|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

בחסות אורנוס ופלוטו

המצאה חדשה: איך להאשים את ישראל במות ערפאת תגובות עולמיות שליליות להרחבת ההתיישבות במהלך החודשים הבאים מורסי לא יפגע בהסכמים עם ישראל תזכורת להמלצה שניתנה לשאול מופז כדאי: לשים לב לערך היואן הסיני תחזית אסטרולוגית לשבוע 13.7.12-6.7.12
06/07/2012  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
כוכב פלוטו. חובות, גרעונות, רפורמות וסכנות

אנחנו מנווטים את מערכות היחסים שלנו יותר בקלילות. את הקשיים ואת סימני השאלה עברנו, והשינויים התרחשו בהלימה. אנחנו בוחנים מי נכנס לחיינו, עם מי אנחנו רוצים לבנות זוגיות או שותפויות וכיצד אנו מצפים שייראו מעגלים שונים של מערכות חברתיות או אישיות בחיינו. מעברו של כוכב יופיטר על זנב דרקון עד לתאריך 23.7 עלול לעורר פחדים שאין להם שחר, אל תתמסרו לאלה בבקשה.

זה לא הזמן לקחת סיכונים, גם אם המחשבה מבוססת רק על לוגיקה. נסו להירגע ולהרגיע, ותופתעו מהתשובות האינטואיטיביות שיגיעו ומכך שהכל יתבהר בהדרגה. תקבלו מסרים מדויקים מהאנטנות האישיות, שיעניקו לכם את היכולת החדה לראות מה עומד לפניכם ומהו הנתיב הרצוי שיוביל אתכם להצלחה.

כוכב מרקורי כבר מאט את הקצב לקראת עצירה ונסיגה. אתם יכולים להרשות לעצמכם לומר את מה שאתם חושבים, את האמת שלכם, אבל קחו בחשבון שאחר כך תצטרכו להסביר את הדברים, בעיקר כשכוכב מרקורי יתחיל בנסיגה, אז תצטרכו להבהיר את הכוונות ולתת תשובה "למה התכוונתם". השתדלו לומר את הדברים בעדינות אבל באופן ברור.

מבנה הכוכבים סביב נסיגת מרקורי ישפיע על התקשורת ועלול "להרדים" אותו. מכשירי טלפון נייד, איי-פד וכדומה, עלולים להיכשל במשימות להן נועדו, או סתם ללכת לאיבוד.

כוכב מרקורי יחל בנסיגה בתאריך 14.7. זוהי תזכורת לאלה מכם הנמצאים במו"מ או לפני חתימת חוזה רכישה או קנייה. רצוי לסיים את התהליך עד לתאריכים 9.7-8.7, או להשאיר את התוכניות על המדף עד לתאריך 9.8 וגם אז להמתין עוד קצת עד לתאריך 16.8, כדי להתניע שוב את המנוע. אלה מכם שנולדו עם מרקורי בנסיגה, החל בתאריך 14.7 יצליחו לקבל או לעשות את מה שהם רוצים בהצלחה.

הימנעו מתוכניות השקעה חדשות או מתוכניות יציאה לפנסיה בשבועיים הקרובים. הימים הקרובים, עד לתאריך 13.7, טובים למפגשים חברתיים, לסיעור מוחות, לטייל עם חברים או בני משפחה. אלה ימים נחמדים לתרגם את החזון למציאות, שתהיה טובה יותר. ייתכן גם שנשמע על תוכנית עבודה שנועדה לשפר את בריאותם של האזרחים והבסיס יהיה במידע על תזונה נכונה וחשיבות המזון לשמירה על בריאות הגוף. המידע יגיע לכולם, בכל דרך אפשרית, באמצעות התקשורת.

בין התאריכים 15.7-12.7 יהיה מעניין בעיקר בתקשורת רומנטית, וייתכן גם שיהיו אלה ימים בהם מישהו עוזב את מקום העבודה שלכם ומישהו אחר מגיע במקומו.

