|   15:07:40
דלג
יובל ברנדשטטר פובליציסט   |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

תל אביביסטן

אמות הסיפים הזדעזעו. סכין ננעץ בלב האומה. הארץ רעשה וגעשה. סמרו שערותיהם של תושבי הכרך הגדול. חיל ורעדה אחזו ביושבי הארץ. זוועה התרחשה בלב ליבה של המדינה כשבתל אביב יורד האסימון
18/05/2012  |     |   מאמרים   |   מראה   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

הארץ רעשה והשערות נסתמרו אצל אנשי התקשורת, כיוון שלפתע הסכנה לא מצוייה שם מעבר להרי החושך בעפרה ואיתמר, אלא ממוסמרת היטב בלב הישוב היהודי הבוטח, וברור לכל נער ונערה בעיר הזו כי הם מסתכנים לא פחות מאחיהם התופסים טרמפ מעתניאל לקדומים

אמות הסיפים הזדעזעו. סכין ננעץ בלב האומה. הארץ רעשה וגעשה. סמרו שערותיהם של תושבי הכרך הגדול. חיל ורעדה אחזו ביושבי הארץ. זוועה התרחשה בלב ליבה של המדינה. הדעת לא תוכל להכיל את התועבה וכולי וכולי.

למה מה קרה? כולו אונס. עוד אחד מבין מאות ואולי אלפי מקרי אונס. כולו איום ברצח מבין מאות ואולי אלפי איומים ברצח במהלך כל שבוע. העל זה הועלו כל אותן גוזמאות, האם בזה עסקה התקשורת הישראלית כל השבוע, פתחה וסגרה את מהדורות החדשות, דיווחה בדיוק רב כל מידע מן המעבדה שלכולם היה ברור כי הוא מיותר לחלוטין?

הנה ציטוט חסכוני של הידיעה: זהות הפלשתיני, שוהה בלתי חוקי שעבד בישראל, ידועה. הוא הותיר עקבות ללא שום פחד. בית משפט השלום בתל אביב האריך היום את מעצרו של הצעיר הפלשתיני, בן 21, שנעצר בחשד שבשבת האחרונה אנס נערה בחניון גן העיר בתל אביב והכריח את בן-זוגה לקיים עמה יחסי מין בפניו. ‏

נבדוק את תוכן הידיעה מילה במילה כדי לגלות את כלל השקרים, העיוותים וחוסר ההיגיון הכלולים בדברים אשר הדעת אינה סובלת אותם.

הפלשתיני - נצטט שוב את דבריהם של גולדה מאיר ובנציון נתניהו. אין עם פלשתיני. לא היה ואינו קיים. פלשתיני זה המצאה ישראלית שנועדה לתת לציידי היהודים זהות המצדיקה את קיומם ומעשיהם. כבר המילה השנייה בידיעה היא שקרית ומגמתית. זהות הערבי? ניחא.

שוהה - האיש אינו שוהה. הוא תושב קבע בארץ הזו, לא פחות מן הצעירה שאותה אנס ומן הצעיר שבו התעלל. לכנות אותו "שוהה" זהו שקר גס, כי יש לו אחים ואחיות, דודים ודודות, בני-דודים שמארחים אותו מרהט ועד צפון תל אביב. הוא לא שוהה. הוא קבוע. הוא תופעה קבועה מזה 100 שנה לפחות, של שימוש בכל מעשי הזוועה שנועדים להרחיק או לנצל את יהודי הארץ.

בלתי חוקי - באיזה חוק מדובר, בחוק מדינת-ישראל? חוקי מדינת ישראל נכתבו בכנסת יהודית, והם רלוונטים ליהודים בלבד והם נאכפים על יהודים בלבד. מבט ממעוף הציפור על ארץ ישראל מראה כי יש שני סוגים של ישובים בארץ - ישוב שבו לכל בית יש כתובת וחתימה סביבתית של תכנון, וישוב ללא כתובת או תכנון כלשהו, ישוב שבו לכל מרפסת יש רישיון, וישוב המאפיין בהתפרעות בלתי מרוסנת של השתלטות על כל מטר מרובע.

