|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

רחש-בחש פוליטי

ייתכנו התפתחויות שקשה לדעת כיצד להתכונן אליהן. מדובר בתהליכים חדים, לא רק ברמה האישית, אלא גם רחש-בחש ברמה הפוליטית והגלובלית וגם: אריה דרעי אינו מאיים על מעמדו של אלי ישי תחזית אסטרולוגית לשבוע 11.5.12-4.5.12
04/05/2012  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
דרעי. לא מאיים על מעמדו של ישי [צילום: פלאש 90]

אנו בעיצומו של האביב. החשיבה פתוחה למידע חדש, רעיונות או השראה. אנרגיות חדשות ממלאות אותנו ותבניות ישנות מתפוגגות או נשברות ומשחררות אותנו, בעיקר כיוון שהן לא משרתות אותנו עוד.

אנחנו לקראת עונת הליקויים. ליקוי חמה שיתרחש בתאריך 21.5 ואחריו ליקוי לבנה בתאריך 4.6. אלה ימים בהם גם ונוס בנסיגה ובחודש יוני יתקיים המנעד המדויק והמשמעותי בין אורנוס ופלוטו. האירועים הללו חשובים, בנוסף להבנה שאלה יסללו נתיבים חדשים בחיינו. ייתכנו התפתחויות נוספות שקשה לדעת כיצד להתכונן אליהן. מדובר בתהליכים חדים, לא רק ברמה האישית, אלא גם רחש-בחש ברמה הפוליטית והגלובלית.

מערכות יחסים יהיו הנושא המרכזי בחודשיים מאי-יוני 2012. מערכת יחסים יכולה לחזור אל חיינו, גם אם זה רק במחשבות, במודעות, בזיכרונות ואולי בחלומות, אבל ייתכן גם שתהיה התחדשות ממשית של מערכת יחסים, חברות של פעם, קשרי משפחה שמתחדשים, או קשרים רומנטיים מעברכם שחוזרים כעת. סבירות גבוהה שאם אלה לא היו טובים אז, קשה להאמין שיקרה נס והכל ילבלב עכשיו. אבל תמיד שווה לנסות.

נסיגת ונוס במזל תאומים בתאריך 15.5, תשפיע גם על רעיונות חדשים. התקשורת הבינאישית תהיה באור הזרקורים, נושאים הקשורים ללימודים ולחינוך יודגשו, יחסית למה שהורגלנו אליו.

ונוס בנסיגה במזל תאומים, היא פטפטנית מאוד... אלה מכם התקועים במערכת יחסים שאין בה סיפוק, יש לכם הזדמנות לחשוב שוב על מקומכם בתוך המערכת ובהזדמנות זו לנסות להרחיב מעגלים חברתיים.

הימנעו מעסקות כלכליות בין התאריכים 27.6-15.5. ונוס בנסיגה מטעה בהערכה כספית. גם כל מה שקשור לאסתטיקה אינו במיטבו בימים האלה.

ייתכן שחלקכם יחושו שקשה להם לבחור כיוון, משהו באווירה גורם להרגשה לא ברורה. אלה מכם החווים זאת, רצוי שתניחו לדברים, פנו מקום לאינטואיציה ותנו לה להנחות אתכם.

בסוף השבוע הנוכחי, עד לתאריך 8.5, ייתכנו חילוקי דעות, בעיקר בגלל ביקורת וחוסר הסכמה על רעיונות ונושאים שונים. אלה יעוררו גם מחשבות על אודות מערכות יחסים. זה יכול להיות מסר שמגיע מחבר או מחברה, ניסיון לרכך את הצד השני, "אני עשיתי הכל עבורך..." והתגובה: "מי ביקש ממך, אני הסכמתי, כי חשבתי שזה היה חשוב לך".

על-פי רוב, אנחנו עושים לזולת מה שאנחנו מצפים שיעשו עבורנו. בימים הקרובים זה יהיה תוכן השיחות שנשמע או נשמיע. כמו-כן, בשבוע הקרוב נדרש כוח רב כדי להתגבר על תחושת ההתקרבנות.

