|   15:07:40
דלג
  רובי בוזגלו  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

תושבי השכונות "אחי גיבורי התהילה"

הבעיה איננה הגזענות של תושבי השכונות החלשות. מדובר במהלך מבריק אבל ציני ושפל, שבו התקשורת השמאלנית ניצלה את ההזדמנות שמישהו מהימין פלט איזו התבטאות אומללה, כדי להסיט את השיח הציבורי מבעיית הצפת מדינת ישראל ע"י מסתננים פורעי חוק, לעבר אוכלוסיית מצוקה שהיום אף אחד לא סופר אותה
07/06/2012  |   רובי בוזגלו   |   מאמרים   |   מהגרים   |   תגובות
לא סופרים את מצוקת תושבי שכונת התקוה [צילום: פלאש 90]

אני כואב את כאבם של תושבים שכבר מזמן אף אחד לא שם זין עליהם. והטלוויזיה ממשיכה לשדר ב-loop, את זריקת הביצה של צעיר מהשכונה על מסתנן שרכב על אופנים. Oy Vey, איזו התנהגות גזענית של ביצים הייתה פה! ערוץ 10 אפילו שידר ב-non stop, כיתובית על גבי המסך: "פוגרום 2012". לא פחות ולא יותר, כמו בפרעות קישינב ב-1903. הלו, מישהו ירד פה מהפסים?! מישהו מקשיב שם אצל יוצרי הטלנובלות והריאליטי, האופיום לצ'חצ'חים? לא נשארו שם אנשים שפויים יותר? מה קורה פה?

תמשיכו להלחם על זכויותכם, אחי גיבורי התהילה! לא עוד ליהיות צייתנים! לא עוד לפחד מאנשי התקשורת! תצאו לרחובות, תעלו על הבריקדות, העם איתכם, ובעיקר תעבירו מסר למשתכרים עשרות אלפי שקלים בתקשורת, שלא תיהיו יותר כלי משחק בידיהם. תשתמשו בכל דרך לגיטימית בלתי אלימה, להפסיק את הניצול הציני של חולשתכם ע"י התקשורת האליטיסטית, הזרוע הארוכה של השמאל הקיצוני. תשתמשו בספר הדרכה בשם: "198 דרכים לפעולות לא עלימות" שכתב הסופר הידוע, אימת המשטרים הדיקטטורים והטוטליטריים בעולם, Gene Sharp - 198 Methods of Nonviolent Action .

במקום לעסוק ב"הצפת המדינה ע"י המסתננים הבלתי חוקיים" מאשימים את הקורבנות ב"גזענות"

הם שוב עשו לנו את התרגיל המסריח הידוע. התקשורת השמאלנית הסיתה את הדיון הציבורי, מהבעיה האמיתית של פלישה ושהייה בלתי חוקית של עשרות אלפי מסתננים פורעי חוק, חולי מחלות מדבקות, אלימים, רוצחים, אנסים וסתם שודדים, לעבר תושביה היהודיים של השכונות האבודות של דרום תל אביב. האשימו אותם שהם "גזעניים" ו"שונאי זרים". לא פחות ולא יותר! באנגלית יש ביטוי: "How convenient" - "כמה נוח" לחבורה ידועה של שונאי חרדים ומתנחלים להאשים אחרים בשנאה! כל מה שהתושבים רוצים, זה שיחזירו להם את החיים השלוים שהיו להם קודם.

זה בדיוק מה שכל ועד עובדים של מפעל היה עושה אם היו פוגעים בפרנסתם. הם היו חוסמים כבישים ושורפים צמיגים - אבל התקשורת הייתה אז עומדת לצידם, כמובן כדי לנגח את הממשלה. אף אחד לא ציין שרובם מזרחיים. לא, זה לא politically correct להזכיר שרוב המשתכנים הם מזרחיים. אם המסתננים היו מתנחלים בקיסריה או ברחביה, המשטרה הייתה מגיבה במהירות הבזק. באחת מתחנות הרדיו האזוריות סיפרו, שברמת-אביב הסתובבו כמה אריתראים, אחד התושבים צילצל למשטרה ותוך 5 דקות הם סולקו. זאת הגזענות האמיתית, גזענות אשכנזית אליטיסטית שמאלנית.

