|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
הפיכה במצרים. ההסבר האסטרולוגי קשור במבנה הכוכבים בשמיים [צילום: AP]

על המהפכות בעולם בראי האסטרולוגיה

השינויים המתחוללים ביקום הם שורשיים ועמוקים ויגעו בכל צורות החיים ולאט-לאט ישפיעו על הקוסמוס כולו כמו באפקט הדומינו. הזווית בין הכוכבים בשמיים גורמת למהפכים ולשינויים כלל-עולמיים. זווית זו תהיה פעילה עד לשנת 2018 ותפעל כל פעם במקום אחר בעולם כמכת ברק. מאחר שהכוכב אוראנוס הוא כוכב שמביא איתו קידמה, ניתן להגיד כי מטרת השינוי היא להביא "מחר חדש" בצורה יעילה
25/05/2011  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות

בתקופה האחרונה אנו עדים לגל שינויים עולמיים, כשלשינוי פנים רבות אם בצורת צונאמי, רעידות אדמה, אסונות טבע או מהפכים שלטוניים שונים בסביבתנו הקרובה והרחוקה. יהיה נוח לחשוב שאולי שינויים אלה יעברו במהרה, ואולם דבר זה לא יקרה כיוון שהשינויים המתחוללים ביקום הינם שורשיים ועמוקים ויגעו בכל צורות החיים ולאט לאט ישפיעו על הקוסמוס כולו כמו באפקט הדומינו.

ההסבר האסטרולוגי הוא מבנה הכוכבים בשמיים והקרנתם זה לזה. כבר לפני שנים נכנס הכוכב פלוטו הידוע ככוכב שמביא איתו מהפכים עמוקים למזל גדי. מאחר שמזל גדי הוא מזל שמייצג ארגון, חוק, סדר, משמעת וביורוקרטיה הרי שבאופן טבעי ירצה הכוכב פלוטו למחוק את סדרי העדיפויות של הכוכב על-מנת לבנות חדשים.

בבסיסו מנסה פלוטו למחוק את הישן עד ליסוד על-מנת לבנות משהו חדש וטוב יותר, כך שכוונותיו נכונות, אך לוקח זמן רב עד אשר נבנה משהו חדש ובריא יותר המותאם לנסיבות החדשות. וכמובן, אלה שחווים את המהפכים שלו לא יכולים להעיד כי טוב להם עם הקשיים שהינם חווים. את השינויים של פלוטו ניתן יהיה לראות רק בחלוף השנים, כיוון שבשלביו הראשונים הוא חייב לזהות מה אינו נכון לאדם, לסביבה וליקום ולפעול בצורות שונות של הרס עד אשר נמחק כל הקיים עד היסוד, וזאת כדי לגרום לשינוי יסודי של הדרוש תיקון. ידוע כי צונאמי / רעידות אדמה ואסונות טבע שונים עוזרים לדילול האוכלוסיה בעולם ולכן החסרונות פועלים בצמוד ליתרונות.

ככל הנוגע לנו, הרי שיחסי השכנות עם שכנינו הערביים עומדים בפני שינוי מעמיק שייקח זמן כיוון שגם הם מושפעים עכשיו מהאנרגיה של הכוכב פלוטו. מאחר שפלוטו הוא כוכב שנמצא במזל כ-15 שנים, הרי שצריך טריגר כלשהו שיפעיל את השינויים ולכך בא לעזרתו הכוכב אוראנוס הפועל כקרן לייזר במהירות, ביעילות ובשילוב עם גורם ההפתעה.

למעשה כל עוד תהייה זווית כזו בין הכוכבים בשמיים אנו צפויים למהפכים ולשינויים כלל עולמיים. זווית זו תהיה פעילה עד לשנת 2018, ותפעל כל פעם במקום אחר בעולם כמכת ברק. מאחר שהכוכב אוראנוס הוא כוכב שמביא איתו קידמה ניתן להגיד כי מטרת השינוי הוא להביא "מחר חדש" בצורה יעילה, מקורית ומבריקה.

