|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

הברקסים של העולם שובתים

מניפת האש תתעצם גם במשך השבוע הבא הטבע ממשיך "לדבר" בשפתו ה"אלימה" ייתכנו שריפה קשה או פגיעה אסונית בבניינים גדולים מצבים קריטיים בלתי-צפויים ימשיכו לתת אותותיהם על השווקים שינוי המשטר יגיע גם לסוריה מה תהיה השפעת "רעיון" אובמה סרקוזי בדרך החוצה תחזית אסטרולוגית לשבוע 1.4.11-25.3.11
25/03/2011  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות

בימים הקרובים תחושו שעליכם לבחור בין החופש האישי ובין אחריות - האם להמשיך הלאה כאינדיבידואל, או כחלק מזוגיות, שותפות או חברה. הנושא קשור לכללי האתיקה, אישית או ציבורית. מבנה הכוכבים בשבוע הקרוב, יביא התפתחויות בכל הקשור לנושא הבריאות וייתכן ניסיון לקדם את המודעות בקרב האוכלוסיה לחשיבותה של תזונה נכונה. הקמפיין הזה יתקבל באהדה.

אנחנו נמצאים עתה בצילו של כוכב מרקורי, העומד להיעצר בתאריך 30.3 ולחזור על עקבותיו (עד 22.4), כך שהשבוע אינו מתאים להתחיל תוכניות חדשות, או להשתלב במקום עבודה חדש. כמו-כן, קיימת סבירות גבוהה השבוע לקצר תקשורתי ביניכם ובין הזולת. נסו לוודא מראש אם הבנתם נכון את המסר שקיבלתם, האם הפגישה אכן מתקיימת במקום ובמועד שרשמתם ביומנכם. מאידך-גיסא, זיכרו שמילים שנאמרות בימים האחרונים ובימים שלפני נסיגת המרקורי, בעיקר מילים קשות או שנויות במחלוקת, מילים צורמות - יחזרו ל"ביקור" אצלכם. נסו להיות זהירים, דברו בדרך בה אתם רוצים להיראות, או בדמות אליה אתם רוצים להידמות, בלי לשקוע שוב בביצה המלאה בבעיות סביבם. צאו עם תוכנית פעולה של מי, מה, היכן ומתי, ובעיקר איך לתקשר עם הגוונים של העתיד, בלי לחזור לאותו סגנון השייך לעבר, לא למה שאנו מכירים כ"אותה גברת בשינוי אדרת". שחררו את הכעסים, נקו את השולחן.

הימים סביב התאריך 30.3, עד לתאריך 2.4, נחמדים למפגשים חברתיים ומשפחתיים. עם מרקורי בנסיגה מצב הרוח במיטבו, הלשון משוחררת יותר ולכן האירועים האלה מוצלחים במיוחד. אלו מכם שנולדו עם כוכב מרקורי בנסיגה, חווים עתה תקופה טובה במיוחד.

האנרגיה של מזל טלה יכולה להתפתח למלחמה, לוחמה, או שהאנרגיה הזו יכולה להיות תוכנית אב, יוזמה אסטרטגית, חשיבה שגורמת לאחרים לנוע בעקבותיכם, ללכת אל התמונה הגדולה ולממש אותה. הטלה אוהב שיש לו תוכנית. מהי התוכנית? אין צורך לספר אותה לאחרים, המתינו, לכל אחד יש תוכנית ואתם תפגשו אי שם באמצע הדרך את אלו שעימם תוכלו לשלב תוכניות.