התקשורת "הדעזעה" מתגובת התושבים הנזעמים וכהרגלם הם שלפו את "נשק המצפון והמוסר" האולטימטיבי. שמעתי מנחה נכבד ונאור שואל את נציג השכונות שאלה מצפונית מוסרית: "אתה לא חושב שאפשר להבין אותם (את המסתננים) קצת? ואני מתפוצץ מכעס! החוצפה של עיתונאים מתחסדים מפתיעה אותי כל פעם מחדש. כבר שלוש שנים מדווחים איך מעבירים כל שבוע טרנספורט של אוטובוסים מלאי מסתננים לשכונות המצוקה - לא לקיסריה, לא לרחביה, לא לרמת-אביב, לא לשכונות בהם הם - כן, הם העיתונאים מתגוררים, אלא לשכונות העוני של תל אביב, לשכונת שפירא, לשכונת התקווה ולאזור התחנה המרכזית שהיום הוא מכונה בפי התושבים "Sudan-Land". ויפי הנפש שותקים?! מה איכפת להם? הם יושבים באולפנים ממוזגי אויר ודנים בכובד ראש בעניני מוסר, עם נציגי ארגוני הזרים ונציג הסודנים המסתננים פורעי חוק, על ההתנהגות ה"אלימה של הגזענים מדרום תל אביב.

מי אתם שתשפטו אוכלוסיה שחיה תחת טרור יומי, זוהמה, סמים וזנות, ומחליטה לקום על רגליה האחוריות ולומר די, נמאס לנו! אז תפסיקו לבלבל לנו את המוח עם מוסר ומצפון. לא אתם תטיפו לנו מוסר!

Benjamin Franklin, ענה פעם לאחד הצבועים המתחסדים שתקף את מוסריותו: "Clean your finger before you point at my spot" - או בתרגום חופשי לעברית: "בדוק את מעשיך לפני שאתה מכפיש אותי".

ונציגם של השכונות, שאיננו פוליטיקאי משופשף שיודע איך לענות בעברית רהוטה לפרובוקציות של המראיין, מגמגם איזו תשובה ומנסה להתגונן מול המניפולטור המנוסה מהטלוויזיה, - במקום לענות לו בשפת הרחוב כפי שמגיע לו: "ואתה חתיכת חרה שכמוך, אם היו מחרבנים יומיום בגינה שלך, שודדים ממך את הטלפון הסלולרי, אונסים את הבת של השכן שלך, ומפחידים את הילדים כך שאין לך ברירה אלא לכלוא אותם בבית כל היום, - גם אז היית מרגיש אמפטיה כלפיהם ושואל את השאלה המרגיזה שלך? היכן הייתם אתם, העיתונאים ב-3 שנים האחרונות?"

אומרים שכל עם מקבל את מה שמגיע לו. זה כנראה העונש שקיבלנו, עיתונאים מחפשי רפש שתמיד מזדהים עם ה"אחר" - לא עם בני עמם. הם מעוררים בי גועל.

לחפש את האשמים בין ה"חשודים המוכרים" (משפט לקוח מהסרט (Casablanca

התקשורת טענה שההפגנה האלימה נבעה מההסתה של חברת הכנסת מירי רגב ושל ח"כ בן ארי. לא עולה על דעתם של הנאורים, ש"פרימיטיבים מזרחיים" - או כפי שכתבו באינטרנט כמה מהטוקבקיסטים השמאלנים המגוייסים: "מרוקאים חמומי מוח" - יהיה מספיק שכל לעלות על הבריקדות לאחר שסבלו משך 3 שנים? הם צריכים מישהו שיסית אותם? הם לא מספיק אינטליגנטים בשביל זה? איזו ההתנשאות מרקיעה שחקים של השמאלנים, לעזאזל!

לא זכור לי שהתקשורת התאמצה במיוחד, למצוא מי עומד מאחורי ההפגנות לצדק חברתי בתחילת השנה שעברה ומי המושך בחוטים של דפני ליף האנרכיסטית, שהסיתה את ההמונים נגד הממשלה. היה ברור שהיא מריונטה ומישהו מפעיל אותה, מישהו קנה מאות האוהלים ומישהו מימן אותם. ערוץ 2, ויונית לוי, שידועה בדעותיה האנטי ממסדיים, הזדהתה מיד עם האנרכיסטית. בערוץ 10 גילו שמיליונר יהודי ששימש "איש הקש" לקרן לישראל החדשה, שעומדת מאחורי כל פעילות אנטי ציונית, והיא שמעסיקה את דפני ליף, הוא שתרם את הכסף.

