|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

ארדואן משחק ב"דווקא"

קשרי המסחר בין ישראל לטורקיה יימשכו המשך משילת ארדואן בארצו לא תהיה קלה יציבות במפלגת העבודה אחרי הבחירות? תשכחו מזה תוכנית כלכלית חדשה לארה"ב? קשיים באיחוד האירופי תחזית אסטרולוגית לשבוע 16.9.11-9.9.11
09/09/2011  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   משבר ישראל-טורקיה   |   תגובות
רג'פ טאיפ ארדואן, ראש ממשלת טורקיה. מחפש עם מי לריב [צילום: AP]

התפישה של האירועים משתנה בימים הקרובים כמה וכמה פעמים, ואתם מרגישים מאותגרים בדרך החשיבה שלכם.

המבנה בו נמצא הירח המלא בתאריך 12.9, משפיע כבר כמה ימים ותורם לשיבושים בתקשורת. פגישות מוכנות משתנות או מתפספסות, לכן רצוי שתישארו צמודים לטלפון הנייד, כדי להתעדכן בזמן.

הימים הקרובים עד וכולל התאריך 12.9, מעוררים שאלות סביב התנהגות הולמת, איך צריך לתפקד במסגרות המקובלות. השאלה תהיה בנוגע לאידיאל הרעיוני, או לאמונה הדתית שמנחה אתכם. קל לכם לחיות על פלנטה אחרת, קשה לשמור על לוגיקה, על קשר עם המציאות, או לזכות בוודאות. על-פי רוב אנחנו לוקחים את הדברים שלפנינו או עושים את הדברים "על בטוח" כמובן מאליו, ובימים האלה יש משברון בתבניות המוכרות בכל הרבדים בחיינו. המבוכה, ההטעיה והדיסאינפורמציה הן אלה שמחזקות את הצורך למצוא את מה שנכון עבור כל אחד מאיתנו. נסו לא להגזים בתגובה למתרחש, עד שאתם מוודאים מראש את כל העובדות.

14.9 הוא יום טוב ליוזמות מוצלחות. הפעולות מחדדות את החשיבה האינטלקטואלית. הסכנה היא שיש יותר הבטחות ממה שניתן לממש בפועל. היצירתיות וסיעור מוחות מאפיינים את הימים שבאים אחריו.

יהיה מעניין לעקוב אחרי אירועים הקשורים בנכסים אינטלקטואלים. המסורת החברתית והתרבותית, בהרבה מדינות, מתפוררת בגלל תובנות חדשות ואוניברסליות.

כוכב ונוס עובר למזל מאזניים, מחייה מערכות יחסים על בסיס של אהבה, או שאהבה חדשה פורצת לחייכם. האיזון והשקט שמביאה עימה הוונוס, עוזרים להשיג יציבות במערכות בינאישיות. ונוס, המסמלת את ההדדיות בזוגיות, תביא אולי חדשות בעולם הרכילות על נישואין של ידוענים.

בין התאריכים 19.9-14.9 יש כמיהה לשינוי והזדמנות לבטא את עצמכם. תהיו מודעים לעצמכם ולרצונות שלכם, עם כל המשתמע מכך.

בימים אלה נשמע על התפתחויות דיפלומטיות, אולי הזדמנויות לפריצת דרך בינלאומית הקשורה באזורנו.

כוכב פלוטו משנה מגמה בתאריך 16.9. טבעו של פלוטו לחשוף את מה שנמצא מתחת לפני השטח. עתה יחזור פלוטו לכוחו ויעורר מאבקי כוח תת-קרקעיים ביחסים אישיים, תאגידים, ממשלות וגם ביחסים בינלאומיים. בימים אלה נהיה עדים לתהום בין נקודות ראייה פוליטיות מוקצנות יותר ברחבי העולם וגם אצלנו. הפעילות ברחבי העולם תביא לשינויים במבנה של ממשלות וחברה, כך גם בנקים בעולם, שיאלצו לשנות את דרך פעילותם ועולם המסחר גם יעבור תהליכים. עלינו לזכור שהשינויים האלה אינם מתרחשים ביום אחד.

אצלנו: בחירות למפלגת העבודה

הבחירות במפלגת העבודה צפויות להתקיים ביום שני (12.9.11). חסרות שעות לידה של חלק מהמועמדים, לכן אני לא יכולה להבטיח מי יהיה המנצח.

