|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

מזל דלי - סוללים את הדרך לעתיד

הכוכב מרקורי שנמצא במזל דלי נותן את הצורך והיכולת להביע תחושות בצורה מעמיקה ובכך לגרום לאחרים להבין אתכם ואת מטרותיכם
30/01/2012  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות

בימים אלה בהם חוגג מזל דלי, את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים / או שלא......לשאר המזלות.

מזל דלי והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים.

מזל דלי-מזל דלי - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות לא יגיע לאינטימיות המתבקשת בין שני בני זוג. שניהם ידועים ברצון שלהם לחופש אישי ולכן יהיה להם קשה לתרום ליצירת מסגרת משותפת. מומלץ ליחסים עסקיים ופחות לזוגיים. לא מומלץ!!!

מזל דלי-מזל דגים - לא נראה שיש קשר בין שני מזלות אלו. מזל דגים המזוהה עם אלמנט המים ישאף לזוגיות צמודה ואינטנסיבית ואילו מזל דלי אוהב החופש לא ייתן מעצמו ולכן, כל צד ימשוך לכיוון שלו כשכל צד יסבול בסופו של דבר. לא מומלץ!!!

מזל דלי-מזל טלה - שילוב שני מזלות אלו המקושרים עם אלמנט האוויר והאש יכול ללמד על השלמת צרכים הדדית. האנרגיה של הדלי תעורר את ההתלהבות של מזל טלה וביחד יוכלו שניהם ליהנות ממנעמי החיים ומהנאות הרגע... מומלץ!!!

מזל דלי-מזל שור - קשה מאוד להמליץ על זוגיות זו כיוון שהשור המקושר עם אלמנט האדמה איטי בהתנהגות ובחשיבה ובכך ירגיז את בן מזל הדלי שחשיבתו והתנהגותו נובעים מהצורך לסיפוק מיידי... השור יהיה מאוכזב, הדלי עצבני... לא מומלץ!!!

מזל דלי-מזל תאומים - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות מוצלח מאוד מבחינתם, כיוון שכל אחד נותן את החופש הנדרש לשני ללא דרישות לקיום מסגרת כלשהי. האווירה תהיה משוחררת כשההבנה ההדדית שלהם תעבור דרך האינטלקט. מומלץ!!!!

מזל דלי-מזל סרטן - אחד השילובים הגרועים ביותר מבין המזלות. מזל סרטן ירצה "יחד" תמידי ותמיד ירגיש מקופח במידה ולא יקבל מבוקשו. לעומת זאת מזל הדלי ירגיש כעס ומחנק על כך שהוא נדרש לתת הסבר על מעשיו. לא מומלץ!!!

מזל דלי-מזל אריה - שילוב שני מזלות אלו משלימים זה את צרכיו של זה. האריה ירצה להרגיש שהוא מקבל את מקסימום תשומת הלב ועובדה זו לא תפריע לדלי הליברל והנותן חופש פעולה נרחב. ביחד תהיה להם תחושת יצירה ועשייה. מומלץ!!!

מזל דלי-מזל בתולה - כמעט אין בנמצא שילוב של שני מזלות אלו, כיוון שהצרכים האישיים שלהם מנוגדים עד כי אין "כמעט" אפשרות שיתאימו זה לזה. הבתולה השמרנית והדלי הליברל לעולם יתנגשו בדעותיהם ולא יגיעו לעמק השווה. לא מומלץ!!!

מזל דלי-מזל מאזניים - שני מזלות אלו שייכים לאלמנט אוויר ולכן הצרכים שלהם יתאימו זה לזה ולא תהיה התנגדות בתפיסה הרגשית והזוגית. בסיס הקשר יהיה יותר אינטלקטואלי מאשר רגשי ושניהם כזוג יעדיפו לעסוק בעזרה מתוך אידיאל. מומלץ!!!

מזל דלי-מזל עקרב - זהו אחד השילובים האטרקטיביים בגלגל המזלות. השונות שבהם תיצור משיכה מינית חזקה. שני מזלות אלו שמים חיץ בינם לבין העולם ומי שמצליח לעבור חומה זו יזכה בזוגיות מעניינת ומאתגרת. מומלץ ותלוי בנסיבות!

מזל דלי-מזל קשת - שילוב מעניין ואטרקטיבי. הקשת מאלמנט האש זקוק לגירויים והתרגשויות אותם יכול לספק בן מזל הדלי. שילוב שני מזלות אלו יכול לגרום להתעוררות רגשית שתביא בהמשך להתרגשויות ולמשיכה מינית... מומלץ!!!!

מזל דלי-מזל גדי - שילוב קשה ולא מומלץ. הגדי מאלמנט האדמה קר ונוקשה ואילו מזל דלי מחפש לעצמו ריגושים מכל הסוגים שהגדי בחשיבה השמרנית שלו לא יכול לספק לו ולכן מחוסר שטחי התעניינות זהים, יהיה זה קשר יבש ומשעמם. לא מומלץ!!!!