כשהכתב הפנה את השאלה הזאת לדפני ליף בשידור ישיר, היא סירבה לענות ובסוף עזבה בכעס את הראיון. ההתנהגות הזו שמאפיינת את הארגונים החצי מחתרתיים יחד עם ערוצי טלוויזיה שמסתירים מהציבור מידע, מעוררת שאלות נוקבות ומחזקת את הטעון שנשמע כבר הרבה שנים מפי סקטורים שונים בחברה הישראלית, שיש כאן קונספירציה נגד קיומה של מדינת ישראל כמדינה ציונית ויהודית - עליה אדבר בהמשך.

התבטאויות חמורות של אישים ממחנה השמאל

ההתחסדות של התקשורת השמאלנית מעוררת שאלות קשות על תפקיד הפקוח של מועצת העיתונות ורשות השידור השניה על ערוצי הטלוויזיה. עושה רושם שיד רוחצת יד. האיפה ואיפה ביחסה של התקשורת לאישים, ארגונים, מפלגות הגיעה לדרגת התבהמות חסרת תקדים. הם כבר לא מתביישים לשדר פרופגנדה חד-צדדית אנטי-ישראלית ואנטי-ציונית. הם מסתתרים תחת הכיסוי של חופש הביטוי וחסינות העיתונאים. התבטאויות אנטישמיות ויהודו-נאציות של אישים המזוהים עם השמאל עוברים בשקט, ללא כל ההמולה של התקשורת המתחסדת. ערכתי מחקר קצר והנה התוצאות:

1. על המאמר הגזעני המבחיל שכתב העיתונאי ירון לונדון

כמה ימים לפני פרוץ המהומות בשכונות הדרומיות של תל אביב, פירסם ירון לונדון, מנחה התוכנית לונדון את קירשנבוים בערוץ 10, מאמר אנטישמי, גזעני ומבחיל בעיתון ידיעות האחרונות, ובה הסתה לכאורה לרצוח חרדים. ירון לונדון הוא אדם פיקח, הוא יודע שאם הוא היה כותב למה שהוא באמת מתכוון, הוא היה עלול להסתבך עם המשטרה והפרקליטות ואולי היה מפסיק להרוויח שכר של 150.000 שקל בחודש, - שכר שהוא מרוויח לפי פרסומים שונים בעיתונות הכלכלית. במקום זאת, תחת הכותרת "לכווץ את החרדיות" כתב לונדון: "השאלה הנכונה (היא) ... מה יש לעשות כדי לצמצם את שיעור החרדים".

יודעי השפה הגרמנית אמרו לי שתרגום המילה לגרמנית היא "reduzieren". "בתקופת הרייך השלישי בגרמניה הנאצית, נהגו להשתמש בין היתר בביטוי: "reduzieren sie die Juden" – "לצמצם את מספר היהודים", כדי להסוות את מטרתם האמיתית, - לחסל את העם היהודי".

היהודו-נאצי הזה לא פירט איך הוא מתכוון "לצמצם" את החרדים: האם לבצע עיקור לנשים החרדיות כדי שלא תלדנה יותר "חרדונים קטנים", או אולי לסרס את החסידים, או אולי להתחיל להשתמש בגז? זה היה פעם מאוד יעיל ופופולרי, הגז הזה.

כיצד לדעתכם הגיבה התקשורת או היועץ המשפטי של הממשלה, שהם כל כך רגישים להתבטאויות גזעניות?:

התקשורת האלקטרונית לא רק התעלמה, אלא פשוט הסתירה את פרסום המאמר. לי נודע על המאמר מחבר ששלח לי אימייל, והפנה אותי לתגובות הקשות של החרדים באינטרנט. היועמ"ש לא זימן את ירון לונדון לחקירה בחשד שדבריו יכולים להתפרש שהוא מסית לפגיעה פיזית לכאורה בציבור מסוים על-רקע גזעני בדיוק כמו החשד נגד הרב שמואל אליהו, רב העיר צפת ומהרבנים המרכזיים בזרם החרדי-לאומי, שהואשם לפני כחצי שנה בהסתה לגזענות בהתבטאויותיו בתקשורת בנוגע לציבור הערבי. זאת על-רקע פסק הלכה לפיו "צריך להבריח ערבים".

