|   15:07:40
  אריה אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
יאיר לפיד בכנסת. הפגין נוכחות [צילום: AP]
גילוי לא נאות (53)

נמר של נייר

מכתב גלוי ליאיר לפיד: אם תחפש קיצורי-דרך ותשלה עצמך שאתה מסוגל לכהן כבר בעוד שנה כראש הממשלה, אחרי שתנסה להפיל את נתניהו בעזרתם של 3 פטרוניך, אין לי ספק שתיכשל כישלון צורב והצלחתך הפוליטית תחלוף כצל עובר
08/02/2013  |   אריה אבנרי   |   מאמרים   |   בחירות 2013   |   תגובות
   אריה אבנרי
מועדון ראשי הממשלות

   נרי אבנרי
יאיר לפיד, קבל מצנח נחיתה

איכה הייתה לזונה ראשות הממשלה?
גורי גרוסמן
על הודעתו של יאיר לפיד על כוונתו להיות ראש ממשלה כשהוא חף מכל ניסיון המכשירו לתפקיד זה, עוד טרם הזיע ולו בדיון גורלי אחד בוועדת החוץ והביטחון, ניתן לומר: איכה הייתה לזונה ראשות ממשלת ישראל?
לרשימה המלאה

ליאיר שלום,

בפתח מכתבי אליך אני חייב להבהיר ששנינו צהובים זה לזה למעלה מ-15 שנים מאז שהגשתי נגדך תלונה למועצת העיתונות בגין עבירות אתיות מקצועיות שביצעת כאשר הופעת בעת ובעונה אחת במסע פרסום מטעם בנק הפועלים וכמראיין אקטואליה בטלוויזיה. עשיתי זאת בתוקף תפקידי כחבר נשיאות המועצה וספגתי בשל כך קיתונות של שופכין מאביך המנוח שציפה שיתייחסו אליך כאל פרח מוגן.

מבחינתך הוספתי "חטא על פשע" כאשר התלוננתי כעבור שנים בשם תנועת אומ"ץ ברשות השנייה על ההתנהלות הבעייתית שלך ועל ניגוד אינטרסים חמור בכל הנוגע למערכת קשריך עם ראש הממשלה לשעבר המגה-מושחת אהוד אולמרט, שהינו ידיד ותיק של משפחתך. לעניות דעתנו, אסור היה לך לראיין את אולמרט בשידורי החדשות של ערוץ 2, להציג לו שאלות שחלקן נשמעו כמוזמנות ובעת ובעונה אחת לערוך לו בביתך יום-הולדת. הרשות השנייה ניסתה לטייח את התלונה משום שאתה נחשבת לכוכב עליון, ואולי זכרו לך את חסד נעוריך כמתאגרף שלא כדאי להתעמת איתו.

כחתן בחופתו
ליברמן. כדאי ללפיד "לספור" אותו [פלאש 90]

ראש ממשלה?!
תפרט את התפקידים שמילאת, הפעולות שפעלת והמעשים שעשית לאורך חייך שמכשירים אותך להיות ראש ממשלה של מדינה שמתמודדת ללא הפסק עם מצבים קשים ומורכבים בתחומי הביטחון, מדיניות החוץ, הכלכלה, החברה, ביטחון הפנים ועוד

אני מציע שבמסגרת זו נניח לעבר התקשורתי שלך ונתמקד בהווה הפוליטי שלך. מי שצפה השבוע בטלוויזיה בטקס השבעתם של חברי הכנסת החדשים, לא יכול היה שלא להבחין בדמותך הדומיננטית. נעת ככספית מפינה אחת של האולם לשנייה ולשלישית כדי להפגין נוכחות. נהגת ממש כחתן בחופתו שמסתובב בקרב האורחים, מחייך לכל עבר, טופח צ'פחות ומאזין בקשב רב לדברי חנופה. לא פסחת אפילו על ראש הממשלה נתניהו כאשר לחשת משהו לאוזנו מול המצלמות, במטרה להמחיש את מרחב התמרון הפוליטי שלך.