הימים בהם עלינו להיות זהירים במיוחד יהיו בין התאריכים 19.7-16.7. הוויברציות תהיינה גבוהות כיוון שכוכב מארס יפעיל את אורנוס/פלוטו. זהו מבנה כוכבים קשה שיביא קונפליקטים בכמה מישורים ולוויכוחים, לאלימות, לעימותים צבאיים, לפיצוצים ולתאונות בגלל מכשירים טכנולוגיים שלא זכו לטיפול הנכון ובכל העולם ייחשפו לאסונות גדולים. בימים האלה רובנו נרגיש "על הקצה", לכן הישמרו מהתפרצויות שיגעון, או מפעילות אימפולסיבית, שעלולות להגיע מכיוונם של אנשים לא יציבים, במקום לא צפוי. אלה ימים בהם אנחנו צפויים לאבד שליטה.

אצלנו כדאי להיות יותר זהירים, מבנה הכוכבים אורנוס-פלוטו מנדנד את השמש בהורוסקופ של מדינת ישראל וגם במפה של הרשות הפלשתינית (מפת הכרזת העצמאות באלג'יר). המתחים עלולים לעלות מדרגה והטמפרטורה עלולה להיות גבוהה מאוד. באירוניה, האם "תחיית המתים" תהיה הסיבה? ולמי שלא קורא עיתונים, יש המצאה חדשה, איך להאשים את מדינת ישראל במותו של ערפאת ימ"ש.

ייתכן גם שהרחבת ההתיישבות ביהודה ובשומרון, במהלך החודשים הבאים ובחודש ספטמבר בפרט, יכולה להביא אי-שקט לצד חוסר תמיכה בדעת הקהל בעולם, על הדרך בה מדינת ישראל בוחרת לנהל את הקונפליקט עם הפלשתינים.

מצרים: לאחר הבחירות והשינוי במנהיגות במצרים, אפשר להוריד את מפלס הפחד מהנשיא, איש האחים המוסלמים, מורסי. מבנה הכוכבים מעיד על כך שהוא יילך בדרך בה ההסכמים הקיימים עם ישראל לא ייפגעו. חוסר הוודאות יתפוגג לקראת ספטמבר-אוקטובר 2012.

ועדת פלסנר: הפגישה הראשונה של וועדת פלסנר הייתה בתאריך 21.05.2012, להזכירכם, כוכב ונוס היה בנסיגה. כוכב וונוס המסמל הדדיות, שיתופי פעולה, חוזים והסכמים, לא יכול לענות על הציפיות להסכמות הדדיות בזמן הנסיגה, וראה "זה פלא", בתאריך 27.06 כוכב וונוס נעצר ושינה מגמה, ומיד מפלגת "ישראל בתינו" הודיעה שהיא פורשת כיוון שאין הסכמה, אחריה "הבית היהודי" ולבסוף נציג החרדים, עו"ד וינרוט.

הנה למדנו שאם יש כוכב האחראי על המהות והוא אינו מממש את הפוטנציאל שלו, במקרה הזה כוכב ונוס - התוצאה היא שאין בבסיס שותפות אמיתית ו/או הסכמות הדדיות, ולכן הוועדה התפוגגה, מאחר שלא היה בה את הבסיס העיקרי, שהוא שיתוף פעולה.

בעקבות הכותרות וההבטחות שיצאו השבוע בקול גדול מצידו של שאול מופז, שקיווה לגזור קופון על הנושא של גיוס לחרדים ושוויון בנטל, זה המקום להזכיר את הכתבה שהתפרסמה כאן בתאריך 18.5.12 בעקבות הצטרפותו של מופז לממשלה:

"מפת ההשבעה של שאול מופז, ביחס למפת הממשלה והמדינה, מצביעה על תקופות קצרות עם פרופיל גבוה של המשנה החדש, אבל אחר-כך תגיע שחיקה, לכן כדאי לו לא לצאת בהצהרות בומבסטיות היוצרות כותרות, מאחר שלא יוכל לממש אותן".

עוד הצהרה ששמענו השבוע הייתה של חיים רמון, העומד להקים מפלגת מרכז (עוד אחת?). רמון, יליד 10.4.1950, ומבנה המפה שלו עם ההורוסקופ של מדינת ישראל מזכיר אדם המחפש לעצמו אתגר חדש בחיים, אבל עם מבנה כוכבים על הצירים 1-7, 5-11, 3-9, ברור שהוא נמצא בעוד תרגיל של "ניסוי ותהייה", כלומר, בוחן כמה כיוונים חדשים בחיים, המלווים על-פי רוב בהרבה רעש וצלצולים.