הדוגמה הבולטת לשימוש באוראנוס דרך הקדמה היא העובדה שאת המהפכה במצרים הפעילו על-ידי השימוש בפייסבוק. הרשת החברתית היא ההוכחה הניצחת שהמדיה המתקדמת שולטת ומשמשת גם לבמה פוליטית לפתירת בעיות שונות ולא רק להפלת המשטרים.

במפת המדינה מופעל הכוכב וונוס המקושר עם יחסים בין אישיים על-ידי שני כוכבים אלה, כך שנראה שכל הקשור ליחסי שכנות עם המדינות הערביות והקשור ליחסים בינלאומיים עומד בפני שינוי גדול ומהותי. הפוטנציאל לשינוי קיים ולמרות שייקח זמן, יהיה זה מעשי ויעיל ונקווה שגם בדרגים העליונים יפעלו נכון, ירימו את הכפפה וידעו לנצל את המהפכים לטובה על-מנת להביא בשנים הקרובות שלום, שגשוג וקידמה.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע: בשבוע הקרוב תתחילו להיות קשובים יותר לצרכים הפנימיים שלכם כיוון שהתנאים בשטח יהיו כאלה שידרשו מכם התבוננות פנימית כדי שתוכלו להפיק לקחים על-מנת להגיע למטרות הנכספות.

תאומים: מרבית הכוכבים נמצאים כרגע בבית המקושר עם כל נושאי התת מודע בחייכם ולכן זה הזמן שלכם להיות ערניים יותר וקשובים למתחולל בתוככם. זהו אינו הזמן לשתף אחרים בהתלבטויות שלכם אלא אם כן אתם בטוחים שהם לגמרי מבינים ומכילים אתכם. מתאים לכם עכשיו לעשות חשבונות נפש ולבדוק עם עצמכם מהם הדברים שאתם רוצים לקחת לעצמכם לעתיד על-מנת שתוכלו להתקדם בהתאם לתוכניות.

סרטן: בתקופה הקרובה תמצאו עצמכם מוקפים בחברים חדשים או/ו באפשרויות למנף את עצמכם מבחינה חברתית. הקפידו לברור את האנשים שאתם נמצאם בסביבתם, כיוון שאלה שתבחרו בהם היום יהיו החברים שלכם ביום המחר, כאשר תהיו במצוקה כלשהי ואולי תאלצו לבקש עזרה מחברים. מבחינה אישית, אל תחשפו את רגשותיכם האמיתיים כיוון שאתם נמצאים עכשיו בתקופה של חשבון נפש.

אריה: זוהי תקופה מצוינת לשווק את עצמכם מבחינה מקצועית ולמנף את הקריירה שלכם על-ידי עשייה מתמדת. הכוכב יופיטר מתקרב לבית הקריירה שלכם כך שנראה שכל מה שאתם נוגעים בו עכשיו יהיה ההצלחה שלכם ביום המחר. השתדלו לא לפעול בצורה אימפולסיבית אלא לחשוב על מעשיכם בכל הנוגע לעתידכם. ייתכנו קשיים בסביבה הקרובה כיוון שלא בטוח שיבינו את מעשיכם ואילו אתם תצפו להבנה ללא שאלות מיותרות.

בתולה: הכוכב נפטון נכנס לבית השותפויות שלכם כך שאלה מכם שנולדו בתחילת המזל עשויים לאבד במקצת את שיקול דעתכם ההגיוני. ייתכן שתהיו רגישים יותר מתמיד ועובדה זו תהיה תמוהה גם בעיניכם כיוון שבדרך כלל אתם הגיוניים ומעשיים ולכן, מהלכו של כוכב נפטון יכניס רכות בתוככם ויכולת להבין את מצוקתם של האחרים. זה הזמן לנסות וללמוד בקורסים חדשניים שיעשירו את עולמכם הרוחני.