זה היה צפוי. ואנחנו ממשיכים לחיות במדינה דמוקרטית שטוענת ש"דין בוזגלו כדין ירון לונדון". ללמדך שלא הביטוי הוא החשוב אלא מי אומר אותו וכלפי מי הוא אמר. מכאל בן ארי ומירי רגב הם לא ירון לונדון, הם מוקצים בתקשורת בעלת האג'נדה הפוליטית, כי הם פטריוטים ציונים – המתקראים היום "ימנים", שחוששים מהסכנה של שינוי דמוגרפי בחברה הישראלית, וזו הסיבה ל"עליהום" עליהם.

2. התבטאויות גזעניות ואנטישמיות של שמאלנים קיצונים וכאלה שנחשבים "מתונים"

יהודו-נאצים שמאלנים יש למכביר במדינת ישראל. מאחר שהתקשורת נמצאת כולה בידיים שמאלניות, היא הקובעת מה יתפרסם ומה לא. זאת צנזורה מוסווית חד-צדדית. לפני כמה חודשים אותם אנשי תקשורת יצאו בזעקה שרוצים לסתום להם את הפה. איזו צביעות. למזלנו יש בלוגרים שמתעדים בבלוג שלהם את ההתבטאויות שלוחות הרסן של אותם בני בליעל. בבלוג: "הגיון בשגעון" של זאב גלילי, יש רשימה ארוכה של התבטאויות של שמאלנים, שהמילה "סרטן" שהשתמשה חברת הכנסת רגב, נראית חיוורת לעומת מה שאלה אומרים. רובם עברו ללא תגובה ראויה. כלפי אויבי המדינה, הערבים שקוראים לעצמם פלשתינים מאז 1967, שרוצחים בנו כבר מעל 150 שנה, למרות ניסיונות הפיוס שרוב רובנו מפגינים – לא זכורה לי שנאה תהומית כזאת והתבטאויות מתועבות נוסח "דר שטירמר הנאצי".

מחקר במחלקה לסוציולוגיה באוניברסיטה העברית שנערך ביולי 2011, נמצא כי שנאת השמאל לימין עולה באופן מובהק על שנאת הימין לשמאל. לא ידוע על מחקר מקביל, על יחס מפלה של התיחסות התקשורת, בעיקר התקשורת האלקטרונית, בין אנשי וארגוני ימין מול השמאל. אנחנו לא צריכים מחקר אקדמי, צריכים לצפות כל יום בתוכניות החדשות בערוצי הטלוויזיה!

הנה, כמה דוגמאות מתומצתות של ההתבטאויות ברשימה:
  • קריאה לעלות עם טנקים על ההתנחלויות בשומרון;
  • השוואה בין הכיפות הסרוגות לבין צלב הקרס על השרוול של החיילים הנאצים;
  • (יש) לרסס אותם (את ההתנחלויות) ולהרוג את כולם;
  • להרוג אותם (את המתנחלים) זה לא נחשב להרוג בני-אדם;
  • הכיפות הסרוגות (שמים) דם נערים פלשתינים במצות;
  • החרדים נתפסים כגוף שחור המשריץ ילדים;
  • (הם) עלוקות, רודפי בצע, משונים ונלעגים בבגדיהם ובמנהגיהם, גלותיים;
  • לא כמה נהרגו צריך לחשב אלא כמה עוד נשארו מהם (מכוון לחרדים אחרי פיגוע בירושלים);
  • אם אתה פשטני, מתלהם, נבער ואכזרי – אתה ימני;
  • שבוע של רגיעה בשטחים: חמישה מתנחלים נרגעו ממטעני צד (בדיחה במדור הומור בעיתון);
  • כאן יהיה מרחץ דמים, ותהיה מלחמת אחים.

תוכלו למצוא את הרשימה במאמר "אתם מאשימים את הימין בהסתה להלן תזכורת על הסתות השמאל", כאן: [קישור]

האם התגייסות התקשורת היא חלק מקונספירציה?

האם קיימת קונספירציה להציף את המדינה במסתננים אפריקנים כדי לשנות את אופיה היהודי של המדינה? האם יש מהלך מתואם בין חלקים שונים בחברה הישראלית, של אנשים בתפקידי מפתח, שחותרים תחת אושיות המשטר היהודי-דמוקרטי ורוצים לכפות מדינת כל אזרחיה, על-פי משנתו של נשיא בית המשפט העליון לשעבר, אהרן ברק? הסוגיה הזאת מחייבת מאמר בפני עצמו, הצגת עובדות לשם הוכחה ואיסוף חומר רב שאותם לא ניתן לתמצת במאמר קצר כמו זה. בכל זאת, אציג שני פירסומים ממקורות זרים כדי להאיר את הדברים. זאת תיהיה התרומה שלי כדי לחזק את תאורית הקונספירציה הזו.