והרי התחזית

בשבוע הקרוב תהיו עסוקים בכל הקשור לנושאי כספים שמטרידים לאחרונה, את מנוחתכם מכיוון שלאחרונה הוצאתם כספים רבים.

דלי - הכוכב מרקורי שנמצא במזל שלכם נותן לכם את הצורך והיכולת להביע את תחושותיכם בצורה מעמיקה ובכך לגרום לאחרים להבין אתכם ואת מטרותיכם. היכולת שלכם לתקשר כרגע עם אחרים תגרום לכך שבתקופה זו אתם סוללים לעצמכם את הדרך לעתיד. תוכניותיכם העתידיות אכן יתממשו בהצלחה אם תמשיכו בדרך זו.

דגים - הכוכב מארס יימצא בנסיגה בבית השותפויות שלכם בחודשים הקרובים ואתם חשים יותר מתמיד את חוסר המנוחה מבעבע בכם. זה הזמן שלכם לנסות להפסיק לשדר לכולם שהכול בסדר אצלכם ולהתחיל לומר את האמת לאחרים ואולי קודם כול לעצמכם. במידה והאנרגיה שלכם תתועל נכון הרי שתוכלו להפיק הרבה תועלת מהדרייב הפנימי שהתעורר בכם.

טלה - הכוכב ונוס האחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית המקושר עם תת המודע ולכן נראה שאין לכם רצון וצורך לשתף את האחרים במחשבותיכם ובתוכניותיכם. הרגשות שלכם יכולים להיות שמורים בתוככם בתקופה הקרובה וזה בהחלט מנוגד להתנהגות היומיומית שלכם, שבה אתם יכולים לפעול בצורה אימפולסיבית – הפעם - יש לכם יכולת רבה לתכנן תוכניות לטווח הארוך.

שור - הכוכב יופיטר נמצא אצלכם במזל ומתחיל את מסעו מחדש לאחר תקופה ארוכה של נסיגה. כיוון שכך, יש לכם יכולות רבות לפעול בצוותא עם אחרים ולתכנן תוכניות לטווח הארוך. שתפו קרובים לכם בתוכניותיכם. כמו-כן, מומלץ בתקופה הזו לשמור על הבריאות ועל תזונה נכונה, כיוון שלאחרונה הוצאתם אנרגיה רבה לקידום עצמכם.

תאומים - יש לכם יכולת לקבל עזרה מחברים ולהרשות לעצמכם לפזר סמכויות. אתם חייבים ללמוד לסמוך גם על האחרים כיוון שאתם לוקחים על עצמכם יותר מדי אחריות, ופועלים במלוא המרץ ליישם אותם – כיוון שכך, אתם עלולים לפעול בצורה מפוזרת ולאבד נתונים שעשויים להיות חשובים במיוחד לטווח הארוך. פעלו בהתאם לתוכנית מוכתבת מראש.

סרטן - בתקופה הקרובה יהיה כוכב השפע בבית החברה שלכם , כך שנראה שבעקבות מעשיכם עולה גם המעמד החברתי שלכם ואנשים חדשים נכנסים לחייכם. זוהי תקופה מצוינת עבורכם לחיזוק הקשרים החברתיים ואף עריכת מפגשים מתאימים. את הדאגות שאתם חווים בחיי היום יום לא תוכלו לשנות, אלא על-ידי שינוי תפיסה מחשבתית של האירועים.

אריה - בחודשים הקרובים בית הכספים שלכם יהיה מופעל על-ידי הכוכב מארס כך שנראה שהערכים האישיים שלכם עומדים למבחן בגלל נסיבות חיים חדשים שנוצרו. אינכם מסופקים בסביבה הטבעית שלכם ואתם שואפים להפליג למרחקים. ייתכן שהקרובים לכם לא תמיד יבינו את אשר על לבכם, כיוון שיש לכם נטייה לא לשתף אחרים בלבטיכם.

בתולה - זוהי תקופה רבת משמעות עבורכם כיוון שמארס נמצא במזל שלכם וגורם לכם להיות הרבה יותר חדים וממוקדים מהרגיל. הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית השותפויות ונותן לכם אפשרויות חדשות להצליח בתחומים האישיים והעסקיים החשובים לכם. ייתכנו נסיעות קצרות על-רקע עבודה שבהם תצטרכו ללמוד את תחומי העיסוק לעומק.

מאזניים - החודשים הקרובים לא יהיו קלים עבורכם כיוון שנראה שאתם מנסים לקבל תשובות לתחומים שמאוד חשובים לכם בחיים, אך איכשהו הנושאים האלה לא מגיעים לידי פתרון. מומלץ לכם להתחבר למדריך הרוחני שלכם ולבקש את התשובות הנכונות או לפחות לבקש בזמן מדיטציה להתחבר לאנשים הנכונים שמהם יגיע הפתרון המתאים.