מאזניים: הכוכב סטורן מתיישר במהלך החודש הבא ולחלקכם הגדול תבוא רווחה לאחר תקופה מאוד ארוכה של קשיים תוך כדי לקיחת אחריות חדשה על חייכם. בעקבות האירועים האחרונים חלקכם הגדול מעוניין להשתחרר מהמחויבות שכבלה אתכם בשנים האחרונות בתחומי חיים שונים, שהמשכתם אותם מתוך הרגיל ולא מתוך הרצון האישי שלכם. זה הזמן גם לפעול במישורים אישיים רגשיים על-מנת להיות בטוחים שאתם במקום הנכון.

עקרב: הכוכב אוראנוס נמצא בבית העבודה שלכם כך שייתכן שיהיו שינויים פתאומיים בכל הקשור לנושאי עבודה. לא נראה שאתם מצידכם תחפשו או תיצרו את השינויים ואולם התנאים בשטח יהיו כאלה שיאפשרו לכם לעבור מתפקיד לתפקיד מבלי להניד עפעף וזאת כדי לקדם את עצמכם מבחינה מקצועית. זוהי תקופה מצוינת לבסס את עצמכם בתחום המקצועי , כיוון שתקבלו את מלוא העזרה והפרגון מאנשים קרובים לכם.

קשת: התקופה הקרובה תהייה לא יציבה כיוון שאתם מתקרבים אל מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם. תקופה זו תמיד מביאה איתה חוסר יציבות וחשבונות נפש כיוון שזה הזמן הנכון לבדוק עם עצמכם מה עשיתם ומה עדיין עומד לפניכם. התנאים בבית אינם ברורים לכם לגמרי ואנשים קרובים שסמכתם עליהם מאכזבים אתכם ביום יום. לא תהייה לכם ברירה אלא לסמוך על עצמכם בלבד.

גדי: ייתכן שאנשים קרובים לכם יפתיעו אתכם בהתארגנות חדשה בחייהם ואתם אפילו לא הייתם מודעים למה שהתחולל בראשם. קבלו באהבה כל שינוי שהקרובים לכם עומדים לבצע כיוון שזוהי הדרך שלהם לבסס את עצמם בשבילי החיים. בתקופה הקרובה היצירתיות שלכם תגבר ואלה מכם שמחכים להשראה, הרי שהיא תגיע בסופו של דבר ואתם תהיו מרוצים מהתוצאות לאחר תקופה ארוכה מאוד שציפיתם לכך.

דלי: לאחרונה עברתם שינוי ומהפך בסגנון החשיבה שלכם וזאת לאחר שאירעו שינויים בחייכם ובחיי הקרובים לכם ביותר במעגל הראשון. מאחר שנפטון מבקר בבית הכספים שלכם הרי שזה הזמן שלכם להיות מאוד ערניים, כיוון שהמשמעות היא שאתם צפויים לחוסר יציבות כספי. זה הזמן שלכם לבדוק מחדש את ההתנהלות הכלכלית שלכם ולבצע את השינויים הנדרשים בחייכם על-מנת שתצליחו בהמשך.

דגים: אתם מודאגים ממה שמתרחש בחייכם כיוון שההתרחשויות אינן מתנהלות בהתאם לציפיות שלכם. אתם תלויים מדי בסביבה הקרובה שתעזור לכם ותטפח את הכישורים שלכם עד אשר אתם אינכם מתפקדים באופן עצמאי לחלוטין. אתם נעים בין מצבי הרוח השונים בגלל העובדה שהכוכב אוראנוס המבקר בבית הכספים שלכם מביא איתו שינויים שאינם מועלים ובעיקר מדירים שינה מעיניכם.

