|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

צונאמי של אירועים

השבוע הקרוב יכול להיות מלווה בגל של אירועים המשפט של מובארק, התקציב שסוכם בארה"ב וחוק הווד"לים ישתנו הדולר מאבד את הסטטוס שלו כעתודה הכספית בעולם תחזית אסטרולוגית לשבוע 12.8.11-5.8.11
05/08/2011  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות

לפנינו שבוע המביא עימו מבוכה וסימני שאלה הנוגעים לפנסיה, או יותר נכון לקרנות ההשקעה שהן הבסיס לפנסיה. המציאות הכלכלית הקיימת יצרה רווחים נמוכים מהממוצע, מה שמניע חלק מהציבור לשנות את מבנה תיקי השקעה, בגלל חוסר הוודאות.

הימים הקרובים, בעיקר בין התאריכים 11.8-7.8 הם מסוכנים ומבנה הכוכבים מסמל אלימות. כמו-כן, צפוי מתח, שעלול להתבטא במערכות יחסים. הפתיל קצר וכדאי לשים לב, כיוון שקל לאבד את הסבלנות, לאבד שליטה ולהגיב בצעקות, מצב שלא תמיד עלול להסתיים בטוב.

זו תקופה בה יש נטייה להתגוננות יתר, יש נטייה להציג אולטימטום וההקצנה יכולה להוביל לעימותים אלימים. גם קשרים עם בני ברית, שותפים וחיי הנישואין עוברים בימים האלה מבחנים קשים.

במישור הבינלאומי, זה מבנה שעלול לגרום למעשי טרור ועימותים בין מדינות, בעיקר בגלל קושי להגיע להסכמות והבנות דיפלומטיות וכולי. מניסיוננו, מבנה כוכבים כזה מתפתח בהדרגה, אבל הדגש הוא על התאריכים 11.8-7.8. בתאריך 10.8, כשהירח יגיע למזל גדי, הרגישות תהיה גבוהה יותר.

במדינות שהאלימות שם מתמשכת, כמו מצרים, סוריה, לוב ותימן, השבוע יהיה קשה במיוחד. גם אצלנו הנושא הביטחוני רגיש יותר בזמנים האלה.

זו גם תקופה לא טובה לניהול מו"מ, להסכמות או לחתימה על חוזים. תמיד יש צד אחד שמנסה להשתלט, במובן השלילי, על מחשבתו של השני. עדיף להמתין לתאריכים 18.8-17.8, האווירה תהיה קצת יותר נעימה. בתקופה הזו מבנה הכוכבים דורש תשומת לב לפרטים ובכל מסמך, כידוע, זה למעשה העיקר.

כוכב מרקורי נמצא בנסיגה. במיתולוגיה כוכב מרקורי הוא השליח, זה שמביא מידע ממקום למקום. בזמן הנסיגה מרקורי פועל כמו נוכל, מומחה בתחפושת. זו תקופה בה יש בלגן תקשורתי, בעיות טכניות, שהרבה מכשירים מושפעים מהן. סביר להניח שלכמה מכם יש תקלות במחשב, במכונית, המדפסת החליטה שדי לה, מכונת הכביסה נדמה. עם זאת, אין זה הזמן לרכישות חדשות, כדאי להמתין לתחילת ספטמבר.

נסו לנתב את טווח הנושאים שבהם אתם מטפלים. כל בעיה רצינית דורשת עכשיו פרספקטיבה רחבה, כזו שלוקחת זמן, בגרות וסבלנות, עד שתיפתר. התשובות שאנחנו מחפשים דורשות מודעות אוניברסלית, לזה עוזר כוכב יופיטר, ומשמעת, אותה דורש סאטורן.

היזהרו מאלה המציגים עצמם כאינטלקטואלים, כאלה שהחשיבה שלהם אובססיבית, עם הרבה ניתוחים ואנליזות אינסופיות. תמרונים עסקיים ופוליטיים יגיעו לקראת השליש האחרון של אוגוסט.

