חברת "בגיר" יוצאת בקמפיין חורף בסיסמה-"בגיר- מנהיגה תרבות לבוש". בתקציב של כ-1 מליון ש"ח
חב' "בגיר" יוצאת בקמפיין חורף תחת הסיסמה "בגיר- מנהיגה תרבות לבוש".
הקמפיין מתבסס על הרעיון כי יש ביכולתם של בגדים להעצים את האישיות, כוחו ומעמדו החברתי של כל אדם.
הקמפיין מלווה בכותרות בולטות: "הצלחה", "אמירה", "כח", "כבוד", "שייכות" ועוד המניחות אבני יסוד לקוד הלבוש של "בגיר".
הקמפיין מוסיף מימד אמוציונלי ומדרבן את הצרכן לבחור מי הוא רוצה להיות ומכוון אותו בהחלטות הקניה שלו.
הקמפיין הוא קמפיין חורף בעיתונות הארצית, מגזינים ופעילות קד"מ.
תקציב כ-1 מליון ש''ח
משרד הפרסום- "אופטימום".