|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

נזרע הזרע למציאות חדשה

נשמע על תהליכים גיאו-פוליטיים איתני הטבע מתעוררים שוב הודעה חשובה של הבנק המרכזי בארה"ב על שינוי במדיניותו? גל המהפכות - גם בסין המתח הביטחוני יעלה סוף עידן הדגים והתחלת עידן הדלי תחזית אסטרולוגית לשבוע 11.3.11-4.3.11
04/03/2011  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
מציאות חדשה באה ועוד תבוא לעולם [צילום אילוסטרציה: חברת נטפים]

מולד ירח צפוי בתאריך 4.3 במזל דגים. נושא זיהום האוויר יהיה בכותרות, או כל הקשור לאיכות הסביבה. אצלנו ידברו יותר בתקופה הקרובה על השקעה הקשורה לחינוך וספורט, לצד השקעה בתשתיות.

השבוע הקרוב יהיה תקשורתי יותר. ברבדים אישיים, תמצאו את עצמכם מדברים ללא הרף בטלפונים או מתכתבים בדואר האלקטרוני. בתאריך 9.3 יגיעו באופן לא צפוי חדשות טובות, קבלו הזמנות והחזירו מיילים או טלפונים למי שמתקשר וכדומה, כיוון שרעיונות יתפתחו מעבר לציפיות שלכם.

כוכב אורנוס נמצא במעלה הכי רגישה בגלגל המזלות, 29 בדגים, מעלה נפיצה, חסרת שליטה, שתשפיע על כולנו עד לתאריך 11.3. זו תקופה שלא מבטיחה יציבות בחיינו, הדאגה תלבה את המתח ותגביר את הנטייה לשבור מצבים בחיים, לסיים תהליכים או מערכות יחסים, לעזוב וללכת הלאה. שלום ולא להתראות. גם כאשר נושאים זיכרונות נפלאים מהעבר, כעת הגיע הזמן לומר שלום, בעיקר לחלק מסוים בחיינו שאינו רלוונטי יותר, הגיע הזמן לנוע לפרק הבא, לעשות בחירה ולעלות על נתיב חדש, כזה שמתאים יותר למציאות החדשה של חיינו.

קשה לחזות איך ומה יקרה תחת השפעת האורנוס במזל טלה, מאחר שזהו כוכב שמילות המפתח שלו הן שינוי, כאוס, בלתי צפוי, ניתוק, פרידה, גירושין, מרדנות וגם מהפך, אינדיבידואליות, ריגוש והתפתחות לא צפויה. על כן, חוסר היציבות בהתנהגות של הסובבים אותנו יאפיין את התקופה הקרובה. אורנוס הוא הברק המופיע לפתע פתאום ביום בהיר. החוויה האישית תתבטא במהומה, ברעידת-אדמה פרטית, אבל זה גם יכול לגרום לדברים טובים, להתנער, לחוות מצבים שיגרמו לנו להביט על העולם בדרך חדשה. אנו צפויים לימים מעניינים ללא ספק. החוכמה של כל אחד היא לבחור בחופש ולא לשכוח את האחריות המשותפת, לדעת שהבחירה לצעוד קדימה כאינדיבידואל יכולה להיות על חשבון זוגיות או שותפות קיימת.

אורנוס שעומד לשהות במזל טלה לאורך שבע השנים הבאות, לא יהיה מוכן לשתף פעולה, בלשון המעטה, והוא גם לא ישתכנע להיכנס למו"מ רגוע.

אורנוס מסמל גם את ההשראה של הקולקטיב בטלוויזיה. כשכוכב אורנוס היה במזל דלי, הסדרות החזקות היו "חברים" ו"סיינפלד", קבוצות אנשים וההרפתקאות שלהם כקבוצה (מזל דלי), כאשר אורנוס עבר למזל דגים (חלום, השראה, פנטזיה), ראינו את "אבודים", חיים של שבטים על אי, תוכניות ריאליטי, כמו "כוכב נולד" שבה חלומות של אנשים מתגשמים. מה "יתפוס" עם אורנוס במזל טלה?

