כל ספק אשר מוכר את סחורתו, רוצה שהיא תימכר ותצליח וכול זאת ללא השקעה מאסיבית בפרסום, אשר עלולה להקטין את הרווחים העתידיים שלו. אכן לא פשוט לקדם מוצר ולהשיקו מבלי להיכנס למכלול אין סופי של הוצאות וזאת מבלי שמכרנו והכנסנו לקופה שקל.
ישנן מספר דרכים כמו קידום מכירות ואו שליחת דוגמאות לעיתונאים ולמובילי דעת קהל, אולם לא בזאת עסקינן. קיימת דרך, אשר מתאימה לחלק מהמוצרים בלבד ולא לכולם, דרך אשר דורשת מחשבה, יצירתיות, דרך אשר סיכוייה להצלחה לא מבוטלים. מדובר על אריזת התנסות לצרכן, אריזה מוקטנת של המוצר המקורי, כאמור אותה אריזה, אותו מוצר, אולם בגודל מוקטן יותר. נהוג לגבות על אריזה זו כסף, כי מה שמקבלים בחינם כנראה גם ככה שווה!.
נהוג להשתמש באריזות מוקטנות, במוצרים אשר קיים צורך לשנות הרגלי צריכה ואו להסיט את ההרגל הקבוע אצל הלקוח. אריזה קטנה אשר מחירה נמוך, אינה מהווה הוצאה גדולה ואו סיכון לצרכן. נהוג לעשות זאת המוצרים כמו קפה, אשר שם נאמנות הצרכן למוצר הרגיל היא גבוהה, מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, סלטים חדשים ואפילו גלידות.
לאחרונה יצאה רשת מגה, בהשקה יפה, עם הרבה מחשבה בצידה של מרכך הכביסה שלה, במותג הפרטי מגה. היא יצאה בערכת ניסיון של 1 ליטר, כאשר המוצר הרגיל הוא 4 ליטר. מגה תמחרה נכון את אריזת הליטר במחיר גבוה של 10 שקלים ונתנה הטבה לחברי המועדון, אשר קונים מעל סכום מסוים את הערכה, במחיר מופחת של 5 שקלים.
הפעולה השיווקית שמגה נקטה, הייתה נכונה ונבונה, מאחר שהיא מיצבה את המותג שלה במחיר גבוה, אשר מרמז על איכות, לא חילקה את הערכה בחינם אלא רק לחבר מועדון, אשר התאמץ וטרח להגדיל את סל הקנייה שלו וכול זאת עם רווח נאה למגה גם במחיר של 5 שקלים לליטר.
נכון, ניתן לעשות זאת בחלק מהמוצרים, אולם הניסיון מראה, שלפעמים דווקא אריזות הניסיון מצליחות ולעיתים הן נשארות על המדף כמוצר לכול דבר ועניין ולעיתים אף הן כובשות את הצרכן באופן כזה, שהן הופכות מבלי שתכננו, להיות המובילות במכירות.