|   15:07:40
דלג
פובליציסט   |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

בולשביזם ישראלי

לאחרונה אירעו במקומותינו מספר אירועים המזכירים לנו היטב את הבולשביזם שהיה קיים בברית המועצות חטיפתם כאחרוני העבריינים וחקירתם של הרבנים ליאור ויוסף, אך ורק בשל דעותיהם ההלכתיות, הן חציית קו אדום הממחישה לנו היטב עד כמה הידרדרה מערכת אכיפת החוק הפועלת כעוד זרוע פוליטית של השמאל הפוסט ציוני
03/07/2011  |     |   מאמרים   |   תגובות
   רשימות קודמות
  מדינת ישראל כאסקופה נדרסת
  צה"ל - צבא פוליטי פאר אקסלנס
  צה"ל - צבא הרפיסות לישראל
  המזה"ת החדש ובוגדנות התקשורת הישראלית
  החמאס מכשכש בצה"ל

שוב ושוב אנו נוכחים כי אין גבול לנבזותם של "הנבלים בשירות החוק", שוב ושוב אנו חוזים בשת"פ שמאלני (תקשורת, פרקליטות, משטרה) על-מנת להכפיש את כל מחנה הימין המסומן על ידם כ"אויב העם".

התופעה המעניינת היא, שבכל הנוגע לדברי הסתה של ממש מצד אנשי השמאל, אותם "בריוני חוק" שומרים על דממת אלחוט ואינם נוקפים אצבע! דברי ההסתה של ד"ר ניר מאוניברסיטת בן-גוריון אשר קרא "לשבור את המפרקות לאנשי צעדת הדגלים בשכונת שמעון הצדיק" לא נחקרים! דברי ההסתה של פרופ' שטרנהל אשר קרא "לעלות עם טנקים על עפרה, ולבצע פיגועים בהתנחלויות ולא בתוך הקו הירוק" לא נחקרים! אדרבה, שטרנהל אף מקבל את פרס ישראל ומוזמן כאורח כבוד לפאנלים נחשבים ברדיו ובטלוויזיה.

ומה בדבר גדעון ספירו וניב גורדון הקוראים ומקדמים חרמות על מדינת ישראל? האם הם נחקרים? האם מישהו העלה בדעתו לזמנם לחקירה? ומה בדבר ח"כ חנין זועבי אשר השתתפה ב"משט ההומניטרי" על המרמרה? (וזאת יחד עם "פעילי השלום וזכויות האדם" אשר אחזו גרזנים וסכינים כאות לפציפיזם שלהם) - האם מישהו העלה בדעתו לחקור אותה ולהעמידה לדין? ומה בדבר "הוגה הדעות" של השמאל נתן זך, אשר השווה בין בחירתו של נתניהו לבחירתם של מוסוליני והיטלר? האם מישהו העלה על דעתו כי המדובר בדברי הסתה שיש לחקור?

ובכן כלום, נאדה! אין חקירה ולא תיתכן חקירה כזו! מדוע? משום שהאישים הללו שייכים ל"מחנה הנכון". הם הרי סה"כ מביעים את דעתם במסגרת "חופש הביטוי". חופש ביטוי צבוע המתקיים, כך נראה, רק לגבי אנשי שמאל.

יש להבין כי בבולשביזם הישראלי האליטות מגבות זו את זו. "בני האור מגבים ודואגים האחד לשני", כדבריו של עיתונאי ידוע. והרי ידוע לכל כי באקדמיה, בתקשורת ובבתי המשפט קיימת איפה ואיפה לטובת השמאל. ידוע כי בגופים הללו ובגופים נוספים אחרים אחיזתו של השמאל היא מוחלטת! למרות זאת, הנאורים הבולשביקים, כך מסתבר, אינם נותנים לעובדות לבלבל אותם - במקום לבדוק את עצמם, הם, הנאורים, יורים חצים ובליסטראות על "אויבי שלטון החוק" המקארתיסטים והפשיסטים, "אויבי העם".