יתר על כן, יש לפחות חמש מערכות חוק החיות בכפיפה אחת ובערבוביה: חוק עותמני, חוק אנגלי, חוק ירדני, חוק ישראלי וחוק רשות הטרור והרצח. על-פי איזה מערכת חוקים אותו "שוהה" הוא "בלתי חוקי"? לפי החוק של רשות הטרור והרצח, זכותו של אותו ערבי לדור בכל מקום, ולעשות ככל העולה על רוחו על-פי השריעה. ואל תאמרו שחוק הרשות אינו חל בתל אביב, היות שהעובדות מספרות סיפור אחר לחלוטין. יפו כבר בידיה, דרום תל אביב בידי הפולשים האיסלאמו-אפריקניים, ועכשיו מתברר כי גם צפון תל אביב מסוננת כולה בשליחי רשות-הטרור-והרצח. הם עובדים במסעדותיה, מאכילים את שועיה, מנקים את חדרי מדרגותיה, וברצותם - אונסים את בנותיה. חומוס עם גרגרים, צנובר וביצה מוגשים בידי האנס. בתיאבון!

בישראל - היכן היא ישראל? אם נביט במפות של תלמידי כיתה בי"ת בקלקיליה שמול גלגוליה נראה כי אין כזה דבר ישראל. אם נטוס בחברת התעופה הירדנית מעל תל אביב, נגלה כי אין ישות כזו ישראל, והכרך הגדול מתחת אינו אלא מקסם שווא. אם נישיר מבט מחומש אל שפלת החוף, נראה גטו ענק ודחוס שממתין לפצצה או שתיים מאת כבוד הנשיא אחמדינג'אד. האם מי שנסע 30 ק"מ ממקום המצוי מערבית למעלה אפרים, התחיל את מסעו בישראל או בטימבקטו? "ישראל" של התקשורת היא ניסיון נואש להונאה עצמית, כאילו ניתן להפריד את ההר מן השפלה, אם לא באמת, אז לפחות מילולית. המונח "ישראל" אינו מתאר מדינה ריבונית המרתיעה את אויביה ואוכפת את חוקיה, אלא של יצור פחדן המסתתר מן הטורף מאחורי קו ששורטט בקלות ומעולם לא היה שווה את הדיו על המפה.

הותיר עקבות בלי פחד - וכי למה שיפחד? האם ירשו לאביה של הנערה הנאנסת ליישב את העניין בצורה ג'נטלמנית בעזרת מחבט? האם ישאירו אותו קשור בלב היער עם החבר'ה של בת עין? האם לא יקבל אוכל מיץ תפוזים קפה עם הל וחמישה ערוצי טלוויזיה בערבית בכל מקום שאליו יגיע? האם לא יקבל הגנה משפטית משופרא דשופרא חינם אין כסף? האם לא יהיה לחביבם של ארגוני זכויות-האדם? האם לא יצא חופשי בעסקת חילופי השבויים הבאה? לו היה בורח לתחום רשות-הטרור-והרצח, ייתכן שהיה נפגע במקרה מכדור תועה. אבל בתל אביב? מי יעז אפילו לירוק לעברו?