עקרב - הכוכב פלוטו שתפקידו לשנות לכם את דפוסי המחשבה נמצא אצלכם במקום המקושר עם תפיסת העולם המשתנה שלכם. האירועים בחייכם רודפים האחד אחרי השני ואתם נאלצים לעמוד בקצב. ייתכנו מצבים במעגל הראשון של חייכם שידרשו מכם יותר תשומת לב ממה שהתכוונתם לכך מראש - ועובדה זו תגרום לכם להתלבטויות בתוך עצמכם.

קשת - בחודשים הקרובים יימצא הכוכב מארס שמביא איתו עשייה ופעולה בבית הקריירה שלכם עובדה שמצריכה אתכם לחשוב מחדש על תחום זה ולתת לעצמכם את הפוקוס הנדרש, על-מנת לקדם את עצמכם. בכל תקופת הנסיגה של הכוכב ייווצרו אצלכם הזדמנויות חדשות ואתם תאלצו בכל פעם לחשוב ולפעול בעשייה מיוחדת ומאתגרת שתאפשר לכם להתקדם

גדי - אתם נמצאים חודש לאחר יום ההולדת וזוהי תקופה שבה אתם מרגישים שאתם נמצאים בשלב של התחלות חדשות. עובדה היא שלאחר תקופה מאוד ארוכה של קשיים ושינויים, החיים יכולים גם לחייך אליכם עם הזדמנויות חדשות. כל זאת כמובן, בתנאי שאכן תמשיכו להקשיב ליקום ותזרמו עם השינויים שהתבקשתם לעשות על-מנת להתקדם בחיים.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  30/01/2012   |   עודכן:  30/01/2012
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזל דלי - סוללים את הדרך לעתיד
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עזבתי את ישראל ביום רביעי לפנות בוקר. יום יחסית קריר. 10 מעלות צלזיוס (מעל האפס). קצת קיטורים על מזג האוויר הסגרירי אך יחד עם זאת שביעות רצון מהגשם. האקויפרים יתמלאו במים, מפלס הכנרת יעלה ,רשות המים תמשיך בקמפיינים על מחסור במים ומחירי המים ימשיכו לעלות. פעם כיוון שקיים מחסור במים ופעמים, כנראה, כי יש צורך במשאבים נוספים כדי לאגם את הגשם. תמיד הצרכן יוצא מופסד.
30/01/2012  |  יורם דורי  |   כתבות
בכל פעם שהצהריים נבלעים בענן ומתעמעמים, נדמה לי שזה משום שהתעייף אותו מלאך אומלל המדווש באופניים ענקיים ובאמצעות אנרגיית הדיווש גורם לשמש להאיר (כפי שפנס האופניים נדלק בזכות הדינמו). אז כשהצהריים מתקדרים אני שוחקת בליבי "דווש חזק יותר, דַוושיאל המלאך!" כדי לעודד את סיזיפוס היהודי. ואגב, דווקא חולשתו של יצור שמימי זה מסגירה את קיומו; שהרי לולא אוזלת כוחו, לא הייתי חושדת בהימצאותו במַלְאֲכוֹספרה. ההיעדר/הפגם רומזים על היש, כפי שחור בלב מסגיר אהבה.
30/01/2012  |  חגית כהן  |   כתבות
עכשיו מוכח שבדיקות-ראייה תדירות עשויות למנוע את מרבית מקרי תחלואת העיניים והעיוורון. זוהי בשורת מחקר חדש, שפורסם בימים אלה בכתב העת האמריקני היוקרתי, "אמריקן ז'ורנל", לרפואת-עיניים.
30/01/2012  |  ראובן לייב  |   כתבות
"תשוקה", דרמה קומית מאת המחזאי הבריטי פיטר ניקולס, המועלית בבית צבי ברמת גן עוסקת במשולש הנצחי של זוג נשוי והמאהבת, המפילה ברשתה בעלים והורסת את הנישואין. הגרסה הנוכחית של ניקולס (בן 85) קצת יותר מסובכת וטומנת בחובה פיתולים נוספים ואם נוסיף לכך להקת שחקנים משובחת, הברקות בימוי ותנועה, הרי שמדובר בביצוע מוצלח ובהפקה מעולה, גם אם הנושא עצמו קצת מעיק ועלול להפריע לצופים השלווים.
30/01/2012  |  חיים נוי  |   כתבות
ביקור בתערוכת 18 הציירים תושבי ברלין בביתן הלנה רובינשטין, מעיף אותך לשמיים, כאילו ביקרת עתה במוזיאון ה"נוייה נאציונל גאלרי" בברלין, או בגלריה "סאצ'צ'י" בלונדון. משב רוח של תרבות אמיתית; יצירה של אמנים בעלי היגד המבוסס על מסורת האמנות - אמנות חדשה הנסמכת על יסודות מוצקים. שם התערוכה הוא ציטוט מהמשפט שהכריז הנשיא קנדי בעת ביקורו ההיסטורי בברלין: "אני ברלינאי".
30/01/2012  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il