היחיד כמעט שעקפת מבלי להחליף איתו אפילו מבט אחד היה שר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן שאתה מבקש לרשת את מקומו כתחנת-ביניים לראשות הממשלה. כבר הודעת בפומבי שאתה משוכנע שתפקיד זה ייפול לחיקך כפרי בשל בבחירות הבאות. ליברמן היה זה שניסה לשווא לצנן את התלהבותך ולמרוט ממך ללא הצלחה כמה נוצות של טווס שמבקש להנהיג את המדינה. ליברמן אמר על כך: "עוד לא היה בתולדת הכנסת מקרה דומה שחבר כנסת חדש שעוד לא חימם את הכסא שלו במשכן אפילו יום אחד רוצה להיות כבר ראש הממשלה", אבל אתה מסרב להתייחס לדבריו.

למרות שאיני נמנה על חסידיו של ליברמן העבריין, אני מציע לך "לספור" אותו. אם יצא בשלום מהתסבוכת המשפטית שבה הוא שקוע בימים אלה, בבוא היום יהיה צפוי ביניכם קרב אגרופים קשה על ראשות הממשלה. גם אני סבור שהשתן שלך צריך לנטוש את ראשך החתיכי בהקדם ולחזור למקומו הטבעי, וזאת על-מנת למנוע בעיות רפואיות ממך ובעיות מסוג אחר למדינה.

אני מבקש שתפרט את התפקידים שמילאת, הפעולות שפעלת והמעשים שעשית לאורך חייך שמכשירים אותך להיות ראש ממשלה של מדינה שמתמודדת ללא הפסק עם מצבים קשים ומורכבים בתחומי הביטחון, מדיניות החוץ, הכלכלה, החברה, ביטחון הפנים וטיפול באוכלוסיות תובעניות ועוד.

הדבר החיובי היחיד שאני יכול לומר לזכותך בתחום זה הוא שבניגוד לחברת הכנסת שלי יחימוביץ', יו"ר העבודה, שהזדרזה להכריז על הכתרתה הקרובה כראשת הממשלה, לא אצה לך הדרך, גילית רוחב-לב נדיר והסכמת לדחות את הכתרתך כראש ממשלה רק לממשלה הבאה. מי חכם וידע, אולי נהגת כך כדי למנוע עימות עם שלי מחשש ששניכם תתחרו על אותו תפקיד במגרש הממשלתי.

על-פיו יישק

עצה ליאיר:
אל תזדרז לתפור חליפה של ראש ממשלה. החליפה שהופעת איתה השבוע למשכן הכנסת כחבר כנסת חדש וטירון שצריך ללמוד עוד הרבה הולמת מאוד אותך ואת מידותיך הצרות

נכון, כיום אתה אישיות פוליטית בולטת ומחוזרת, הפתעת את כולם בבחירות האחרונות שבהן זכתה מפלגת "יש עתיד" להישג מדהים כאשר קיבלה 19 מנדטים. בהתאם לכך אתה עשוי לקבוע במידה משמעותית את צביונה של הממשלה החדשה למרות שאין לך את הכישורים המתאימים לכך. אתה סבור שאפשר לעבוד על כולנו? אנחנו לא יודעים שאת רוב נאומיך והרצאותיך נשאת באמצעות הצצה לטלפרומפטר מוסווה שהוצב מולך וקראת טקסטים שכתבו עבורך? כדאי שתזכור: מה שמותר לאובמה בשיא תהילתו הסוחפת עדיין לא מותר לך.

כתוצאה מכך שינית כזיקית את עורך והפכת לאדם יהיר ומתנשא שעל פיו יישק כל דבר וכולם יכולים לנשק לו. ביטוי מוחשי לכך הייתה הכרזתך שאם ראש הממשלה המיועד נתניהו לא יקבל את תנאיך האולטימטיביים אתה לא תצטרף לממשלתו ותוך שנה וחצי תפיל אותו ואין לך ספק בכלל שגם תחליף אותו. עצתי לך: לא להזדרז לתפור חליפה של ראש ממשלה. החליפה שהופעת איתה השבוע למשכן הכנסת כחבר כנסת חדש וטירון שצריך ללמוד עוד הרבה הולמת מאוד אותך ואת מידותיך הצרות.

בסוגריים אני רוצה להזכיר לך שהתחייבת בפני ציבור הבוחרים שלך להצטרף לממשלתו החדשה של נתניהו, ואולי בגלל זאת קיבלת רבבות קולות של אזרחים שבירכו על החלטתך ועתה עלולים למצוא עצמם מקורננים.

בלתי תלוי?

