|   15:07:40
דלג
  נורית גרינגר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

אירן היא ציקלון 'B' גרעיני

עלי ח'אמנאי, המנהיג העליון של הרפובליקה האיסלאמית של אירן, נשיאה, מחמוד אחמדינג'אד ומשמרות המהפכה האירניים, הכוח המוציא להורג בשם שני מנהיגים אלה - הוא שילוב קטלני שהעולם מעולם לא התמודד בכמותו. זהו איום על קיומו של העולם החופשי כולו, אך במיוחד על ישראל
12/02/2012  |   נורית גרינגר   |   מאמרים   |   הגרעין האירני   |   תגובות
מחמוד אחמדיניג'ד, נשיא אירן. איום קיומי על העולם החופשי [צילום: AP]

ישנה את שיווי המשקל
המשטר הנאצי האירני מפתח יכולת גרעינית שתחליף את הגז הרעיל ציקלון 'ב' וזו אינה הצהרה תפלה. חייבים לעצור את השאיפה של אירן לשנות את שיווי המשקל של סדר העולם עם כוח של נשק גרעיני

הרשע המוביל באירן הוא עלי ח'אמנאי, המנהיג העליון של הרפובליקה האיסלאמית, הבובה המשרתת אותו הוא ד"ר מחמוד אחמדינג'אד, הנשיא השישי והנוכחי של הרפובליקה האיסלאמית של אירן, משמרות המהפכה האירניים ותומכיהם, בקרב אזרחי אירן, הם צרור של אנשים מגעילים, שאומצו, בחמימות רבה, על-ידי מדינות רבות בעולם, כאילו שהם ראויים להיות חברים במשפחת האדם.

אייתוללה סייד מוסאוי ח'אמייני הוא המנהיג העליון של אירן והראש הפיגורטיבי של הממסד השמרני המוסלמי של אירן. בשנת 2010, פורבס בחר בח'ומייני ברשימת האנשים בעלי העוצמה הכי גדולה בעולם. הוא מתואר כאחד משלשת האנשים בעליההשפעה חשובה על הרפובליקה האיסלאמית של אירן, יחד עם מייסד הרפובליקה אייתוללה רוחאללה ח'ומייני, נשיא אירן במשך רוב שנות ה-90, ואייתוללה אכבר האשמי רפסנג'אני.

ב-3 בפברואר 2012, במהלך תפילות השבוע בטהרן, ח'אמנאי הציע סיוע בהתקפה כנגד ישראל. בנוסף, הוא נתן אזהרה חריפה שמלחמה עם אירן תזיק לארצות הברית ואירן מוכנה לעזור לכל מי למוכן למתמודד עם "הסרטן" ישראל. למרות שהמשטר באירן הבהיר פעמים רבות שהם רוצים לראות את מדינת ישראל, הישות הציונית, מוסרת ממפת העולם, עם אישור מעדכן אחרון זה על כוונותיה, על-ידי המנהיג העליון של אירן, פעמוני האזעקה צלצלו בחוזקה וברור במדינה היהודית וברחבי העולם.

יד ימינו של מנהיג אירן העוול הוא ד"ר מחמוד אחמדינג'אד, מהנדס ומורה, מרקע עני, שהוא נשיאה הנוכחי של הרפובליקה האיסלאמית של אירן.

אביו של אחמדינג'אד היה רב מקצוע, שיעי דתי, שלימד את הקוראן... אמו הייתה סאיידי, שם כבוד שניתן לאילו שידועים כצאצאים ישירים של הנביא מוחמד המוסלמי.

למרות שאחמדינג'אד השיג תואר דוקטור בתחבורה, הנדסה ותכנון, מהאוניברסיטה למדעים וטכנולוגיה של אירן, תומכיו רואים בו אדם פשוט שחי חיים "צנועים".

ב-3 באוגוסט 2005, אחמדינג'אד זכה ב-62% מקולות המצביעים כנגד אכבר האשמי רפסנג'אני והמנהיג העליון של הרפובליקה האיסלאמית אייתוללה ח'אמנאי אישר את כהונת הנשיאות שלו.
ב-26 באוקטובר 2005, שרות השידור בשפה האנגלית של הרפובליקה האיסלאמית האירנית פירסם סיפור על נאום שנשא אחמדינג'אד לעולם, ב-"וועידת העולם ללא ציונות" באסיה, שכותרתו: אחמדינג'אד: צריך למחוק את ישראל מהמפה. סוכנויות החדשות במערב קנו את הסיפור שבמהירות עשה כותרות ברחבי העולם.

