חברת נתיבי איילון קיבלה החלטה אסטרטגית, לפיה מעתה ואילך אתרי הפרויקט של החברה יהיו תחומים על ידי שילוט חוצות ולא על-ידי גדר העשויה איסכורית, כפי שהיה נהוג עד עתה. המניעים להחלטה זו הם שניים.
ראשית, רצון החברה לפעול לשימור איכות הסביבה. ה"גדר" שתקיף את הפרויקט תהיה מעוצבת ואסתטית, וכן המסר שיועבר באמצעות השילוט יעסוק באיכות הסביבה, לרווחת הנהגים העוברים בציר תנועה זה.
המניע השני הוא חיסכון בכספי הציבור. הקמת השלט והפעלתו נעשית על-ידי המפרסם וכך נחסך כסף לטובת הפרויקט.
פרויקט זה יתבצע לראשונה באתר הקמת הגשר ברחוב מבצע קדש בערים בני ברק ורמת גן, לאורך ציר תנועה מרכזי בגוש דן, בסמוך לקניון איילון.
לשם כך, פרסמה חברת נתיבי איילון מכרז להקמתו והפעלתו של שילוט החוצות - השילוט הארוך ביותר בישראל שבוצע עד כה. המועד האחרון להגשת המכרז הוא ה-2 בנובמבר 2004.
השילוב של המיקום המרכזי של הפרויקט, בציר בו חולפים למעלה מ-50,000 כלי רכב ביממה, ההיקף הגדול של השטח הפרסומי אשר מוצע לבעל הזיכיון (שילוט באורך כולל של כ-1.5 ק"מ) ואורך חיי הפרויקט (אשר צפוי להימשך כשנתיים) מאפשרים להפיק פרויקט פרסומי ייחודי, אשר יכלול שטח שילוט החוצות הארוך ביותר בישראל, שבוצע עד כה.
לדברי אחד ממנהלי משרד ניהול ורכש מדיה, במידה והשטח הפרסומי יימכר למפרסם בודד, יהיה זה שלט החוצות הארוך ביותר במדינת ישראל והאטרקטיבי ביותר מבחינה פרסומית.
לדברי אריה בר, מנכ"ל חברת נתיבי איילון:"זהו פרויקט ייחודי, הגדול מסוגו בתחום שילוט החוצות, המתאפשר לראשונה ע"י חברת נתיבי איילון. הפוטנציאל הטמון בפרויקט זה הוא גבוה והצלחתו תביא לכך שפרויקט זה ישמש מודל לפרויקטים דומים בעתיד".