אני מתקשה להאמין שאתה פועל בתחום הפוליטי באורח עצמאי ובלתי מקוון ומכוון. רופאי גב מומחים מוכנים להעיד שחוט-השדרה שלך רופף וחלק מהחוליות הינן גמישות וניתנות להזזה בעת הצורך. אני לא קונה את כל הניסיונות שלך למכור לציבור דמות של מנהיג עצמאי ובלתי תלוי ולשדר שאתה, כביכול, "בעל-הבית" היחיד של "יש עתיד". אתה מוקף כיום בשלושה מנחים פוליטיים בעלי אינטרסים וחסרי מעצורים שמנווטים אותך כל אחד בדרכו שלו. אפשר אולי להתנחם בכך שאתה לא איש קש שלהם, אלא פועל בגלוי ובשקיפות יחסית, תוך טשטוש כל העקבות שמוליכים אליהם.

אני רוצה לצייר לך תמונת מצב מעודכנת כפי שהיא נראית בעיניהם של אנשים חשובים יודעי-דבר ומביני עניין:

השועל התומך
אולמרט. חפץ בשיבה ללשכת רה"מ [פלאש 90]

אז אמר...
מאחר שיש לי דוקטורט על מעלליו ומעשיו הנכלוליים של אולמרט, אני משוכנע שהוא אמר לך שאתה קורצת מחומרים של ראשי ממשלה והוא יתמוך בך בכל דרך. למען עתידה של "יש עתיד" ולטובתך האישית - אל תאמין לו

השליט הראשון הוא ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שמחבק אותך חיבוק של שועל ולא יניח לך עד שיממש את מטרתו הנחרצת לחזור ללשכת ראש הממשלה. אני משוכנע שאולמרט לא התייחס ברצינות להודעתך בעניין כוונתך להיות ראש ממשלה. מבחינת אולמרט אתה ינוקא פוליטי שיכול להמתין בתור של המועמדים בעיני עצמם לראשות הממשלה.

מאחר שיש לי דוקטורט על מעלליו ומעשיו הנכלוליים של אולמרט, אני משוכנע שהוא אמר לך שאתה קורצת מחומרים של ראשי ממשלה והוא יתמוך בך בכל דרך. למען עתידה של "יש עתיד" ולטובתך האישית - אל תאמין לו.

אני מבקש להעיר לך בסוגריים, שכל מאמציך להוכיח שבעקבות פעילותך הפוליטית התנתקת, כביכול, מאולמרט, נשמעים כיום פתטיים ובלתי אמינים. אולמרט מחובר אליך חזק ולמרות שהוא תמך בפומבי בקדימה ובשאול מופז כדי להכין לעצמו מפלגת זינוק לעתידו הפוליטי, אולמרט ממשיך לייעץ לך ומנווט אותך ומשתמש בך מבלי שאתה מבין זאת, והוא יחליט אם תיכנס לממשלה ומתי תפרוש ממנה. לידיעתך, לוח הזמנים שלך יוכתב ממהלך התפתחות העניינים המשפטיים של אולמרט בערעור על זיכויו המפוקפק ומשפט התלוי ועומד נגדו בפרשת הולילנד, שבה הוא מואשם בקבלת שוחד.

ראה מה עשה השבוע אולמרט למנהלת לשכתו לשעבר שולה זקן שלא הסגירה אותו עד כה, כאשר מנע ממנה ברוב עורמתו לחתום על עסקת טיעון מחשש שהאש של קבלת שוחד תתקרב אליו. כדאי שתזכור: הנבל הערמומי הזה גדול עליך בכמה מספרים בתחכום, במניפולציות, בשקרים ובתחמונים שלו. גם את תתרחק כלפי חוץ הוא לא יניח לך.

כדאי שתפנים שהנחישות שלך להתעלם ממעשי השחיתות הכבדים של אולמרט ולטאטא אותם מתחת לשטיח לא עולה יפה. שחיתות לא ניתנת לחלוקה ולמיון. אתה צריך להחליט אם אתה מוכן להמשיך ולטייח מעשי שחיתות כבדים בגלל זכות אבות. ביטוי מוחשי לכך היה כאשר הופעת בעימות מול אריה דרעי, מראשי שס, בתוכניתו של ניסים משעל, ופסלת את השתתפותו בממשלה בגלל עברו הפלילי. דרעי שאל אותך מדוע אתה לא תובע לפסול את העבריין אולמרט והתחמקת מלתת תשובה.