שאיפת האיום האירני - השמדת ישראל

ב-30 באוקטובר 2005, הניו-יורק טיימס פרסם את התמליל המלא של הנאום, שבו אחמדינג'אד צוטט שאמר: "האימאם היקר שלנו, שמתייחס לאייתוללה ח'ומייני, אמר שהמישטר הכובש (ישראל) חייב להמחות מהמפה, וזה היה משפט חכם מאוד. אנו לא יכולים להתפשר על הנושא של 'פאלסטין' ... האימאם היקר שלנו כיוון ללבו של המדכא העולמי במאבקו, כלומר המשטר הכובש. אין לי שום ספק שהגל החדש, שהחל בפלשתין, שאנו עדים לו גם בעולם המוסלמי, יחסל את הכתם המחפיר הזה מהעולם המוסלמי."

אחמדינג'אד חזר על איומיו לחסל את מדינת ישראל מבמות רבות, והמנטרה שלו משתנה, אך התוכן הוא אותה אותו דבר; לדעתו, צריך להשמיד את מדינת ישראל.

אתר הנשיא האירני מכריז: "המשטר הציוני של ישראל עומד לפני מבוי סתום, ובעזרת השם תימחק מהמפה," וה-"המשטר הציוני שלקח שטחים והוא משטר בלתי חוקי וגידול סרטני צריך להימחק מהמפה." זו קריאה לרצח עם-לשואה.

אחמדינג'אד קרא, שוב ושוב, למשאל בפלשתין. בראיון עם טיים מגזין בשנת 2006: ... אנחנו מציעים ש-5 מיליון פליטים פלשתינים יחזרו לבתיהם, ולאחר מכן כל האנשים שחיים על אדמות אילו יערכו משאל ויבחרו את המערכת הממשל שלהם. זוהי הדרך הדמוקרטית העממית.

ביוני 20, 2007, בית הנבחרים של ארצות הברית קרא למועצת הביטחון של האו"ם לחייב את מחמוד אחמדינג'אד עם הפרת האמנה לרצח עם של שנת 1948, ומגילת האומות המאוחדות. חבר הקונגס דאניס קוסניץ' ניסה לכלול ברשומת הקונגרס תרגום עצמאי של הנאום מהניו-יורק טיימס והמכון למחקר של מדיה במזרח התיכון שתירגם את המישפט כ-"המשטר ששולט בירושלים חייב להעלם מדפי הזמן" כלומר, "הרזולוציה שתועבר על-ידי הקונגרס היום קובעת תקדים מסוכן ביחסי חוץ. תרגום שוגה עלול לגרום למלחמה. יתכן שבית הנבחרים האמריקני, שלא ביודעין, מכין את הרקע למלחמה עם אירן." חברי הבית התנגדו, וההכללה של תרגום עצמאי נחסמה.

ביולי 2008, גורדון בראון, אז ראש הממשלה בריטניה, אמר לחברי הכנסת בישראל: "לאלה שמאמינים משפטים מאיים נופלים על אוזניים אדישות, אנחנו אומרים בקול אחד - זה דוחה לחלוטין שנשיא אירן קורא שישראל תימחה ממפת העולם."

יום לאחר ההערה של אחמדינג'אד, אריאל שרון, אז ראש ממשלת ישראל, קרא לגרש את אירן מהאו"ם וסילבן שלום, שר החוץ של ישראל, קרא לישיבת חרום של מועצת הביטחון של האו"ם. בפגישה זו, כל חמש עשרה חברי המועצה גינו את דבריו של אחמדינג'אד.
ב-8 במאי 2006, רדיו הצבא דיווח ששמעון פרס אמר לרויטרס ש-"נשיא אירן צריך לזכור שאפשר למחות גם את אירן מהמפה."
התליינים המבצעים של העוולים המובילים באירן הם המשמרות המהפכה האירניים, המכונים לעתים קרובות גם השומרים המהפכנים, הם ענף של הצבא האירני, שנוסד לאחר המהפכה האירנית.