ממתי הסכמה לספר זו הסתה? ממתי חוות דעת הלכתית זו הסתה? ומה לגבי החופש האקדמי המקודש? האם דבריהם של אותם פרופסורים במגדלי השן של האקדמיה (דברים חמורים בהרבה מחוות דעת הלכתית) אינם בגדר הסתה? מדוע דעה מקצועית של פרופסור באוניברסיטה היא בגדר האפשר, ומאידך-גיסא חוות דעת מקצועית של רב זו הסתה?

ראו באיזה "שצף קצף" יצאו ה"נאורים" נגד הרב דוב ליאור אשר, רחמנא לצלן, רק נתן אישור הלכתי לספר. ראו כיצד הם יוצאים נגד הרב יעקב יוסף על דעתו ההלכתית. שום סובלנות ושום מקום לחופש ביטוי אין ל"נאורים" כאשר המדובר ב"דעות הלא נכונות".

כולם מדברים נגד

ראשון לכל הוא הדתל"ש שי ניצן. אותו ניצן האחראי על "המחלקה לתפקידים מיוחדים" בפרקליטות (מחלקה אנטי-יהודית הפועלת אך ורק נגד יהודים), מנסה בכל כוחו להוכיח ל"נאורים" שבסביבתו, כי "נגמל סופית" מהמחנה הקיצוני ממנו הוא בא ובו הוא גדל (תסמונת היהודי הגלותי - בהקשר ניצן זו תסמונת הדתל"ש). אך לא רק ניצן שותף לפשע. דתי המחמד מנחם לנדאו, שהיה בזמנו "ראש המחלקה היהודית" בשב"כ (והוא עוד מתגאה בכך...) מצר על כך שדוב ליאור לא בא לחקירה. לנדאו גרס בשבוע שעבר בראיון עם רזי ברקאי כי ליאור אינו מעל החוק, ומקווה (שימו לב) כי פרובוקטורים ומדיחים כאבישי רביב "עדיין קיימים ופועלים בשטח".

המשפטנית דבורה חן טוענת כי "איש אינו מעל החוק, וכי היה על דוב ליאור לבוא לחקירה ולשתף פעולה עם המשטרה והפרקליטות". כאשר נשאלת חן לגבי אנשי שמאל המסיתים ואינם נחקרים, בוחרת המשפטנית המלומדת לצקצק בלשונה ולומר כי "זה לא אותו הדבר". הרבנים, כך היא טוענת, "משפיעים על הציבור שלהם יותר מאשר הפרופסורים".

האומנם? האם קהל מאזינהם של הרבנים הוא נטול שכל ונטול שיקול דעת? ובכלל, מי קבע כי האלימות היא רק מצד ימין? האם אותם אנרכיסטים פורעי חוק מהשמאל יחד עם ערביי ישראל, המפגינים כל שבוע בבילעין ובנעלין, אינם אלימים? האם זריקות האבנים והברזלים מדי שבוע על חיילי צה"ל אינן נחשבות לאלימות? האם שכחו ה"נאורים" כי חייל איבד עין בשל אותן "הפגנות עדינות" מצד אותם "לוחמי החופש" בבילעין ובנעלין?

ומה לגבי יריב אופנהיימר (מזכ"ל תנועת שלום עכשיו) שניסה להפליל את מור אלטשולר? וזאת כאשר שלח את פעיליו כמחופשים לעיתונאים על-מנת ללכוד את אלטשולר ב"אימרות ימניות וקיצוניות" (כפי שעשו בזמנו לדודו אלהרר עם דבריו נגד שרון) - האם זו אינה אלימות לשמה?

ועוד מטענותיה של ה"נאורה" חן: "לא היו תלונות על הפרופסורים". האומנם? ולשם מה הוקמה תנועת "אם תרצו"? האם לא עקב מספר התלונות הרבות להחריד מצד הסטודנטים על ההטיה הפוסט-ציונית בפקולטות למדעי הרוח? האם לא הוקמה בשל משטר הפחד וסתימת הפיות אותו מטילים כל אותם "נאורים ואבירי חופש הביטוי" כלפי אלו שלא חושבים כמוהם?