מבנה הכוכבים ברצועת הזמן הקרובה אינו עוזר לשקט, האנרגיות מתודלקות במיוחד. אתם תידרשו למשמעת עצמית, כדי לא להתפזר לכל הכיוונים. ההשראה תהיה במיטבה, אבל נדרשת עבודה עצמית כדי להתמקד ולא ללכת לאיבוד.

לפנינו גם כמה ימים נפיצים, המועדים לתאונות והתנהגות לא רציונלית. ברחבי העולם, המקומות המועדים לפורענות יהיו מאוד רועשים. אי-השקט שיתפתח בהפגנות במקומות שונים, עלול להתפתח לעימותים אלימים. כל זה בעיקר עד לתאריך 12.5.

השבוע...

4.5 האווירה רומנטית יותר, מתאימה גם ליצירתיות. נסו לשמור על האווירה הקסומה לאורך היום. מילה נחמדה וחיוך כובש מקרבים אנשים. ייתכן שמתעורר מאבק בין הרגש וההיגיון, אבל הקשבה לכל האפשרויות תוסיף איזון פרופורציה למתרחש. הירח בטל משעה 20:52 בלילה עד למחרת בשעה 05:04 בבוקר.

5.5 האינטואיציה היום במיטבה. ייתכן שאתם מאבדים שליטה בפתאומיות, נסו לעצור לפני כן. שימו לב מאחר שאתם פוגעים באווירה הטובה וגורמים למבוכה בסביבה.

6.5 אתם במצב רוח טוב ויוצאים למסע רכישות. נסו להיות מחושבים ולבדוק האם כל מה שנראה יפה בחנות, זה מה שאתם זקוקים לו בארון. קיים צורך בפרטיות, לסיים מה את שמוטל עליכם. הירח בטל משעה 15:03 בצהריים עד למחרת בשעה 04:39 לפנות בוקר.

7.5 סיפרו עד עשר לפני שאתם מאבדים את העשתונות. נכון שאינכם מצליחים להיות מעשיים כמו שאתם רוצים, אבל כעסים לא יעזרו.

8.5 הימנעו משינויים אימפולסיביים, גם אם הם רצויים. חוסר שקט וחוסר יציבות מאפיינים אתכם היום, אבל עדיף לקבל החלטות זהירות ובטוחות, בעיקר בנושא כספים.

9.5 הירח בטל משעה 04:33 עד 05:20 בבוקר. אתם נלהבים וחושבים להוציא לפועל תוכנית גדולה, אך שימרו על הצד המעשי, אל תבזבזו משאבים, בין אם אלה חומריים או מקצועיים.

10.5 התמקדו במטרות האישיות, קשה לכם להיות בטוחים, למרות שהכוח והביטחון קיימים בתוככם. עם חשיבה עניינית, תוכלו לבנות את עצמכם בדרך יעילה. הרגישות והסליחה יהיו כלים חשובים היום בכל מו"מ. הירח בטל משעה 23:01 הלילה, עד למחרת בשעה 08:03 בבוקר.

11.5 שימרו על ערנות כדי להימנע ממידע שגוי. אל תעלו על ענני הדמיון, העדיפו את העובדות. ייתכן שאתם חשים שקיים קרב פנימי בין רגש והיגיון, מה שגורם לכם להישמע קצת עקשנים. קור-רוח יעזור לכם יותר.

כלכלה ושווקים

אירופה, גוש האירו, יוון, ספרד, פורטוגל, איטליה ואירלנד מנסות להתמודד עם גירעונות עצומים, האבטלה שם צומחת, והאזרחים רואים את המנהיגים שלהם ככישלון, ובבחירות מזיזים את אלה ומצפים לניסים. בראשון הקרוב גם צרפת וגם יוון בהליך בחירות, בכוונה לשפד את המנהיגים הנמצאים בתפקיד, עם אמונה שהמנהיג הנבחר יחולל קסמים.

הספין הוא שהאיחוד האירופי הוא זה שמשפיע על הכלכלה, אבל האמת היא שהגירעון בארצות הברית יוצא מכלל שליטה, והרושם הוא שהכלכלה בארה"ב שוקעת וכל ניסיון "לטפל" בגירעון מעורר חיוך מריר, כשהאבטלה שם גואה לכיוון של 18%-20%.