דרך אגב, את מסיבת העיתונאים בה הודיע שיחד עם קבוצת רכש עלומה רכשו את מועדון "הפועל תל אביב", בחר לעשות ביום רביעי האחרון, בתאריך 4.7, בשעה 16:07 אחר-הצהריים, בזמן ירח בטל... מה המשמעות? כנראה שיש עוד פרטים שאותם נדע בעתיד.

שימו לב בבקשה - כאשר אתם קובעים לוח זמנים לפעולות ו/או פגישות חשובות - אנחנו נמצאים ברצועת זמן בה זמני הירח הבטל ארוכים יותר מהרגיל.

השבוע...

6.7 אתם חשים יציבות בדרך בה בחרתם. אין לכם סבלנות להתמודד עכשיו עם שינויים ונוח לכם יותר להדחיק את מה שמפריע לכם ולהמשיך כמו שתכננתם. הירח בטל משעה 18:38 בערב עד למחרת בשעה 07:29 בבוקר.

7.7 אתם רגישים ופגיעים יותר ויהיה קשה להיות מרוצים ממה שקורה במהלך היום. קיימת סבירות גבוהה למבוכה. אולי מטעים אתכם בהצגת מצב בצבעים אופטימיים, או אידיאליים מדי. אתם יכולים לבחור לקחת אחריות גם אם אתם חשים פגיעים.

8.7 המתחים ברורים, הצד הרגשי עלול לגרור אתכם למצבים כאוטיים. אל תחפשו את הדרך לגרום לאחרים להיות שבעי רצון, או מסופקים, התוצאה תיכשל ולא תקדם אתכם בתוכניות האישיות. הירח בטל משעה 13:58 בצהריים עד למחרת, יום שני, בשעה 15:14.

9.7 הירח הבטל ממשיך עד שעה 15:14 בשעות הצהריים. הזהות שלכם לא תהיה תלויה היום על הצד המעשי, לכן הרגישות שלכם גבוהה. אתם מתנדנדים בין עשייה למען עצמכם ואינטרסים של אחרים. החוויה האישית מתסכלת.

10.7 אתם בוחרים לפעול כעצמאיים, אוספים סביבכם אנשים נחמדים, חלקם חברים שלכם. האווירה טובה יותר ומשפיעה ישירות על הביטחון העצמי, אתם מרגישים, רוצים ועושים, ובעיקר מתבטאים בפתיחות.

11.7 אתם מתלבטים בנוגע לכיוון הרצוי לכם ובאיזה כיוון לבחור. הימנעו מהתבטאויות בוטות שאתם עלולים להצטער עליהן אחר כך והיזהרו מארוגנטיות. את הגבולות אתם יכולים להציב לעצמכם. הירח בטל משעה 12:12 בצהריים עד למחרת בשעה 02:31 בלילה.

12.7 אתם מפוכחים מאוד ומבינים את המציאות, אבל לא מבטאים את הדעות שלכם. אתם חשים בטוחים במה שהשגתם וייתכן שהסטאטוס קוו מספק אתכם, אך אם תחליטו על שינויים מזעריים בסדר היום, אלה ישמחו אתכם בתוצאה.

13.7 מחוות נחמדות שאתם עושים זוכות לתגובה חיובית וקיימת הזדמנות לעשות כמה דברים שיעזרו לדרך החדשה. אתם מסופקים ממה שקורה סביבכם ומרגישים שאתם בשליטה על התהליכים המתפתחים בחייכם. הירח בטל משעה 23:45 עד למחרת, יום שבת, בשעה 15:27 בשעות אחר-הצהריים המוקדמות.

כלכלה ושווקים
קלינטון. יוזם שיטת ההלוואות [צילום: AP]

כוכב אורנוס ממשיך לתעתע וכאשר הייתה ציפייה לירידות, הוא שיחק ושחק. לאחר מפגש גוש האירו התקוות נסקו והשווקים הגיבו גם הם בשמחה גדולה, אלא שנזכור שברקע גם מבנה הכוכבים יופיטר/נפטון, שגורם לאופטימיות הגדולה להיות רק בועה ענקית, שאולי נראית מבטיחה אבל מסתירה את הפרטים, ושום דבר לא יהיה בהמשך כפי שמצפים, ומכאן גם התגובות בשווקים.

כך גם עם חוק הבריאות בארה"ב, שאושר על-ידי בית המשפט בזמן ירח בטל, וברקע כל הכוכבים המאפשרים הרגשה של התעלות, אבל ההוצאה לפועל של הסיוע באירופה והחוק בארה"ב יגרמו לעוד הרבה כותרות, עד שנבין באמת מה קורה.

