|   15:07:40
דלג
  הודיה כריש-חזוני  
עיתונאית מקור ראשון
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
ישראלים בשכונת נוף ציון [צילום: פלאש 90]
המאבק על נוף-ציון

"הזדמנות לגאול את ירושלים בידיים"

תושבי השכונה היוקרתית 'נוף-ציון' שבמזרח ירושלים הופתעו לשמוע על העסקה שבמסגרתה תימכר החברה שהקימה את הפרויקט לאיש עסקים פלשתיני, בתיווכו של עו"ד דב ויסגלס. כמה גופים ואנשי ממון התגייסו להשארת השכונה בידיים יהודיות, והם מביעים אופטימיות זהירה
25/12/2010  |   הודיה כריש-חזוני   |   כתבות   |   מקור ראשון   |   תגובות
איתן עוזרי: "אנשים רכשו כאן דירות כל אחד בפני עצמו, כמו בכל שכונה עירונית, אבל התפתחה כאן מערכת יחסים קהילתית. יש לנו מניינים, שיעורים, חוגים ושמחות משותפות - כמו ביישוב קטן. הציפייה של כולנו היא שתקום כאן שכונה יהודית גדולה עם חיי קהילה מפוארים. אני סבור שהמיקום הזה הוא אסטרטגי לירושלים ולמדינת ישראל"

האם פנינת הנדל"ן היהודית במזרח העיר עומדת ליפול לידיו של משקיע פלשתיני? תחילת הסיפור בבוקר ירושלמי לפני יותר מארבעים שנה, אז לקח רחמים עבוד לוי ז"ל, בן לעדת האורפלים בשכונת נחלאות, את שני בניו לטיול ארוך. הם צעדו מנחלאות עד לשכונת ארמון הנציב, וניצבו לבסוף בנקודה שממנה נשקף נוף פנורמי מדהים של ירושלים העתיקה והחדשה.

"כאן, במקום שבו אנו ניצבים, ראה אברהם אבינו בפעם הראשונה את הר המוריה", אמר האב לבניו, "וכאן אנחנו נבנה שכונה יהודית מפוארת". הוא סיפר להם על שטח האדמה שרכש באותו מקום. אז היה האזור שומם למדי. כיום התרחבה לכיוונו שכונת ג'בל-מוכבר הערבית.

כשנתיים לאחר מכן חלה האב ונפטר. אבל שני הבנים לא שכחו - הם נשאו את חלומו על השכונה היהודית כצוואה, רכשו שטחים נוספים באותו מקום, הרחיבו את החלקה שרכש האב, ועמלו במשך שנים כדי להשיג היתרים ואישורי בנייה, להתגבר על ההתנגדויות המשפטיות-פוליטיות שניצבו בדרכם ולבנות את השכונה שעליה חלם אביהם. שכונת 'נוף-ציון'.

את הסיפור הרומנטי-ציוני הזה פורשׂ עו"ד אביחי בוארון, מנהל חברת 'מים' שעסקה בשיווק דירות בשכונה ובעצמו בעל דירה במקום, ממרפסת הצופה אל הנוף שהוא אכן מדהים בעוצמתו. מהרי מואב שבמזרח, דרך הר הזיתים, הר הצופים, הר הבית, בית כנסת 'החורבה' ועד מלון המלך דוד. הכול פרוש מול העיניים.

החיבור האישי של בוארון למקום, הוא מספר, התרחש במקרה. חברת דיגל, שאחד מבעליה הוא יהודה לוי, אחד משני האחים מנחלאות, בנתה את הפרויקט והחלה לשווקו ליהודים עשירים בחו"ל. "הם בנו בשלב א' 91 דירות בשבעה בניינים. מדובר על דירות יפהפיות בסטנדרט גבוה במיוחד ורמת גימור מושקעת", הוא מעיד. "הם חשבו לשווק את החלום של דירה יוקרתית מול הר הבית לתושבי חוץ, אבל אחרי מכירת 24 דירות זה נתקע".

