|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

תוהו ובוהו בדרך לדמוקרטיה

אזרחי המדינות שיצאו לרחובות לדרוש דמוקרטיה לא יוותרו ותוך כמה שנים אותן מדינות יתנהלו אחרת. הן יעברו מהפך ויזכו - כן, כן - בדמוקרטיה רמת פגיעות גבוהה בעימות מדיני זהירות נדרשת מפני פורענות כאן או בעולם תחזית אסטרולוגית לשבוע 15.4.11-8.4.11
08/04/2011  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
מפגינים בבחריין [צילום: AP]

עד התאריך 20.4 השמש במזל טלה, לצד כוכבים נוספים, שיחד יוצרים העצמה של האופי הלוחמני, האגרסיבי, האימפולסיבי/הילדותי של מזל טלה. הדגש הוא על ה"אני", באינטנסיביות, עם הרבה להט יצירתי, כשאלה דוחפים לשינויים בדרך הפעילות, בלי מחשבה מקדימה.

אנחנו עדיין צריכים להיזהר, כוכב מארס מתקרב למנעד מתוח עם כוכב פלוטו וישפיע עד הדיוק בתאריך 11.4. זהו היבט שכותרתו "אין דבר העומד בפני הרצון", היבט המסמל קשיחות, עם רצון לעשות את מה שהחלטנו עליו, בכל מחיר, מצב שגורם גם לפעולות כפייתיות או לעשיית יתר. הסגנון גס ולעיתים אף מגעיל. עם זאת, אפשר להספיק בימים אלה הרבה יותר מתמיד. הדרך הטובה ביותר להתנהל עם מנעד "שכזה" היא לעבוד קשה, להתמקד בעשייה. הנטייה לפעול בכוחניות לעיתים מוגזמת, זיכרו שזו אנרגיה המביאה בזרועותיה מאבקי כוח. הפגיעות גבוהה מאוד, בעיקר בנהיגה, או בכל סוג של עימות אישי או מדיני. בימים האלה היזהרו גם בעבודה עם כלים חדים.

עצירת כוכב פלוטו לקראת נסיגה בתאריך 9.4 מוסיפה "מלח ופלפל" לכל המתרחש. שימו לב כשאתם בוחנים או מבקרים אנשים על הדרך בה הם מבטאים את עצמם מילולית. נראה שכולם סביבכם עוברים "מבחני אישיות" בכל התחומים, בכלכלה ובעסקים, בפוליטיקה ובחיי החברה, הסוציאליים או התרבותיים. כוכב מרקורי בנסיגה "אוהב" ספינים וזה עובר כחוט השני לאחרונה בכל התחומים ויימשך כנראה עד שכוכב מרקורי ייעצר לקראת סוף החודש.

עם חזרתו של כוכב פלוטו על עקבותיו במזל גדי, הוא "ישקוד" על עיצוב מחדש של מסגרות המסמלות כוחניות. ההשפעה צפויה על ממשלות שונות בעולם. זו תקופה המתאימה להערכה מחדש של שינויים שעשינו לאחרונה, לוודא שהכל במקומו, לחפש דרך לשפר את מה שאפשר.

המבנה הכבד של הכוכבים מארס, פלוטו ועצירת פלוטו, בין התאריכים 12.4-8.4 מביא לאירועים המכילים את כל האפשרויות. זהירות נדרשת בכל מקום המועד לפורענות (מצב נפיץ מאוד, אלים), כאן אצלנו בארץ ובכל מקום אחר בעולם. גם האדמה עוד לא נרגעה ואיתני הטבע אינם נחים עדיין. בחמישי האחרון היו שיטפונות בנמיביה, רעידת-אדמה במקסיקו ובמהלך החודש עוד כמה ימים רגישים, כמו למשל בימים הסמוכים לעצירת כוכב פלוטו לקראת נסיגה בתאריך 9.4, אך גם סביב התאריכים 12.4-11.4 וגם בתאריכים 18.4-15.4, זה קורה "בעזרתם" של כוכבים אחרים.