ברמה האישית קיים מתח בין הצרכים האישיים, הרגשיים ובין המציאות החיצונית. הימנעו ממאבקי כוח. אומנם קיים רצון לשינוי כלשהו בחייכם, או דרך חדשה להתבטא, בסגנון חדש, אבל זה לא תמיד אפשרי מהיום לאתמול.

הרבה נושאים רציניים קיימים עכשיו בארצנו, כותרות וחדשות 24/7. לכן עתה, ברצועת הזמן עם מרקורי בנסיגה, החוכמה היא לא לפעול בערבוביה של תנועות מזויפות (מרקורי במולות לנפטון), שהסיסמה שלהן מורכבת ממילים בעלות משמעות כפולה, שנועדה להסיח את הדעת. במקום להתמקד במה שחשוב, בליבה של הבעיה, עולים רעיונות וכותרות, שיכולים רק לעצבן את השומעים, במקום לעצב את חיינו.

לא נשכח שכל מו"מ או הסכמה שיתקבלו במהלך חודש אוגוסט, ישתנו או יתוקנו בעתיד. זה טבעו של מעבר כוכב מרקורי החוזר על עקבותיו.

ברצועת הזמן שבין התאריכים 10.8-26.7, כוכב מרקורי במנעד עם כוכב נפטון, מחזק את חוסר הבהירות. תיתכן גם הונאה בתקשורת הארצית והבינאישית, וכל ה"סלט" מחזק את האפשרות של קבלת החלטות שגויות.

הירח המלא במזל דלי, עם השמש והוונוס במזל אריה, היצירתי. מאחר שהמבנה מכיל גם את נפטון, יש הזדמנות ליהנות מחופשות ופנטזיות, יש כאן התעוררות של אהבה, שמחה והרפתקאות, אבל היזהרו משכרון חושים, כיוון שיש פוטנציאל גם להונאה בתחומי הרומנטיקה.

הערות אסטרולוגיות למחשבה

  • משפטו של מובארק החל ביום רביעי, 3.8, בבוקר, בזמן ירח בטל. האם המשפט יימשך או יסתיים? סימן השאלה גדול מאוד.

  • הנשיא אובמה חתם על הפשרה עם הקונגרס על תקרת החוב, אחרי אישור הסנאט, חתימה שהייתה בזמן ירח בטל.

  • מסמך הכוונות של מנהיגי המחאה הגיע לתקשורת ביום שלישי, 2.8, זמן בו הירח היה בטל.

כל האירועים האלה התרחשו גם בזמן שכוכב מרקורי בנסיגה, כלומר, בעניין המשפט של מובארק משהו ישתנה ויהיה שונה אם ימשיך. חוק הווד"לים ישתנה, בעיקר בגלל שעבר בזמן מרקורי בנסיגה, כך גם התקציב שסוכם בארה"ב.

בנושא המסמך שהוציאה הנהגת המחאה, גם זה עוד ישתנה. תהיה בעיה על ההסכמות בינם לבין עצמם, בין אלה שרואים את עצמם כמובילי המחאה - המנהיגים. יש להניח שהמסמך לא יתקבל כפי שהם מצפים, כי כל דבר שנעשה בזמן ירח בטל, נכון רק לאותו הרגע, ולמעשה זו הרבה אנרגיה על כלום.

מחשבה נוספת: כוכב מרקורי החל בנסיגה ב-3.8, אבל האט כמה ימים לפני כן. בכל נושא בתקשורת החלה להישמע "מוזיקה" אחרת. יש ניואנסים חדשים.

בין הרופאים הוותיקים המוליכים את המחאה שלהם ובין המתמחים יש מתח ואי-הסכמה. בתוך המאהל ברוטשילד יש חילוקי-דעות על המנהיגות ודרכה, ובין אלה שבאמת מוחים בתוך האוהל.

ההווה במחשבה אסטרולוגית

מעניין להביט על התקופות בהן התקיימו מהפכות בעולם, כמו למשל שנת 1848. מבחינה אסטרולוגית, זו הייתה שנה בה אורנוס ופלוטו היו במנעד שלילי, וכוכב מרקורי בנסיגה היה בהיבט מאתגר עם נפטון.

