חברת תהעופה "ישראייר" מגדילה לקראת השנה הבאה את תקציב הפרסום שלה ברשת האינטרנט. התקציב לשנת 2005 יעמוד על 200,000 דולר לעומת 100,000 דולר ב-2004.
בנוסף, דיווחה החברה כי היא נמצאת כעת במו"מ מתקדם עם מספר פורטלים מובילים לשת"פ אסטרטגי ופרסום קבוע. במקביל הועבר תקציב הפרסום מחברת יורואינטראקטיב לחברת "וובסנס".
ההחלטה נעשתה בעקבות הפעילות המוצלחת של החברה באמצעות אתר האינטרנט. מידי חודש נכנסים לאתר עשרות אלפי אנשים, כאשר 6% מכלל הפעילות מגיעה מהזמנות שבוצעו "און ליין" באמצעות האתר.
לחברה כיום 3 אתרים פעילים: אתר לקהל הרחב, לביצוע הזמנות לחופשות וטיסות בארץ ובחו"ל, אתר לתיירות נכנסת המקבל הזמנות מתיירים מכל העולם לטיסות בינלאומיות, טיסות פנים ומלונות ואתר לסוכני הנסיעות.