בשלב זה נכנסו לעניין כמה משווקים שניסו למכור את הדירות. בוארון, המכהן גם כמנכ"ל תנועת 'מעייני הישועה' המפיקה בין היתר עלון בתי כנסת, קיבל טלפון ובו בקשה לפרסום חינם של 'נוף-ציון' בעלון, כתרומה. "זה היה נראה לנו הזוי. איזה פרויקט נדל"ן צריך תרומה של עלון?", הוא תהה. "מבקש התרומה, שנרתם לנושא אף שלא היה לו ניסיון בנדל"ן, אמר לנו 'בואו ותראו בעצמכם'. באנו, ולא האמנו למראה עינינו". בוארון מתאר תמונה של שמונה משפחות המתגוררות לבדן בשבעה בניינים. "זה היה כמו איזו אגדה על ארמון ריק מתושבים. עומד כאן מגרש משחקים, יש פרחים בגינות, ואין נפש חיה".

הוא החליט אז להשתתף באופן פעיל בשיווק המיזם. "בעלי החברה כבר היו כל כך סקפטיים, עד שהתחלקתי איתם אפילו בסכום הראשוני שנדרש לצורך השיווק. עשינו תוכנית עבודה שכללה ביקורים של ח"כים ורבנים ופרסום לציבור הדתי-לאומי, ותוך כמה חודשים הצלחנו לגבש קבוצה של כ-50 משפחות, שאני ביניהן, שרכשו פה את רוב הדירות". הוא מתאר איך בקיץ, לפני שנה וחצי, החלו לזרום ל'נוף-ציון' משאיות עם חפצי התושבים החדשים. "זה היה מרגש עד דמעות, כמעט כמו הקמה של התיישבות חדשה".

כיום, כמעט כל הדירות בשבעת הבניינים הקיימים מאוכלסות.

חובות של עשרות מיליונים

אין ספק שלעומת נקודות התיישבות יהודיות אחרות בשכונות במזרח העיר, כמו עיר דוד או הר הזיתים, החיים כאן פשוטים יותר. ההגעה למקום ברכב היא נוחה, תחבורה ציבורית - גם אם דלילה משהו - מגיעה למקום, וחשוב מכול - הדירות אכן מרווחות ונאות במיוחד. עם זאת, ברור ששבעה בניינים לבדם אינם מהווים שכונה. כדי שהמקום יוכל לתפקד כשכונה עצמאית לכל דבר, הכוללת שירותים לתושב כמו בית כנסת, גני ילדים, חנויות בסיסיות ועוד, יש צורך בהמשך בנייה.

לכאורה, זה בהחלט היה אמור לקרות. בבעלות החברה ישנם שטחי אדמה נוספים בצמוד לבניינים הקיימים וגם תוכנית קיימת לשלבים ב' וג', עם מאות יחידות דיור נוספות.

"אחרי ששלב א' התמלא התבקשנו לשווק גם את שלב ב', ופה התחילו הבעיות", אומר בוארון. השלמת בניית השלב הראשון לפני שהפרויקט נמכר הותירה את חברת דיגל עם חובות של עשרות מיליוני שקלים, ובין היתר היא לא פרעה את איגרות החוב שלה.

"החברה נקלעה לקשיים שהקשו עליה להתחיל בשלבי הבנייה של שלב ב', ולכן גם תהליכי המכירה נתקעו. נחתמו חוזים בודדים, אבל זה לא קיבל משמעות בשטח", הוא אומר. לדבריו, הם כבר נערכו לארגון קבוצת רכישה שתרכוש את הקרקע ותבנה את השלבים הנוספים בשכונה ללא קשר לדיגל, עד שלפתע נודע עניין המשקיע הפלשתיני.

כפי שפורסם בעיתון 'גלובס' לאחרונה, מאחורי הצעה חדשה לרכישת השליטה בחברת דיגל באמצעות הסדר אג"ח, שהוגשה בידי עו"ד דב ויסגלס, עומד איש עסקים פלשתיני המחזיק בדרכון אמריקני. העניין הכלכלי קיבל לפתע צבע לאומי חזק, לאחר שעלה חשש ממשי להשתלטות פלשתינית על מעוז יהודי ייחודי בעיר.

יש לציין כי הצעת המשקיע כללה על-פי הפרסומים דרישה מדיגל שלא‎ ‎לבצע‎ ‎עסקות‎ ‎כלשהן‎ ‎בנכסים, מה שמעלה חשש כי בנוסף לרצונו לבנות את השלבים הבאים בשכונה עבור פלשתינים הוא מתעתד להכניס תושבים ערבים לדירות הבודדות שנשארו בשלב א'.

"רצונם או אי-רצונם של מנהלי דיגל לשמר את הצביון של השכונה לא יספיק, אם שיקול הדעת הכלכלי הטהור יורה לקבל את ההצעה", מסביר בוארון. "כחברה ציבורית מוטלת על דיגל על-פי חוק החובה לפעול משיקולים של כדאיות, ולכן המצב כל כך מסוכן".