אם נחזור אל דפי ההיסטוריה, באותה שנה, גל של התקוממויות שטף את אירופה, נגד השלטון, שהיה אז בידי מלכים או מלכות, ובבסיסן של ההתקוממויות היה מצב של אי-שוויון. באותה תקופה התחזק כוחו של הפועל והתפרסם המניפסט הקומוניסטי.

באותה שנה, בארצות הברית, היה המרוץ אחר הזהב, שהשפיע על הדמוגרפיה שם. באירלנד, הרעב הגדול, שהוביל את הנשים שם למרוד בחוקה האנגלית.

בהווה אנו עדים למחאות אלימות באירופה נגד אי-השוויון הפיננסי, אירלנד בפשיטת רגל וירטואלית, והמרוץ אחר הזהב הוא הברומטר לפחד כלכלי, זהו חוף מבטחים לאלה המנסים להתגונן מנפילת הערך של המטבעות בדמוקרטיה המערבית.

גם בשנת 1930 היה מנעד שלילי בין מרקורי בנסיגה ונפטון, בנוסף להיבט מאתגר בין אורנוס ופלוטו. זה הזמן בו החל המשבר הגדול בארצות הברית.

כך שגם עתה לא נופתע, שהמציאות הפיננסית היא זו המכתיבה את התגובות של האזרחים במדינות מערביות ברחבי העולם ויוצרת מחאות, כולל אצלנו. בארה"ב המצב יגיע לנקודה קריטית, מבנה המפות הקשורות בארצות הברית, מציג אכזבות וחששות, כאלה שישפיעו שם לאורך החודש הקרוב. ייתכן מאוד שיצוצו גלים של שינויים פתאומיים וכוחניים, דרישה למצוא את האיזון הפיננסי והחברתי הנכון, שמלווה בהרבה כאב.

ייתכנו הרבה התרחשויות לא צפויות, כאלו היוצרות אי-שקט, והשבוע הקרוב יכול להיות מלווה בצונאמי של אירועים, בעזרתם האדיבה של הכוכבים מארס בסרטן, אורנוס בטלה ופלוטו בגדי. זרם אירועים לא צפויים, שישפיע בכל מקום בעולם, במהומות או באלימות, כולל המחאות החברתיות בשבועיים האחרונים אצלנו.

"בחיי העמים, כמו בחיי האיש הפרטי, יש רגעים חשובים בלתי חוזרים תדיר, אשר באופן השימוש בהם תלוי כל גורל העם או העתיד לטוב או לרע" [ליאון פינסקר].

השבוע...

5.8 מגמה של הגזמה משתלטת על הרצונות שלכם, דבר שגובה בהמשך תג מחיר יקר יחסית. יציבות היא העוגן להשגת היעדים שלכם במסגרות ריאליות. זהו יום טוב לבחון מטרות כלכליות. אתם בוחרים נקודת מבט אופטימית כדי לראות את הטוב שיש באחרים. הירח בטל משעה 14:54 עד שעה 14:57 בצהריים (אין טעות). הירח עובר למזל עקרב והאינטנסיביות צובעת את האווירה. הלוגיקה אינה מאבדת מחדותה דבר, נקודת הראייה מקבלת עומק, אתם יכולים לראות ולהבין את המתרחש מעבר למה שרואים על פני השטח. זה יום טוב לתקן את מה שקלקלתם, כדי לאפשר התקדמות בימים הבאים. בשעות הערב, קשה לכם לשבת על הכורסה בניחותא. ציפיות בתחום הרומנטי מתממשות.

6.8 הרגשות מחפשים נתיב לבוא לידי ביטוי, קיים רצון למצוא סיפוק שאינו בנמצא. אם אינכם מקבלים מה שאתם רוצים מהסובבים אתכם, אתם פונים למקרר, מחפשים אוכל. נסו להיות יותר מאופקים. אי-השקט עלול לגלוש לתוך מערכות היחסים במשפחה, קשה למצוא איזון ולנטרל כעסים. הצד האמוציונלי עוטף אתכם וקשה להתגונן. שימו לב, זה מצב מתסכל, שעלול לאכזב את בני המשפחה.