ובכלל, מי קובע שהוא פושע? הערבי עשה בדיוק את מה שמותר לו על-פי השריעה. הוא הרביע אשה יהודייה, שהיא שללו החוקי בביזה, הוא השפיל את הד'ימי היהודי והראה לו מהיכן משתין הדג, הוא לקח את מה שהיה שלו על-פי דין השריעה, שהרי יהודי אינו זכאי למנוע דבר מאדונו הערבי, והחשוב ביותר: הוא הראה ליהודים מיהו אדון הארץ הזו, בדרך הפאלית המוכרת לכל מי שעובר ליד רהט ורואה עשרות סימנים פאליים מתנוססים מעל לברדק/לכאוס/למהומה הקרוי משום מה "עיר". יתר על כן, הוא עשה בדיוק מה שכל אלה הקרויים אזרחים עושים דרך קבע. מישהו זוכר את דנה בנט? ומה על אולג שוחט? ומה על הנער אורון ירדן? המוטיבציה לרצוח, לאנוס ולהשפיל אינה מושפעת מן הקו הירוק ומחוקי המנדט הישראלי. היא פועל יוצא של התרבות שממנה יוצא הרוצח-אנס-שודד-מצית. אותה תרבות של עשרת אלפים ההרוגים בסוריה, שבעים אלף ההרוגים בלבנון, אירועי סברה ושתילה, המהפכה האיסלאמית בלוב, השמדת הנצרות האשורית וכולי וכולי.

בית המשפט השלום בתל אביב - זה השיא של האיפכא מסתברא: הערבי המסוים הזה, ביחד עם אחיו הערבים ה"שוהים בלתי חוקיים" וביחד עם ה"תושבים החוקיים", מנהלים מלחמה א-סימטרית בתל אביב, שבה לצד אחד יש כל חופש הפעולה לנקוט פעולות איבה, בעוד שעל הצד השני, בית משפט "השלום", חלות כל המגבלות שבעולם. לדרוש מבית משפט השלום להתמודד עם תרבות הרצח-אונס-שוד-הצתה זה כמו לבקש מן הגלדיאטור להילחם באריה בעודו מדדה על רגל אחת, ביד אחת, שאסור לקפוץ אותה לאגרוף. האמת, שנים רבות לפני שחיית הטרף הזו שיחרה לפתחו של החניון, שכנו בו האריה והצבוע והנמר, בגן החיות הישן של תל אביב. חיות הטרף הללו היו מסוכנות פחות, ובכל זאת איש לא העלה על דעתו לפתוח את סוגרן. בכל יום ויום ובכל ערב וערב משחרים ברחבי תל אביב, באר-שבע, ירושלים, אילת, ערד, מאות חיות טרף אנושיות, ואיש אינו מכהה בידן, מפחד ההאשמה בגזענות.

הארץ רעשה והשערות נסתמרו אצל אנשי התקשורת, כיוון שלפתע ירד האסימון. הסכנה אינה מצוייה שם מעבר להרי החושך בעפרה ואיתמר. הסכנה ממוסמרת היטב בלב הישוב היהודי הבוטח, וכל נער ונערה בעיר הזו מסתכנים לא פחות מאחיהם התופסים טרמפ מעתניאל לקדומים. בתיאוריה התל אביבית הסכנות ניתנות להרחקה דרך שימוש במילים כגון "שוהה-בלתי-חוקי". במציאות התל אביבית, כמו זו שבשטוקהולם, פריז, אוסלו, ולונדוניסטן, הביטחון האישי התפוגג כעננת הבל כאשר כל נער ונערה יודעים כי חייהם וכבודם תלויים להם מנגד, גם בגן העיר מתחת לאפה של עיריית תל אביב.

בשלב הזה נדרש להפסיק ללהג ולהציע פתרונות. אלא שכל פתרון יידחה בשתי ידיים על-ידי יפי הנפש של הכרך הגדול, שעמדו ביחד עם אויביהם ורוצחיהם ואנסי אחיותיהם וביכו את השהידים ביום הנכבה. יום האסון היהודי הוא היום שבו היהודי מצדיק את רוצחו ואונס אחותו ומצית יערותיו ושודד אדמתו, ולצערנו בתל אביב כל יום הוא יום האסון היהודי.

האם יש סף עליון להשפלה שתל אביב מוכנה לספוג מן הערבי הבלתי חוקי? לא ידוע. ייתכן שאין סף כזה, ושתל אביב מוכנה אף ליהרס, להינטש, ובלבד שלא תיחשב איסלאמופובית. תל אביב אינה הכרך הראשון שננטש בשל התקפת הברברים. לטובתה, יש לקוות שהיא תמצא את הסף הזה במהרה.

