|   15:07:40
דלג
  יהודה דרורי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

בחן את עצמך: היכן אתה עומד פוליטית?

מאמר זה מכוון לקורא שמבולבל מרוב דעות, נאצות וקללות בתקשורת לגבי אירועים שונים בארצנו הקטנה. נראה שיש לבנאדם לפעמים צורך נפשי דחוף לפנות לייעוץ מקצועי-פסיכולוגי ולשאול שם: דוקטור, מי אני? אז כדי לחסוך לך כסף שעלול לגבות הפסיכולוג, בוא וננסה לעשות סדר בדברים, ולתת פה הדרכה אשר לפיה כל אחד יוכל לקבוע את מעמדו הפוליטי/חברתי בחברה הישראלית
02/05/2011  |   יהודה דרורי   |   מאמרים   |   בחירות/מפלגות   |   תגובות
הדרכה לקביעת עמדתך הפוליטית בישראל [צילום: AP]

  • אם אתה מכנה את יהודה ושומרון "שטחים כבושים" אתה בטח בשמאל. אבל אם אתה קורא להם "שטחים משוחררים-מתנת השם לעם ישראל" ברור שאתה בימין הקיצוני או בגוש הדתי. מכוון אחר, אם אתה רואה ב"שטחים" אלו בסיס לאוטונומיה פלשתינית או פדרציה שלהם עם ירדן, אתה במרכז או בימין השפוי.

  • אם אתה מאמין בשתי מדינות לשני עמים, אתה בשמאל או סתם אדם תמים. אם אתה מאמין ב"ארץ ישראל השלמה" אז אתה בימין הקיצוני או בגוש הדתי או ב"גוש שלום" או...באש"פ. (ואם אתה מאמין שא"י היא בכלל דרום סוריה, אז אתה שייך למשפחת אסאד...) מצד שני אם אתה חושב שאין בכלל סיכוי לשלום עם הפלשתינים, אז אתה בימין או במרכז. אם אתה עדין מאמין בשלום, אתה בטח בשמאל או בפרלמנט הנורבגי, או סתם טיפש.

  • אם אתה מאמין שרצועת עזה צריכה להיות חלק אורגני של המדינה הפלשתינית--אז אתה בשמאל. אם אתה מאמין שיש להמשיך בנתק תמידי בין הרצועה לגדה- -אתה במרכז או...במוקטעה.- -אבל אם אתה בעד לצאת מייד עם הקסאם הבא ולכבוש חזרה את רצועת עזה ולשקם את גוש קטיף, אין ספק שאתה בימין או בגוש הדתי.

  • אם אתה חושב שמזרח ירושלים על 250.000 ערבייה מוטב ותוחזר לרשות הפלשתינית וכך נחסוך מיליארדים בביטוח לאומי, אז אתה אביגדור ליברמן, או בימין השפוי או בשמאל אבל אם אתה נגד, אתה בגוש הדתי, בימין הקיצוני ו..חלק מאותם 250.000 פלשתינים.

  • אם אתה מאמין שיש להדק את החרם על רצועת עזה אז אתה בימין או במרכז...אבל אם אתה חושב שרצועת עזה תביא לך כבוד בעולם הערבי אם תנסה לשלוח אליה ספינות אז אתה: או ארדואן או חברת הכנסת חנין זועבי.

  • אם אתה חושב שיש עודף ריכוזיות במשק, אז אתה בשמאל, או חבר של סטנלי פישר, (או ידיד של עורך הארץ שוקן שכועס שנוחי דנקנר הציל את מעריב). אבל אם אתה חושב שאין ריכוזיות במשק אז אתה שייך או למשפחת תשובה, או למשפחת עופר או למשפחת דנקנר או למשפחת שטראוס.

  • אם אתה חושב שפועלי חברת חשמל, מקורות ובנק ישראל מרויחים חודשית סכומי עתק, אז אתה שייך למשרד האוצר, או למרכז הפוליטי, או לחלק העני שבימין. את אתה חושב שמצב זה הוא בסדר אז אתה בשמאל או חבר הסתדרות, או עובד בחברת חשמל, או במקורות, או בבנק ישראל.