אנו חווים את העולם שלנו נע לכיוונים חדשים, לא בדרך רגילה, אלא בקצת שיגעון ופראות. השמש שעברה למזל טלה במהלך השבוע שעבר, עוררה את האגו בכוחניות, באנרגיה של אש ותשוקה, המצטרפת לשיגעון של אורנוס. יש רצון לעשות, לפעול, להתקדם עם החיים שלנו, אבל הכל נעשה בדרך מפתיעה ולא צפויה. אנחנו בהתחלות חדשות, עם רצון ללחום, מה שגורם לנו לסלק את הערפל מחיינו, להרים את התריסים, לפתוח את החלונות ולאוורר הכל, בעיקר כעת, כיוון שבתאריך 20.3 נכנסנו לרבעון חדש, המסמל את האביב. שינויי מזג האוויר הצפויים, עם ריחות הפריחה, משפיעים גם הם ודוחפים אותנו לבנות עתיד חדש בעקבות החלומות שלנו. אבל האבסורד ממשיך ושובר את המוכר והידוע, והנה אנו גם חווים בימים האלה מזג אוויר מוזר של גשם ורוח, המשתלב בתוך ימים חמים מאוד, ערבוביה שמעידה גם היא על השיגעון שפרץ לחיינו.

קופידון נעצר וחוזר על עקבותיו ומציע לנו הזדמנות להעריך מחדש חברויות או קבוצות חברתיות אליהן אנו משתייכים. זה הזמן לאמוד מחדש את הבחירות שלנו בתוך המשפחה ובמעגל הקרוב אלינו, לבחון מה הציפיות שלנו מאותם אנשים שאנו מתרועעים עימם, איך אנו רוצים להמשיך לבלות עימם את הזמן היקר של חיינו והאם אנו זוכים לתמיכה מאנשים שאנחנו בוטחים בהם. הרצון לשינוי מלווה אותנו בכל הרבדים האפשריים, מצב הכוכבים הנמצא עתה מעלינו, "שואל" אותנו מה אנחנו בוחרים לשנות, כך שכדאי לקחת נשימה עמוקה להתבונן אל העתיד שבו אתם רואים את עצמכם. הבחירה בשינוי, היא לומר מה אתם רוצים לעשות, לומר את האמת לעצמכם, לומר את האמת לאלה הסובבים אתכם, המצפים לשמוע אתכם. אם תקשיבו לעצמכם, לנשמה פנימה, תקבלו את התשובה!

אנו נמצאים בתקופה של שבועיים לא קלים, כוכב מארס מגיע ומצטרף לאורנוס ולשמש במזל טלה והתחושה היא שהכל נשבר בעולם ואצלנו, הברקסים לא עובדים והמכונית ממשיכה לנסוע, בתחושה שאנו במדרון פתלתל ואולי, אולי, מעצור היד יעזור לעצור את ההידרדרות...

תזכורת מכתבה שפורסמה כאן בתאריך 14.1.11:

"האלימות והטרור יסלימו בהדרגה על בסיס עולמי. כוכב אורנוס, הבלתי צפוי, מגיע למזל טלה הלוחמני, בחודש מרס 2011 ובתאריך 3 באפריל, יגיע כוכב מארס למעלה אפס טלה, מעלה המשפיעה על העולם כולו. מארס יצטרף לאורנוס, מרקורי ויופיטר - כוכבים הנמצאים במזל טלה - והאש תוצת, תרתי משמע".

ובתאריך 4.3.11 הוספתי בכתבה כאן:

"מבנה הכוכבים הנ"ל, משפיע גם על מפת מדינת ישראל, המארס המקודם במעלה 29 בבתולה, ראש הדרקון שעובר לציר המשתנים, כוכב מארס במעבר שיגיע למעלות אלה במשתנים, ליקוי הלבנה שהיה על המעלות האלה בתאריך 21.12.10. בקיצור המתח הביטחוני עולה, ונמשיך לקוות שזה רק יישאר מתח. הרגישות כאן עולה מהשבוע של 13.3 עד 4.4. שימרו על עצמכם".

בשבת האחרונה (19.3.11) הירח המלא במזל בתולה, הצית שוב את כוכב מארס המקודם בסוף מזל בתולה, ושמענו על "גשם" של פצמ"רים בדרום, ובהמשך טפטופים ומטחים, ול"קינוח" הפיגוע בירושלים ביום רביעי האחרון, ובחמישי אי-השקט ממשיך. אנו עדיין נמצאים ברצועת האש שמתעצמת בימים הבאים עד לתאריך 4.4.