7.8 אתם מרגישים דחויים, אולי בגלל שנסחפתם עם הרצונות שלכם, אבל אתם מבינים שהתוצאות אינן אלה שהתכוונתם אליהן. הירח בטל כעשר דקות, משעה 18:12 עד שעה 18:21. רכילות וביקורת, הססנות או ארוגנטיות אינן עוזרת לנהל ויכוחים או שיחות פוריות. יש כמיהה לחופש, להשתחרר מכל מגבלה, אבל אתם גם רוצים לחוש ביטחון בבחירה שאתם עושים. בשעות הערב המאוחרות יש הזדמנות לבטא שמחה.

8.8 הזוגיות מעניקה לכם שקט ושלווה, היא נבנית על אמון ובלי אשליות. זה יום נחמד לחזק קשרים אישיים ועסקיים, אבל זיכרו שכוכב מרקורי בנסיגה, כך שאלו טובים ויפים לשבועיים-שלושה, ואחר כך יהיה צורך לבחון אם ההבנות שהגעתם אליהן אכן קיימות במציאות. אלה ימים שהפרטים והדמיון חזקים יותר, מה שדוחף אתכם לנסות ליצור סדר וארגון במציאות חייכם, יעד שיהיה קשה להגיע אליו היום.

9.8 חוסר סבלנות וחוסר שקט עלולים לעורר רגשות נפיצים ואימפולסיביים. יש נטייה לפעולות רדיקליות, במטרה לשנות, אבל הסיכון המתלווה לתהליך פוגע בביטחון האישי. נסו לספור עד עשר לפני שאתם מדברים. לקראת הערב יש ניסיון לאידיאליזציה של מצבים. הירח בטל משעה 23:22 עד שעה 23:38.

10.8 לא קל לשמור על איפוק, כוח הרצון מניע אתכם, אינכם מוכנים לשמוע או להבין שלא כל דבר אפשרי. בעיות שניסיתם להדחיק פורצות שוב לתוך חייכם. הניסיון להרחיב את שיתופי הפעולה שלכם, קורה בגלל שאתם רוצים שליטה רחבה יותר על המתרחש. ההמלצה לאיפוק ממשיכה, לא בטוח שאתם מבינים את מגבלות כוחכם.

11.8 אמש החל ירח בטל בשעה 23:24 ויימשך היום, חמישי, כל היום, עד מחר, יום שישי, בשעה 06:48 בבוקר. נסו להימנע מפעולות חדשות. אם יש לכם אפשרות, נסו לנוח. אין זה יום אידיאלי לחפש חברותא, מאחר שאתם לא יודעים מה אתם רוצים באמת.

12.8 יש נטייה לעשות דווקא. ייתכן גם שתהיה התפרצות שלא התכוונתם אליה, הכל בגלל שאינכם רוצים לחוש מוגבלים בכלל. בעיות שצצו לאחרונה, נפתרות במהלך היום, אם אתם פתוחים להקשיב, אבל אם מישהו מנסה לפגוע בכם, התנתקו מיד. יש אפשרות למפגשים חברתיים בשעות הערב, אבל אל תערבו כספים או עסקים בפגישות אלה.

כלכלה ושווקים

חוסר הוודאות וחוסר הסבלנות משפיעים על השווקים. למעשה, עם מחשבה ארוכת טווח, ההמלצות ממשיכות להיות על זהב וכסף, סחורות (COMMODITIES) וגם תחום האנרגיה, כולל גז ומים. אלה השקעות שיוכיחו את עצמן לאורך השנים הבאות, בעיקר לאלו שחושבים על העתיד.