אני חייב להתוודות שתמיד היתי מאמין קטן בתאוריות קונספירציה. בעקבות מחקרים שנעשו שנים לאחר שאירועים מוכרים נחקרו מחדש, שהוכיחו שהמסקנות הקודמות התבררו כלא נכונות, אני קצת יותר זהיר ולא שולל אותם על הסף. אציין לדוגמה את רצח קנדי שוועדת הקונגרס פירסמה מסקנות ובו הטילה ספק שהיה יורה אחד בלבד שירה על קנדי; חשיפת מסמכים שהצביעו על מעורבות אנשי CIA, שחדרו לצ'ילה במסווה של עובדי חברת התקשורת AT&T, כדי לסייע בהפלתו של איינדה, נשיא צ'ילה ב-1973; פירסומים שונים שמצביעים על קונספירציה בין גולדה מאיר ומשה דיין לבין מזכיר המדינה האמריקני, הנרי קיסינג'ר, לא לפתוח במתקפה מקדימה את מצרים ב-1973 לאחר שנודע שעומדת להפתח מלחמה (הקונספירציה הזו עדיין לא הוכחה סופית), ועוד.

הקונספירציה שאני מדבר עליה, היא הרצון של אנשי מפתח בכל תחומי החיים בישראל ושל אירגונים, רוב רובם פועלים תחת מסווה של "ארגוני זכויות אדם", שביחד עם ארגונים זרים, חלקם ארגוני קש של ממשלות זרות, פועלים על-מנת לשנות את הגדרת מדינת ישראל כמדינה יהודית או מדינת היהודים:

1. עדות באו"ם של ישראלי אנטי-ציוני שחושף את המטרות האמיתיות של ארגוני "זכויות האדם". במסמך שנכתב ב-2011, ומתועד בפרסום של ה- UNHCR, סוכנות הפליטים של האו"ם, בנושא המסתננים לישראל, מצוטט פעיל ישראלי אנטי-ציוני בשם יונתן פז, החי בחו"ל אבל מחובר לארגונים בארץ, שאמר, שלארגוני החברה האזרחית בישראל יש מטרה, "אזרחות אוניברסלית":
".. דוגלים ומקדמים תפיסה של "אזרחות ברוח אוניברסלית", שבה לכל אחד צריך ליהיות זכויות.. הם אינם רואים בשאלת הלאום נושא רלוונטי, אולם זה אינו נאמר בצורה פומבית...

באוירה הציבורית שקיימת כיום, לא נאמר זאת בקול רם, משום שזה לא משרת את המאבק ואת האסטרטגיה.."

"..הנושא המרכזי (בעניין המסתננים), הנו החברה האזרחית בישראל..המאבק הנו על אופייה של ישראל כמדינה

ראו המקור באתר רוטר: [קישור]

2. ארגוני זכויות העובדים הזרים נוסעים לסיני כדי לשכנע אותם לבוא לארץ

ישנן ידיעות מטרידות, שנשמעות ומתפרסמות כבר תקופה ארוכה, שנציגים של אותם ארגוני חזית של הקרן לישראל חדשה, נפגשים בסיני עם הסודנים ואולי גם עם האריתראים, ומשכנעים אותם להגיע לישראל. הם מבטיחים להם סיוע והגנה משפטית. שמעתי את הטיעון הזה ממקורות שונים. האם יש כאן קונספירציה כדי להפוך את המדינה לחלומו הרטוב של אהרן ברק, "מדינת כל אזרחיה"? הפרטים שאציג כאן מעלים מחדש את שם הקרן לישראל החדשה הידועה לשימצה, והוא מעורר גם שאלות רבות לגבי מה עושה השב"כ בנידון!

באתר רוטר, התפרסם תחקיר מעמיק על הקשר כביכול בין ישראלים מארגוני חזית של הקרן לישראל חדשה, שבמסווה הידוע של ארגוני זכויות האדם, פועלים כדי להציף את המדינה עם מסתננים אפריקנים, כנראה מתוך אידיולוגיה פוסט-ציונית, להקים בישראל מדינת כל אזרחיה. שם התחקיר מתאריך 1.11.2010, הוא "חשיפה: סודני בראיון: אנשי NIF משדלים אותנו כבר בסיני".