כמחצית ממשקי הבית בארה"ב חיים מתחת לרמה שהורגלו אליה, וההגדרה לעיתים נשמעת קיצונית אפילו מתחת לקו העוני. עסקים קטנים נסגרים בגלל המיסוי הכבד ובטווח הנראה לעין, נדמה שכל מה שיעשו שם אין סיכוי שיצליח בשנתיים הקרובות. שנת 2014 מסתמנת כאחת השנים הקשות ברחבי העולם מבחינה כלכלית.

בינתיים, כוכב נפטון, השוחה עתה במזל דגים, יבנה מנעד עם כוכב ונוס, במזל תאומים, המסמל כספים ומטבעות. לאחרונה, אנשים בחרו בדולר כדי להגן על עצמם, אחרים בחרו בזהב, המסמל את המטבע העתיק והבטוח למסחר.

המומחים הפיננסים חושבים שהזהב זו בועה, ושהוא אינו בטוח לטווח הארוך. יש חדשות, אין משהו בטוח להשקעה לטווח הארוך, למעשה כל השקעה הצומחת בקביעות לאורך שנים היא בועה.

הממשל האמריקני לא אוהב את ההעדפה של האזרחים לזהב, מאחר שזה מצביע על חוסר אמון בדולר, כלומר חוסר אמון בכלכלה האמריקנית. מכאן הניסיונות להתערב במסחר ולתקן את מחירו של הזהב. אבל מחודש אוקטובר נראה כיצד הזהב חוזר ועולה בסולם בצורה משמעותית.

יואן, המטבע הסיני, מתחזק, מה שיוצר קושי לארצות הברית וגורר לתוך אינפלציה. יש כמה מדינות כמו ברזיל, דרום אפריקה, הודו וצרפת שהסכימו כבר לסחור עם היואן כמטבע במקום הדולר עם הסינים. כדאי לזכור שלסין אין חובות ואין גירעונות. לסין יש המון כסף.

במחירי הסחורות יש ירידה, חוץ מהנפט והמים. סין קונה כמויות אדירות של מים. האתגר של העולם יהיה מציאת תחלופה לנפט, טכנולוגיה שתגרום להורדת המתח העולמי בנושא, ותגיע בשנת 2020 בערך.

בינתיים הערכות חדשות בכלכלה העולמית יוצרות עגמומיות. כל אלה לא תופסים בהערכת מצבה הכלכלי של מדינת ישראל, כמו שכתב הפרשן הכלכלי סבר פלוצקר בעיתונו: "זהירות חדשות טובות".

בשבוע שעבר נכתב כאן בהרחבה על מצבה הכלכלי החיובי של מדינת ישראל בעיקר ביחס למה שקורה בארה"ב ובאירופה, ועל כך כולנו יכולים רק להמשיך ולברך.

המשך תחזית למדינת ישראל

מפלגת העבודה

את השינוי וההתחדשות של מפלגת העבודה ניתן לייחס לכוכב אורנוס, המהפכן והחדשן, שעבר על ראש הדרקון של המפלגה, הנמצא במעלה 3 במזל טלה. ראש דרקון מסמל קארמה, ואורנוס עורר את הצורך לשנות את הכיוון והדרך בה בוחרת המפלגה לבטא את ייעודה ודרכה האידיאולוגית. מבנה הכוכבים של המפלגה במהלך השנה הקרובה מעיד על אידיאולוגיה המאחדת את שורותיה.

מבנה הכוכבים של מפלגת העבודה ומדינת ישראל, מעיד על שמירת כוחה של המפלגה. כלומר לא צפויים שינויים משמעותיים במספרים שנראה בבחירות ממה שמציגים הסקרים בהווה.

שלי יחימוביץ' מתחזקת בתוך מפלגת העבודה. התמיכה בה, לצד פופולריות, עוזרות לה לבנות את כוחה והשפעתה בתוך המפלגה. הבעיה תהיה עם הפופולריות שלה במדינה, כשהמפה המשותפת שלה עם המדינה, אינה מבטיחה תמיכה לטווח הארוך. הנסיבות החיצוניות עלולות לעורר חוסר-ודאות שיערפל את דרכה והמציאות בה היא תנסה להתקדם, וזו תקשה עליה לבנות אסטרטגיה ארוכת טווח.

