|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

שורדת ב”שכונה” המאתגרת

השמש במזל שור צמודה לכרונוס בריבוע לזאוס בהורוסקופ של מדינת ישראל. מבנה זה, המסמל חוזק וכוח גדול, מסביר אולי את היכולת והכוח של המדינה להתמודד בתוך השכונה ה"נחמדה" והמאתגרת בה אנו חיים תחזית אסטרולוגית לשבוע: 15.2.13-8.2.13
08/02/2013  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
איתנים כנגד כל ה"נחמדים" [צילום: AP]

ערכים ואמון יאפיינו את התקופה הקרובה ולכן תעדיפו מפגשים עם אנשים שניתן לבטוח בהם ולקבל מהם תמיכה, בעיקר כשאתם עוברים מהמורות וקשיים במעלה הדרך. ייתכן שבעת הזו תבינו שיש אנשים שנתתם בהם אמון עיוור והם איכזבו אתכם. זו תהיה התפכחות לא נעימה. אולי יש דמויות שליוו אתכם לאורך זמן ובטחתם בהן עד לאחרונה, אך הן אינן מתאימות עוד לסדר היום שלכם.

שילובי הכוכבים עוזרים לפתיחות, לקבלת כלים חדשים שיחסנו אתכם מפגיעות, להבנה כיצד לסיים מצבים שמשכו אתכם למטה ולעלות על מסלול שהמנוע שלו הוא כוחות אופטימיים עם השראה המגיעה מתוככם. אתם תרגישו שהחשיבה שלכם מכילה הבנה לניואנסים דקים שמשפיעים על החיים, תבינו את הקשיים והבעיות של הסביבה ותחושו יותר אמפתיה וחמלה, גם כלפי עצמכם. בהדרגה נלמד כולנו לתת אמון בתהליך המתרחש, לאחוז בהגה ולנווט את הספינה, האישית והמשפחתית, בין הגלים הגבוהים והסוערים לכיוון הרצוי.

הדמיון והיצירתיות יהיו במיטבם. אבל שימו לב שאינכם גולשים לחלומות שאין להם קשר למציאות.

בתחילת השבוע יהיה לכם צורך להיות עם עצמכם. בהמשך השבוע היו זהירים יותר, כדי שלא תבטיחו משהו שהוא מעבר ליכולות שלכם. שימו לב שאינכם אופטימיים יותר מדי ומקצינים לכיוונים שעלולים להיות מסוכנים.

בתאריך 10.2 יתקיים מופע מולד הירח במזל דלי, שאופיו "מדליק" ולא צפוי בתוך מבנה הכוכבים. אפשר שנשמע על שינויים, אולי אכזבות, בעיקר במו"מ עם אנשי אוטוריטה, כך שהבוס/מנהל יכול לשנות עמדה או יעדים בפתאומיות. מערכות יחסים עם חברים יעברו תהליכים פתאומיים שיביאו לשיפור, אבל אל תצפו ליציבות בטווח הקרוב. המבנה הזה ימשיך להשפיע גם בתוך המו"מ הקואליציוני, הכוכבים במזל דלי עוזרים לעבודת צוות ולתקשורת חברתית. גם עם בני משפחה. אופי התקופה הוא יותר חברתי מרומנטי, וייתכן חידוש יחסים עם קרובי משפחה מהמעגל הרחוק.

מולד הירח הקרוב פותח את השנה הסינית החדשה, שנת הנחש, שגם היא מסמלת שינוי עמוק. חישבו על הנחש שמשיל את עורו ומתחדש.

נושא הבריאות גם הוא משפיע על סדר היום, המערכת החיסונית זקוקה לתשומת לב. אולי זה הזמן לחפש דרך לעודד שינוי בהרגלי אכילה, בהרגלים לא בריאים ולשלב גם פעילות ספורטיבית. זה יעזור גם לחיזוק הרוח.

כוכב מארס צלל למזל דגים, מזל שמעורר חלומות ואמונות, השראה, מיזוג, חמלה והססנות. יש כאן משהו נסתר שמחזק תסכולים ולכן אפשר לצפות שהכוכב הלוחמני במזל דגים יעורר אנרגיה לא נחמדה אצל טרוריסטים ואצל אלה שהצד ההזוי באופיים מחכה לטריגר, ובלי לייפות את התמונה - אנו נפגוש במהלך התקופה הקרובה גם אנשים לא שפויים.