טלה: אין ספק שאתם אחד מהמזלות היותר מופעלים בתקופה האחרונה ואכן תמשיכו כך גם במשך כל השנה הקרובה. אתם נעים בין ניגודים האחד לשני כך שבכל פעם אתם מרגישים שאתם נגררים בצורה אחרת על-ידי אנשים קרובים ורחוקים מכם. זה הזמן לפתוח חשבונות עבר ולקחת אחריות על מעשיכם, למרות שהיא אינה חביבה עליכם ולהתחיל ליהנות מהאנרגיה של אוראנוס שמבקש מכם להשתחרר מהעבר ולהתקדם הלאה.

שור: אתם נמצאים בתקופה מאוד ערנית ופעילה בחייכם. יש לכם יכולת להניע את הנושאים החשובים לכם כך שאתם צפויים במשך כל החודש הקרוב לרגעים יפים של יחד עם אנשים הקרובים לכם. זה גם הזמן להתחיל לפעול מבחינה כספית וליישב את כל התחום הזה בגלל העובדה שתמיד במהלך חודש מאי/יוני השמש בשמיים מאירה תחומים אלה, ואם תשימו לב במשך השנים תהיה זו תמיד גם תקופה של סידורים כספיים.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  25/05/2011   |   עודכן:  25/05/2011
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
על המהפכות בעולם בראי האסטרולוגיה
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ל.ר.
25/05/11 11:13
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
השופטת: דניאלה שריזלי, בית משפט השלום, תל אביב.
24/05/2011  |  איתמר לוין  |   כתבות
הבימאי והשחקן המחונן עידו רוזנברג לא סטה מהנוסח המקורי של מחזהו של אלן ג'יי לרנר, שנכתב על-פי "פיגמליון" מאת גורג' ברנרד שו. בלי "העברה" למחוזותינו, ובהערכה למה שהפך לקלאסיקה של מחזות הזמר. כל היוצרים בהצגה והשחקנים, מחיים את הסיפור על הסינדרלה היחפנית, לייזה דוליטל מוכרת הפרחים למרגלות הקובנט גארדן בלונדון (דור אוחיון), שיום אחד מגלה אותה פרופסור היגנס, מומחה לשפות וניביהן (אפי מרדכי), ומחליט לאוספה לביתו כדי להופכה לליידי. וזאת - בגלל התערבות שעשה עם עמיתו הקולונל פיקרינג (אבירם קליך השרמנטי), מומחה לשון גם הוא.
24/05/2011  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בשנות ה-20 של המאה החולפת יוצרו בארץ בובות-מזכרת מיניאטוריות, שהפכו לחלק בלתי נפרד מיצירת ההווי וסמלי התרבות שאפיינו אותה. הן נוצרו בידי אומנים עבור מבוגרים, ודמו דמיון מפתיע לבני-אנוש. בובות אלה מילאו תפקיד נכבד בעיצוב הערכים הלאומיים, האתניים, הזהות הישראלית והרב תרבותיות.
24/05/2011  |  ראובן לייב  |   כתבות
קיימת הגדרה כמותית של הזעת יתר (למעלה מ-50 מ"ג זיעה בדקה) אשר נמדדת בעבודות מדעיות. בפועל, לא נעשית הבדיקה באופן כזה, אלא בהתבסס על תלונות המטופל: הזעה מוגברת סובייקטיבית אשר מסבה אי-נוחות קשה וכרוכה במבוכה חברתית והרגלים כמו מקלחות והחלפת חולצות תכופות, לבישת ביגוד שחור בלבד או שכבות על-מנת להסתיר את כתמי הזיעה, ועד כדי הימנעות ממגע פיזי - כאשר המדובר בהזעת יתר בכפות ידיים. לעיתים קרובות, המטופל לא יזיע בעת הביקור במרפאה, כיוון שיגיע לאחר מקלחת.
24/05/2011  |  ד"ר בת-שבע מרקוס  |   כתבות
התופעות הקשורות לגיל המעבר, כמו גלי חום, עצבנות יתר, הפרעות בשינה, דכדוך, ירידה באנרגיה, יובש בנרתיק וחוסר חשק מיני, מוכרות, ידועות ומורגשות היטב.
24/05/2011  |  ד"ר חגית כהנא  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il