שר הפנים אלי ישי

אלי ישי הוא אדם הלומד מהר את הדרוש לו כדי לשחות בנהר, וגם אם ידבר בדרכי נועם הוא למעשה אדם ריכוזי מאוד, שמוכן שהדברים ייעשו רק לפי דרכו. הוא לא ייתן לאף גורם לשנות את הנתיב שסלל לעצמו, כשהמותר והאסור אצלו הם ברורים (כאדם מאמין). הכוכבים במפה שלו עם מפת מדינת ישראל תומכים בו ובדרכו בשנים הבאות. גם אם הוא חווה זעזועים, אלה זמניים.

גם אריה דרעי אינו מאיים על מעמדו. מבנה הכוכבים של אריה דרעי עם מדינת ישראל אינו ממליץ לָאיש לחזור למישור הציבורי עם מפלגה העומדת בפני עצמה מול שס.

בכתבות הקודמות נכתב כבר על הכניסה של יאיר לפיד בהרחבה, זה שנדחף לפוליטיקה על-ידי גורם שלישי, ועתה הוא נמצא בתוך המרוץ. מבנה הכוכבים שלו עם מדינת ישראל מעיד על ניסוי ו"תהייה", ותחשבו על זה...

כך כבר נכתב כאן בכתבות שונות על קדימה כמפלגה, ועל הצפוי לכל מי שעומד או יעמוד בראשה.

נמשיך ונוסיף על אנשים בפוליטיקה הישראלית בכתבות הבאות.

"החוזק באיחוד, הסכנה בפירוד" [הנרי ו. לונגפלו].

תאריך:  04/05/2012   |   עודכן:  04/05/2012
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הקבלן והיזם הוותיק יהודה כתב (55) הפעיל בענף הנדל"ן זה 35 שנה, יורד לראשונה לאילת. כתב, יחד עם אחיו מאיר, בן 52, עומדים בראש קבוצת יזמים, העומדים לבנות בית מלון בן 160 חדרים בחוף הדרומי של העיר הדרומית. אולם הסחבת באישור הפרויקט, שהגיעה כאן אולי לשיא ישראלי חדש, מאיימת להרוג את הפרויקט ולבטל כל אפשרות של רווחיות. יהודה כתב מיואש, מתחרט על הכל.
04/05/2012  |  אלעזר לוין  |   כתבות
לראש עיריית בת-ים שלומי לחיאני הייתה השבוע סיבה טובה לרקוד רומבה פסהדובלה וצ'ה-צ'ה-צ'ה לא רק עם כוכבי התוכנית הטלוויזיונית "רוקדים עם כוכבים", אלא גם עם כמה עובדים בכירים בעיריית בת-ים, שעל-פי החשד עברו על החוק למענו וקיימת לגביהם המלצה של המשטרה להעמידם לדין פלילי.
04/05/2012  |  אריה אבנרי  |   כתבות
בגלריה לאמנות באום אל-פאחם תלויות תמונות המספרות את סיפור חייהם של הערבים בארץ ישראל. קיר אחד מספר על עבודת השדה של פלאחים חרוכי שמש. סביב פזורות בקתות בוץ בודדות - פני העיר בתחילת שנות ה-30.
03/05/2012  |  אבינדב ויתקון  |   כתבות
פסוק זה - "העולם גדול ונצחי, האדם קטן וזמני, לכן המרוץ התמידי לראות מירב אפשרי" - כתבתי בראש כל החוזרים והתקצירים שהכנתי וחילקתי להמוני התיירים הישראלים, אותם הדרכתי בעולם, במהלך למעלה משלושים שנה.
03/05/2012  |  מתי דוד  |   כתבות
בשכונת העוני "לה בוקה" של בואנוס-איירס נולד לפני למעלה מ-150 שנה ריקוד הטנגו החושני, כשעל אופיו הראשוני נטושים חילוקי-דעות: יש הטוענים שהוא נחשב, בראשיתו, למחול נחות ורווח בבתי הבושת של השכונה הציורית. לעומתם משוכנעים אחרים שהטנגו לא רק שלא נולד בבתי הבושת של לה-בוקה, אלא דווקא קנה לו שביתה באקדמיות מוזיקליות ובאולמות-ריקודים מכובדים, שצצו בתחומי השכונה הציורית והצפופה כפטריות לאחר הגשם.
03/05/2012  |  ראובן לייב  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il