קשה לראות יציבות בשווקים, עם כל גל עליות חד היו מוכנים לצניחה חופשית. שינוי באווירה צפוי בתאריך 14.7, כאשר כוכב מרקורי ישנה מגמה. מבנה הכוכבים מרמז על כמה סקנדלים הקשורים בתאגידים גדולים, בעיות בטכנולוגיה, או שיבוש במחשבים. תאונות שיגרמו לכותרות.

התקשורת אומנם מאשימה את אירופה בבעיות הכלכלה, אבל במציאות כל מה שקורה הוא תוצאה של מה שהתרחש בעשור האחרון, ובארה"ב זו בעיקר התוצאה של מדיניות המשכנתאות שקרסה. האם ידעתם שיוזם השיטה בה הבנקים נותנים הלוואות לכל דכפין, בלי לבדוק את היכולות שלו, היה הנשיא ביל קלינטון? מעניין מדוע הדמוקרטים מטשטשים את העובדות האלה, ומאשימים רק את הנשיא בוש במצב הכלכלי של אמריקה.

אנו נכנסים לתקופה בה הרבה בועות כלכליות מתנפצות ונראה גם כמה מדינות "יורדות" על הברכיים. האינפלציה תמשיך להשפיע על ערך הדולר והשאלה תהיה עד איפה, מאחר שהפדראל ממשיך להדפיס דולרים, כדי להקטין את שוויו של הגירעון האמיתי שם. ייתכן שהמחירים הנמוכים של הסחורות עוזרים לדחות את האינפלציה במספרים האמיתיים שם, אבל העובדה אינה משתנה. כדאי לשים לב לערך היואן הסיני, מטבע חזק של מדינה חזקה שאין לה חוב פיננסי.

מחשבות אסטרולוגיות על התקופה

אנו בתוך תהליך טרנספורמציה שמשנה את פני החברה, האקלים, הכלכלה והיחסים הבינלאומיים, המשפיעים גם על הפוליטיקה. די לקרוא את הכותרות ולהבין שמשהו לא שיגרתי קורה לכולנו ואנו חווים תהליכים היסטוריים.

מזג האוויר הקשה, עם טמפרטורות גבוהות כל-כך, גרם לשריפה מתמשכת בקולורדו (יותר משבוע), והטמפרטורה הזו עלולה לגרום למחסור בגרעיני חיטה בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. המשמעות היא שמחירי החיטה יתייקרו מאוד.

קיים קושי למצוא פתרונות למשבר הכלכלי ואנו עדים לנסיגה בעמדות של ראשי מדינה שונים, בגלל חוסר אונים. הקנצלר מרקל דורשת משטר צנע ותקציב מחושב, בזמן שהולנד בצרפת, מונטי באיטליה וראש ממשלת ספרד רוצים יותר סיוע מהבנק המרכזי באירופה. הם רוצים משטר סוציאלי...

בארה"ב, הרפובליקנים דורשים להוריד מיסים ולהפחית בהוצאות הממשל, בזמן שהבית הלבן דורש מיסים גבוהים יותר ועוד תקציב להוצאות של הבית הלבן והממשל.

האביב הערבי, בעידודו של הנשיא אובמה, הפך את הקערה על פיה, והביא את האיסלאם לתפוס את השלטון. דמוקרטיה? אצל מי? נושא שוויון זכויות האזרח נרמס בסוריה, באירן וגם בסין וברוסיה.

מהפכות חברתיות עם הכותרת "שוויון לכל". לכל מדינה יש מחאה עם האופי שלה, אבל כולן מבקשות זכויות, שינוי ושיפור בנטל.

מלחמת הסייבר שנחשפה בכותרות, היא סוג חדש של מלחמת התשה בכיפופי ידיים.

כל אלה מתרחשים בחסות כוכב אורנוס מחד-גיסא, הקשור למחשבים, טכנולוגיה, מהפך ושינוי משטר, שינוי פתאומי ומפתיע במדיניות הכלכלה והפוליטיקה, ומצבים נפיצים מכל הסוגים, ובחסות הכוכב פלוטו מאידך-גיסא, שקשור לחובות וגירעונות, ירידת ערך, ירידה בדירוג כלכלי, רפורמה, סכנות אקלים, סכנה לחיי אדם והכרה בכוחות של איתני הטבע.