בתאריך 12.4 כוכב מרקורי רוקד עם כוכב יופיטר - זו אנרגיה נפלאה, זורמת וחיובית, מלווה באופטימיות ובהרבה הומור, מתאימה למפגשי חברה, לנהל שיחות מכל הסוגים. החשיבה פתוחה, אבל במפגשים האלה כולם רוצים להתבטא בה בעת, ככה זה עם מרקורי בנסיגה. נסו להקשיב אחד לשני, זה כדאי, מאחר שתקבלו הרבה מידע חדש. שני הכוכבים האלה מסמלים השכלה גבוהה, כך שהמידע המעשיר יכול להגיע בכמה דרכים וכדאי להשאיר את האוזניים פתוחות. מאידך-גיסא, האופטימיות עלולה לגרום לכם לקחת על עצמכם יותר ממה שאתם יכולים, או שאתם עלולים להבטיח מעל ומעבר ליכולתכם לממש.

לקראת ערב חג הפסח מבנה הכוכבים לא כל-כך חגיגי. אל תגזימו במה שאתם לוקחים על עצמכם, הקושי קיים בעיקר בתחום הפיזי והישמרו במיוחד מחומרים דליקים, מאחר שזאוס (כוכב אורני) וסאטורן מייצגים אש שעלולה לאכל את כל מה שהיא פוגשת בדרכה.

אנו בתקופה קלאסית של ספינים - נסו לברר כל מידע שאתם מקבלים, כדי לא להרגיש אחר-כך מטופשים על כך שהאמנתם לרכילות שהגיעה אליכם. זיכרו שאנו בתקופת נסיגת מרקורי, כך שלא כל דבר ברור לכל אחד. ייתכנו רגעים של מבוכה, בעיקר כשאתם פוגשים ברעיונות לא מוכרים ומרגישים שזה שונה ממה שרציתם או ציפיתם לו. הפער בין האינטואיציה והאינסטינקט קיים. אם תפעלו מתוך אינסטינקט אפשר שתפגשו בהמשך כמה בעיות. תנו מקום להשראה יוצאת הדופן ואת העשייה השאירו לסוף החודש, אחרי שהנסיגה של כוכב מרקורי תסתיים.

אלו מכם הנוסעים לחופשת פסח, לפני שאתם יוצאים מהבית בידקו האם הדרכון בתוקף, האם הוא בתיק, האם כל המסמכים הדרושים לטיסה או לבתי המלון נמצאים, האם התאריכים הרשומים נכונים. ההמלצה היא גם לקחת בתיק העולה איתכם למטוס את כל הפרטים החשובים, תרופות, עזרה ראשונה וכדומה. לא פעם, בזמן נסיגת המרקורי, המזוודה לא מגיעה יחד איתכם ליעד הרצוי.

השבוע...

8.4 יהיה עליכם למצוא איזון בין הנתינה והקבלה. יום טוב לבחון תוכניות אותן תוכלו לממש בסוף החודש. היו יותר בטוחים בדרך בה אתם מבטאים את עצמכם. חוסר שקט וחוסר-ודאות מקשים על מהלך תקין במערכת היחסים שלכם. מפגש משפחתי וחברתי סביב שולחן האוכל יהיה מוצלח במיוחד הערב.

9.4 היום הירח בטל משעה 05:22 בבוקר לאורך כל השבת עד 00:02 אחר חצות, כלומר כל היום. כמה מתאים להעביר את השבת במפגשים חברתיים, או לשבת להאזין למוזיקה ולקרוא ספר, או לדפדף במוספי השבת. ביחרו בתכנים שהם יותר נקודתיים, או המשיכו במה שכבר נמצא בעשייה. בזמן הירח הבטל לא נכון להתחיל משהו חדש, גם לא לנסות מתכון חדש.