עננת אי-ודאות

לאחר הפרסומים התקשורתיים על המשקיע הזר התגייסו כמה גופים במטרה להציל את 'נוף-ציון'. החלה התארגנות לרכישת אג"ח של דיגל כדי להפוך לבעלי השפעה בחברה, בוארון עצמו פועל על-מנת לנסות לארגן קבוצת רכישה או למצוא משקיע, ובמקביל פועלת חברת 'באמונה' - המקימה שכונות למגזר הדתי-לאומי ברחבי הארץ - לגיבוש קבוצת רכישה. 'באמונה' אף הביעה אופטימיות גדולה לגבי הצלחתה להוציא את ההצעה הפלשתינית מהמגרש.

ישראל זעירא, בעליה של 'באמונה', אמר ל'מקור ראשון' כי "יש לנו הסכם מסגרת עם דיגל, יש לנו הבנות, ואנחנו מצליחים לבלום את המהלך". לדברי זעירא, עיקר המשקיעים גויסו בשבוע שעבר, ויש בידיהם כמעט כל הסכום הנדרש. "כולם אנשי עסקים שרוצים לשלב עסקים ואידיאולוגיה. ברור שהיה להם 'לב' לעניין, אבל השיקול המרכזי שלהם הוא כלכלי. ההצעה שלנו היא הצעה טובה עבור דיגל, ואני מקווה שבזאת נשים קץ לניסיון ההשתלטות העוינת".

על-פי הפרסומים באתר של 'באמונה' - תחת הכותרת 'מצילים את נוף-ציון, עוצרים השתלטות עוינת של עו"ד ויסגלס' - ההצעה שלהם טובה מזו של הפלשתיני, שכן הוא הציע 60 אגורות ליחידת אג"ח, כלומר בסך הכול 36 מיליון שקלים, ואילו הם מבקשים לרכוש את יתרת הקרקע המיועדת ל'נוף-ציון' בסכום של כ-50 מיליון שקלים. השקעת המינימום הנדרשת כדי להצטרף לקבוצה המאורגנת על ידם היא 320 אלף שקלים.

את קבוצת הרכישה של 'באמונה' מרכז עו"ד יצחק מירון. לדבריו, "לפי מה שנראה לנו רציונלי ולפי מה שנראה לנו שדיגל צריכה לעשות, הפתרון הזה צריך להצליח". עם זאת, מירון הקפיד לומר כי העניין עדיין אינו סגור באופן סופי. "עד שלא נראה את החתימות הסופיות אני מעדיף להיות זהיר, אבל אני מקווה שיש כאן מקום לאופטימיות". גם מירון ציין כי מניעיהם של המשקיעים שהצטרפו בימים האחרונים הם בראש ובראשונה מסחריים, "אבל יש כאן גם ציונות".

נכון לעכשיו טרם התקבלה החלטה בדיגל האם לקבל את הצעת 'באמונה' ועננת אי-ודאות עדיין מרחפת מעל השכונה.

קרן סעודית הביעה עניין

אביחי בוארון: "אנשים חושבים שהסיפור הזה על ערבים שקונים ומשתלטים הוא תיאורטי, אבל זה ממשי מאוד. זה קורה בכל רגע ורגע כאן ובמקומות נוספים. יש כאן מאבק לאומי-תרבותי ואני חושב שזה יותר מלגיטימי לומר: 'אני לא נותן את הבית שלי ברמה הפרטית והלאומית לערבי'. אין כאן טיפת גזענות"

איתן עוזרי, מנכ"ל ארגון ישיבות ההסדר, מתגורר ב'נוף-ציון' מזה כשנה וחצי. לדבריו מדובר במקום ייחודי בשל היותו שילוב של שכונה עירונית וקהילה כמו-יישובית. "אנשים רכשו כאן דירות כל אחד בפני עצמו, כמו בכל שכונה עירונית, אבל התפתחה כאן מערכת יחסים קהילתית. יש לנו מניינים, שיעורים, חוגים ושמחות משותפות - כמו ביישוב קטן. יש לנו גם אחריות משותפת על ביטחון ונושאים ארגוניים נוספים".

