|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

הכוכבים ותוצאות הבחירות

מבנה הכוכבים אורנוס ופלוטו, המשפיע מאז 2008 וימשיך עד 2015, ישנה בהדרגה את פני החברה - כלכלית, חברתית ופוליטית אחרי הבחירות הקשיב ראש הממשלה למסר שקיבל מהעם כיצד ישפיע יאיר לפיד על המדינה? לבני מאמינה בחלום אוטופי ויחימוביץ' תבזבז קרדיט תחזית אסטרולוגית לשבוע: 1.2.13-25.1.13
25/01/2013  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   בחירות 2013   |   תגובות
נתניהו. קיבל מכה והתעורר [צילום: פלאש 90]

מופע הירח המלא בתאריך 27.1.13 מכיל מבנה כוכבים המעיד על רעיונות מהפכניים ועל שינוי למען שינוי. המצב מאותגר וידרוש מכל אחד ואחת לעמוד על שלהם, לעמוד מול לחצים או לדחות אותם. היזהרו מהנטייה לקיצוניות בכל המישורים. אלה ימים שיביאו לסיעור מוחות שלא יקל על-אף אחד ויהיה קשה להגיע למסקנות מספקות. יש להניח שאצלנו זה יבוא לידי ביטוי במו"מ בין המפלגות, להגיע לשביל הזהב בין הרצונות וההצהרות לנוכח המציאות. במישור האישי, מדובר ברצון לשלב בין צרכי הבית והתקציב ולעמוד בו, כדי לאזן את הרצוי והמצוי, מתוך מטרה לשמור על האוהל האישי.

הכוכבים בתאריך 28.1 לצד הכוכבים בתאריך 31.1, מעוררים את החוכמה (אורנוס, יופיטר והאסטרואיד פאלאס - אתנה), זהו מבנה נדיר, שמביא חזון וראייה לצד התגלות ברמה האישית. כדאי לשים לב לחלומות, לתמונות דמיוניות שיופיעו בפניכם, פעם אחר פעם - מאלה אתם יכולים לקבל מסרים אישיים שיתנו לכם השראה ליוזמה ולקידום.

השבוע...

25.1 [י"ד בשבט] יש לכם צורך לבטא את האינדיבידואליות והעצמאות בתוך עבודת צוות. החשיבה המשותפת תביא לתוצאות טובות פי כמה. התרחקו מאנשים שאוהבים לבקר ולקטר. הירח בטל מהלילה בשעה 22:33 עד למחרת בשבת בשעה 16:20 אחר-הצהריים.

26.1 [ט"ו בשבט] במהלך השבת תמצאו זמן למפגשים חברתיים ואלה שעות טובות למערכות יחסים. בשעות הערב, הרגשות יהיו יותר דרמטיים וילוו בכוח רצון שיעזור לממש תוכניות.

27.1 [ט"ז בשבט] נסו להימנע מוויכוחים, חפשו את הדרך להתפשר. יש מאבק בין רגש והיגיון, המשפיע על אופי המילים ועל התכנים.

28.1 [י"ז בשבט] עבודת צוות בשעות הבוקר תועיל לכם ואפשר לדון על רעיונות ליד שולחן ארוחת הבוקר. היום יתאים לפתרון בעיות בתבניות התנהגות במשפחה שנגררות לאורך זמן. הירח בטל משעה 18:57 בערב עד שעה 01:27 אחר חצות.

29.1 [י"ח בשבט] יש רצון לשנות את השגרה. תחושה של מבוכה או בלגאן גורמים לכם לאי-נוחות. אתם בוחרים לשפר את עצמכם גם אם זה כרוך בעבודה קשה.

30.1 [י"ט בשבט] חוסר שקט משפיע בעיקר בשעות הבוקר, אין לכם סבלנות ומומלץ שתפעלו בעבודת צוות עם אדם מוכר כדי להתקדם בתוכניות. ביקורת לא תועיל, גם אם אתם רואים שלומיאליות ומילים עלולות לפגוע ולטלטל את התוכניות שאתם רוצים לפתח.

31.1 [כ' בשבט] הירח בטל משעה 03:57 בלילה עד שעה 08:36 בבוקר. אתם מתמודדים עם מכשולים, בעיקר מצד אלה המעלים סימני שאלה וספקות בנוגע לדרך שבה אתם הולכים. קחו נשימה ארוכה ותתגברו על המהמורות הקטנות שצצות מאי שם.

1.2 [כ"א בשבט] זהו יום הרמוני להתקדם בתוכניות ויש סיפוק מהתוצאות בהמשך. אל תסמכו על האינטואיציה שלכם, אלא הציגו עמדה חד-משמעית. מצב הרוח יהיה במיטבו וישפיע על הסובבים אתכם.