ראו המקור באתר רוטר:

התחקיר מבוסס על ראיון שנתן סודני בשם טייב חסאן סולימאן, יליד 1976, שהסתנן לישראל, ושהה בה למעלה מחמש שנים, לעיתון "אחאר א-לחזאה" (הרגע האחרון). בשנת 2004 הסתנן לישראל ולאחר מעצר של 4 חודשים בנגב, הועבר לכלא רמלה. כאשר שוחרר פנה לעבוד במזרח ירושלים. לקראת סוף 2009 חזר לארצו, דרך סיני. וכך הוא אומר (תמצית הדברים):

  • קיבל הזמנה, יחד עם אחרים, לעבור לישראל, כאשר עבד בכפרי תיירות בסיני;
  • אותם אנשים שסייעו לו ולחבריו בכלא רמלה, הם אלה שהבריחו אותם מסיני לישראל;
  • נפגש בסיני עם אשה בשם שרון ערן, שותפה של ענת בן דור, שהנה מנחה בקליניקה לפליטים באוניברסיטת ת"א, שבראשה עומדת פרופ' נטע זיו, סגנית נשיאת הקרן לישראל חדשה. שרון הציגה עצמה כעובדת בארגון הומניטרי בינלאומי;
  • פגש את ענת בן דור כאשר היה בכלא רמלה;
  • טוען שבעיית דרפור אינה לב העניין של הגירת הסודנים, אלא טיפה באוקיינוס;
  • הכניסה לישראל הייתה כתוצאה מעבודה של גופי מודיעין בחסות של מדינות גדולות.

ראו המקור באתר רוטר: [קישור]

האם השב"כ אינו מבצע את עבודתו כראוי?

הגיע הזמן שהמחלקה היהודית בשב"כ, תתחיל לחקור את הארגונים שחותרים נגד המדינה. זאת איננה תפקידה של הכנסת. כל מה שצריך לעשות זה שראש הממשלה יתן הוראה לראש השב"כ! בעיקר מטריד אותי המשפט האחרון על "מעורבותם של גופי מודיעין בחסות מדינות גדולות".

ראש המחלקה היהודית הוא אובססיבי עם נוער הגבעות ומזניח את השמאל היהודי הקיצוני שמתגלה כיותר מתוחכם ומסוכן מהימין הקיצוני. אני מניח שהוא שותף בחקירת המסתננים כדי לבדוק שאין ביניהם אנשי אל-קאעידה אבל את ארגוני הזרים אני חושש שהוא מזניח. מישהו אמר לי שאין מספיק כוח אדם שיטפל בבעיה הזאת. האם לעובדה שמרבית ראשי השב"כ התגלו כשמאלנים קיצוניים, מרמז על כך שגם הארגון הנפלא הזה, נגוע בוירוס אנטי-ציוני?

חייבים לזמן לחקירה את מנהיגי ארגוני הזרים על הפצת מחלות בזדון לכאורה.

אותה פעילת שמאל שמסתובבת בשכונה וטוענת שה"פליטים" לא חולים במחלות מדבקות, היא פשוט שקרנית! פרופסור רפי קרסו, שכרופא מתנדב במרפאת הזרים אי-אפשר לטעון נגדו שהוא גזעני או לא אמין, התארח ביום רביעי 23/05/2012 בבוקר בתוכניתם של גיא מרוז ואורלי וילנאי, והזהיר את הסועדים במסעדות שמעסיקות סודנים או אריתראים.

הוא טוען שמרביתם חולים ו/או נשאים של שחפת וחצבת, ומהווים איום ממשי על בריאות הסועדים. חלק מהמעסיקים שולח אותם מהמטבח לנקות שרותים וא"כ הם חוזרים למטבח להכין לנו את הסלטים ושוטפים כלים. אין פיקוח ואין בקרה. פרופסור קרסו טען שגם אם העובד הוא רק עובד נקיון, הסכנה בהדבקות גדולה עקב מגע בברזים, בידיות, וכו'. הוא סיפר גם ש- 50% מבדיקות האיידס החיוביות הם מקרב הסודנים. הבעיה היא שלא ניתן לאתרם לאחר הבדיקות.

