עיתון "הארץ" יוציא בשבוע הבא עיתון כלכלי יומי חדש שיהיה חלק מהעיתון ויחליף את המדור הכלכלי הנוכחי של העיתון.
מדובר במהלך שנעשה לראשונה בישראל, של הרחבת מותג מדיה אינטרנטית
www.themarker.com לעיתונות הכתובה, מתוך רצון לאמץ את התפיסה הדינמית של האתר באינטרנט גם לעיתון המודפס.
בימים א'-ה' העיתון יכלול 56 עמודים בפורמט קומפקטי, ובכך מצטרף "הארץ" למגמה של עיתונים באירופה להקטין את גודל העמודים בחלק מן העיתון. ביום שישי יישאר העיתון בפורמט הגדול הנוכחי. קוראי "הארץ" יקבלו מידי יום גם עיתון כלכלי יומי רחב היקף, שיהיו בו מדורים חדשים ומדורים מורחבים דוגמת: צרכנות פיננסית, צרכנות אישית וביתית, קריירה וניהול, רכב, טכנולוגיה אישית, בנקאות, ביטוח, שוק ההון, משפט, עריכת דין, ראיית חשבון, פרסום שיווק ומדיה, הייטק, תקשורת ואינטרנט ועוד.
גיא רולניק, העורך הכלכלי של הארץ והעורך הראשי של TheMarker אמר, כי השם המחודש TheMarker - העיתון הכלכלי של "הארץ" - מבטא את ההחלטה לאחד כוחות ולצרף את המערכת הכלכלית האיכותית של "הארץ" למערכת האתר TheMarker.
בעיתון החדש יורחבו מדור הפרסום, השיווק והמדיה כדי לנסות ולסייע לקוראים להתעדכן בתחומים אלה, שהם הדינמיים והמסקרנים בכלכלה. עוד יורחב מדור המשפט, עריכת הדין וראיית החשבון, וכמותו מדורי ההיי טק, התקשורת והאינטרנט. נוסף על אלו יופיעו בכל שבוע מדורים מתחלפים של בנקאות, ביטוח, רכב וקריירה.
ההכנות לקראת העיתון החדש נמשכו כחצי שנה ובמהלכה התבצעה הערכות רחבת היקף שכללה גיבוש הקונספט, מחקרי שוק וסקרים בקרב הקוראים.
מהלך ההשקה ילווה בקמפיין פרסומי רחב היקף באמצעות משרד הפרסום "מקאן אריקסון" ויכלול פרסום בטלוויזיה, עיתונות, רדיו ואינטרנט.
ב"הארץ" מעריכים שלקהל הקוראים הגדול של "הארץ" יצטרפו קוראים חדשים - ביניהם - חלק מקהל הקוראים של אתר האינטרנט TheMarker, כ-400 אלף איש בחודש והן קוראי המגזין שמופץ בלמעלה מ-20 אלף עותקים בחודש. כמו כן, עיתון הכולל עיתון יומי כללי ועיתון יומי כלכלי יהיה בעל כח משיכה לקהל מגוון שתמיד היה ביסוד תפוצתו של "הארץ".