התאריכים 28.3-27.3 רגישים במיוחד לכדור הארץ שלנו וצפויים עוד אירועים לא קלים, בהם הטבע יתבטא בדרך שיבחר, אם זה רעידת-אדמה, שיטפונות, או מזג אוויר לא שיגרתי, אולי גם "התפתחות" נוספת ביפן. כוכב נפטון עובר למזל דגים ב-4.4, שיטפונות ומפולות בוץ, גם הם עלולים להתרחש על פני הגלובוס בהמשך.

בנוסף, אנו לפני מולד ירח במזל טלה בתאריך 3.4, הנמצא במבנה מכביד של כוכבים, מבנה שאופיו הרסני מאוד, ועלול להביא לשריפות קשות, בניינים גדולים "פגיעים" במיוחד. אנא, נסו להיות זהירים בכל אשר תלכו בשבועיים הקרובים.

החדשות שעושות כותרות בעולם

ההפגנות בסוריה והדיכוי שמנסה השלטון שם בכוח הזרוע, לא מפתיעים את קוראי המדור. בכתבה שפורסמה כאן בתאריך 4.2.11 נכתב:

סוריה: קיבלה את עצמאותה בתאריך 1.1.1944, ובתאריך 13.11.1970 נתפס השלטון שם על-ידי המיעוט בהנהגת אסד האבא. השנים 2014-2012 יהוו תקופה מאתגרת, שתשפיע על סוריה. הכוכבים אורנוס ופלוטו יגיעו וביחד ישפיעו לאורך זמן ויעוררו את המשבר ובעקבותיו השינוי, אבל כבר עכשיו ליקוי החמה שיגיע בתאריך 1.7.11, בדיוק מול השמש בהורוסקופ של סוריה, יכול להשפיע. בדרך כלל מולות של ליקוי חמה לשמש מחלישה את המנהיגות".

נקודת הביניים ראש דרקון/סאטורן על ציר 1-7 עוברת על ההורוסקופ המסמל את שלטון משפחת אסד, במהלך החודש הקרוב, זה מסמל בעיה שאי-אפשר לפתור אותה בהווה. לאורך השנים האחרונות ליווה את ההורוסקופ כוכב נפטון על ציר 1-7, שהעיד שהייתה "הצגה של שלטון חזק" לאורך זמן, והרושם שהתקבל במערב לא העיד על תחושת חוסר הוודאות של השלטון שם, כלומר - אסד יודע כבר הרבה זמן ששלטונו נמצא על כרעי תרנגולת. כוכב אורנוס מגיע למעלת האופק במהלך 2014-2012, השינוי יגיע למרות ניסיונות הדיכוי של השלטון. השמש המקודמת בהורוסקופ הזה נמצאת על המעלה הראשונה במזל גדי ואורנוס עוד מעט יתחיל להשפיע על ראש המדינה שם.

בתאריך 1.1.1944 קיבלה סוריה את עצמאותה, וגם כאן, כוכב אורנוס מגיע לציר 1-7 בין השנים 2014-2013. הנשיא, באשר אסד, יתקשה לבסס את שלטונו בביטחון ויציבות לאורך זמן. גם אם נשמע מפעם לפעם שהוא ישתלט על ההתנגדויות, זה יהיה רק למראית עין, שינוי המשטר יגיע גם לסוריה.

על לוב נכתב כאן בתאריך 18.2.11:

"לוב זכתה בעצמאות בדצמבר 1951 והשלטון עבר לידי המלך אידריס. הרפובליקה הנוכחית בהנהגת קאדפי החלה בספטמבר 1969. ההפגנות בלוב נראות, לפי ההורוסקופ של לוב, משנת 1951. השמש במעלה הראשונה של מזל גדי והירח המקודם הגיע גם למעלה הראשונה במזל גדי. ההשפעה של אורנוס מופיעה ותתחזק מאמצע מרס. כוכב אורנוס מסמל מהפכה-זעזוע בסטאטוס קוו, השינוי יגיע בתוך השנתיים הקרובות".