מפגש הכוכבים המתרחש עתה בתאריך 4.3 ימשיך "לעודד" תהליכים גיאו-פוליטיים, כך שהיו מוכנים לשמוע על משברים, תאונות, שינויים פתאומיים בכיוון והתרחשויות גורליות מתפתלות ומשתנות במזרח התיכון, באירופה, בסין ובארצות הברית. המדינות במערב התיכון של אמריקה עוברות תהליכים שאופיים משמעותי ועלול להוביל לשביתות ולמבוי סתום. הבלגאן צפוי בגלל שלא ניתן להגיע להסכמות שם עם האיגודים (הרחבה על הנושא במאמר של השבוע שעבר בתאריך 25.2.11). בנוסף, ישנו גל מהומות והפגנות במזרח התיכון ובמקומות אחרים, שם האזרחים מרגישים מקופחים ואלה לא ייפסקו עד שהאזרחים ישיגו את המהפך הרצוי. עם מעברו של האורנוס לטלה יתחזקו קונפליקטים אלימים לאורך ולרוחב הכפר הגלובלי בו כולנו נמצאים.

בפרק הזמן בין 30.3-14.3 איתני הטבע מתעוררים, לקראת 28.3-27.3 הרגישות רבה יותר. הטבע רוצה גם להתבטא בדרך שהוא מכיר, עם אירועים טקטוניים, אדמה שרועדת, שיטפונות קשים וכל אלה ישפיעו גם הם על הכלכלה בעולם.

אצלנו

תזכורת ממאמר שפורסם כאן ב-14.1.11:

  • "האלימות והטרור יסלימו בהדרגה על בסיס עולמי. כוכב אורנוס, הבלתי צפוי, מגיע למזל טלה הלוחמני, בחודש מרס 2011 ובתאריך 3 באפריל יגיע כוכב מארס למעלה אפס טלה, מעלה המשפיעה על העולם כולו. מארס יצטרף לאורנוס, מרקורי ויופיטר - כוכבים הנמצאים במזל טלה - והאש תוצת, תרתי משמע.

    מבנה הכוכבים הנ"ל, משפיע גם על מפת מדינת ישראל, המארס המקודם במעלה 29 בבתולה, ראש הדרקון שעובר לציר המשתנים, כוכב מארס במעבר שיגיע למעלות אלה במשתנים, ליקוי הלבנה שהיה על המעלות האלה ב-21.12.10. בקיצור המתח הביטחוני עולה, ונמשיך לקוות שזה רק יישאר מתח. הרגישות כאן עולה מהשבוע של 13.3 עד 4.4. שימרו על עצמכם".

השבוע...

4.3 אתם משקיעים מאמץ לשפר את המצב הנתון. האנרגיה זורמת לפעילות יצרנית ואינכם נותנים מקום לעגמומיות, שעלולה לפגוע בצד הרגשי. נושא המשפחה רגיש יותר, תנו מקום לצד היצירתי וגם לרוחני. שיתוף פעולה עם חברים, אהובים וקולגות, מביא לקשרים מועצמים ועמוקים, המביאים להדדיות ולתחושה שכל צד מקבל משהו מהיחסים.

5.3 נסו לשמור על קור רוח, כדי להרגיע מערכת יחסים מתוחה. הרגשות שלכם מתנדנדים לכאן ולכאן, התגובות לא צפויות. שיחת הבהרה תעזור להרגיע את הלב ואת מצב הרוח הרגשני. יש אופציה להביט על הצד השמח שיש בו תקווה. התחייבויות או תביעות מושכות אתכם למטה, אלא אם כן אתם יכולים להתמודד איתן בדרך יעילה. אל תשקעו לתוך הדפרסיה. רגישות ואמפתיה חסרים בתוך הלוגיקה השוטפת אתכם בשעות הערב המאוחרות.

6.3 הירח בטל משעה 06:34 עד שעה 07:14. האנרגיה מתפזרת ויוזמות נתקלות בקיר או בחומה וקשה למצוא שלווה. אל תתנו לחוסר החלטיות וחוסר המנוחה להכניע אתכם. אמצו לעצמכם סדר יום משולב בהתלהבות ובביטחון. העצמאות והיוזמה שלכם יביאו את השינוי המיוחל. תוכלו ליהנות אם תפעלו כחלק מקבוצה או צוות, זה גם יעזור לכם להתמודד עם אחריות, או עם קשיים או מוגבלויות, הדורשות עבודה יותר מאומצת. בשעות הערב תרגישו שביעות רצון מהתוצאות.

7.3 אל תתנו למצב הרוח שלכם להשתלט על סדר היום. אל תבטיחו יותר ממה שאתם יכולים לקיים והימנעו מלספר סיפורים במטרה לשכנע. אופטימיות אינה במקום, דאגה וחוסר שקט מערפלים את החשיבה ומעצבנים את כולם. חישבו על משהו חדש, שיכול להרגיע את הכל. מה שמביך אתכם במיוחד זו התחושה שאינכם מצליחים להתייעל.