אבל מבנה הכוכבים של מפלגת העבודה מעורר סימני שאלה. הניסיון לאחד את השורות יתחיל בהדרגה, אבל במקביל יש סימני שאלה לאותה אחדות. כלומר, ייתכנו מהלכים מאחורי הקלעים, העברת מידע שגוי/רכילות כדי לערער את היחסים שם. האידיאולוגיה יכולה לאחד את חברי המפלגה, אבל אין ערבות במצב הכוכבים לשלמותה. השנה הקרובה תהיה משמעותית בנושא הזה.

עמיר פרץ במפה (הנתונים מלאים) המשותפת שלו עם מפלגת העבודה, מעורר סימני שאלה. כוכב אורנוס יגיע לציר 1-7 במהלך השנה הקרובה.

יציבות במפלגת העבודה אחרי הבחירות? תשכחו מזה.

" הניצחון של הדמגוגיות הוא קצר ימים, אבל ההרס הוא נצחי" [שארל פגאי].

השבוע...

9.9 יש לכם אחריות בנוגע למערכות יחסים בחייכם, כבוד הדדי כדי לקבל תמיכה בחזרה. אתם חווים תסכול בגלל שעליכם לעסוק היום עם פרטים, להסביר את נקודת המוצא שלכם, בזמן שהמחשבה שלכם נמצאת בעולם אחר. יש לכם חזון איך דברים צריכים להיות, שהשגרה לא מתאימה לכם היום, אבל המציאות יוצרת מבוכה. נסו לפנות לצד היצירתי שלכם כדי למצוא פתרונות, או לדחות החלטות הדורשות תשומת לב לפרטים.

10.9 אתם חשים שאתם קצת "מעופפים", לא בדיוק מחוברים עם הקרובים אליכם. הצד הרגשי נותן לכם כוח, אבל הביקורתיות גורמת לקרירות. הביקורת אינה הוגנת ומלהיטה את האווירה. בשעות הערב יש רגיעה והשלווה חוזרת למעונכם. הירח בטל משעה 20:30 עד שעה 22:27 בלילה.

11.9 האווירה מכילה הרבה אהבה ואתם זוכים במה שאתם מבקשים לעצמכם. נסו להימנע מהגזמה בהוצאות. מידע לא צפוי שמגיע משנה את התוכניות המקוריות. קשה לשמור על קור רוח, חפשו משהו שיש לו תוכן רוחני או אידיאלי כדי להתגבר על התסכול. נכון, זה ידרוש מכם עבודה קשה.

12.9 למילים יש כוח, אתם רואים את תמצית הדברים המתרחשים ומבינים מהו הפתרון האידיאלי למצב שנקלעתם אליו. הדמיון במיטבו, אך עלול להביך אתכם בשעות הצהריים. ההשראה הנוחתת כך פתאום מחזירה אתכם לשלוט במציאות שלכם, ואתם שבים לקחת אחריות כלפי אלה שאתם אוהבים.

13.9 הירח בטל משעה 04:44 לפנות בוקר, עד שעה 09:50 בבוקר. התגובות אימפולסיביות, יש העזה וחוסר סבלנות, ואתם רוצים להשתחרר ולהיות עצמאיים. אתם מאותגרים על-ידי דמות סמכותית, מה שמכניס אתכם לשיחות פרטניות. אל תלכו לאיבוד.

14.9 לא הכל מושלם, יש אכזבה מאדם הקרוב אליכם, אולי מישהו שלא מגיב כפי שציפיתם. נסו לשלוט על המילים שגולשות לכם מהפה, בעיקר במערכת יחסים בינאישית. נסו לשמור על הצד הריאלי. מבט אופטימי וחיובי יעזור לכם לשפוט מצבים בשיקול דעת, ודרך אגב, להוכיח שיש לכם מה לתת ברמה אינטליגנטית.

15.9 אתם מתעוררים עם יוזמות חדשות לקראת יום חדש. בשיחות ומו"מ אתם נכנסים לפרטים מיותרים, ומאבדים את היעד הרצוי. זה גורם לאמוציות שלכם להתעורר, מה שמכעיס אתכם ומכניס אתכם למגננות. לקראת הערב, יש רגיעה, אתם מחפשים את חברתם של החברים הטובים ומשתלבים בקבוצה שיש לכם עימה דברים משותפים. הירח בטל משעה 20:08 עד שעה 22:25.

