אגודת "תנו לחיות לחיות" יוצאת בקמפיין פרסומי למען בעלי החיים בתהליך ההינתקות. לצורך הקמפיין גייסה האגודה את שירותיו של משרד הפרסום "דחף אחד", והוא יועלה באמצעי המדיה השונים, בהם ערוצי הטלוויזיה, עיתונות כתובה, פרסום חוצות ואינטרנט.
מטרת הקמפיין היא לעורר מודעות ציבורית לגורלן של חיות המחמד וחיות הרחוב כתוצאה מההינתקות, ובמסגרתו יידרש הקהל הרחב לגלות מעורבות ולשלוח מיילים ופקסים בנושא למשרד ראש הממשלה.
מ"דחף אחד" מוסרים, כי בשל פרק הזמן הקצר עד ההינתקות, בחרו אנשי הצוות להתמקד ביצירת מודעות על-ידי זעזוע מיידי. הסלוגן המרכזי הוא "אל תנתקו אותם מהחיים", ונלווה אליו הסבר על כך שאלפי בעלי חיים יינטשו וימותו בעקבות ההינתקות.
יוסי גלזר, מנכ"ל "דחף אחד", אומר כי "לא ידוע מה יעלה בגורל החיות בתהליך ההינתקות, ולצורך הנושא החשוב הזה רתמנו את כל הכוחות הקריאטיביים במשרד ליצירת קמפיין משמעותי, שתפקידו לעורר מודעות גבוהה בקרב כלל הציבור. הקו המנחה היה ליצור מסר שיעורר אצלם זעזוע והבנה לגורל בעלי החיים. חשוב להדגיש, שהקמפיין הוא לא פוליטי".
עוד מוסיף גלזר: "מטרה נוספת של הקמפיין היא להניע את הנחשפים אליו לפעולה, כדי שהנושא ייכנס לסדר היום התקשורתי של תהליך ההינתקות".
בין יוזמי הקמפיין, שעלותו כ-300,000 דולר, דוברת האגודה אתי אלטמן.