  • אם אתה מאמין שהמהומות במדינות סביבנו יביאו לשגשוג ולדמוקרטיה. אתה דיפלומט אמריקני או סתם אידיוט. אבל אם אתה חושב שזה רק יביא לצרות נוספות לאזור ועל כולנו אז אתה בימין, או במרכז או ...מסתיר את העובדה שאתה בשמאל.

  • אם אתה מאמין שהעיתונות הכתובה במדינה הינה הוגנת ואובייקטיבית, אז אתה בעל עיתון, או עיתונאי או בן משפחה של עיתונאי. אבל אם אתה חושב שהעיתונות הינה חד-צדדית וגרועה אז אתה בימין, במרכז או בשמאל.

  • אם אתה חושש מאביגדור ליברמן, אז אתה בימין, בשמאל, במרכז, בקדימה, בליכוד ובגוש הדתי.

  • אם אתה חושב שאביגדור ליברמן אדם מוכשר ומפלגתו עשויה לגדול ולהוות אלטרנטיבה לשלטון אז אתה בימין, בשמאל, במרכז, בקדימה, בליכוד ובגוש הדתי.

  • אם אתה חושב שהכנסת מתפקדת גרוע אז אתה בימין, בשמאל, במרכז, בקדימה, בליכוד ובגוש הדתי. אם אתה חושב שהכנסת מתפקדת בסדר אז אתה רובי ריבלין.

  • אם אתה חושב שהמשטרה מתפקדת גרוע אז אתה בימין, בשמאל, במרכז, בקדימה, בליכוד ובגוש הדתי. אם אתה חושב שהמשטרה מתפקדת כראוי אז תקום חביבי שנראה אותך.

  • אם אתה חושב שהפרקליטות והמערכת המשפטית פועלות בצורה גרועה אז אתה בימין, במרכז, בקדימה, בליכוד ובגוש הדתי. אם אתה חושב שמערכת המשפט מתפקדת כראוי, אתה בשמאל או דורית ביניש.

  • אם אתה באופן מוחלט נגד ההתנחלויות, אז אתה בשמאל, (או במוקטעה..) אבל אם אתה חושב שגם תל אביב היא התנחלות , אז אתה בפתאח, או בחמאס או ב”גוש שלום" או פרופסור ניב גורדון באוניברסיטת ב"ש.

  • אם אתה חושב שהציונות הינה דבר רע אז אתה: ערבי מצוי, פרופסור אנגלי, עורך הארץ, חסיד סאטמר, איש נטורי-קרתא ,או פרופסור ישראלי בינוני המחפש פרסומת אישית בחו"ל. אם אתה בעד ציונות אז אתה אחד כזה שפשוט לא הולך עם הזמן ...

  • אם אתה חושב שיש להעלות את השכר לכל הרופאים גם כאלה שמרויחים יותר מ-40.000 לחודש אז אתה מזכיר ההסתדרות, או רופא ותיק או איש השמאל. אם אתה חושב ששביתה כללית של הרופאים פוגעת בעיקר בציבור החולים את מן הסתם אזרח עם הגיון פשוט.

  • אם אתה נגד עונש מוות באופן עקרוני אז אתה בשמאל. אבל אם אתה בעד עונש מוות למי שפוגע בהפגנה שלך , ברבין או בהומואים אז ברור שאתה... בשמאל.

  • אם אתה בעד עונש מוות למחבלים הפוגעים באזרחים אתה בימין (ואולי גם במרכז), אבל אם אתה נגד עונש חמור למתנחלים הרוצחים ערבים ובעד חנינה עבורם מה שיותר מהר, אז אתה בימין או בגוש הדתי.

  • אם אתה בעד תעודות זהות שלא ניתנות לזיוף, ובעד הצהרת נאמנות למדינה, אתה בימין ובמרכז. אם אתה נגד, אז אתה בשמאל ו..בגוש החרדי.

  • אם אתה בעד פרסום מיידי של שמות חשודים באונס, אתה עיתונאי או שייך לימין, לשמאל, למרכז, ולגוש הדתי -- אבל אם החשוד הוא עיתונאי ואתה עיתונאי, אתה נגד פרסום שמו, ואם החשוד הוא רב אז כל הגוש הדתי נגד פרסום שמו..