10.4 יש נטייה להתגונן בגלל מצבי הרוח המשתנים ובגלל הנטייה להתפרצויות, בעיקר בשעות הבוקר. מיצאו דרך נכונה יותר לשחרר את הרגשות השליליים. יש דאגה או תחושה של התנגדויות, המקשה להגיע לאיזון והסכמה בהדדיות. בהמשך היום ניתן להרוויח משיתופי פעולה, הפתרון יהיה כאשר כל צד ינסה להיות יותר נדיב כלפי הצד השני, ואז באורח פלא תגלו כמה תועלת יש כאשר מסתכלים על הצד החיובי של השותף. הרגשות גולשים לכל הכיוונים בכל התחומים, נסו להתמקד בכל תחום לפי הנתונים.

11.4 ההגזמה והסנטימנטליות קצת מקשות והפתרון הוא חוש הומור. יש רצון להאמין בבן הזוג או בשותף, אולם שימו לב האם כל ההגזמה, שסוחפת אתכם בכל נושא, לא משפיעה על דרך קבלת ההחלטות. יש מתח בין החשיבה הרציונאלית ובין הרגשות. התגובה למתח עלולה לגרום להתפרצויות וכעסים. רגישות ורצון טוב יכולים לעזור לכם בשעות כאלה. הירח בטל משעה 15:04 עד למחרת בשעה 06:37 בוקר.

12.4 האמינו בעצמכם, האופטימיות מתעוררת ומאפשרת לכם להיענות לכל אחד ולכל דבר. שימו לב לא לקחת על עצמכם מעל ומעבר ליכולת שלכם. יש רצון לשינויים והבשורה הטובה היא, שתוכניות אישיות עם מטרות מוגדרות יכולות לעזור לכם להתקדם. קשה להגיע לסיפוקים מיידיים, נסו למתן את עצמכם ואת הרצונות שלכם, אך לא מדובר בפשרה. המשיכו בשמחה ותיהנו ממה שאפשר. צפו לריגושים.

13.4 תחושת הביטחון היא בחברת בני המשפחה. היצירתיות הנובעת מהדמיון במיטבה, אך זה לא יום של יוזמות חדשות, משהו מתקלקל בדרך וכדי למנוע עוגמת נפש, השקיעו בתכנון הרבה מחשבה, שימו לב לפרטים הקטנים ובעזרת הרבה עבודה תצליחו. מצב הרוח חשדני יותר, חוסר אמון גולש לתמונה, לזמן קצר. בשעות אחר-הצהריים המאוחרות אתם נפגשים באנשים הנכונים שאפשר לבטוח בהם, והשמחה חוזרת אליכם. הירח בטל משעה 22:57 עד למחרת בשעה 09:40.

14.4 הירח מגיע למזל בתולה לקראת עשר בבוקר. הצורך להתמקד בפרטים נתקל באי-בהירות מביכה, הניסיון לשמור על אובייקטיביות נפגם בגלל אימפולסיביות רגשית או מילולית. אין כמו רצון טוב לשפר את האווירה, נסו להימנע מביקורתיות. משמעת עצמית תעזור לכם להשתחרר מרגשות שליליים, תנו לאמונה בטוב להשתלב בסליחה, זה מתכון מוצלח לשפר את מצב הרוח.

15.4 חוסר שקט ודאגה משפיעים על המחשבה. נסו לחשוב על כל מילה היוצאת מהפה, מאחר שייתכן מאוד שקיבלתם מידע שגוי וכזכור, מילה היוצאת מהפה אין להשיבה. קשה לרצות את האחרים וייתכן שגם אתם מחפשים סיפוק מיידי, שלא מגיע. עייפות עלולה לגרום לתגובות של חוסר סבלנות בעיקר כלפי בני המשפחה. כדאי לנוח קצת כדי שהאווירה בבית תהיה שלווה יותר. הירח בטל משעה 23:47 עד למחרת בשבת בשעה 09:59.

