|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

התאמת מזל החודש דגים עם כל המזלות

נושאי זוגיות לצורותיה השונות הוא הנושא הנשאל ביותר על-ידי האנשים. ולכן, כדי להיענות לבקשת רבים מכם, אפרט קצת יותר בכל חודש על התאמת מזל החודש לשאר המזלות
28/02/2012  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
מזל החודש - דגים [צילום: פלאש 90]

דגים עם דגים- שני מזלות אלו מקושרים עם רגש, אכפתיות ואמפטיה. זוהי זוגיות אינטנסיבית כיוון שלמזל זה יש את היכולת להרגיש האחד את צורכי השני. חובה לציין שהרגישות ההדדית תהיה מוגזמת עם נטייה לסחיטה רגשית. חשבו פעמיים !

דגים עם טלה - זו מערכת יחסים כמעט בלתי אפשרית. לטלה אין סבלנות לבכיינות ולדרישות המוגזמות של הדגים. ואילו הדגים מצידו תמיד ירגיש שאינו מגיע על סיפוקו. בסופו של דבר זוהי מערכת מתסכלת וסוחטת אנרגטית. לא מומלץ !

דגים עם שור - זוהי מערכת יחסים שאמורה להצליח. הדגים הרגיש והפגיע זקוק לשור היציב והפרקטי. לשור יש יכולת לתעל את האנרגיה הרגשית המתפזרת של הדגים ולהביאה למקום הנכון. מומלץ מאוד !

דגים עם תאומים - זוהי מערכת שנולדה להיות חסרת יציבות. הקצב הטבעי של שני מזלות אלו שונה לחלוטין. הדגים איטי והססן ואילו התאומים מהיר וחסר סבלנות. שני מזלות אלו לא יתאחדו אלא אם כן גורמים חיצוניים יכריחו אותם לכך... לא מומלץ !

דגים עם סרטן - מערכת יחסים זו עשויה להצליח כיוון שכל אחד מהצדדים יישען על הצד שכנגד ולא ישאף לעצמאות אישית. הם משלימים האחד את השנייה בצרכים וירצו להיות תמיד ביחד עד כדי תלותיות... מומלץ למי שזקוק לזוגיות צפופה...

דגים עם אריה - זוהי זוגיות שכמעט לא תמצאו אותה בשום מקום ואם היא כבר קיימת היא תהיה מושתת על העובדה שהאריה ינסה לנהל את הדגים. סביר להניח שגם יצליח, ואולם הדגים ירגיש תמיד קורבן ומריר ביחסים. מומלץ למי שאוהב יחסי סאדו - מאזו...

דגים עם בתולה - זוהי מערכת יחסים מעניינת כיוון שיש בה השלמה של האחד עם צורכי השני. לדגים הרגשי יש יכולת להעניק את הרגש שמזל בתולה זקוק לו כדי להרגיש משוחרר ולכן, שני מזלות אלו ישלימו בהתנהגות שלהם, את החסכים ההדדיים. מומלץ !

דגים עם מאזניים - בדרך כלל לא תמצאו אותם יחדיו אלא אם כן הם נמצאים בעבודה ועסוקים בהכנת פרויקט משותף. אין ביניהם מכנה משותף כך שנדיר שימצאו נושאים משותפים שיחברו אותם יחדיו בקשר זוגי. לא מומלץ!

דגים עם עקרב - קשר זה עשוי להיות מעניין במיוחד ואפילו מוצלח. עוצמות הרגש לא יפחידו האחד את השני ולהפך, שניהם יוכלו להעניק את המרחב לעוצמות הרגש השופעות משני מזלות אלו. מומלץ ביותר!

דגים עם קשת - זהו קשר עם משיכה מינית גבוהה כיוון ששני אלו ירצו לשנות האחד את השני ואולם לאורך זמן, יוצרו מלחמות אישיות כשכל אחד ירצה להוביל ולנהל את העניינים. בסופו של דבר הקשת ירים ידיים וייסוג, והדגים ירגיש קורבן. לא מומלץ !

דגים עם גדי - שילוב שני מזלות אלו הינו כמעט המוצלח ביותר מבין כל השילובים. שני מזלות אלו זקוקים זה לזו כדי שיוכלו להביא את מקסימום הרגש שלהם למיצוי. הגדי היבש משהו זקוק לדגים שיאפשר לו להוציא את הרגש החבוי. מומלץ ביותר !

דגים עם דלי - הדגים המקושר עם אלמנט מים לא יבין את הצרכים של הדלי המקושר עם אלמנט האוויר ועל כן חיכוכי הדעות יפרצו מייד. לדלי אין את העומק הרגשי לו זקוק הדגים. מוטב לכם לא להיכנס מראש לקשר ובכך למנוע מעצמכם עוגמת נפש. לא מומלץ!

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב תוכלו לקדם את היחסים הבין אישיים שלכם בכל מה שקשור לנושאי כספים ואנשים שלא בטחתם בהם מלכתחילה - יעזרו לכם.