כוכב מרקורי החל בנסיגה (3.8), ותמיד משפיע על שינוי מגמה, אבל מעברו של כוכב מארס למזל סרטן מיד אחר כך למעלת האפס במזלות הקרדינאל (מעלה המשפיעה על כל העולם), עורר את מדד הפחד בכל השווקים. מזל סרטן שנוטה לחרדות הושפע מכוכב מארס והגיב בהיסטריה.

כדאי גם כאן לשים לב לשבוע הקרוב כשכוכב מארס מדליק את האורנוס/פלוטו. חוסר הביטחון של המצב הכלכלי בכל העולם משפיע כמו קוביות דומינו. מצבה הכלכלי של מדינת ישראל ממשיך להיות בגוונים החיוביים בכל המדדים מול המתרחש בעולם.

הקונגרס והנשיא הדמוקרטי הגיעו להסכמה שיש בה פשרה. אין ספק שיגיעו עוד שינויים, בעיקר בגלל התקופה. מבנה הכוכבים גרם לכך שמאוחר יותר הם יבינו שיש פרטים שלא שמו לב אליהם וכידוע הסכם קם או נופל בגלל הפרטים.

השאלות החוזרות על הדולר: הדולר מאבד את הסטטוס שלו כעתודה הכספית בעולם. מאחר שגם חברות האשראי הורידו את הדירוג של ארה"ב, מצב שאינו מאפשר שליטה על גובה הגרעון של ארצות הברית, וגורם גם להעלאתו של החוב, ועלול לגרום אף למשבר נוסף.

כל מי שעוסק באסטרולוגיה פיננסית אינו מופתע. מאז שנת 2001, הכוכבים סאטורן ופלוטו במנעד שלילי, שנע עד שנת 2020. זו תקופה בה הממשלה בארה"ב אינה שולטת בהוצאות שלה, בעיקר ביחס הפוך לתשואות (רווחים) של הפדראל. התוצאה היא שהגירעונות והחוב של האומה האמריקנית גדלים מאוד, וזה גרר כמובן את הממשלה להלוות יותר כסף, בתחפושת של הנפקת איגרות חוב והעלאה של מיסים, גם לאזרח מהשורה וגם לחברות גדולות. אבל למעשה, זה מה שהביא את האבטלה בארה"ב לשיאים חדשים. מאז הכלכלה שם נפגעה מיידית והחלה להתמוטט. ההוצאות של האזרח/צרכן ירדו, כיוון שאין לו כסף, לכן גם הדרישה למותרות פחתה, כך גם הביקוש לשירותים במישור הפרטי. ההמשך הביא שם את המיתון, מצב התואם את המחזור של סאטורן/פלוטו.

כאשר הדולר מאבד את הסטטוס רואים זאת בגלל מצב הכוכבים הנע על ההורוסקופ של ארה"ב והמפה של הדירקטוריון של הפדראל ריזרב, שהוא האפוטרופוס האמיתי של ערך הדולר. כוכב פלוטו שייך לחוב, וונוס מסמלת את המזומנים. הכוכבים פלוטו, נפטון או אורנוס, היוצרים מנעד מאתגר לכוכבים ונוס או יופיטר, מצביעים שיש סכנה להוצאות גבוהות יותר ממה שמותר ואפשר - כך גולשים בהדרגה לפשיטת רגל או להשתמטות מחובות (אצלנו קוראים לזה "תספורת"). במפת ארה"ב, הכוכבים ונוס ויופיטר נמצאים במעלות הראשונות של מזלות היוזמה, סרטן, ובשנה האחרונה, הכוכבים סאטורן, אורנוס ופלוטו היו ועודם במעלות הראשונות של מזלות היוזמה, כך שיש לנו ארבעה סימנים, מתוך שישה, המעידים על הפוטנציאל לפשיטת רגל. הכוכבים אורנוס ופלוטו נשארים באזור עד 2013.