אני מבקש לציין שגרמת לי אכזבה כאשר נמנעת להגיב לפניית אומ"ץ אליך, שכללה בקשה מחויבת מציאות שתעמוד על כך שבקווי היסוד של הממשלה החדשה ייכלל סעיף מפורש של התחייבות להיאבק בשחיתות השלטונית במדינה. אני עדיין רוצה להאמין שהשחיתות הציבורית במדינה מטרידה את מנוחתך - ואולי אני טועה.

המפעיל המרכזי
מוזס. לפיד משמש לו כפיון [פלאש 90]

מנין המיליונים?
עיתון כלכלי בינלאומי פרסם באחרונה את שמותיהם של האישים הפוליטיים עתירי הממון במדינה ואת ההיקף המוערך של הונם הפיננסי. הונך הוערך ב-22 מיליון שקלים. מה דעתך שאשאל אותך כיצד צברת אתה סכומי כסף כה גדולים? יאיר, "מאיפה הכסף?"

המפעיל הפוליטי המרכזי שלך הוא הבוס שלך לשעבר בידיעות אחרונות, נוני מוזס, שהעמיד את דפי העיתון לטור שלך עד לרגע האחרון וניהל מסע שיסוי והסתה נגד נתניהו במגמה למנוע את בחירתו לכהונה נוספת. אתה זכית בעיתון לפרגון מוגזם ולכתבות תדמית שהיו יכולות להתפרסם ללא בעיה במדורי הפרסום מבלי שהתבקשת לשלם עבורן.

[ראה גם: המסיבה הסודית שארגן נוני ליאיר]

מוזס הנוקם הסדרתי לא יכול לסלוח לביבי על שרתם את מקורבו המיליארדר היהודי-אמריקני שלדון אדלסון לנגוס בבכורה של ידיעות אחרונות באמצעות החינמון "ישראל היום". בעבר תיחמן מוזס את נתניהו ועבד עליו כמה פעמים, אבל הפעם ביבי לא נכנע לו ולא מנע את המאבק בין שני העיתונים.

מוזס רואה בך שליח נאמן לדבר עבירה בתוך הממשלה או מחוצה לה. מוזס סייע בדרכך להיות אחד מאנשי העשירון העליון ואתה תמשיך להיות פיון בלוח השחמט שלו, כאמור, בממשלה או מחוצה לה, במטרה להפיל את נתניהו.

נוני מודע היטב לחולשותיך מכיר אותך היטב ובעיקר את אהבתך לכסף. לציבור הרחב זרקת סיסמה: "איפה הכסף?" והתכוונת לכספים שביזבזה לטענתך ממשלתו של נתניהו. כולם החלו להתרפק על הסיסמה. שאלה לי אליך: למה שלא נעסוק בכספים האישיים שלך? העובדה שמכרת את מכונית הפאר שלך לפני הבחירות והפסקת, כביכול, להיות נהנתן, לא הופכת אותך לאחד העם.

עיתון כלכלי בינלאומי פרסם באחרונה את שמותיהם של האישים הפוליטיים עתירי הממון במדינה ואת ההיקף המוערך של הונם הפיננסי. הונך הוערך ב-22 מיליון שקלים. מה דעתך שאשאל אותך כיצד צברת אתה סכומי כסף כה גדולים? יאיר, "מאיפה הכסף?"

נווט המהלכים
שני. להגביל לו את האשראי [פלאש 90]

האדם השלישי שבוחש בקדירה שלך ומנווט אותך בכל מהלכיך הוא אורי שני, ששירת בעבר את אדונו המושחת אריאל שרון, קיבל ג'וב בחברת עמידר והסתבך עם החוק. מאוחר יותר היה שני שותף עם האוליגרך בעל קופת השרצים ארקדי גאידמק והסכסוך הכספי ביניהם פירנס את כותרות התקשורת.

אני במקומך לא הייתי מעניק לשני אשראי בלתי מוגבל לנהל מטעמי באופן לא פורמאלי את המו"מ הקואליציוני - ולא ארחיב את הדיבור על כך. אין לי ספק ששני הוא האיש שהכניס לך לראש שניתן להפיל את נתניהו מבחוץ תוך שנה וחצי, שאתה האיש המתאים היחיד לרשת אותו. כבר היינו איתו בסרט הזה. ואולי ינסה שני לשכנע אותך שתעמוד לא רק על התביעות האולטימטיביות שהצבת לצוות המו"מ של הליכוד, אלא גם על הקמתה של ממשלה צרה בלבד בלי שותפים חרדים. בדרך זו אולי תצליח להפיל את ביבי תוך חצי שנה אחרי שתפרוש מן הממשלה ואחר-כך יטיל עליך הנשיא שמעון פרס להרכיב ממשלה.