דגים -כל עוד הכוכב מרקורי יושב במזל שלכם ודבר זה יקרה במהלך כל השבוע הקרוב תוכלו לקדם את העניינים האישיים שלכם על-ידי דיבורים נעימים שיש בהם מטרה כדי שתוכלו לקדם את היחסים הבין אישיים שלכם בתחומים החשובים לכם. אחד הדברים שיעמדו למבחן הוא הנושא הכספי שאותו עליכם לבדוק ולבחון במשנה זהירות.

טלה - הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת נמצא כרגע במזל דגים הוא בית תת ההכרה שלכם ולכן התקשורת שלכם בשבוע הזה תהיה מבוססת על תחושות אינטואיטיביות יותר מאשר על דברים אשר אתם יכולים לבסס אותם במציאות. חשוב מאוד עבורכם להיות יציבים בדעותיכם ולא לשנות אותם בהתאם לנסיבות וכמו-כן, לוודא שהאחרים מבינים אתכם כפי שאתם מנסים להביע.

שור - נסו לחדש מערכות יחסים שעד היום אולי חשבתם שאין לכם סיכוי ביחס אליהם. ייתכן שיש לכם תחושות כלפי אחרים שגם אתם עצמכם לא מצליחים תמיד להיות כנים ביחס אליהם. בתקופה הקרובה תהיה לכם הזדמנות להיות יותר ישירים עם הקרובים לכם ובכך לקבל את התשובות המתאימות – כך שתדעו בדיוק, היכן אתם עומדים ביחס לכל הנושאים.

תאומים - בשבוע הקרוב תוכלו להשקיע במידה רבה בכל הקשור לקידום עצמכם בעבודה ובקריירה. ייתכן שיהיו לכם התלבטויות פנימיות כיצד לקדם את עצמכם אך נראה שכאשר תעשו את החושבים הנכון, תוכלו להגיע לתשובות ולמסקנות המתאימות ובכך לפתוח לעצמכם עוד דלת למקומות אליהם אתם שואפים להגיע. את הנושאים האישיים הניחו בצד לעת עתה, והתרכזו בעצמכם.

סרטן - בשבוע הקרוב ייתכנו שיבושי תקשורת בכל הקשור לנושאי העבודה שלכם. הכוכב מרקורי עומד להיכנס לבית הקריירה שלכם כך שאתם צריכים להיות יותר קשובים ויעילים בכל הקשור לשיתוף פעולה עם האחרים בחייכם. המעמד החברתי שלכם משתפר והולך ויש לכם יכולת להכיר אנשים חשובים ומשפיעים אשר יעזרו לכם בהמשך דרככם המקצועית.

אריה - הכוכב יופיטר המביא איתו מזל, הצלחה ושפע נמצא אצלכם בבית המקושר עם חו"ל כך שייתכן שצפויות לכם נסיעות לחו"ל שהינן משמחות ויביאו לכם הרבה תועלת גם בהמשך. במידה ויש לכם קשרים עם גורמי הביורוקרטיה השונים , השבוע יהיה הזמן המתאים לטפל בכל העניינים האישיים שלכם ולנקות לעצמכם את השולחן לקראת התחלה חדשה.

בתולה - זוהי אינה התקופה הטובה ביותר שלכם בגלל העובדה שהכוכב מארס נמצא במזל שלכם אך בנסיגה נראה שאתם משקיעים אנרגיה כפולה כדי להצליח ואינכם יודעים האם אתם עושים את הדבר הנכון כיוון שנסוך עליכם דוק ערפילי שלעיתים מטשטש לכם את יכולת ההסתכלות ההגיונית והנכונה על המצב – חכו לסיום הנסיגה לפני שתגיעו להחלטות.

מאזניים - כל עוד הכוכב מארס המביא איתו עשייה נמצא בבית תת ההכרה שלכם אל תצפו מעצמכם ליותר מדי עשייה. אתם נמצאים בתקופה שבה מומלץ לכם להתחבר אל תת ההכרה שלכם ומשם לשאוב את התשובות לגבי כל מה שמעניין אתכם לדעת. שתפו אנשים שאתם סומכים עליהם בתוכניותיכם וקבלו עוד נקודת הסתכלות על המצב.

עקרב - לאחר תקופה ארוכה שבה נאלצתם להשקיע בעצמכם ומטרותיכם, הגיע הזמן שלכם להרפות ולאפשר לעצמכם לנוח. הקשיבו לגוף שלכם ואל תתישו את עצמכם יותר מדי. בהמשך יהיו תוצאות מאוד חיוביות למאמץ שלכם אך כרגע אתם עייפים ואינכם יכולים לראות את האור בקצה המנהרה. בשבוע הקרוב אל תיקחו על עצמכם שום מעמסה נוספת!

קשת - למרות שאתם משקיעים במיוחד בכל הקשור לנושאי עבודה וטורחים עוד ועוד למצוא פתרונות חדשים בתחומים שלכם, לא נראה שכרגע ההצלחה עומדת אצלכם בפתח וזה בגלל העובדה שכוכב העשייה נמצא בנסיגה בבית הקרירה שלכם ובמקום שייתן לכם תנופה קדימה הוא מאט לכם את קצב העשייה ופעמים רבות נדמה לכם שאתם עובדים לחינם.