כלכלה ושווקים
אובמה. יחווה תהליך כואב [צילום: AP]

מבנה הכוכבים עד לתאריך 30.1 אינו מבטיח יציבות. אנחנו נראה ימים אדומים לצד ירוקים, ולעיתים מעורבים. אנחנו נכנסים לתוך תקופה שבה יהיו ניסיונות של נשיא ארה"ב ברק אובמה להגיע לפשרה עם הקונגרס. לכן הבורסות יגיבו לכותרות שיצאו משם.

מפת ההשבעה של אובמה בתאריך 20.1.13 (הטקס שנעשה בצנעה לפני הטקס השני, שהיה רק בשביל ה"שואו") מספרת שהרצון שלו לקיצוצים נמצא בסימן שאלה, כאשר רואים את כוכב יופיטר בבית הכספים. בעברית קלה, יופיטר מסמל הרחבה, ההוצאות יהיו בלי חשבון! הגרעון ימשיך לצמוח שם. הקומפוזייט של מפת ההשבעה עם המפה של ארה"ב רומז שוב שהשנים 2014-2013 תהיינה קריטיות מבחינה כלכלית, עם דגש חזק על חודש אפריל 2014.

מהכוכבים על ציר 6-12 במפה המשותפת, ניתן להבין מיד שאובמה לא יצליח להגיע להסכמות עם בית הנבחרים, חילוקי הדעות יהיו עקרוניים והתהליך יהיה מכאיב, בעיקר לנשיא. הניסיונות של אובמה ליישם את הפילוסופיה שלו תביא לשיתוק, הם ינסו להטליא טלאים, פעם אחר פעם, וזה יצור בעיה שלא ניתנת לפתרון ושבסופו של דבר תשאיר את המציאות הכלכלית של ארה"ב נמרחת בחוסר ודאות. אובמה לא יצליח להוריד את תקרת החוב, אלא להפך, ומי שיעקוב אחרי מה שקורה שם, ישמע את אובמה והרפובליקנים ב"לופ" של ויכוחים אידיאולוגיים על אופייה של אמריקה.

מעניין שגם בתחזית על-פי סודות הארי הקדוש לשנת התשע"ד (ספטמבר 2013-ספטמבר 2014) נכתב: "שנת נפילת הבורסה העולמית ושפל כלכלי גדול וכדאי להזדרז ולברוח מהבורסה כבר לפני ראש השנה...". עוד נכתב שזה קורה "כאשר ראש חודש טבת חל ביום רביעי כמו השנה המורה על בצורת בינונית... וגדולים יפלו וימותו כלומר גם חברות ענק, תאגידים ושלטונות".

אצלנו אחרי הבחירות
יאיר לפיד. כיצד ישפיע? [צילום: פלאש 90]

הציפיות של ציפי לבני, שהגיעה להתמודד על תפקיד ראשת הממשלה, או ראשת הגוש מרכז-שמאל, היו גבוהות, אבל הכוכבים המליצו לה כזכור להוריד ציפיות ואפילו להמתין קצת.

בתאריך 9.10.12 נכתב כאן: "ההורוסקופ של ציפי לבני עם מפת המדינה, ממליץ לה לא למהר ולחזור למערכת הפוליטית, כיוון שהיא תתקשה להתמזג עם המערכת ולכן אולי עדיף שתיבחר להקים תנועה חוץ פרלמנטארית, כדי לשקם את מקומה מחדש, במחשבה שהיא עדיין צעירה ותוכל להגיע בשלה להתמודדות בסיבוב הבחירות הבא"...

בהמשך, בתאריך 30.11.12 נכתב עוד: "כאשר בוחנים את המפה המשותפת של ציפי לבני עם המדינה בהווה, שוב רואים את חוסר ההחלטיות שלה, ההתלבטויות, שני צעדים קדימה ואחד אחורה. זה מבנה הכוכבים הראשי שילווה אותה לאורך החודשים הבאים - מה שרומז לנו שהיא בכלל לא בטוחה בתוך תוכה בצעדים שהיא עושה, ולא חשוב מה היא מספרת לקהל הרחב. את כוחה שואבת לבני מהסובבים אותה ולוח הזמנים שלה ממשיך לפעול בעיתוי לא נכון, וגם הפעם מאוחר מדי, כך שאם היא חושבת במושגים של השפעה, אין לה סיכוי להגיע עד שם...".