8.3 הנושא הרומנטי מקבל משמעות מיוחדת היום. איחוד ושיתוף פעולה נעשים בדרכי נועם. כדאי להיות קצת יותר אסרטיביים בתחום התקוות והחלומות, אותם אתם רוצים לממש. יש מצבים שהם הזדמנויות קטנות ולא צפויות, שהערנות שלכם תאפשר לצוד אותם. הירח בטל משעה 18:02 עד שעה 19:52. יש רצון להרפות, להשתרע על הכורסה ולא לעשות כלום.

9.3 רגישות, חמלה, התחשבות ומחשבה מחלחלות לתוך השיחות של היום. יש עניין יותר באמנות ושירה, רוחניות והשראה. ייתכן שלפתע פתאום יהיה שינוי לא צפוי בשיחות וברעיונות, ריגוש חדש ומשחרר משתלב בין המילים הנאמרות. הכוח יהיה ביכולת להתמקד בדרך מעשית כדי להשיג תוצאות מכל אלה. מפגשי חברה או משפחה יעניקו לכם תחושה נוחה יותר לצד שביעות-רצון. הדחף להשתחרר מביא לתפנית ופותח דלתות חדשות.

10.3 מצבים לא צפויים עוזרים לשבור את השגרה. התוכניות משתנות בגלל חוסר רגישות הזוחלת לתוך מו"מ. סיפוק גדול משתלט על סגנון החיים, חיי האהבה וחיי החברה שלכם, תחושה של סיפוק, המאפשרת ליהנות מחברה מגוונת. נסו לא ליפול למלכודת רגשנית שאפיינה אתכם בעבר. האימפולסיביות גורמת לכם להגיב בצורה לא צפויה, ואתם מוצאים את עצמכם לא מוכנים לתגובות המגיעות בחזרה.

11.3 הירח בטל משעה 07:25 עד שעה 07:31 (אין טעות). אופציות חדשות לא צפויות מאתגרות ומרגשות אתכם. התחייבויות מושכות אתכם, דאגה ודחייה גורמות למתחים. עליכם להגיב מהר, כלומר לקלוט מהר מה שאומרים לכם והתהליכים יסייעו להגיע להסכמות מהירות ונוחות. עליכם לעמוד על שלכם, תחת לחץ, הפגינו ביטחון - זה חשוב עכשיו. שעות הערב מביאות לשביעות-רצון בבית ובחיק המשפחה.

כלכלה ושווקים
להמתין עם סין [צילום: AP]

מעברו של כוכב מארס למזל דגים מחזק את האינפלציה ומשפיע גם על מחיר הנפט והגז, עם דגש על מחסור במזון.

במהלך השבוע של ה-13.3, צפויות מסקנות כלכליות חמורות וקשות בארה"ב, שלא יעזרו לשווקים. עם מעברו של אורנוס למזל טלה, שמשפיע מיד על ההורוסקופ של הבנק המרכזי (הפדראל ריזרב), צפויה אולי הודעה חשובה של הבנק המרכזי בארה"ב על שינוי במדיניותו, הודעה שיכולה לגרום זעזוע ולתדהמה בהשפעה שלה על מחזור הכספים בשווקים. מה אפשר לעשות? כשכוכב אורנוס בתמונה לא נוכל לדעת מראש, וכמו תמיד נאמר: צפו לבלתי צפוי.

עוד התפתחות שכבר מתחילה להשפיע היא המולות בין הכוכבים יופיטר וסאטורן, שתגיע לשיאה בתאריך 28.3. ההשפעה כלכלית ותתבטא בירידה בפעילות העסקית, הרעה של מעגל העסקים ברחבי העולם.

יש התפתחויות משמעותיות נוספות ברחבי העולם, לקראת 28.3-27.3, שישפיעו על השווקים והאתגרים יהיו לא רק במישור הכלכלי, אלא גם במישור הפוליטי. ערכו של מטבע הדולר ימשיך להתנדנד או להיחלש, בזמן שמטבעות מתחזקים באוסטרליה, בגרמניה, בשווייץ ובקנדה. הזהב והכסף גם הם בטוחים מול הדולר, מאחר שזו ההשקעה הבטוחה בזמנים של חוסר-ודאות.

