רשת מרכזים רפואיים "רואים 6/6" מציינת את פתיחת הסניף המרכזי שלה בתל-אביב בהקרנת ענק של פרסומת לחברה, שהיא למעשה מיצג לייזר מרשים שישתרע על-פני 5 הקומות של בניין סיאט (צומת עזריאלי), בו ממוקם הסניף החדש.
מיצג הלייזר, שיעלה החל ממחר מיד עם רדת החשיכה יסמן 11 שנות פעילות של הרשת וכ-30 אלף זוגות עיניים שחזרו לראות 6/6. ההקרנה תתקיים מדי ערב עד חצות במשך חודש ימים ותפעיל אותו חברת "סער לייזר".
המיצג הוא חלק מקמפיין פרסומי בשווי רבע מיליון דולר, שמעלה הרשת לרגל פתיחת הסניף החדש. תומר קרמר, מנכ"ל רשת רואים 6/6 מסר, כי החברה תפרסם באופן עצמאי תחת הסלוגן: 30 אלף זוגות עיניים מדברות בעד עצמן. הקמפיין יכלול גם דיוור ישיר, תשדירי רדיו ודיילות, שייצגו את החברה במרכזי קניות, ירידים, תערוכות וכיוב'. משך קמפיין ההשקה 4 חודשים.
בנוסף לקמפיין הפרסומי, השקיעה הרשת סכום של כ-2 מיליון ש"ח באבזור ובעיצוב הסניף אותו עיצב האדריכל משה קלדרון. בסניף, שישתרע על פני כ-500 מ"ר, יועסקו 15 רופאים ואנשי צוות.
לדברי קרמר, פתיחת הסניף החדש תציין גם פריצת דרך בטכנולוגיות חדישות בתחום רפואת העיניים בלייזר, שלא היו קיימות עד-כה בישראל.
רשת מרכזים רפואיים רואים 6/6 הוקמה לפני 11 שנים והיא בין החלוצות בתחום טיפולי הלייזר לתיקון ראיה בישראל. הרשת מתמחה בכל שיטות הטיפול המקובלות בתחום והיא חתומה בהסכמים ומעניקה שירותים לחברי קופ"ח כללית ולאומית. ניתוחי הלייזר מתבצעים באמצעות רופאי עיניים מנתחים בדרגת מנהלי יחידות ומחלקות בבי"ח ציבוריים המתמחים בתחום.