בעוד שהצבא הרגיל (ארטאש) מגן על גבולות אירן ושומר על סדר פנימי, לאורך החוקה האירנית, משמרות המהפכה האירניים (פאסדאראן) אמור להגן על המערכת האיסלאמית של המדינה. לדברי חלק ממשקיפי החוץ, הוא מיועד למניעת מרידות פנימיות של אזרחים וצבא.

איום קיומי על העולם החופשי

למשמרות המהפכה האירניים יש בערך כ-125,000 אנשי צבא שכוללים כוחות קרקע, תעשיה אוירית והצי. כוחות הצי שלהם הם כעת הכוחות העיקריים שמטרתם שליטה תפעולית על המפרץ הפרסי. הם גם שולטים במיליציה הפארלאמנטרית-באסג'י עם כ-90,000 כוח אדם פעיל, ובשנים האחרונות הם התפתחו לאימפרית עסקים של מיליארדי דולרים, וזה מדווח שהוא הארגון השלישי-העשיר ביותר באירן אחרי חברת הנפט הלאומית של אירן וחברת ההתרמה של האימאם ראזה.
עלי ח'אמנאי, מחמוד אחמדינג'אד, ומשמרות המהפכה האירניים, עם נשק גרעיני בידיהם, הוא שילוב קטלני שהעולם מעולם לא התמודד עם כמוהו. זהו איום על קיומו של העולם החופשי כולו, אך במיוחד ישראל.

חומר הביצוע של היטלר להשגת הפתרון הסופי של הנאצים היה גז הציקלון 'ב', שם מיסחרי לחומר הדברה עם בסיס ציאנידי, הידוע לשמצה שהיה בשימושה של גרמניה הנאצית כדי להרוג בני אדם בתאי הגז של מחנות ההשמדה במהלך השואה במלחמת העולם השנייה. ה-'ב' מציין את אחד משני הסוגים של ציקלון שהיו בשימוש. השני היה ציקלון 'א' - חומר הדברה נוזלי אשר ששחרר מימן ציאנידי בתגובה חימיכלית עם מים. הגז שכלל מימן ציאנידי, חומצה פרוסיקית, 'בלאוסורה' בגרמנית, לכן ה-'ב'. ציקלון 'ב' מסוים לא הכיל ריח מכיוון שאו שיוצר במיוחד למטרות ההשמדה או שזה היה עקב מחסור באספקה.

הברי סמכה לכביכול אומרים לנו שאין שום ראיות שרצון אירן להישתמש בפצצת אטום!. הם מתעלמים, ממה שהם אומרים באירן, שמנהיגי אירן מאיימים, ללא הרף, למחות מעמוד ההיסטוריה מדינה חברה באו"םי-ישראל. בשנת 2005 עלי אכבר האשמי רפסנג'אני, נשיא אירן הרביעי, שרץ נגד אחמדינג'אד בבחירות, אמר כי השימוש אפילו בפצצה גרעינית אחת, בתוך ישראל, ישמיד את הכל, כולל שיהרוג 6 מיליון יהודים ו-2 מיליון ערבים שחיים בתוך מדינת ישראל.

הגיעה העת לפעולה

זה לקח להיטלר והמשטר הנאצי שש שנים - משנת 1939 ל-1945 - לרצוח 6 מיליון יהודים, רבים הורעלו למוות עם הגז המרעיל ציקלון 'ב'. אם אירן תשיג את הפצצה הגרעינית, זה ייקח לאירן שש שניות כדי להרוג את ה-6 מיליון יהודים החיים בישראל, כלומר שואה מיידית.

אירן היא עדיין חברה בארגון האומות המאוחדות-או"ם- ובכל שנה מתירים אחמדינג'אד להיכנס לארצות הברית ולנאום את נאומיו המתועבים מבימת האו"ם. נציגים רבים של מדינות החברות באו"ם נישארים דבוקים לכיסאם כדי להאזין לרטוריקה המושחת ודברי הסתה שלו..

אירן פועלת במלוא המהירות לייצר פצצה אטומית שבה הם בהחלט ישתמשו כדי למחות את ישראל ממפה ההיסטוריה, כפי שהם מדקלמים לעשות במשך שנים.

הגיע הזמן לפעולה, הרבה יותר משפיעה מאשר הסנקציות כעת במקום, תיושם כדי לעצור את המשטר המרושע באירן מרצונו להשלים את הפתרון הסופי של היטלר, מהרצון שלהם לשנות את סדר העולם ולהפוך את העולם הזה למשואה של עוול.