עוד מגמה שמתפתחת במדינות רבות זו השקעה במכרות אורניום, כדי לבנות תחנות כוח גרעיניות, זאת על-מנת להימנע מתלות ב"שגעונות" של מדינות ערב, השולטות על מצבורי הנפט הגדולים ומשפיעות על מחירו הנוסק אל-על, ובכך משפיעות גם על השווקים ועל מחירו של הדולר.

צפויה הודעה על התפתחות טכנולוגית חדשה שנשמע עליה בין התאריכים 27.3-24.3. מעברו של כוכב מארס במזל דגים יחשוף עוד כמה סקנדלים פיננסיים בעולם.

הערה חשובה: גל המהפכות העובר במזרח התיכון, יגיע לעוד מדינות, ביניהן סין. ייתכן מאוד שהשלטון שם יאבד שליטה במהלך 2012, וכוח העבודה שהתפתח מאז 1989 (ניסיון המהפכה) ירצה גם הוא דמוקרטיה, בכוונה לשפר את התנאים ואיכות הסביבה. לכן אלה החושבים שסין זו ההבטחה הכלכלית הבאה, לא טועים, אבל עדיף לדחותה בנקודת הזמן הזו, ברצועת הזמן הקרובה יש סיכון בהשקעות שם. המתינו בסבלנות.

מחשבות אסטרולוגיות נוספות על מעבר האורנוס למזל טלה ותחילת עידן הדלי

ההמלצה הראשונה היא להירגע, להרפות ולעלות על הגלים המביאים את השינוי כתהליכים של שחרור. השמש תעבור למזל טלה בתאריך 20.3, ותצטרף אל האורנוס שיגיע לשם בתאריך 11.3. המארס האסרטיבי מגיע למזל טלה בתאריך 1.4, ומוסיף עוד "קיסם" למדורה. התחושה היא שאנחנו נכנסים ללוח זמנים שהכל בו משתנה, קצב ומהירות שאינם מוכרים לנו. חלק מאיתנו ירגיש שמחה, כשהוא רוכב על הגל החדש, אחרים ירגישו מאוימים - כשהמהירות מביאה לנסיבות משתנות, בקצב אחר, שמקשה להטמיע את האירועים בחיינו.

יהיה בלתי אפשרי להאט את גלי הקצב והניסיון לכוון את השעון הפנימי בגוף לקצב החדש, עלול רק להוסיף לכאוס. המפתח הוא לתפקד ביעילות, להבין שגמישות עתה נחוצה לכל אחד, ההבנה הזו תביא לפריצת דרך אישית המשחררת מהגבלות, מהרגלים ומציפיות. הראי הישן בו ראינו את המציאות עד עתה, מתנפץ. זו חוויה שהיא אכן כואבת, בעיקר כשהשברים מתפזרים לכיוונים לא מוכרים. אנא אמצו גמישות לפרספקטיבה האישית, כך גם תמצאו את האמת, אומנם במקומות לא צפויים, אבל לשם אנחנו מתקדמים. היכולת להגמיש את הגוף, המחשבה והרוח, תאפשר לכולנו להתכופף ולהתפתל, כדי לעבור את הפינות הנוקשות של המציאות הישנה.

אנחנו בתוך גלגל חדש של יצירתיות המשתתפת בהתפתחות האנושית, המכניסה אותנו לפאזה חדשה, זאת במקום להישאר קורבנות של שינויים חבויים.

העולם השתגע? רק מי שלא מבין את "התוכנית האלוהית הגדולה" כמו שכתב האבן עזרא, חושב כך. מי שאינו מבין את הפרנציפ של תוכנית האב של העולם, יכול לחיות באמונה או בסקפטיות משלו. אבל למעשה אלה המכירים את האסטרולוגיה, מבינים שיש עתה תהליכים מתפתחים הרומזים שאכן אנחנו לקראת סוף עידן הדגים והתחלת עידן הדלי. מסתיים עידן של אמוציות סוערות, אמונות והקרבה עצמית, בריחה (אסקפיזם), אשליה ופגיעות כתוצאה ממניפולציות של פחד או רמאות. הדתות השונות בנויות על אמונה, על רגשות ולא על עובדות שניתן לאמת אותן, או שיש בהן ויתור על ה"אני" בשם של אמת רוחנית, שקיימת בכל דת לפי דרכה.