טליה ששון, אחראית על דוח המאחזים, ועוד "נאורה" מבית המדרש של השמאל הצבוע, באה וטוענת: "על הרב ליאור היה לשתף פעולה וכי הוא (הרב) אינו מעל החוק". רגע, ומתי עצרו קאדי או אימאם מטיף במסגדים על הסתה? מדוע השמאל אשר גורס כי אין צורך לעצור מסיתים מוסלמים, מחשש למהומות והתלקחויות, וכי "צריך להיות חכם ולאו-דווקא צודק" – מדוע אם כן שמאל צבוע זה לא מיישם נוהל זה ביחס לאימרות פחותות בהרבה מצד רבנים? האם לא ידעו ולא ציפו לתגובות שתהיינה עקב מעצרו של הרב ליאור? או שמא, אבל רק שמא, ידעו ואף רצו שתפרוצנה מהומות, וזאת על-מנת "לחשוף את פניו המסוכנות של "הימין הקיצוני והמסוכן"? לכן טוב עשו הרבנים ליאור ויוסף שלא נכנעו למשטרת המחשבות ולפרקליטות הבולשביקית של מדינת ישראל.

האידיוטים השימושיים

ראוי כי יבינו במחנה הימין כי ככל שיתכופפו וייכנעו בפני הדיקטטורה הלא נבחרת של אליטות השמאל הבולשביקי, כך רק יזמינו על עצמם יחס בוטה, דורסני ותוקפני יותר מצד אותן אליטות! יש להבין כי מאז ימי אלטלנה ו"התותח הקדוש" לא השתנה דבר בשנאה התהומית הקיימת מצד מחנה השמאל ("הנאור והמתקדם") כלפי מחנה הימין ("הגזעני והפשיסטי"). אדרבה, ככל שהצטמקה אחיזתו של מחנה השמאל בציבור, כך רק גברה והתעצמה השנאה מצד השמאל כלפי מחנה הימין וכלפי הציבור אותו הוא מייצג. לכן כה חשוב למנוע ממחנה קטן אך דורסני ותאב נקם זה להמשיך ולהיאחז בציפורניים בכל אותם מוקדי כוח. מוקדי כוח בהם הוא עדיין מרגיש חזק ושולט, ונוהג כאילו הוא עדיין הרוב המחליט.

יש לומר בקול, גלויות, כי לא תיתכן איפה ואיפה! לא ייתכן דין אחד לפרופסורים ולערביי ישראל המסיתים ונהנים מחסינות, ומאידך-גיסא דין אחר לרבנים ולאנשי ימין אשר ייעצרו כאחרוני העבריינים על-ידי משטרת ה-nkvd הבולשביקית והפוליטית של מדינת ישראל, וזאת על כל ציוץ והבעת דעה הנוגדים את הקו השמאלני השולט אצל "אליטות הנאורים".

וביחס למנהיגי הימין אשר ממשיכים לגבות את "כנופיית שלטון החוק", אותם "מנהיגי ימין" הממשיכים לנהוג ולהתנהל כאחרוני הפיינשמקרים, ואשר במקום לשלוט כנבחרי העם ולהציב גבולות ל"אליטות הנאורות" בוחרים להתנהג כסמרטוטים - להם, ל"מנהיגים האמיצים", נותר לי רק לומר כי אני, כאזרח המדינה שבחר בכם, פשוט מלא בושה וגועל נוכח פחדנותכם, חוסר המנהיגות, והרפיסות אותה אתם משדרים ומפגינים הן כלפי אויבים מחוץ והן כלפי הגיס החמישי אשר בתוכנו.

מנהיגי הימין הפכו למרבה הצער לשבויים ולאידיוטים השימושיים של השמאל הבולשביקי אשר במדינת ישראל. שמאל בולשביקי זה, אשר לא נבחר על-ידי הציבור, ומהווה מיעוט זניח בטל ומבוטל בקרב כלל האוכלוסיה, ממשיך, למרות הכל (ובעיקר נוכח סמרטוטיותם של "מנהיגי הימין"), לנהל את ענייני המדינה, ממשיך לקבוע אלו חוקים יאושרו ואלו לא, ממשיך לעשות צחוק הן ממנהיגי הימין והן מהדמוקרטיה הישראלית אותה הוא הופך לחוכא ואטלולא. שמאל זה, יחד עם זרועותיו בכל מוקדי הכוח, יחד עם שלוחות "הקרן להחרבת ישראל", הוא זה אשר כה מסוכן למדינה! שמאל זה הוא הוא המסכן הן את הדמוקרטיה והן את שלטון החוק בישראל! שמאל זה הוא אשר הופך את מדינת ישראל ממדינה דמוקרטית וחופשית למדינה בולשביקית ורודנית! בעצם, במחשבה שנייה - האם אי-פעם (גם לאחר בחירות 1977) השתחררה מדינת ישראל מהבולשביזם השמאלני?