שני הכוכבים נמצאים במנעד של התנגדות ומאבקי כוח, וגורמים למתחים לא מוכרים בכל מקום, שמקשים על מציאת פתרונות למצבים. האתגרים יהיו למצוא את שביל הביניים, אולי חוסר הברירה יביא לפתרונות יצירתיים, אבל הכל יתרחש לאט מאוד ובהדרגה.

המהפכות בכל התחומים יגיעו להישגים רק כאשר יבינו כולם שאין פתרונות אינסטנט. אורנוס ופלוטו יהיו איתנו עד שנת 2015, קצת אור יגיע כאשר כוכב סאטורן יעבור למזל עקרב, בחודש אוקטובר 2012, ויבנה מערך שיש בו הדדיות עם כוכב פלוטו לאורך כמה חודשים. רק אז מתעורר סיכוי שיימצא פתרון לחלק מהבעיות הכלכליות בתוכנית ארוכת-טווח, אבל רק כזו שתכיל הרבה סבלנות ובעיקר שיתופי פעולה בין ממשלות ואזרחים, כלומר כל צד יהיה צריך לתרום את חלקו למערכה. ההנהגה תידרש לומר את האמת לאזרחים, כדי שאלה מצידם יתמכו במהלכים לא פשוטים ויפעלו בהדדיות. הדברים האלה נכונים לכל מדינה ולכל מנהיג הנמצאים בתוך המשבר.

"שגיאות צפות כקש על פני המים, המחפש פנינים צריך להעמיק לצלול" [ג'ון דריידן].

תאריך:  06/07/2012   |   עודכן:  06/07/2012
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
למעלה ממיליון ישראלים צפויים בקיץ הזה לחרוש את העולם במרוצת חופשתם. רובם הגדול יעשו זאת בגיחות קצרות, של ארבעה ימים עד שבוע. בהבדל מן השנה החולפת, הם ייאלצו הפעם להיפרד מתעריפים הגבוהים בממוצע ב-15% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, ככל שמדובר בטיסות סדירות ובמלונות של שלושה עד ארבעה כוכבים. מי שיקדים וייצא עוד החודש הזה, יוכל ליהנות מתעריפים זולים במעט מאלה של חודש אוגוסט הקרוב, הנחשב לשיא עונת התיירות בעולם בכלל ובארץ בפרט.
06/07/2012  |  ראובן לייב  |   כתבות
סיכום השבוע הראשון של ש"ד על דוכן העדים במשפט הולילנד: מה אמר על אולמרט ולופוליאנסקי, כיצד לדבריו התנהל מסלול השוחד, מה הייתה התמורה שקיבלו היזמים - וגם מה הוא אומר על עצמו
05/07/2012  |  איתמר לוין  |   כתבות
האם בית המשפט העליון משנה אט-אט את מדיניותו לגבי הטלת הוצאות משמעותיות בהליכים חסרי בסיס? שלוש החלטות שניתנו בתוך שני ימי דיונים - שתיים מהן בידי הנשיא אשר גרוניס והמשנה לנשיא מרים נאור - עשויות לרמז שזהו אכן הכיוון.
05/07/2012  |  איתמר לוין  |   כתבות
פרסום דבר מעצרם של 15 חיילי צה"ל שנחשדו בהברחת סמים מהגבול המצרי בסיני הזכיר שוב את עוצמתה של רשת ההברחות מסיני לישראל. על-פי החשד, בדווים משני צדי הגבול היו אחראים לנתיב ההברחות, וחיילי צה"ל סייעו להם לעבוד ללא חשש.
05/07/2012  |  אבינדב ויתקון  |   כתבות
את המחזה הנפלא הזה כתבה צביה הוברמן, עטורת ההישגים, וביימה דדי ברון המוכשרת. מהעובדות הידועות הן יצרו מחזה דרמטי, המתרחש כולו על סיפון האניה שעל הבמה, שזה גם הישג עיצובי של דנה צרפתי. צילומי הים שברקע של יואב כהן ומיקי שלום, מעניקים תחושה אמיתית של ההתרחשות. הקהל עד לעלית העולים החדשים לאניה, ליצירת סדר גם בתנאים הקשים שהם נאלצו לעמוד בם, למשברים הנפשיים ולטראומות שכל אחד מהם נשא בחובו בגלל המלחמה - אבדן יקיריהם ותחושת הבדידות בעולם.
05/07/2012  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il