דרך אגב, "התקווה", זה מושג שנשמע יפה מאוד וכל אזרחי מדינת ישראל מתחברים אליו, אבל עם כוכב נפטון על ציר 6-12 במפה המשותפת של הגברת לבני עם המדינה, ניתן להבין שהיא בוחרת להאמין במשהו שהוא חלום אוטופי. אין אזרח במדינה שלא היה לו חלום על "שלום", אבל בבחירות השבוע, רוב רובם של אזרחי המדינה הוכיחו לה שהתפכחו מהחלום.

ברשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 7.10.12 נכתב על שלי יחימוביץ': "בראיונות השונים בכלי התקשורת, מנסה להציב את עצמה כפוטנציאל לראשות הממשלה. למעשה, הכוכבים דורשים (!!!) ממנה טרנספורמציה בכל הקשור למסרים שהיא מעבירה. בכל מקרה, במבנה הכוכבים שלה עם מדינת ישראל מככב כוכב נפטון על ציר 1-7 והמשמעות היא שבמבחן התוצאה, היא לא תצליח למנף את עצמה, היא תגיע עד לנקודה בה יבינו שהיא ביזבזה את הקרדיט שקיבלה. (מבנה כוכבים זה חוותה ציפי לבני כיו"ר קדימה, שהגיעה למקסימום ולא זכתה לממש את הציפיות הגדולות. דרך התנהלותה גרמה לה להישאר באופוזיציה ואחר כך גם להפסיד בבחירות הפנימיות במפלגתה, לעזוב את הכנסת וכולי)".

בכתבה שהופיעה כאן ב-20.1.12 נכתב על הפופולריות של יאיר לפיד: " בהשוואת המפה של לפיד עם מדינת ישראל, הירח שלו במזל סרטן נמצא בצמידות לכוכב ונוס של מדינת ישראל, וכך הפך להיות חביב, פופולרי ואפילו נערץ על-ידי חלק מהצופים בו בטלוויזיה, או הקוראים את מאמריו (היצירתיים עם מרקורי/נפטון)".

הבעיה היא שיש עוד שילוב שעלול להיות ה"מוקש" שלו בקשר עם המדינה, ועל כך נכתב גם באותה רשימה. בטווח הארוך נבין איך הקארמה בין המדינה ויאיר לפיד תשפיע על מקומו בהיסטוריה של מדינת ישראל.

מחשבה אסטרולוגית

לאורך שנתיים אני מספרת לכם על השלכות מבנה הכוכבים אורנוס ופלוטו, המשפיע מאז 2008 וממשיך עד שנת 2015, מבנה שישנה בהדרגה את פני החברה - כלכלית, חברתית ופוליטית - בכל העולם. זהו מבנה שבדרך כזו או אחרת "יעשה את העבודה", שחלק גדול ממנה אנחנו רואים וחווים ביום-יום. בתחילה היה זה בעיקר בתחום הכלכלי בשנת 2008, ובהדרגה נולדה ההבנה שיש צורך בשינויים חברתיים סוציאליים ופוליטיים. כך נולדה אצלנו המחאה החברתית בקיץ 2011. כמו מחאות רבות במדינות אחרות שכל אחת מהן קיבלה את הצבע והגוון התרבותי בהלימה לאותה מדינה שם התעוררה.

נזכור שכוכב אורנוס מסמל את שוויון זכויות האזרח, את הכלכלה הסוציאליסטית שסימלה את רוב מדינות אירופה. כוכב פלוטו הוא הקפיטליסט, זה שאוהב את הכלכלה העצמאית החזקה, כמו שהייתה בארה"ב עד 2008. בשני המקרים הכלכלה לא כל כך הוכיחה את עצמה בלשון המעטה. ברצועת הזמן בתוכה אנו מצויים, שילוב הכוכבים יבנה בהדרגה משהו חדש שישלב גם מזה וגם מזה. נזכור שלא נשמע על פתרונות פלא, אלא משהו שיצמח מתוך המצב הקיים. זה יתרחש בעיקר אחרי 2015 וישפיע גם בדרך ישירה או עקיפה על מבנה החברה התרבותית והפוליטית בעולם הגדול.

הבחירות אצלנו השבוע, הושפעו למעשה גם הן מהמבנה הנ"ל הנמצא בשמיים, וכבר למחרת הבחירות, מיד אחרי שהתוצאות הופנמו, שמענו את ראש הממשלה (שקיבל גם מכה קטנה והתעורר) אומר, שהוא הקשיב למסר שקיבל מהעם שרוצה שהוא יהיה ראש הממשלה, אבל העם גם רוצה שהוא יטפל בענייני פנים, כלומר יש ציפייה לשינוי באופי החברתי בכל המישורים ובכל המגזרים במדינה. נתניהו הפנים מהר מאוד שזהו "צו 8" ולכן הבטיח שהדגש יעבור לשוויון בנטל, דיור בר-השגה ושינוי שיטת הממשל, מלבד המשך האחריות הביטחונית והמדינית שלה דאג עד כה. זהו שינוי שכולנו ביחד מבקשים ומייחלים לו.