16.9 היום מתאים לכם לשבור את הרוטינה, למצוא פעילות שתיתן לכם הנאה רגשית וחברתית. מפגש צפוי עם אנשים חדשים מעניק לכם שמחה ותחושה של הנאות מגוונות. המפגשים החדשים יכולים להביא גם קשרים כלכליים, מחויבויות עסקיות מעניינות. אל תאבדו את הקשר עם המציאות.

כלכלה ושווקים

השבוע מושפע מהירח המלא בתאריך 12.9, חוסר-ודאות בחסות כוכב נפטון.

השווקים במבוכה, כל פעם מישהו אחר מצהיר הצהרות ועתה, עם החשש מהעמקת המיתון בארה"ב ובעיית האבטלה, שקשה יהיה לפתור אותה באמת, התנודתיות ממשיכה ומשפיעה על המשקיעים, המתקשים לספוג ולהמתין בסבלנות. ייתכן שתוצג תוכנית כלכלית בארה"ב שתביא תקוות חדשות, אך אלה בכל מקרה יהיו תקוות זמניות. קשה להאמין שיש התפתחות או שינוי אמיתי שם לפני השנים
2016-2015. השמש בהורוסקופ של ארה"ב, תזכה למנעד של אורנוס/פלוטו לקראת השנים 2015-2014, המערכת הכלכלית, החברתית והפוליטית שם תתקשה לתפקד בדרך נורמלית.

גם אירופה מדאיגה את השווקים, וההתנהלות שם מושפעת גם מ"מצבי הרוח של הכוכבים". כן, אלה מצביעים על הקשיים באיחוד האירופי. שינוי מגמה צפוי בשבוע שמתחיל בתאריך 18.9, והמגמה הזו תשפיע בהמשך גם בחודש אוקטובר.

מדינת ישראל מול טורקיה

המפה המשותפת (קומפוזייט) בהווה מעידה על חוסר-ודאות. כוכב נפטון ממשיך להיות דומיננטי על ציר 1-7, עד חודש דצמבר 2011. בהמשך מגיעה נקודת ביניים של ראש דרקון/נפטון על ציר 1-7 במהלך שנת 2012.

חוסר החלטיות, מבוכה ומצבים מעורפלים. למרות הצהרותיו הקשות והבומבסטיות של ראש ממשלת טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן, גם כשאנחנו שומעים דברים קשים, ורואים גלים גבוהים, זה יהיה כל פעם כמעט, אבל לא עד הסוף. כוכב מארס ימשיך "לדקור" בחודשים הבאים את הקשרים, בכל פעם "עקיצה מכאיבה" ומאיימת.

חשוב לציין שהמפה המשותפת של טורקיה ומדינת ישראל היא טובה בבסיסה. קיימים תקשורת וקשרי מסחר הדדיים. הבעיה נראית עתה, כשרואים את הקומפוזייט המקודם, הקושי קיים וממשיך לאורך עוד כמה וכמה חודשים.

נקודת המבט האופטימית היא שיש כוכבים על ציר 5-11, כך שקשרי המסחר ימשיכו, גם אם אלה לא יהיו בכותרות.

המפה האישית של ארדואן (26.02.1954) מעידה על אדם שאם אין לו עם מי לריב, הוא יריב עם עצמו, והמבין יבין. הוא מתעורר בבוקר כועס ונרגן, החיוך שהוא מציג כלפי חוץ אינו אמיתי. מבנה הכוכבים בהורוסקופ שלו, מעיד על אדם שחי כל הזמן בפער בין הרצוי והמצוי. מדיניות החוץ שלו רוויה בכישלונות, וכדאי לספר לו שעדיף שיתמקד בתוך ארצו, וישקיע את האנרגיה האינסופית שלו בתוכה, כדי לזכות בהישגים.

מבנה המפה מעיד שהוא מבטיח לכל אחד הבטחות על בסיס פנטזיה אישית, ואלה כמובן נשארות שם. השמש המקודמת של ארדואן נמצאת בדיוק מול השמש בהורוסקופ של טורקיה, כך שאין הלימה באינטרסים של ראש הממשלה והמדינה שלו. בנוסף, השמש המקודמת שלו מגיעה למולות עם כוכב סאטורן, מבנה שמבטיח לו המשך כהונה לא קלה. כוכב מארס המקודם בהורוסקופ שלו, נמצא במזל גדי, ומאותגר במהלך החודשים האחרונים קשות מכוכב פלוטו ומכוכב אורנוס, וכך הפך ארדואן להיות אדם כוחני, אלים מילולית, והמילים המאיימות שעפות לו מהפה לא בדיוק בשליטה. אבל מבנה זה מעיד גם על סכנה אישית.