כלכלה ושווקים

אנו ממשיכים בתוך רצועת זמן בה אי השקט, לצד הפתעות, משפיעים על הפסיכולוגיה של כולם, וזה כמובן מה שמשפיע על התנודות של השווקים.

אנו שומעים על מצבן הכלכלי של כמה מדינות באירופה, דוגמת אירלנד, פורטוגל, יוון, ספרד, זאת בנוסף ליפן ולארה"ב. הכוכבים יופיטר ואורנוס במזל טלה "מעודדים" אינפלציה, ספקולציות. המגמה היא של תנודות קיצוניות כתוצאה מאירועים פתאומיים. כוכב מרקורי בנסיגה מביא את הספינים גם לשווקים, כך שבכל מידע שמגיע יש משהו לא ברור, שעלול להטעות. מצבור הכוכבים במזל טלה, עלול לגרום להחלטות שיתקבלו לפני הזמן, או בטרם בשלו, כך שסביר להניח שיהיה צורך לחזור עליהן ויש לכך משמעות במושגים של כסף וזמן. האופטימיות יכולה להשפיע, אבל עצירת כוכב פלוטו מחזקת את הנושאים שפלוטו אחראי עליהם, בעיקר גירעונות וחובות.

גם שינויי האקלים משפיעים על איכות הסביבה ועל השדות והיבולים. השריפות והשיטפונות משפיעים על המחסור במזון, גורמים לעליית המחירים ועל מחירי הנפט, הנוסקים אל על. ההשקעה החכמה היא באנרגיה, ועם כל הכוכבים במזל טלה מניות הקשורות בטכנולוגיה הן טובות החודש, כך גם המטבעות במדינות יציבות, כמו הפרנק השוויצרי, הדולר הקנדי וכמובן הזהב והכסף. לאלה ששואלים על הדולר, בשלב הזה אין בשורות גדולות. לדולר במצב הכוכבים הנוכחי קשה להתאושש.

הימים שכדאי להיות ערניים הם 12.4-11.4. אלה ישפיעו על השווקים, ואולי יעוררו עוד סקנדל כלכלי, או מאבקי כוח בין אנשי כלכלה בכירים.

לזכרו של האסטרולוג והחבר-אילן פקר ז"ל

בכאב גדול שמענו לפני כשבוע שהאסטרולוג אילן פקר הלך לעולמו בגיל 72, אחרי מחלה. אילן היה אסטרולוג, שלא רק ידע אסטרולוגיה, אלא הבין והרגיש אותה בכל הרבדים האפשריים. תמונות העולות מזיכרוני בשיחות משותפות - אילן מקמט את מצחו, עוצם את עיניו ורואה את גלגל המזלות ומיקומם של הכוכבים ביחס לנתון עליו דיברנו באותה השיחה.

אילן פקר היה בצמרת המקצועית, בין הראשונים כאן במדינה שעסק באסטרולוגיה כמקצוע, באינטנסיביות, זנח את מקצועו כעורך דין והעדיף לשוט בין מסלולי הכוכבים ולחקור את השפעתם על העולם, על המדינה ועל האנשים כאינדיבידואלים. הוא בנה את קשריו עם התקשורת כדי שהקוראים יידעו מה כוחה של האסטרולוגיה לפני הרבה שנים.

הוא נודע בתחזיות שלו. המשמעותיות היו: הסכמי השלום עם מצרים והאזהרה שלו לפני ליקוי החמה שהיה בתאריך 24.10.1995 על מעלת האופק של הורוסקופ מדינת ישראל, שצפויה סכנה לראש הממשלה דאז, יצחק רבין ז"ל והשאר כתוב בין דפי ההיסטוריה של מדינת ישראל. ויסלח לי אילן שלא אמנה כאן את כל תחזיותיו המדהימות.

יהי זכרו ברוך.

"אשרי הלבבות שידעו לחדול בכבוד" [חנה סנש].