ר(י)מון נפץ
רמון. אחיתופל מודרני [פלאש 90]

באמת חבל לי עליך. היית פעם בחור טוב. יש לך מזל מסוים על שעלה בידך להתרחק מבעוד מועד מחיים רמון, יצרן המפצים הפוליטיים הכושלים, שפעל לצדך על תקן של אחיתופל מודרני וניסה לחבר אותך למחנה פוליטי מרכז-שמאל. אילו רמון היה נשאר לצדך, הישגיך בבחירות האחרונות היו דלים הרבה יותר. ראה ערך: "ציפי לבני". המילה "שמאל" הפכה אצלך מוקצה מחמת מיאוס וסייעה לזכות בתמיכתם של המוני אזרחים.

אין לי ספק: במוקדם או במאוחר רמון יחזור אליך וינסה להכניס אותך לחיקו הפוליטי וישכנע אותך להיות שותף למפץ חדש. ראה הוזהרת!

עצה טובה

לסיום יש לי עבורך עצה טובה: כדאי שתפנים את העובדה שהדרך אל ראשות הממשלה ארוכה ומפותלת. אף אחד לא יגיש לך את התפקיד על המגש של הכסף שלך. קודם לכן מוטלת עליך חובה לצבור ניסיון פרלמנטארי ומיניסטריאלי רחב ובעיקר להוכיח את עצמך בעשייה ולהיבחן בשיקול דעתך בתחום הביטחוני, בהבנתך בנושאים כלכליים וביכולתך להתמודד עם נושאים חברתיים.

המבחנים שמצפים לך קשים פי כמה מהבחינות לקבלת הדוקטורט באוניברסיטת בר-אילן שנקטעו בעיצומן. אם תחפש קיצורי-דרך ותשלה את עצמך שאתה מסוגל לכהן כבר בעוד שנה כראש הממשלה אחרי שתנסה להפיל את נתניהו בעזרתם של שלושת פטרוניך, אין לי ספק שתיכשל כישלון צורב והצלחתך הפוליטית תחלוף כצל עובר. השליחות שלך תהיה קטלנית והצניחה החופשית שלך תהיה בלתי נמנעת. היזהר רק מריסוק של עצמותיך.

וכדאי שתזכור: כשלא תוכל לספק יותר את הסחורה הפוליטית גם פטרוניך יתנדפו וייעלמו, וספק אם יהיה להם אפילו זמן לפגוש אותך. או אז תוכל לעלות על מחדש על הבמה לסיבוב הופעות יחד עם חברך הטוב רמי קליינשטיין ותפרוט על גיטרה. חברתך לזמר ענת שרוף תשיר בקול אדיר וסוחף שיר חדש: "הוא-הא מי זה בא, המועמד לשעבר לראשות הממשלה"... וכולם יריעו לך מחדש כבדרן בעל ותק.

תאריך:  08/02/2013   |   עודכן:  08/02/2013
אריה אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי גבאי / Avi  Gabay   אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אהוד אולמרט / Ehud Olmert   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach   אוריאל  קונסטנטין   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אמנון יצחק   אריאל שרון / Ariel Sharon   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   ארקדי גאידמק / Arcadi  Gaydamak   בן-דוד מרב   בן-חיים מאיר   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   בנק הפועלים בע"מ / Hapoalim Bank Ltd   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דניאלה יקירה   הלל צ'רני   הרשות השנייה   זהבה גלאון   חיים רמון   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יאיר שמיר / Yair  Shamir   ידיעות אחרונות בע"מ / .Yediot Ahronot ltd   יובל שטייניץ / Yuval  Steinitz   יעל גרמן / Yael  German   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch   ישראל כ"ץ / Yisrael  Katz   לימור לבנת / Limor  Livnat   מאיר כהן / Meir  Cohen   מועצת העיתונות בישראל   מיקי לוי / Mickey  Levy   ממשלת ישראל / Israel Government   מקסים אוקנין   משה צרפתי   ניסים משעל   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סופה (סופיה) לנדבר / Sofa  Landver   סילבן שלום / Silvan  Shalom   עוזי לנדאו / Uzi  Landau   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   פניה (פאינה) קירשנבאום   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   ראובן אגסי   שאול מופז   שולה זקן / Shula Zaken   שלדון גארי אדלסון / Sheldon Gary  Adelson   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שמעון פרס / Shimon Peres 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נמר של נייר
תגובות  [ 28 ] מוצגות   [ 28 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ל'ננס'
8/02/13 12:57
2
משקיף פוליטי
8/02/13 16:49
3
היו למוקש האישי
8/02/13 17:47
4
עתניאל בן קנז
8/02/13 18:24
 