ד"ר יובל ברנדשטטר הוא רופא ילדים, תושב הנגב, פובליציסט ומחבר הספר "Joe's trial"
תאריך:  18/05/2012   |   עודכן:  19/05/2012
יובל ברנדשטטר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תל אביביסטן
תגובות  [ 13 ] מוצגות   [ 13 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
כל מילה בסלע
19/05/12 01:25
 
אין כבוד כלל !!
20/05/12 09:54
2
אלון פלג
19/05/12 03:52
3
alia
19/05/12 10:32
4
אלטע קאקער
19/05/12 18:48
 
גכעי
20/05/12 23:46
5
הניה
19/05/12 20:11
6
תושבי שכונת התקוה
19/05/12 20:22
7
בר דרור דוד
19/05/12 21:47
8
שמואל פישר
20/05/12 06:18
9
איש שלום
20/05/12 06:51
10
החזון הציוני החדש
20/05/12 23:40
11
ירון זכאי 1
22/05/12 12:15
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברכים בכבאית אדומה, האתיקה המטרידה את לשכת עורכי הדין ובשורה לציבור: מצטמצם הפער בין שופטים לדיינים
18/05/2012  |  אברהם (פריצי) פריד  |   מאמרים
לא צריך להיות סוציאליסט או פעיל חברתי כדי להיות מוטרד מאוד מהתופעות המתוארות בדוח השנתי של הסניגוריה הציבורית. אם לסכם בשתי מילים את המסר העיקרי העולה מבין עשרות עמודי הדוח, הן יהיו: משפט לעשירים.
18/05/2012  |  איתמר לוין  |   מאמרים
"האמת והשלום אהבו". שלום אינו יכול להיות מבוסס על שקר!. אין אמת ללא שלום ואין שלום ללא אמת. כך כתוב בתנך וכך מקובל במשפט הטבעי. אמת מבוססת על משפט צדק שתפקידו להציל גזול מיד עושקו. השאלה העומדת בפנינו היא מיהו הגוזל ומיהו העושק, מיהו הכובש ומיהו הנגזל. למי שדבק בכתוב בתורה הדברים ברורים ופשוטים אבל בינתיים נתבונן במשפט הבינלאומי המחייב ונתחיל באיגוף קצר.
18/05/2012  |  הלל ויס  |   מאמרים
בשנת 1949 חוקקה הכנסת חוק האומר כי "הכנסת מכריזה בזה על יום ה' באייר כעל "יום העצמאות" שיוחג מדי שנה בשנה כחג המדינה". שנתיים מאוחר יותר, ביום העצמאות של שנת 1951 הוחלט על-פי רצונה של אותה כנסת עצמה לכבד את לוחמי מלחמת העצמאות באות "הקוממיות". הישוב באותם ימים הטביע גם את שם "מלחמת השחרור" על אותה מלחמה עצמה. שם החג לא היה כאחד משני שמות המלחמה הרווחים. החוק עצמו קבע באורח הבהיר והמפורש ביותר כי החג הוא חגה של המדינה העצמאית, הריבונית, החברה ככל מדינה בעולם בקהיליית המדינות הריבוניות.
18/05/2012  |  יצחק מאיר  |   מאמרים
לדגן יש כעת עדנה מהתקשורת ומכל הצד השמאלי במפה הפוליטית, שבעיקרון מתנגדת להתקפה באירן ובמידה רבה מוכנה להכיל מצב בו אירן תהיה גרעינית.
18/05/2012  |  אורי ברנע  |   מאמרים
גז בין המְצָרִים   /  צבי מזאל
האינטלקטואל המתוסכל   /  מרדכי קידר
להעמיד אותם למבחן  /  מנשה שאול
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il