  • אתה בימין, בשמאל, במרכז, בקדימה, בליכוד ובגוש הדתי אם אתה מתקומם נגד התנאים בהם מוחזק גלעד שליט ומייחל לשחרורו. אבל אם אתה בשמאל אתה מוחה אם לאסירי החמאס שבארץ מונעים לפעמים עיתונים ופלאפונים ובפלה שוקולד, ואתה מוכן לצאת להפגנות למען שחרור 450 רוצחי חמאס עבור גלעד שליט בסיוע "הקרן החדשה לישראל".

  • אתה בימין, במרכז, בקדימה, בליכוד ובגוש הדתי אם אתה מתקומם נגד הכרזת המוקטעה על עונש מוות לערבים אשר מוכרים קרקעות ליהודים. אבל אתה בשמאל אם אתה מפגין ורץ לבג"ץ אם מישהו אצלנו לא רוצה למכור קרקע לערבי.

  • אתה בימין, במרכז, בקדימה, בליכוד ובגוש הדתי אם אתה מתקומם נגד פלישת הבדואים לשטחי מדינה בנגב אבל אתה בשמאל אם אתה בא להפגין נגד בולדוזרים המסלקים פולשים בדואים מאדמות מדינה.

  • אתה יכול להיות רק בשמאל אם אתה מאמין שאף אחד לא מרמה את הביטוח הלאומי ...

  • אתה יכול להיות רק בגוש החרדי אם אתה מאמין שזו מצווה לרמות את הביטוח הלאומי.

ולבסוף, אם אתה חושב שהשמאל חולה, הימין הזוי, קדימה מושחתת, החרדים פרזיטים, וביבי לא מנהיג טוב - אז אתה בוודאי קורא קבוע של הדעות ב-News1.

תאריך:  02/05/2011   |   עודכן:  02/05/2011
יהודה דרורי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבא (אוברי) אבן (איבן)   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהים צרצור   אברהם הירשזון   אברהם זילברברג   אהוד רצאבי   אהרן אבוחצירא   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach   אורית זוארץ / Orit Zuaretz   אורית נוקד   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אחמד א-ד`אהר   אטילה שומפלבי   אילן ליבוביץ'   אילן שלגי   איתן לבני (בנוזוביץ')   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אליעזר אבטבי   אלכס מילר   אסתרינה טרטמן   אפרים תבורי   אתי לבני   בנימין אבניאל (גטשטיין)   ג'ון אדוארדס   גילה פינקלשטיין   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד מנע   דורית ביניש / Dorit Beinisch   דן  גרטלר   דן מרידור / Dan Meridor   דניאל הרשקוביץ   דניאל-יצחק לוי   דרור זייגרמן   הוצאת עיתון הארץ בע"מ   הקרן החדשה לישראל    הרצל שפיר   ויצמן שירי   חיים אמסלם   חמאד אבו-רביעה   חנא סוייד   טובה אילן   יאיר שמיר / Yair  Shamir   יהודה-מאיר אברמוביץ'   יואב מני   יוליה שמאלוב-ברקוביץ'   יוסף שגל   יוסף שפרינצק   יורם מרציאנו   יחזקאל זכאי   יעקב כהן   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch   יצחק בן - ישראל   יצחק ברמן   יצחק זיגר   יצחק זיו   ישראל ישעיהו-שרעבי   כרמל שאמה-הכהן   לביב חוסיין אבו-רוכן   לימור לבנת / Limor  Livnat   מאיר זורע (זארודינסקי)   מאיר תלמי   מאיר-דוד לוונשטיין   מאשה לובלסקי   מוטי ששון   מחמוד א-נאשף   מיכאל פואה   מיכאל רצון   מיכל ליברמן-גילון   מיקי לוי / Mickey  Levy   מלי פולישוק-בלוך   מנחם אליעזר מוזס   מעריב   מרדכי זר   מרטין שלאף   משה זלמן פייגלין   משה מוץ מטלון   מתנחלים   נדב פרי   נחום ניר-רפאלקס   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   סופיה רון-מוריה   סטנלי פישר   סילבן שלום / Silvan  Shalom   עבאס זכור   עבאס זקור   עבדול-עזיז זועבי   עוזי לנדאו / Uzi  Landau   עינת וילף   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמירה דותן   עמרי שרון   ערי ז'בוטינסקי   פנחס לבון (לוביאנקר)   פניה (פאינה) קירשנבאום   פריג`א זוארץ   ציון פיניאן   קדיש לוז (לוזינסקי)   ראובן ברקת (בורשטיין)   רג'פ טאיפ ארדואן / Recep Tayyip  Erdogan   רוביק דנילוביץ'   רוחמה אברהם בלילא   רון בריימן   רוני בר-און   רחל אדטו   רן בנימיני   שלום זיסמן   שלמה לביא (לבקוביץ')   שמואל תמיר כצנלסון   שרון שלום   תאופיק זיאד 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בחן את עצמך: היכן אתה עומד פוליטית?
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
דוקטור עזור לי
2/05/11 18:00
2
קורןנאוה טבריה
3/05/11 06:18
 