מחשבות אסטרולוגיות על התקופה

כוכב אורנוס רוקד במזל טלה על נקודת העולם והתוצאה היא סחרחורת, שמשפיעה על היקום כולו. יש כאן מהפכה, שזה הספורט של כוכב אורנוס, המשפיעה עתה על המזרח התיכון. למעשה, המפגש של יופיטר ואורנוס הביא להסלמה. השינויים הכרחיים, אבל עד שנראה תוצאות ייקח זמן, יעברו כמה שנים עד שכל המהפכות המתרחשות יביאו להשלמת היעדים של יוזמיה וכן, אלה יביאו לדמוקרטיה.

נזכור שכוכב אורנוס מסמל חופש, ליברליות, זכויות האזרח, או שוויון זכויות, לכן הבשורה האחרונה היא שאחרי המאבקים וההתנגדויות תגיע דמוקרטיה למזרח התיכון כולו. בינתיים, תוהו ובוהו ממשיך ובימים האלה, עם תוספת המבנה של הכוכבים מארס-פלוטו, ההרס מוקצן. בהמשך חודש אפריל, עם המארס-סאטורן, האלימות עלולה להתחדד.

המבנה אורנוס פלוטו מגיע גם הוא ומשפיע על תהליכים, אינדיבידואליים וכלליים, שיזכו בהזדמנויות לדרוש את השינויים. זהו מבנה נפיץ מאוד, שיעורר אירועים מהפכניים במדינות רבות סביב העולם. נכון שעתה אנו שומעים על הרס, אבל הפוטנציאל מכיל גם ניצוצות של תקווה. נזכור את המערכה הסיזיפית, שהסלימה למהפכת היסמין במצרים, השינוי המעורר חרדה למתרחש בלוב, זאת בגלל שבהווה זה נראה כמו מלחמת אזרחים ללא מוצא, האלימות מתפתחת בתוך מצבים של חוסר יציבות בתימן, בבחריין, בחוף השנהב ובסוריה. הלחץ קיים, אבל שלא יהיו לכם ספקות, האזרחים לא יוותרו ותוך כמה שנים אותן מדינות יתנהלו אחרת, אלה יעברו מהפך ויזכו בדמוקרטיה. האם יהיה זה חזון אחרית הימים?

יש עוד רשימת מדינות הצפויות לעבור מהפך, כולל באירופה, ועל כך במאמרים הבאים.

המבנה של הכוכבים ישפיע גם על השווקים המסחריים, כשברקע עובר כוכב סאטורן המנסה להשפיע על האיזון החברתי. המנעד בין אורנוס ופלוטו יביא לצניחה חופשית בשווקים, אולי בגלל עוד תקלות שיתרחשו בתחנות גרעיניות, משברים בממשלות ובמדינות שונות, מצבים שיגרמו לחוסר אמון בכלכלה ברחבי העולם הגדול. הריבוע בין הכוכבים לא מושלם עד יוני 2012, כך שאפשר שלא יהיה אירוע בקנה מידה עולמי עד אז, אבל המבנה יהיה די קרוב לאי-נוחות בחודש יולי 2011. הפעם האחרונה שהיבט זה ישפיע יהיה מרס 2015, יש לנו הרבה זמן לעצור את הנשימה.

ראש דרקון עובר על מרכז הגלקסיה (27 מעלות במזל קשת) בהווה. לכן עולים כעת נושאים שיש להם משמעויות אוניברסליות חשובות, שמעניינות את כולם. החשיבה גם היא אוניברסלית, מאחר שהרעיונות צומחים מהמקור ויוצרים פריצת דרך בהבנה, כך שכמה וכמה אנשים חושבים על אותם רעיונות, ייתכן אפילו שממציאים את אותן ההמצאות. יש כאן הבנה של מהות החיים עצמם. אנו בתוך תקופה פורייה לתגליות חדשות, המצאות חדשות והבנות חדשות.