גדי - בשבוע הקרוב צפויים לכם התנסויות חדשות ומעניינות בתוך בית המשפחה הקרובה לכם. ייתכן שלא תמיד תאהבו את הדרישות החדשות שתרגישו שבאים אליכם איתם, אך נראה שהפעם אתם לא תהססו וכן תגידו את כל מה שאתם חושבים לאנשים גם אם הדברים לא ימצאו חן בעיניהם. זה הזמן שלכם להיות כנים עם עצמכם ולהצליח בכל.

דלי - בית הכספים שלכם עמוס בכוכבים כך שזה הזמן הנכון עבורכם לבדוק את ההתנהלות הכספית שלכם. ייתכן שהגיע הזמן לעשות שיפוצים קלים בסביבת המגורים שלכם והגיע הזמן שלכם ליישם תוכניות ישנות שעד עכשיו לא הייתם בטוחים לגביהם. ההזדמנויות המקוות אכן יגיעו אליכם ואתם תעזרו לעצמכם אם תעזרו באנשים המתאימים.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  28/02/2012   |   עודכן:  28/02/2012
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
התאמת מזל החודש דגים עם כל המזלות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
השופט: דניאל בן-טולילה, בית משפט השלום בבאר שבע
28/02/2012  |  איתמר לוין  |   כתבות
"נתתי לה חיי", מופע מוזיקלי משירי דני סנדרסון, בתיאטרון הבימה הוא סוריאליסטי, הזוי ומופרך, אך באותה נשימה הוא קצבי ורענן, עוצמתי ומרשים, הסוחף את הקהל לחגיגה של שיריו הייחודיים וגדושי ההומור וההברקות הלשוניות. יש חשיבות לציין את הסאונד המדהים באולם, המבליט את איכות השירה של השחקנים המוכשרים והתזמורת המבריקה ההופכת את המופע לאיכותי.
27/02/2012  |  חיים נוי  |   כתבות
לאחר הפסקה של שנים רבות, בהן לא עסק בציור ממש, אלא בתפאורות וצילום לטלוויזיה, החליט לפני שלוש שנים לחזור למקצוע שלמד בביה"ס הגבוה לציור של מרגושילסקי, ובבצלאל. בימינו, קשה לומר שהעיסוק בתפאורה וצילום אינם אמנות. כיום, כמעט כל אמן הוא בין-תחומי. ולאיציק, שנחון בכשרון פיסול ורגישות לחלל ולעיצובו, היה המקצוע בו עסק למחייתו, גם כן מימוש החלק היצירתי והאמנותי שבו. יחד עם זאת, כששמע על פתיחת קורס בסדנת ההדפס, החל ללמוד, ולא פסק מליצור שם גם בהמשך, במסגרת הסדנה שמנהלים שם צמד האמנים טינה ואיליה בוגדנובסקי. הם גם שאצרו את תערוכתו החדשה, ומלבד התוצאות שמדברות בעד עצמן - מלא פיו שבחים עליהם.
27/02/2012  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
עבר עשיר של היסטוריה מרתקת, בצד מודרניזציה של רחובות מערביים - כך מצטיירת טביליסי, בירתה של גאורגיה, בעיניו של התייר המזדמן אליה. מרחק של ארבע שעות-טיסה בלבד מהארץ ומרחק של שנות-אור מן השלטון הקומוניסטי המדכא שלה מלפני עשרים שנה בלבד. להבדיל מאז, טביליסי היא היום עיר פורחת ומשגשגת, שעושה כל שלא ידיה כדי להתנתק מספיחיה המעטים של אימא-רוסיה שעוד נותרו בה. ובכל זאת, שיטוט ברחובותיה השוקקים אינו יכול שלא להזכיר את עברה הטראומתי. קשה להתעלם מהבנייה הסובייטית הכבדה שלה ומהאנדרטאות למלחמות הרבות שעברו עליה. ארבעים פעם חרבה העיר וקמה מחדש ובמרוצת השנים שוקמה כולה מחורבותיה ואין בה עוד שמץ מן ההרס הגדול שפקד אותה.
26/02/2012  |  ראובן לייב  |   כתבות
פלדה מאת המחזאית הסקוטית רונה מונרו, המועלה בבית צבי ברמת גן הוא דרמה אנושית ומצמררת על מפגשים בין אסירת עולם שרצחה את בעלה לבין בתה, המנסה לתהות מה התחולל בליל הרצח ומדוע הוא בוצע. צוות שחקנים מוכשר מעניק לצופים חוויה תיאטרלית מרגשת ומטלטלת.
26/02/2012  |  חיים נוי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלון קוחלני
אלון קוחלני
חוק חדש של ה-EU יחייב קציני הציות בחברות העושות שימוש ב-AI ולנהל סיכוני ציות העולים מרגולציה זו (The Artificial Intelligence Act)
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il