המשטר הנאצי האירני מפתח יכולת גרעינית שתחליף את הגז הרעיל ציקלון 'ב' וזו אינה הצהרה תפלה. חייבים לעצור את השאיפה של אירן לשנות את שיווי המשקל של סדר העולם עם כוח של נשק גרעיני, עכשיו!

תאריך:  12/02/2012   |   עודכן:  12/02/2012
נורית גרינגר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אירן היא ציקלון 'B' גרעיני
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אלטע קאקער
13/02/12 23:17
2
חשדנית
19/02/12 10:56
3
אאאא
21/02/12 19:09
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כולם מכירים את הקלישאה התמימה והלא נכונה, לפיה - "אמת יש רק אחת". תמימה, משום שכך היינו רוצים. האמת האחת היא, שיש כמה. הנפוצה היא זו המכונה - האמת העובדתית, שפירושה אמירה או קביעה שאינה שנויה במחלוקת. יש אמת משפטית שהיא "עובדה" שבית המשפט קבע, אפילו שהיא שקר. יש אמת שמצרפים לה את המילים "בעיני המסתכל". האמת הזאת סובייקטיבית. ויש אמת זדונית, שהיא "חצי אמת" שתכליתה גניבת דעת.
12/02/2012  |  נרי אבנרי  |   מאמרים
בתוכנית "סדר יום" ששודרה ביום שני (6.2) התייחסה קרן נויבך לנושא "שלטון היועצים" שהועלה בגיליון האחרון של "ארץ אחרת". היא ראיינה את פנחס לנדאו, יועץ ופרשן כלכלי, את שוקי הרן, חשב כלכלי לשעבר במשרד האוצר ואת ח"כ פרופ' אריה אלדד. שלושה מרואיינים שאי-אפשר להדביק להם תוויות של בוגרי הסיירת הסוציאליסטית.
12/02/2012  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
לאחרונה נחשפה בציבור תופעה חדשה, לפיה בכירי צה"ל, המוסד והמשטרה, השתלבו בתפקידים הבכירים בחברות לחיפושי אנרגיה בים, מול חופי ישראל, ובחיפושי אורניום בנגב.
12/02/2012  |  מתי דוד  |   מאמרים
נכון עושים הפרשנים המשווים את מצב העולם מול מנהיגי אירן לזה שהיה בשנות השלושים של המאה הקודמת, כשהיטלר פתח בהתחמשות מטורפת בשם אידיאולוגיה פנאטית של עליונות בני הגזע שלו שצריכים לשלוט בעולם. הוא היה גם ראשון בהיסטוריה המודרנית שפתח בגלוי בהסתה להשמדת עם - העם היהודי. מנהיגי אירן של היום חוזרים על המודל של היטלר, כשבמקום אמונה פנאטית בעליונות הגזע שצריך לשלוט בעולם מניעה אותם השאיפה המטורפת להשליט על העולם את דת האיסלאם. וכדי להלהיב את ההמונים הנבערים - גם הם, כמו היטלר - מבטיחים לשתף אותם ברצח המוני של יהודים.
12/02/2012  |  יוסף דוריאל  |   מאמרים
עשרת המופלאים אינם גיבורי סרט בוקרים משנות החמישים, הם לא כובשי המערב האמיצים, רוכבי הסוסים ומחפשי הזהב של המאה ה-19 באמריקה. עשרת המופלאים הם עשרה טייקונים עכשוויים, מורמים מהעם הישראלי, אנשים שחיים בספירה אחרת, בקומות הגבוהות של המגדלים האמיתיים והדמיוניים, העשירים שמנהלים חיים "מעושרים" ובמקביל, כולם יחד בעלי חוב של 180 מיליארד שקל, לבנקים בישראל, לבעלי אגרות חוב ולעוד מוסדות וחברות ברחבי ישראל.
12/02/2012  |  שולמית קיסרי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
איתמר לוין
איתמר לוין
הממשלה של בנימין נתניהו, שכבר 14 חודשים יורקת בפרצוף של כל מי שאיננו שייך למחנה שלה, עושה זאת כעת ביתר שאת בכל כיוון אפשרי - ומעמידה את המדינה בסכנה קיומית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il