכלוסיה הערבית ולקדמה. הפקרה כללית שוררת בכל. אללה באב אללה! כמו בפרשת השריפה הגדולה ומיכל האמוניה במפרץ חיפה, לא רק הרבנים ! ארגונים כמו 'השומר החדש' קמו להגן על הנפש ועל הרכוש במקום בו המשטרה כשלה בזדון. צעקת הרבנים היא לקום ולעמוד על נפשם של יהודים.

בערים רבות במדינה השיטה הגלויה של רכישות ערביות פוליטיות באמצעות מימון אירופאי וערבי וכעת אמריקני נעשית בחוצפה שאין לה גבולות. זאת בתמיכת הפסיקה הרווחת בבית המשפט שהיא בדרך כלל נגד הלגיטימיות של ההתיישבות היהודית בארץ ישראל ובמדינת ישראל כמו פסק קעיידן המפורסם שנעשה באמצעות השתלת קודים סוציולוגיים ואנתרופולוגיים לתוך מערכת המשפט או פסקים שבהם המערכת נאלצת לבלוע צפרדע כמו בפרשת העמותה היהודית ביפו בהם מרמז בית המשפט כי שהו הפסק האחרון שבו תזכה עמותה יהודית להתישבות.

לפיכך הרבנים שהעומדים בפרץ, אלו שחתמו על איסור המכירה לנוכרי הם החזית החשובה ביותר של העם היהודי.

השבר המוסרי הוא של שמעון פרס, בנימין נתניהו, ציפי לבני ואהוד ברק וכל מעריציהם ותומכיהם.

והתיקון והאיחוי המוסרי הוא של הרבנים הגיבורים העומדים בפרץ.
כדי לאחות את השבר יש לנסח כללים חדשים בתוך שיטת המשטר וערכיה ולקיים דיאלוגים בין עץ יהודה ולעץ יוסף ולאחדם. זולת זאת יבערו שניהם יחדיו ואין מכבה.

תאריך:  13/12/2010   |   עודכן:  14/12/2010
הלל ויס
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
צעקת הרבנים
תגובות  [ 8 ] מוצגות   [ 8 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אילנה_כפס
14/12/10 02:02
2
יריב א.
14/12/10 04:06
3
קורןנאוה טבריה
14/12/10 05:01
4
קורןנאוה טבריה
14/12/10 05:07
5
הלל ויס
14/12/10 08:34
6
העם היהודי העתיק.
14/12/10 09:31
7
זהר ל
14/12/10 09:58
8
אחד העם
14/12/10 13:51
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניצב (בדימ.) זאב אבן חן שכל את בתו טופז שהייתה באוטובוס הסוהרים, ועולמו חרב עליו באחת.
13/12/2010  |  עו"ד יוסי דר  |   מאמרים
שירותי החירום במדינת ישראל ואת מידת המוכנות של החזית האזרחית למצבי משבר קיצוניים. אומנם מה שעומד עתה במוקד הביקורת הציבורית הוא מצבם העגום של שירותי הכבאות (ראה דוח מבקר המדינה בנדון), אולם נכון יהיה להרחיב את היריעה ולהשתמש באסון השריפה ובלקחיה כהזדמנות חשובה להפיק לקחים ולעצב אסטרטגיה כוללת שתאפשר התמודדות מחדש וביתר שאת עם האתגרים והאיומים על החזית האזרחית.
13/12/2010  |  מאיר אלרן  |   מאמרים
הוא עובד שעות ארוכות ונשאר הרבה לאחר שחבריו כבר עזבו. הוא מעמיס על עצמו יותר פרויקטים, מתמודד איתם בכוחות עצמו ולא מבקש סיוע כלשהו. הוא ערני, נמרץ, זמין תמיד, עושה עבודה בשביל שניים ואף פעם לא יוצא לחופשה. האם הוא העובד... האידיאלי?
13/12/2010  |  אורנה זכאי  |   מאמרים
צריך לשים קץ לאשליות: יחסי ישראל-טורקיה, שעלו על שרטון יישארו ככל הנראה גם להבא בשפל המדרגה. הם לא ישובו לתקנם כל עוד ארדואן יושב על כס השלטון באנקרה.
13/12/2010  |  ראובן לייב  |   מאמרים
שלום לשר לביטחון הפנים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il