"בימינו מילה היא מעשה אשר אין לשער את תוצאותיו" [היינריך היינה].

תאריך:  25/01/2013   |   עודכן:  25/01/2013
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2013
לצערי, מדברים בליכוד ביתנו על ממשלה רחבה, אך כפי שטענתי במאמרי הקודם "רק ממשלה צרה תעשה את העבודה" - רק ממשלה צרה (ימין וחרדים) המונה 61 מנדטים תשמור על מדיניות הימין, רק ממשלה צרה תמנע קיפאון בבנייה בשטחים, רק ממשלה צרה תמנע מסירת שטחים לאויבים, רק ממשלה צרה תוכל לקדם את נושא הגרעין ללא פטפטת מיותרת והפרעות, רק ממשלה צרה תוכל להשלים את המהפכות כנגד התקשורת (שאינה מאוזנת) וכנגד השלטון הדיקטטורי של בית המשפט העליון (וזו ההזדמנות האחרונה למהפכות אלו אשר פוספסו בקדנציה הקודמת) ורק ממשלה צרה תוכל לשרוד, להפיק לקחים מטעויות הקדנציה הקודמת ולהיבחר שוב בבחירות הבאות (ונראה לי שנתניהו עם מעט כבלים יתפקד טוב יותר מנתניהו משוחרר ולכן ייתכן שתוצאות הבחירות יובילו לטוב).
25/01/2013  |  עמוס שנער  |   מאמרים
רובם ככולם מסכימים כי הבחירות שנערכו השבוע הניבו כמה הפתעות; בבית הנבחרים החדש ישבו זו לצד זו מפלגות שהצטמקו להפליא בצד מפלגות שתפחו קשות, ולצידן כאלה שאך זה נולדו וכבר יש להן מימדים מרשימים שנראה כי יש להתחשב בהם. בסמוך לאחר ההכרזה על הקדמת הבחירות כתבנו רשימה תחת הכותרת "אל יתהלל חוגר כִּמְפַתֵחַ". הערנו כי, כמו בכל מערכה, אפשר לדעת כיצד נכנסים למערכת הבחירות אבל אי-אפשר לדעת מראש כיצד יוצאים ממנה. יודעים מתי, אבל לא כיצד. האמת היא שלא טרחנו לחשוב על כך מעבר למה שכתבנו אז, כך שגם עבורנו התוצאות היו די מפתיעות. מה שכן, בשבוע שעבר הזכרנו כי הבחירות נקבעו ליום בו קוראים בתורה פרשה הפותחת בפסוק: (...) דַּבֵּר אֶל-בְּנֵי-יִשְׂרָאֵל, וְיִסָּעוּ. אל תוך ים סוף, בדרך לקבלת התורה בהר סיני.
25/01/2013  |  נסים ישעיהו  |   מאמרים
מעולם לא היה כאן שר מלחמה, וגם לא היה שר הגנה. היה שר ביטחון, ולכן יש לנו ביטחון. עד היום לא היה גם שר שלום, ואולי זו גם הסיבה שאנו כל כך רחוקים מן השלום.
25/01/2013  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
מסע הבחירות של בנימין נתניהו, כמו כל מסע קשה המכבד את עצמו, הסתיים ברחבת הכותל. הוא הניח לרגע את הכותל, שבמשך שבועות רבים נשא על גבו, בגבורה גדולה וראויה לציון, ועשה את המעשה ההגיוני היחיד שהתבקש בנסיבות, שם פתק בין חריציו.
25/01/2013  |  דן אלון  |   מאמרים
שיחקו אותה בלשכת הפרסום הממשלתית. הקמפיין של משטרת הקיטורים הצליח עם למעלה מ-67% הצבעה. זה מכובד לכל הדעות. הקמפיין, שידורי התעמולה, הופעות יושבי ראש המפלגות בתוכניות הסאטירה (ראה "מצב האומה"), השפעת המחאה החברתית, ומעל הכל היעדרותם של ביברמן מהחזית עשו את שלהם.
25/01/2013  |  גיל נתן  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
איתמר לוין
איתמר לוין
הממשלה של בנימין נתניהו, שכבר 14 חודשים יורקת בפרצוף של כל מי שאיננו שייך למחנה שלה, עושה זאת כעת ביתר שאת בכל כיוון אפשרי - ומעמידה את המדינה בסכנה קיומית
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il