התערבות מדינות המערב במלחמה שם החלה בתאריך 19.3.11 בשעות הערב. בהתחלה זה נראה שיש פתרון, שהתהליך שם יסתיים עד השבוע השני של אפריל. למרות שמבנה המפה מעיד על אלימות קשה, הייתה הרגשה שהמערב מצליח להשיג את המטרה, אלא שכוכב מרקורי נעצר בימים הקרובים ומתחיל בהילוך אחורי, מה שעלול לגרום לשיחות להיתקע, או שכל התפתחות שציפו לה מתעכבת.

כוכב סאטורן "יושב" על ההורוסקופ של ארה"ב. המטרות של אובמה לגבי לוב, בשמה של ארה"ב, מתסכלות והופכות לבעיות, עם קושי שייצבע באלימות קשה יותר בין התאריכים 3.4-1.4, כאשר כוכב מארס ואורנוס ייפגשו. כלומר, הצער ועוגמת הנפש מה"רעיון" של נושא פרס נובל לשלום, ישפיעו עליו ועל ארה"ב במהלך אפריל 2011.

תיאור מבנה הכוכבים יתבטא באלימות קשה, המביאה לצער ואכזבה גם בתוך ארה"ב, בגלל אירועים לא צפויים. ייתכן שאלה מתרחשים בגלל לוב, או מסיבה אחרת, שתתרחש באופן לא צפוי. ההתפכחות מה"מיזם" הנ"ל, או בגלל אירוע אחר מטריד מאוד בתוך ארה"ב, תתרחש בתחילת אפריל ותישאר בתודעה שם כמחיר מפחיד ומרתיע של מלחמה.

במפת רבעון האביב לטריפולי, מופיע כוכב אורנוס על ציר 4-10, מתאריך 29.3 עד לתאריך 16.4 ומצביע על מהפכה דרמטית, תהפוכה בלוב המובילה לטרנספורמציה. הימים 3.4-1.4 מודגשים בתהליך הנ"ל.

דרך אגב, ניקולא סרקוזי, נשיא צרפת, שהיה אקטיבי מאוד בהנעת המתקפה של המערב על לוב, קיווה ועדיין מקווה, שהפרויקט הזה יחזיר לו פופולריות לקראת הבחירות בצרפת, אך נראה שהוא מסיים את הקדנציה הנוכחית ויוצא מארמון האליזה בחזרה לביתו.

"יש מוחות אשר הטבע גונן עליהם מחדירת דעת" [ג'ורג' אליוט].

השבוע...

25.3 מפגשים ושיחות מביאים להסכמות מועילות, יש הבטחות הדדיות המשמחות אתכם מאוד. שעות הצהריים לא נוחות, יש הרבה אי-שקט סביבכם המשפיע גם על מה שאתם חווים. הנטייה לעמוד על שלכם, לא מקלה ומביאה התמודדות עם מצבים לא נוחים או תובעניים, בעיקר בעבודה, או שקשורים בעקיפין לעבודה. שעות הערב מביאות למפגש חברתי או משפחתי מהנה, מנפו את ההזדמנות לחגיגה עליזה.

26.3 הירח בטל משעה 03:23 עד שעה 03:58. קשה לשמר את השמחה מאמש וקשה להגיע להסכמות בתוך הבית והמשפחה. הניסיון לזכות בשליטה על מה שמרגישים או חושבים הקרובים אליכם אבוד. נסו, גם אם זה קשה, להיות סבלניים ומאופקים, האכזבה מהתובענות של הסובבים אתכם אינה סוף פסוק, אך עם הזמן הבעיה תיפתר. נסו למצוא את הטוב שיש באנשים, רגישות פותחת את הלבבות.