פרופסור קרסו הוא רופא שמגלה אחריות ציבורית. פעילי הארגונים הזרים אינם כאלה. הגיע הזמן לזמן לחקירה את פעילי ומנהיגי ארגוני הזרים ולתחקר אותם על חוסר האחריות שלהם, הפצת שקרים והסתרת מידע מהציבור לכאורה, על הפצת מחלות של המסתננים.

על-פי אמנת הפליטים של האו"ם אפשר לגרש את המסתננים הזרים מהארץ

התקשורת וארגוני הזרים, מפיצים ועובדות לא מבוססות ומפחידים את כולם ש"אי-אפשר לגרש אותם"! אז זה לא נכון! על-פי אמנת הפליטים של האו"ם, סעיף 31(1) כתוב:

"המדינות החתומות על האמנה לא יטילו עונשים על פליטים, בגין כניסתם או נוכחותם הבלתי חוקית על פליטים, אשר הגיעו ישירות משטחים בהן ריחפה סכנה על חייהם או חירותם לפי המשמעות בסימן (1), נכנסו או הם נוכחים בארצם ללא רשות, בתנאי שהם יתיצבו בפני השלטונות ללא דיחוי, ויציגו נימוק משכנע בגין כניסתם או נוכחותם הבלתי חוקית על פליטים."

ישראל חתומה על האמנה לכן היא מחוייבת לפעול על פיה. אבל המשמעות לפי סעיף זה היא כי פליט יקבל את מעמדו כפליט רק בארץ הראשונה אליה הגיע לאחר בריחתו מארצו, ואין לו זכות בחירה באיזו מדינה הוא ירצה לקבל מקלט מדיני. מאחר שהם הגיעו קודם למצרים, ובסיני הם שילמו לבדואים אזרחים מצריים תמורת הברחתם, הם אינם נכללים בקטגוריה של פליטים והמדינה רשאית לגרש אותם מבחינת החוק הבינלאומי.

באמנה אין כל איזכור כיצד ומי רשאי לקבוע את הסטטוס של פליט: פליט שזכאי למקלט מדיני או מהגר שלא זכאי להגנת החוק הבינלאומי. סעיף 9 של האמנה קובע שהיא איננה מגדירה איזה סוג של הליכים יאמצו לקביעת הסטטוס של הפליט. הם משאירים לכל מדינה החתומה על האמנה להחליט בעצמה את ההליך המתאים, בהתאם למבנה הביצועי והחוקתי שלה.

ראש הממשלה אמר "אל תדאגו, הכל יסתדר בסוף" – אל תסמכו עליו!

ראש הממשלה הבטיח לתושבים שצ'יקצ'אק, תוך כמה חודשים הוא יתחיל לשלוח את המסתננים חזרה. "בוקרה פיל מישמיש", שתרגומו בסלנג הישראלי הוא "תשכחו מזה, זה ידחה למועד שלא יחול לעולם". אז הוא הבטיח, אז מה? אל תסמכו עליו! אני מופתע מכל המופתעים שמגלים מחדש שהאיש הזה לא אמין. כך קרה עם אלה שהתאכזבו כשסמכו עליו כשהבטיח שהבתים במיגרון לא יהרסו, וכך גם עם המאוכזבים שסמכו עליו שהוא "ידאג לפתור את הבעיה באולפנה בבית-אל בלי להרוס את הבתים",

כפי הורה בג"ץ, בפסיקה השערוריתית והנפשעת של איפה ואיפה, שפסקו השופטים. עכשיו מדליפים לנו שמתיעצים עם מומחים זרים כדי לבדוק אם אפשר להזיז את הבתים ממקום למקום. עורבא פרח! איזה שטויות! כל טמבל שראה בטלוויזיה איך מזיזים בתים יודע שבאזור הררי מבחינה טכנית זה כמעט איננו אפשרי או לפחות לא כדאי מבחינה כלכלית.

לאחר ההצבעה הצפויה בכנסת, ביבי כמו תמיד, אמר כמה הוא מבין לליבם של התושבים, הוא מבטיח העתקת הבתים, להקים בבית-אל עוד 300 יחידות דיור ולתת הגנה משפטית נגד עוד אלפי בתים שאושרו ע"י ממשלות ישראל שמצבם המשפטי זהה - זה מאוד משעשע, אפשר להוסיף את כל ההבטחות שלו לסיפורים המופלאים של הברון ממינכהאוזן. שבע שנים אחרי ההינתקות, עדין יש משפחות מגוש קטיף שגרות בקרוילות. אותם, זה לא משעשע!