לדבריו, הצעת המשקיע הפלשתיני בהחלט מדאיגה את הדיירים. "הציפייה של כולנו היא שתקום כאן שכונה יהודית גדולה עם חיי קהילה מפוארים. אני סבור שהמיקום הזה הוא אסטרטגי לירושלים ולמדינת ישראל.

"יש לנו ציפיות גדולות מהעירייה במקרה הזה", מוסיף עוזרי, "אנחנו מצפים שהיא תפתח את המקום, ותעזור לכך שיגיעו לכאן דיירים נוספים ושיהיו כאן שירותים לתושב כמו בכל שכונה אחרת בעיר. אנחנו יודעים שלניר ברקת יש אמירה בעניין, הן בהיותו ראש עיר והן בהיותו אחיו של מחזיק אג"ח בדיגל" (בתגובה לפניית 'מקור ראשון' בנושא, נמסר מלשכת ברקת כי הנושא אינו מוכר לראש העיר והוא אינו עוסק בכל תחום עסקי. מקורביו הוסיפו כי בכל מקרה, מכיוון שהחוב של דיגל יצא למכרז בחסות של נאמן, הנאמן מחויב לקבל את ההצעה הטובה ביותר ולבעלי השליטה אסור להתערב בו).

עוזרי מוסיף כי תושבי 'נוף-ציון' מנסים לפעול בשלושה מישורים: "ראשית בתחום הפוליטי. אנחנו מנסים להפעיל את ראש העיר, וכן לרתום חברי כנסת ואנשים אחרים שיפעלו נגד מכירה לפלשתינים". שנית, בתחום המשפטי: "אחרי הכול, הרבה אנשים קנו כאן דירות על סמך הבטחות שהולכת לקום כאן שכונה יהודית גדולה בעלת צביון מסוים. אם לא יהיה כך זו הפרת הבטחה שמסבה נזק". שלישית, גם התושבים "מנסים לסייע במציאת גורמים מממנים, ובמציאת משקיע בעל אידיאולוגיה נכונה". מלבד זאת, הוא מוסיף, "אנחנו יהודים מאמינים ששמים את מבטחם בקב"ה, ומאמינים שהתפילות, התורה וגמילות החסד הקיימות בשכונה ישפיעו בכיוון חיובי".

במסגרת הפעילות המשפטית שעליה מדבר עוזרי, שלח עו"ד מוטי מינצר, גם הוא תושב המקום, מכתב בשם הדיירים לדיגל, ובו נטען כי מכירה לפלשתיני תגרום לבעלי הדירות בשלב א' נזק של כ-100 מיליון שקלים, וכי הם ישקלו נקיטת צעדים משפטיים. הוא מתאר במכתב כי בפני קבוצת הרוכשים משלב א' "הציגה החברה את הפרויקט כולו, על כל שלביו, כפרויקט לציבור הדתי-לאומי". עוד נטען שם כי בנק לאומי, שהוא הנושה העיקרי של דיגל, וכן נציגי בעלי האג"ח, היו מודעים לצביונה הדתי-לאומי של קבוצת הרוכשים.

יש לציין כי ההצעה הפלשתינית הנוכחית אינה ההצעה הערבית הראשונה המועלית עבור 'נוף-ציון'. לפני כחצי שנה נפגש בוארון עם ערבים שהציגו עצמם כיזמים פרטיים. "אחרי שקיבלנו אז אינספור טלפונים מערבים שהציגו עצמם כמי שרוצים לקנות את הקרקע, רצינו לראות מי שולח אותם. בפועל עמדה מאחורי הפונים קרן כלכלית גדולה מאוד, ככל הנראה קרן סעודית שמטרתה לקנות קרקעות בישראל בכלל ובירושלים בפרט", טוען בוארון. "כנראה שבשלב מסוים הם הבינו שאנחנו לא באמת מתכוונים למכור, וניתקו מגע".

בנוסף לעיסוקיו האחרים, בוארון הוא אחד מיוזמי מכתב הרבנים המככב בימים אלו בכלי התקשורת, הקורא שלא למכור ולא להשכיר דירות לערבים. "אנשים חושבים שהסיפור הזה על ערבים שקונים ומשתלטים הוא תיאורטי, אבל זה ממשי מאוד", הוא אומר. "זה קורה בכל רגע ורגע כאן ובמקומות נוספים. יש כאן מאבק לאומי-תרבותי ואני חושב שזה יותר מלגיטימי לומר: 'אני לא נותן את הבית שלי ברמה הפרטית והלאומית לערבי'. אין כאן טיפת גזענות. זו גם מטרת המכתב. שהישראלי הפשוט, שבאינסטינקט לא רוצה למכור לערבי, לא ירגיש שהוא גזעני. שיֵדע שהוא חלק ממאבק כולל".