27.3 מגבלה מצד השותף או חברים לצוות עבודה, בולמת את האפשרות לקדם תוכנית שעלתה על הפרק. מצב הרוח שלכם מושפע מאירועים הקשורים בעבר, מנוסטלגיה. שימרו על מערכות יחסים טובות, מפגשים שמעניקים לכם תמיכה. אם אתם מאלה שנוטים להיות רחמנים, נדיבים ורגישים, ההתחשבות והאהבה עוטפות אתכם, אבל לא בטוח שאתם מחוברים למציאות עם המשקפיים הוורודים. הניסיון להסביר רגשות לא קל, התקשורת אינה ברורה והתוצאות מביכות. התחברו היום לאינטואיציה, יש סיכוי שהתסכול יפחת.

28.3 הירח בטל משעה 05:17 עד שעה 13:00. התסכול ממשיך לצבוע את האווירה, מה שעלול להתבטא בהמשך כמאבקי כוח. נסו לסגל משמעת עצמית ולסיים עניינים לא סגורים, זה יאפשר לכם לקדם הזדמנות יקרה מפז, שתשפיע על עתידכם. נכון שזו עבודה קשה לסיים תוכנית ארוכת טווח המבוססת על אמביציה, כששלטונות וביורוקרטיה בולמים את היוזמה, אך שילוב של כוח ופתיחות יעזור לכם.

29.3 המתח משפיע על היוזמות שלכם. היציבות במערכת יחסים בתוך המשפחה מהווה עוגן בחייכם לכל עשייה הדורשת אומץ ועצמאות. זיכרו שהאימפולסיביות היא עיוורת. ייתכן גם שקשה לראות מה עומד להתרחש, לכן היזהרו מאשליות.

30.3 דברו, הביעו את עצמכם ותשמחו הרבה אנשים. אגו ואנוכיות עלולים לפגוע בכל מה שבניתם בימים האחרונים ולהפוך לבומרנג. לקראת הערב מצב הרוח משתפר ומתאים למפגש חברתי או משפחתי. ייתכן שמישהו מנסה להציף את רגשותיכם ועושה זאת בהגזמה. אל תגלשו לאידיאליזם, גם אם זה מפתה עכשיו. תנו לאינטואיציה מקום של כבוד, זו תשרת אתכם באופן הטוב ביותר כעת.

31.3 הירח בטל משעה 00:20 עד שעה 00:38. התקשורת רגישה מאוד ויש תחושה שכל מה שקורה הוא מוגזם. יש רצון לעזור לאחרים, אבל חוסר שקט מקשה על שביעות רצון. אתם מנסים לחזק את רגשותיכם בלי ליפול במדרון האכזבה. כך תוכלו לזכות גם בהערכה עצמית. שימו לב! הירח בטל שוב היום, יום חמישי, משעה 15:41 עד שבת, בשעה 14:16.

1.4 לפנות בוקר אנו עוברים לשעון קיץ! היום מתאים ל"סייסטה". מצבי הרוח משולבים באמונה והתקווה גם היא מתעוררת. מאידך-גיסא, יש דחף חזק לקדם משהו, אך בגלל שהירח בטל כל היום, התוצאה עלולה להיות מתסכלת, מאחר שתגיעו לשום מקום. שחררו את הכעסים שלכם, שימרו על אסרטיביות בשיחות, אבל זיכרו גם את הרגישות.

כלכלה ושווקים

צפויות התפתחויות משמעותיות נוספות ברחבי העולם, לקראת התאריכים 28.3-27.3, שישפיעו על השווקים והאתגרים יהיו לא רק במישור הכלכלי, אלא גם במישור הפוליטי. לא נופתע אם הבנק המרכזי בארה"ב יודיע על החלטותיו בתוך רצועת הזמן שעד לתאריך 3.4.11. בימים האלה ההורוסקופ של ה"פדראל ריזרב" מופעל בהשפעת האורנוס והמארס. כדאי לאלה הרוצים להמשיך "לנהוג" במכונית המרוץ בתוך השווקים להיות ערניים מאוד עוד כשבועיים לפחות.