יש ציטטה המשוייכת לנשיא ארה"ב בזמן מלחמת האזרחים באמריקה Abraham Lincoln שהיא רלוונטית לעניין שלנו: "אתה יכול לשטות בכל האנשים חלק מהזמן, וחלק מהאנשים כל הזמן, - אבל אתה לא יכול לשטות את כל האנשים כל הזמן" –

"You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you can not fool all the people all of the time."

אז אתם מאמינים שהיום בעוד שנה תוכלו לחזור לחיים שלכם בלי שהמסתננים ימררו את חייכם? לפי ההתנהגות הזיגזגית של ראש הממשלה בשלוש שנות כהונתו, אין לכם מה לצפות יותר ממנו.

אם לא תעשו מעשה, תשארו תקועים כל חייכם עם הסודנים ועם האריתראים.

הלוואי ואתבדה!

תאריך:  07/06/2012   |   עודכן:  07/06/2012
רובי בוזגלו
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תושבי השכונות "אחי גיבורי התהילה"
תגובות  [ 8 ] מוצגות   [ 8 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מקס פאואר
7/06/12 12:28
2
'דגדכד
9/06/12 06:38
 
רובי בוזגלו
9/06/12 18:15
3
תושב צפון ת"א
9/06/12 08:59
 
רובי בוזגלו
9/06/12 17:47
4
דוידיש
9/06/12 15:34
5
דוידיש
10/06/12 01:05
6
רובי בוזגלו
14/06/12 21:23
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מדובר בתהליך ארוך, שנמשך כבר 18 שנים, מאז הקמת קבוצת מנהיגות יהודית בליכוד. החלטה פוליטית גורפת ללכת עם הליכוד באש ובמים, בניסיון להשפיע מבפנים, להפוך להיות חלק אינטגרלי ממנו. הכל בשביל מטרה אחת – לעצור את אסון אוסלו, לתקן אותו. ההתיישבות עומדת בראש מעייניה של הקבוצה הזאת.
06/06/2012  |  עקיבה לם  |   מאמרים
קיים פער עצום בין פעולתם של מקבלי ההחלטות וקובעי המדיניות באגף הפיקוח על הביטוח, לבין המציאות המורכבת בה פועלים השחקנים השונים במגרש הפנסיוני. מציאות בה פועלים סוכני הביטוח, המשווקים הפנסיונים, היועצים הפנסיונים ואף האזרח הקטן אשר חש אבוד אל מול שפתו הבלתי מפוענחת של עולם הפנסיה והביטוח.
06/06/2012  |  חגית ולדן  |   מאמרים
פוליטיקאים הפועלים למען כבוד האדם וחירותו, למען הגנה על זכות הקניין, ולמען צדק חברתי, מצפים ליחס של כבוד לפעילותם. אבל כשתחת סיסמאות אלו מתגלות כוונות הפוכות - צריך להתייחס אליהם כרמאים וזייפנים. לאחרונה ראינו שתי דוגמאות כיצד תחת סיסמאות אציליות מסתתרות תוצאות הרסניות לגבי אנשים שעליהם יצאו, לכאורה, להגן, וכל זאת - כדי לפגוע ככל האפשר בשנואי נפשם הפוליטיים.
06/06/2012  |  יוסף דוריאל   |   מאמרים
כבוד חתן הפרס הסופר דויד גרוסמן
06/06/2012  |  הרצל חקק  |   מאמרים
פרשת שכונת האולפנה בישוב היהודי בית אל, הינה רק סימפטום אחד מיני רבים לתקופה הרעה העוברת למרבה הצער והכאב על עמנו ועל מדינתנו בשנים האחרונות. מדובר שוב בכניעה למדיניות השמאל הקיצוני ופגיעה קשה הולכת ומתמשכת בארץ ישראל.
06/06/2012  |  נבון קצב  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   מהגרים  /  מי ומי  
414 מהגרים מחוף השנהב יגורשו מישראל  /  איתמר לוין
שר הפנים: צוות מיוחד יפתור בעיית המסתננים  /  עופר וולפסון
דירה של אריתריאים הוצתה; ארבעה נפגעו  /  איציק וולף
גזענות משולשת  /  אליהו קאופמן
מצפון תיפתח הטובה לפליטים?  /  ציפורה בראבי
שכונה ללא תקווה  /  ציפורה בראבי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il