לגבי 'נוף-ציון' הוא נחרץ: "דעתי הערכית היא שמי שיש לו סכום כסף פנוי, מזומנת לו כאן האפשרות לגאול בידיו את ירושלים, והוא פשוט חייב לעשות זאת".

פורסם במקור: יומן, מקור ראשון
תאריך:  25/12/2010   |   עודכן:  25/12/2010
הודיה כריש-חזוני
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"הזדמנות לגאול את ירושלים בידיים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צחי הנגבי ויעקב גנות שוב על השיפודיה של הטהרנים. פרקליט המדינה משה לדור גמר אומר להרשיע את הנגבי גם בפרשת המינויים הפוליטיים, ויהי מה; יריביו של גנות במשטרה ומחוצה לה, וכן כל אותם טהרנים, מטעם עצמם, פועלים כדי לסכל את מינויו לתפקיד המנהל הכללי של המשרד לביטחון פנים. אלה גם אלה פועלים באופן המעורר שאלות.
25/12/2010  |  יואב יצחק  |   כתבות
יוסוף יושב מתחת לגג הבטון שמגן עליו מהגשם, ולבו מר. הוא מוזג לי קפה שחור חזק שהרתיח על גזייה קטנה. סביבנו לבֵנים, קרשים ומסמרים. הרוחות הקרות שמנשבות בחוץ שורקות בעוז, כאילו מבקשות להשמיע קול אחר, לקבל מעט מתשומת הלב הנתונה כולה לממטרים.
24/12/2010  |  אסף גבור  |   כתבות
אנו בתקופה בה יש מעט כוכבים במזלות אוויר, כלומר - פחות דיבורים, יותר מעשים, והלב מנחה כיצד לפעול. אחרי ליקוי הלבנה שהתרחש בתאריך 21.12, יש מוכנות, שאופייה יותר אינטנסיבי, להיכנס לפרק הבא, שמתאפיין עם מעברם הצפוי של הכוכבים למזלות החדשים, אורנוס ויופיטר עוברים למזל טלה, ופלוטו כבר נמצא במזל גדי. משמעות הדבר, שלא נשארים במקום שבו שהינו לאחרונה, אנו מתחילים להבין לאן אנו רוצים ללכת וגם אם אין עדיין תמונה מושלמת וברורה, ההחלטות מושפעות מהאיתותים המתרחשים עתה, מושפעים מהתקוות, מהחלומות ומהאהבות שלנו. הקשיבו ללחישות שמשמיע לכם ליבכם. מילים ששמעתם או שקראתם, עוזרות להבנה חדשה.
24/12/2010  |  טובה ספרא  |   כתבות
באגף צדדי של מזנון הכנסת שלף מישהו פנקס. "רשום לפניך", אמר לו שותפו לשיחה. "בחירות ייערכו עד פברואר 2012". החבר רשם. הדובר חתם. בעוד שנה ושלושה חודשים ייתן דין וחשבון. מה שבטוח, הערכת המצב שלו אינה מופרכת. היא אומנם שייכת למגרש הפוליטי, אך קשורה בקשר הדוק לזה המדיני. או שמא להפך. לחצים פוליטיים פנימיים מטלטלים את הקו המדיני של ממשלת נתניהו ימינה ושמאלה, ובלבד שתשמור על שלמות.
24/12/2010  |  אריאל כהנא  |   כתבות
על הסטודנטים למשחק הישראלים לעבור הכשר דרך התנסות במחזאות קלאסית, מודרנית וישראלית. כך הצופים חוזרים ורואים את אותם המחזות בגירסאות שונות. חידושים של העלאות יצירות שלא עלו עד עתה - הם משהו נדיר.
23/12/2010  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
שגרירות ארה"ב בישראל דיווחה: נתניהו תומך בחילופי שטחים  /  אריאל כהנא
האו"ם תומך בהקמת עיר למסתננים בנגב  /  אריאל כהנא
שואלים את אדוארד  /  אדוארד אטלר
משחק מכור  /  אורי אליצור
גרסת המוסד  /  אמנון לורד
תחקיר: המלחמה שאחרי המלחמה  /  ענבל ויינברגר, יהודה יפרח
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il