נכתב כאן במדור לפני כשבועיים: "מעברו של כוכב מארס למזל דגים מחזק את האינפלציה ומשפיע גם על מחיר הנפט והגז. מזל דגים מסמל דמיון ופנטזיה. כך שלא פעם המציאות הנראית לנו, היא מעוותת בימים אלה. כולם מקבלים הרבה מידע, קוראים הרבה, וקשה לדעת מה נכון ואיפה האמת. כל אחד בוחר כיוון ומוצא שמה שהיה אתמול בצד ימין, נמצא היום בצד שמאל. כך שנוצרות דרמות חדשות".

יש לנו גם אינפלציה, ובימים אלה מחיר הנפט חצה את הקו וממשיך לעלות.

כוכב אורנוס ממשיך להשפיע ומצבים קריטיים לא צפויים ימשיכו לתת את אותותיהם על השווקים. בשבוע הראשון של אפריל 2011, כאשר כוכב מארס יעבור למזל טלה, וברקע כוכב מרקורי נמצא בנסיגה, השווקים יגיבו לכל ספין, כעת כוכב אורנוס במזל טלה משפיע על הפסיכולוגיה של ההמונים.

המעלות אפס עד שלוש במזלות יוזמה, משפיעות חזק מאוד ועוד ישפיעו על העתיד הכלכלי, בעיקר כשהכוכבים אורנוס ופלוטו יתמודדו זה עם זה במהלך השנים הקרובות.

תאריך:  25/03/2011   |   עודכן:  25/03/2011
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בתי הדין כמרקחה. המתח בין בתי המשפט לענייני משפחה לבין בתי הדין הרבניים הגיע לשיאו בשבוע שעבר, כשבפסק דין טעון ונרגש תיאר הרב אריאל ינאי מבית הדין בנתניה את המצב הבלתי אפשרי:
25/03/2011  |  יהודה יפרח  |   כתבות
חברה שבשליטתו של בעל ההון נוחי דנקנר מנהלת משא-ומתן לרכישת העיתון מעריב. דבר אחד ודאי ברור לדנקנר: מתחת לבית מעריב אין מרבצי זהב, גם לא שדה נפט או מאגר גז טבעי. מתחת לבניין, שבמרתפיו שכן פעם הדפוס של העיתון בימי השחור-לבן של לפני תקופת נמרודי, יש רק תהום עמוקה של חובות והפסדים, שהולכים ונצברים כבר שנים.
24/03/2011  |  רפי מן  |   כתבות
השעה כבר שלוש לפנות בוקר. ס' שב הביתה מעבודתו במסעדה הכורדית, אי-שם באחד מפרברי אמסטרדם. קוראי הטור הזה כבר מכירים את הגולה הסורי ס' מרשימות קודמות. ס', 35, נולד בעיר קמישלי בסוריה. לאחר שזומן לראיון על-ידי המוחבראת, הבריחה אותו משפחתו לאירופה, שם קיבל מקלט מדיני. בשנים האחרונות הוא מתגורר בהולנד וחולם על הרגע שבו משטרו השנוא של בשאר אסד יעבור מן העולם.
24/03/2011  |  פזית רבינא  |   כתבות
בתחילת חודש מרס 2011 נערך כינוס בנושא "Reuse (שימוש חוזר) כהזדמנות עסקית". בעקבות הכינוס רוכזו טיפים ל"שימוש חוזר" (שימוש רב-פעמי באותו המוצר או שימוש אחר במוצר), בעזרתם אפשר לחסוך כסף, לגלות אחריות סביבתית, ואפילו לעשות טוב לאדם אחר.
24/03/2011  |  לילי בוטמן  |   כתבות
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - עילגות מוכחת ואוצר מילים דל, אל תסמכו על המשטרה, עיתונאיות זרות מוטרדות מינית והמומחים שבהבל פיהם הבטיחו שלא ייפלו קטיושות באשקלון צדקו, כמובן
24/03/2011  |  אביתר בן-צדף  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il