המציאות הזו התרחשה בארה"ב בשנת 1842, בזמן נשיאותו של אנדרו ג'קסון, וחיסלה שם את הבנק המרכזי, שהוא שווה-ערך לפדראל ריזרב של היום. ממשלת ארה"ב הפכה בת-ערובה של איגרות החוב של ארה"ב. זה לא עבד אז וכך גם עתה, כך שאם הדולר מאבד את מקומו כשמורת טבע בעולם, זה עלול להשפיע לא טוב על הפדראל ריזרב, או על כלכלת ארה"ב. למרות הדמיון, אנו מצפים שניסיון העבר יביא יותר ערנות וגם החלטות חכמות של קובעי המדיניות הכלכלית, כדי להבין לאיזה כיוון גולש הדולר.

תאריך:  05/08/2011   |   עודכן:  05/08/2011
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שתי משפחות עומדות במרכזה של הקומדיה החדשה "סברי מרנן". האחת פרענקית, השנייה לא. הפרענקים לובשים לבן, האלה שלא לובשים שחור. המפגש ביניהם אמור להעיף ניצוצות של חוסר הבנה ושל סיטואציות קומיות על-רקע הבדלי תרבות. נו, אתם יודעים. הפרענקים חמים ומשפחתיים, האשכנזים צייקנים וקמצנים רגשית. כששני הצדדים מתיישבים ביחד אל שולחן ארוחת יום שישי, במקום לפצוח בשירת "כולנו יהודים" בסגנון קזבלן, כבר מותר להם 40 שנה מאוחר יותר לפוצץ את כל המורסות האפשריות. זה מה שהבטיח הפרומו של "סברי מרנן”, וכרוב הפרומואים, לא חשוב מאיזה עדה, גם הוא מתקשה לעמוד בהבטחה. ההברקה שבה דמותה של יונה אליאן מנסה להחמיא למארחת האשכנזיה במחמאות על כישורי טיגון השניצל שלה, כאשר מדובר בטוסט, למרבה הצער לא חוזרת על עצמה.
05/08/2011  |  זיו יצחקי  |   כתבות
הצמד המצליח - ענת גוב (המחזאית) ועדנה מזי"א (הבימאית) חבר שוב להעלות הצגה מצליחה. מתוך חווית אישית של מחלת הסרטן, יצרה גוב מחזה שמשולבים בו קטעים מצחיקים, ובתוכם נגיעות סאטיריות וביקורת על נושאים כאובים, יחד עם שירים וריקודים בסצינות פנטזיוניות. הקהל מקבל חוויה מהנה יחד עם חומר למחשבה.
04/08/2011  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בישראל מבוצעות מדי שנה בעשור האחרון כ-20,000 הפסקות הריון, מרביתן הריונות לא מתוכננים. אחת הדרכים המוצעות להפחתת שיעור ההריונות הלא מתוכננים הינה שימוש נרחב יותר באמצעים למניעת הריון בחירום.
04/08/2011  |  פרופ' דניאל זיידמן  |   כתבות
כאשר אנו יוצאים לחוף הים או נמצאים בשמש מספר רב של שעות, המודעות להגנה מפני השמש היא גבוהה וכולנו מכירים את כללי הזהירות: לשתות הרבה מים, לא לצאת בשעות החזקות, לחבוש לעומת זאת, רבים מאיתנו אינם מודעים לכך שגם באור היום, שנכנס אלינו למשרד דרך החלון, ובתאורה המלאכותית (כגון פלורוסנטים ומסכים) אליה אנו חשופים רוב שעות היום, ישנם קרני UV עוצמתיים מאוד.
04/08/2011  |  הרמן וויס  |   כתבות
150 אלף שקל ו-270 אלף שקל שילמו בשנה שעברה, בהתאמה, מעריב וידיעות אחרונות לאירן ישראלי, אלמנתו של צלם העיתונות רחמים ישראלי. כעת מצטרפים אליהם גם מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים וחברת מדיה-41 בע"מ, שישלמו לישראלי פיצויים בסך למעלה מ-30 אלף שקל. כך על-פי פסיקתה השבוע של שופטת בית משפט השלום בבית-שמש חגית מאק-קלמנוביץ.
04/08/2011  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il