תאריך:  03/07/2011   |   עודכן:  04/07/2011
אריה פרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בולשביזם ישראלי
תגובות  [ 12 ] מוצגות   [ 12 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אבנר צפוני
4/07/11 17:44
 
חץ
4/07/11 22:23
2
יהודה דרורי
4/07/11 21:59
 
חנה שרה-
5/07/11 01:14
 
קטע מדהים מהעתון
6/07/11 00:51
3
אריה פרי
5/07/11 01:29
4
א מ רול
5/07/11 02:40
5
אסיר ציון בציון
5/07/11 09:32
6
אריה פרי
5/07/11 10:01
 
יהודה דרורי
5/07/11 14:04
 
אריה פרי
5/07/11 14:40
 
שמדברים על הנאצים
5/07/11 19:58
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בספטמבר 2008 התפרסם סרטון ממופע התרמה עבור אנרכיסטים. זמר להקת "נכי הנאצה", פדריקו גומז, הכריז לקול צהלות הקהל: "אם אתם רוצים לדמיין מה זה שלום אמת תחשבו על הראש של אהוד ברק תקוע על ברזל זוית... שמתישהו נוכל להעמיד את כל האנשים במפלגת העבודה והליכוד, כל הבני ז__ שמאיישים מחסומים... נוכל להעמיד בשורה ופשוט לירות בהם אחד אחד".
03/07/2011  |  בעז העצני  |   מאמרים
דבר מוזר אירע במדינת ישראל: שר משפטים הורשע בתחיבת לשונו הגסה לפיה, העדין, כך אומרים, של קצינה בת 22 שעבדה במשרד ראש הממשלה. הכיצד זה אני מעלה מן האוב פרשה ישנה שהכל דשו בה מילותיהם עד אובדן מאגר הדימויים ["דביק" ו"פיכס"] והפרשנות המשפטית [אורית קמיר סיפרה לנו שזה לא החוק החדש נגד הטרדה מינית אלא בכלל הפקודה המנדטורית משנת 1936].
03/07/2011  |  ענבל בר-און  |   מאמרים
כשחשבנו שכל הטיעונים כבר נאמרו בויכוח על נוסח אמירת היזכור בהלוויות הצבאיות, קם מרבצו הרב דוד דרוקמן מקריית מוצקין והוסיף משלו. לפני שנמשיך, קצת רקע. הרב דרוקמן הוא איש חב"ד שהתחנך בזרם הציוני דתי. הרב דרוקמן מכהן כרב עיר קטנה אבל היומרות שלו חובקות עולם. הוא חבר המטה העולמי להצלת העם והארץ, וסגן יו"ר קונגרס הרבנים למען השלום, שני ארגונים שמתהדרים בשמות מפוצצים אבל מטעים.
03/07/2011  |  גיא עטיה  |   מאמרים
האמריקנים אינם יודעים חוכמות וזה כבר מן המפורסמות. באחד מימי הדיונים במשפט הרצח של קייסי אנטוני בפלורידה ניתן היה להיווכח איך השופט מיישם את הקלישאה הזו הלכה למעשה - באופן די מרתיע צריך להודות. בדיון עצמו, במהלך דבריו של התובע , היה קשה מאוד להבחין כיצד מתיו בארטלט, שישב בקהל, מוחה את פניו בשתי ידיו ואגב כך, במשך פחות מחצי שנייה, זוקר את אצבעו האמצעית בתנועה המגונה המוכרת.
03/07/2011  |  יוסי דר  |   מאמרים
נביט במחצית הכוס הריקה, או בזו המלאה?
03/07/2011  |  נפתלי רז  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il