אנו נעים לתוך עידן הדלי, בו הטכנולוגיה שולטת על המהות, כולל יכולת לסחוף קהל גדול למען מטרה אחת. זה קורה בעזרת הרשתות החברתיות, כמו פייסבוק, טוויטר - כאלה שקושרות בין חברים השואפים לנווט את אותו זרם פוליטי, אינטלקטואלי או חברתי, על-ידי שימוש במדיה החדשה, וזו תמצית המושג של מזל דלי. יש כאן תהליכים שבהם מתגבש הקולקטיב כדי להשתחרר מהכבלים של הממסד, כדי להגיע לשוויוניות. מזל דלי נשלט על-ידי כוכב אורנוס, כוכב של מהפכות ופריצת-דרך. אנו נשמע על התחזקות לימודי המדע, יותר יוזמה, הערכה של עובדות כתוצאה ממחקרים. למעשה, אנחנו עוד לא יודעים איך כל אלה יבואו לידי ביטוי, אנו רק בתחילת עידן המשתנה תרבותית במהירות, האיזונים שיביאו להתפתחות האנושית עדיין לא ידועים.

אבל זה עוד לא הכל, מאחר שבשנים הקרובות כל מה נכתב עד כאן ייתקל בכוכב פלוטו במזל גדי. המשמעות היא שנהיה עדים גם להתנגדות חזקה של כוחות כלכליים ופוליטיים לכל שינוי, כולל מאבקי כוח שיהיו חזקים מאוד בין השנים 2015-2012, אבל יורגשו כבר בקיץ 2011.

בכל אופן, נזרע הזרע שיעורר אפשרויות חדשות ומציאות חדשה. הלחישות של עידן הדלי מופשטות בניסיון לרקום סיפור מאולץ, אבל הלחישות האלה הופכות בהדרגה לקולניות יותר מיום ליום.

"רבים יותר האנשים המעריצים את השמש העולה מאשר את השמש השוקעת" [סולה].

תאריך:  04/03/2011   |   עודכן:  04/03/2011
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הבנתי מכתב "מעריב" שיוזמתנו, מזה חצי שנה, להקמת מפלגה סוציאל-דמוקרטית חדשה (מס"ד, שם זמני) - דלפה. סירבתי להגיב, והעדפתי שהפרסום הראשון יהיה שלנו. לכן פרסמתי כאן את כתבתי הראשונה בנושא ביום ו' שעבר (25.2.11), "השדרה המרכזית של התקווה הישראלית" [ראה משמאל]. אחריו פרסם ביום א' (27.2.11) "הארץ" כתבה בנושא. קראתי, שמחתי, ויצאתי להדריך טיולים "בעקבות הפריחה בנגב".
04/03/2011  |  נפתלי רז  |   כתבות
נתוני אמת על אודות הפעילות השוטפת של משטרת ישראל הם תנאי בל-יעבור לשינוי תדמיתה השלילית של המשטרה בעיני הציבור, הסבור - במידה רבה של צדק - שבתחומים רבים המצויים בתחום אחריותה של המשטרה היא לא עושה את עבודתה כנדרש. בעניין זה יכולה המשטרה לבוא בטענות רק אל עצמה, מאחר שהתמונה המצטיירת מלמדת שהנתונים שהיא מפרסמת על היקף הפעילות שלה, בעיקר בתחום החקירות לסוגיהן, לא תמיד מדויקים בלשון המעטה, ובחלק מהם יש זריית חול בעיניים.
04/03/2011  |  אריה אבנרי  |   כתבות
סיכום שבוע עמוס ופעיל מאוד של משרד המשפטים והשר העומד בראשו: משכר הבכירים ועד לתנאי העבודה של השרים, מהעומס בבתי המשפט ועד לתלונות נגד שופטים, וגם מה שעדיין לא נעשה
04/03/2011  |  איתמר לוין  |   כתבות
1. אולפן טלוויזיה, שולחן עם תאורה דרמטית על-רקע שחור ותפאורה של קלסרים על השולחן. מאחוריו יושב הכתב שטוען שקרא אלפי דפי פרוטוקול, צפה בכל הראיות וקרא את כל פסק הדין. תאמינו או לא... זה קרה בתוך שבועיים שלושה של צילומים ועריכה... תאמינו או לא, הוזמנתם אמש למופע אימים.
03/03/2011  |  איתי לנדסברג  |   כתבות
"התקשורת הישראלית המרכזית בחרה שלא לאפשר לצרכניה להשתתף בדיון על אופי המשטר במדינת ישראל", כך קובע דוח של עמותת "קשב" - מרכז להגנת הדמוקרטיה בישראל, שבחן את סיקור הצעת חוק הסדר ועדות הקבלה ביישובים קהילתיים קטנים.
03/03/2011  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il