כוכב מרקורי המקודם שלו נמצא במנעד לכוכב אורנוס במפה, כל פעם יש לו רעיון חדש שתמציתו "דווקא", כזה שתוכנו על-פי רוב לא מקובל על האנשים הנמצאים בקרבתו.

תאריך:  09/09/2011   |   עודכן:  09/09/2011
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ביום שני הקרוב (12.09.11) יתקיימו בחירות במפלגת העבודה, אלא אם יידחו ברגע האחרון בגלל אי-עמידה בכללים שנקבעו בחוקת המפלגה. הקמפיינים כמעט הסתיימו. עיתוני סוף השבוע עוסקים בניצים. כל המועמדים כבר ערוכים: עמיר פרץ, יצחק הרצוג, עמרם מצנע, ושלי יחימוביץ' – שבה נתמקד ברשימה זו. מועמד חמישי, אראל מרגלית, הסתלק מהמרוץ ימים ספורים לפני הבחירות, אחרי ששפך מיליונים על קמפיין בזבזני ומיותר, ולאחר שנוכח כי לפחות במקרה הזה – הכסף לא יענה הכל.
09/09/2011  |  יואב יצחק  |   כתבות
עצרות ענק; אוהלי רוטשילד; הקרן החדשה לישראל;ynet וערוץ 2; דפני ליף ואיציק שמולי; שלמה ארצי ואיל גולן; דיור לסטודנטים ומחיר הקוטג'. אחרי ש'העם-דורש-צדק-חברתי' הזה נטחן עד דק נותרה רק ועדת טרכטנברג - קבוצת לא קטנה של מומחים ופוליטיקאים שאמורה לתרגם את הצעקות, הזיעה והמגפונים לתוכנית עבודה שתיתן משהו למעמד הביניים מבלי לרסק את מסגרת התקציב, ומבלי לחזור על הניסוי הכלכלי הלא מוצלח של לנין וסטלין.
09/09/2011  |  יהודה יפרח  |   כתבות
אוגוסט 1946, 65 שנה לאחור. זרם של ספינות מעפילים רעועות, עמוסות מעפילים, גודש את חופי הארץ. שארית הפליטה של יהדות אירופה, אודים מוצלים ממחנות ההשמדה וממצעדי המוות, מתקבצים מכל חלקי היבשת אל חופי הארץ המובטחת, מבקשים להיכנס אליה. אלא שעל הבריטים, ששולטים כאן באותה עת, כל זה לא עושה יותר מדי רושם. הם מחליטים להגלות את הפליטים למחנות מעצר בקפריסין, בהנחה שכליאתם שם תרתיע את אלו שעדיין חושבים על העפלה.
09/09/2011  |  חגית ששר  |   כתבות
לאחר תחקיר ארוך ובירור יסודי, אני מגיש בפניכם ממצאים וגילויים חדשים לגבי "מחאת האוהלים", מי ומה עומד מאחורי המחאה ה"ספונטנית" וכיצד התנהלו העניינים מאחורי הקלעים של המחאה. תחקיר זה נעשה בעקבות הבלבול הגדול שנוצר והגרסאות הרבות והשונות בכלי התקשורת כמו גם תמיהות שהועלו על-ידי הציבור ונותרו ללא מענה. למעשה ישנם עוד פרטים רבים שלא אפרסם כעת משום שהם יותר "צהובים" ופחות רלוונטים לעצם המהות של התחקיר. הרי הוא לפניכם בצורת שאלות ותשובות.
09/09/2011  |  אדם גולדנברג  |   כתבות
לא נפלתי מהכיסא ולא אחזה אותי תדהמה כאשר סנגוריו של ראש הממשלה לשעבר המגה-מושחת אהוד אולמרט, שעומד עתה לדין באשמת ביצוע שורה של עבירות פליליות, ביקשו השבוע להגיש לבית המשפט חוות דעת משפטית שנכתבה בשעתו על-ידי שר המשפטים עו"ד פרופ' יעקב נאמן, המכשירה תרומות שקיבל אולמרט לצרכים פוליטיים.
09/09/2011  |  אריה אבנרי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il