לעתניאל
9/02/13 20:33
5
איפכא מסתברא
9/02/13 06:47
6
קורןנאוה טבריה
9/02/13 08:30
 
איש תקשורת
9/02/13 10:42
 
ל'איש'
9/02/13 22:30
 
מדמוני אסף
9/02/13 11:22
 
מבקש הסבר.
9/02/13 15:28
 
קורןנאוה טבריה
10/02/13 03:30
 
מבקש הסבר מודה
10/02/13 12:22
 
אמדון
9/02/13 17:38
 
לידיעה
9/02/13 23:49
7
נתן ליהיר ערבות
9/02/13 12:42
8
חוגי
9/02/13 12:55
 
כותב המאמר
9/02/13 16:30
 
לכותב הרשימה
9/02/13 20:24
9
רונית יער
9/02/13 16:52
 
ליער
11/02/13 01:23
10
עמיקם הר ציון
9/02/13 17:30
 
לעמיקם
10/02/13 01:21
11
לשפויים
9/02/13 20:03
12
ת
9/02/13 20:49
13
ג'ינג'י
9/02/13 20:52
14
ביקורת
9/02/13 21:20
15
פפסי 7
9/03/13 07:58
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2013
מזכירת הכנסת, ירדנה מלר-הורוביץ, תכנס (יום ה', 7.2.13) את ראשי הרשימות או נציגיהם בחדר ועדת הכנסת, כדי להכין הצעה להרכב הוועדה המסדרת שתוכל לקבל את אישור המליאה.
07/02/2013  |  עידן יוסף  |   חדשות
"אני לא אתן לכיפות הסרוגות להיכנס לבתי הדין הרבניים", כך שאג במסדרונות הכנסת בחודש מאי 2005, חודשים אחדים לפני ההינתקות, ח"כ חיים רמון, אז בסיעת העבודה, שהיה גם אז, ממש כמו היום, ידידה הטוב ביותר של שס, וגם חבר הוועדה למינוי דיינים לבתי הדין הרבניים.
06/02/2013  |  מנחם רהט  |   מאמרים
לכל מפלגה חשוב לדעת מאין הגיעה התמיכה בגה, מיהם הבוחרים החדשים שהצטרפו וכיוצא באלה. המידע חיוני להבנת הרכב הבוחרים ואת הפוטנציאל של המפלגה בעתיד.
06/02/2013  |  אשר כהן  |   כתבות
נדמה כי השינויים שחלו בבית היהודי (בבחירות האחרונות לעומת הקודמות להן) הם חלק משינוי גדול יותר, כללי יותר; ונדמה כי הבוחרים הבחינו בדבר, גם אם לא ידעו לקרוא לו בשם, ועל כן גם התלבטו בחלקם עד לרגע האחרון בין יאיר לפיד לנפתלי בנט. מהו המשהו החדש הזה? רק סדר יום שונה, טרנד חולף, חברתי-אזרחי, או תהליך עמוק יותר שיוסיף ויתהווה גם אם תפרוץ מלחמה חלילה וסדר היום יחזור להיות צבאי-ביטחוני?
06/02/2013  |  מירה קדר  |   מאמרים
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר (יום ג', 5.2.13) כי בצד המחויבות לשפר את איכות החיים מבחינה כלכלית וחברתית, חברי הכנסת החדשה חייבים להבטיח את החיים עצמם.
05/02/2013  |  איציק וולף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2013  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ממשלה 33  /  מי ומי  
פרס: הקוטן בשטחנו זקוק לגודל ברוחנו  /  עופר וולפסון
אדוני היושב-ראש, כנסת נכבדה  /  עידן יוסף
תופסים כסאות  /  עידן יוסף
את המנגינה הזאת אי-אפשר להפסיק  /  איתן אדרי
הכנסת ה-19: חוק ומשפט  /  איתמר לוין
"אין בעיה, נלך לאופוזיציה"  /  שולמית קיסרי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il