תאריך:  08/04/2011   |   עודכן:  08/04/2011
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בכוכב נולד נורא רוצים שתבכו. אז הביאו ילדונת בת 17 עם קול של מאמא כושית ואבא חולה (כי מוכרחים איזו טרגדיה אנושית כדי לתבל את כל העסק), והביאו עוד ילדונת שבכלל לא בטוחה שהיא רוצה להיות בתוכנית אבל שרה מאוד יפה ובשביל הגיוון, הביאו עוד ילדונת, שסוחבת כבר מהפרק הקודם - היא נמצאת בפנימייה ומורדת במוסכמות והשופטים לא בטוחים אם היא באמת יודעת לשיר אבל בסוף היא עוברת לשלב הבא וזה מה שחשוב.
07/04/2011  |  חגית גינזבורג  |   כתבות
12 השחקנים, שחלקם חרשים לקויי שמיעה, וחלקם עיוורים או לקויי ראיה, וחלקם לקויי שמיעה וראיה גם יחד, מתוחזקים במתורגמנים שמעבירים להם בשפת הסימנים את הנאמר, מעלים תמונות מחיי אנשים כאלה, שאתם לא מכירים ולא מעלים דעתכם כיצד אפשר להביא אור לחייהם. וההצגה הזו אכן עושה את זה. היא מביאה אור לכולם, בהראותה שעם רגש ורצון טוב - השמיים הם הגבול, ואין גבול לכוח הרצון האנושי.
07/04/2011  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
פירות יבשים נתפסים כבריאים ומזינים, אולם עם זאת יכולים להוות בעיה עבור אנשים עם בעיות בריאות מסויימות, זאת בשל ריכוז הסוכר שיש בהם, ולנוכח תהליכי הייבוש במהלכם מוספים להם חומרים מזיקים כגון: SO2 (גופרית דו-חמצנית) המיועדת להעצים את צבעו ומראהו של הפרי ולעשותו יפה יותר לעין הקונה.
07/04/2011  |  איה הוד  |   כתבות
פסח הוא חג, אשר שאלת שאלות בו היא לגיטימית. נרשה לעצמנו להניח שמותר להוסיף עוד שאלה אחת, אחת בלבד. השאלה שנרשה לעצמנו לשאול היא מתחום הצרכנות, אולם לפניה נתאר מקרה אמיתי שקרה באחד הקניונים בארץ.
07/04/2011  |  יובל לובנשטיין  |   כתבות
מיקי מאוס ויהדות, דונלד דאק וציונות אינם מושגים המתחברים בימים רגילים. השבוע שהחל באחד באפריל היה שונה מבחינה זו. לא, אין מדובר במהתלת אחד באפריל, אלא דווקא באירוע גדול שנערך בשלושה עד החמישה באפריל בצרפת. ארגון הקהילות היהודיות באירופה, בשיתוף פעולה עם קרן הרווחה של צרפת בראשות פייר בסנינו וארגון יהודי חדש - "האיחוד האירופי היהודי" - הפכו ניגודים שבין וולט דיסני למשה רבינו ולדוד בן-גוריון למציאות.
07/04/2011  |  יורם דורי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
גלנט הבטיח שוויון    גלנט איים על ביבי בווטו על חוק גיוס שהוא בלוף    באנו לעודד אותו להתמיד    אילו יצא אלינו היה נתקל במאות שהם קהל אוהד
צבי גיל
צבי גיל
הגליל והכינרת בטבורו, שבעונה זאת של השנה פורח ומרהיב בשלל צבעים ובמיים זכים הזורמים בנחלים - נראה עצוב ורדום ביופיו ומשווע לתושבים העקורים ולתיירים שישובו אליו
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
צמיחתו של גאון צבאי: היינץ גודריאן; התרבות הצבאית הפרוסית; פיתוח ה"בליץ קריג" בצבא גרמניה בין שתי מלחמות העולם; חשיבות השילוב בין תיאוריה ופרקטיקה; איך יחיא סינוואר הָמַם את ישראל;...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il