מסווג סיווגים
3/05/11 18:47
3
קורןנאוה טבריה
3/05/11 09:54
4
ramy n
3/05/11 11:29
פורום: בחירות/מפלגות כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
השואה אינה אירוע מקרי שאפשר לעבור עליו בשתיקה, ואף על-פי שקשה לדבר על השואה, יש חובה מוסרית לדבר ולדון בה, כדי לתעד וללמד, וכשם שלרצח לא היה סוף - קל וחומר לא יהיה סוף לדיונים, לדיבורים, לרישומים, למסמכים ולספרים, על אודות השואה, ולעולם לא יהא בהם די.
02/05/2011  |  אברהם בן-עזרא  |   מאמרים
יִזְכּוֹר אֱלוֹהִים אֶת נִשְמוֹת אֲחֵינו בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, חַלְלֵי הַשּוֹאָה וְגיִבּוֹרֶיהָ, נִשְמוֹת שֵש מֵאוֹת רְבָבוֹת אַלְפֵי יִשְׂרָאֵל, שֶהוּמְתוּ וְשֶנֶּהֶרְגוּ וְשֶנֶּחְנְקוּ וְשֶנִּקְבְּרוּ חַיִּים, וְאֶת קְהִילּוֹת הַקּוֹדֶש שֶנֶּחְרְבוּ עַל קְדוּשַת הַשֵּם.
02/05/2011  |  יורם דורי  |   מאמרים
קראתי בעיון את הראיון שערך דוד מרחב עם הפרופ' יהודה באואר, והרהבתי עוז לנסות להשיב לו. קטונתי אומנם ולא הייתי מעז לחלוק עליו בתחום המומחיות הפורפסוראלית שלו. לא הייתי מעלה אפילו בדל של ספק אילו הראיון היה עוסק למשל בתרומה לחקר השואה שהעלה הד"ר אבו מאזן בעבודת הדוקטורט שלו ובספר שפרסם לאחר מכן. אבל הוא העדיף להתרכז רק בדברים שאבו מאזן לא אמר, ונחשפו כתרמית, וממילא אינם בתחום מומחיותו.
02/05/2011  |  קובי לירז  |   מאמרים
ביום הזה - 2 במאי 2011 - כל שוחרי השלום והעולם החופשי והמערבי עומדים ומצדיעים כאיש אחד, לכוחות הביטחון של צבא ארצות הברית אשר במשך שנים ולפי פקודתו של הנשיא ג'ורג בוש, רדפו אחר מנהיגי ארגון הטרור האסלמי הרדיקלי אל-קאעידה ומנהיגיו, ואשר הצליחו לחסל כך נמסר רשמית על-ידי הנשיא אובמה את הטרוריסט אוסמה בן-לאדן אשר עמד בראש ארגון הטרור הרצחני הזה אשר אחראי לרציחתם של אלפי בני אדם חפים מפשע באסון התאומים 11.9 ובכלל.
02/05/2011  |  עו"ד נבון קצב   |   מאמרים
לאיזי תפוחי (65), שיהיה הנשיא החדש של הבונדס, יש מעלות וכישורים רבים: הוא כלכלן, רואה-חשבון, דירקטור עתיר ניסיון ובקי ביחסים בין ישראל לקהילת יהודי אוסטרליה. שני דברים חסרים לו, על כל פנים לפי רקע תולדות חייו: הכרות מעמיקה עם הכלכלה האמריקנית, וניסיון בגיוס מאות מיליוני דולרים בשנה, בעיקר מיהודי ארה"ב.
02/05/2011  |  אלעזר לוין  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   בחירות/מפלגות  /  מי ומי  
עם מצנע, לעבודה!  /  נפתלי רז
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il