הימים שבין התאריכים 13.2 עד 17.2 חיוביים לפעילות תכליתית מתקדמת. אנו בתוך רצועת זמן שבה נתמודד עם מצבים אישיים ורגשיים שיש בהם הזדמנות גם להשראה, הזדמנות לנקות, לגלות את הסודות ולהבין שיש תהליכים שהסתיימו ועלינו לנוע הלאה, למקום חדש. היו נאמנים לעצמכם בימים האלה, זה יעבוד עבורכם.

עד לתאריך 25.2 הראייה הפנימית תעזור לכם למצוא פתרונות לבעיות ארוכות-טווח. קיימת הזדמנות להתפתחות עצמאית ספונטנית, לצד אופטימיות עתידית.

לאלה מכם שעושים תוכניות לחודש הקרוב, כדאי לשים לב: כוכב מרקורי מתחיל להאט את הקצב בתאריך 18.2.13 לפני שהוא מתחיל לחזור על עקבותיו בתאריך 23.2, הנסיגה תימשך עד לעצירה בתאריך 18.3 והחזרה להילוך קדמי תהיה בתאריך 25.3.

מאחר שכוכב סאטורן מאט את התקדמותו והחל מה-17.2 יתחיל בנסיגה, שימו לב שהוא יגרום לעומס עבודה ויוסיף אחריות, לכן יש לכם את כל הסיבות להקדים התחלות פרויקטים, בעיקר כאלה שיש להם "מועד אחרון".

השבוע...

8.2 [כ"ח בשבט] הירח הבטל ממשיך היום עד לשעה 21:12 בלילה. אם אתם מזמינים את בני המשפחה ו/או חברים לארוחת ערב, מומלץ לא לנסות מתכון חדש שעדיין לא הכנתם, הירח הבטל אינו עוזר להצלחה ולכן העדיפו הכנת מתכונים שכבר מוכרים ושהוכיחו את עצמם.

9.2 [כ"ט בשבט] מצד אחד אתם עצמאיים ופועלים באופן אינדיבידואלי, ומצד שני אתם מחפשים כתף להישען עליה. היום נחמד למפגשים חברתיים, לאינטראקציה עם חברים ומצב הרוח משתקף בסגנון הדיבור. עם זאת, היזהרו מהתבטאות נמהרת שאתם עלולים להצטער עליה אחר כך.

10.2 [ל' בשבט] יש חוסר סבלנות הגורם לכם לקפוץ מעניין לעניין. הירח יהיה בטל משעה 09:19 עד 23:20 בלילה. המשיכו במטלות היומיומיות והימנעו מהפיתוי להתחיל משהו חדש.

11.2 [א' באדר] קיימת קצת מבוכה, בעיקר בניסיון למצוא פתרון לבעיה שצצה לאחרונה. אתם חשים שאין אדם בסביבה שיעזור לכם בנקודת הזמן הזו. שימרו על פתיחות ותופתעו לטובה. הרגישות תתבטא בהתלבטות שלכם בין הרגש וההיגיון. הירח הבטל יתחיל היום בשעה 18:53 לפנות ערב עד יום רביעי בשעה 03:51 לפנות בוקר.

12.2 [ב' באדר] היום כולו יהיה בצילו של הירח הבטל. יש נטייה לשמור על סודות. אתם מערבבים היום בין הרגש וההיגיון, מה שעוזר לכם לעשות סדר במשרד ובבית. היום טוב לטפל בניירת שדחפתם למגירות.

13.2 [ג' באדר] קיימת היום מגמה לפעול באסרטיביות. יש לכם צורך בריגושים ואתם דואגים לעורר כאלה. היוזמה מניעה אתכם לעשות וליישם. הישמרו ממאבקי כוח ובלי מרירות.

14.2 [ד' באדר] למרות האימפולסיביות שלכם, אתם משתדלים לשמור על רגישות. יש לכם תחושה של כוח, חישבו כיצד לנווט אותו בלי מניפולציות, השליטה העצמית תעזור לכם לחוש בכוח אבל עם תחושת ביטחון חיובית.

15.2 [ה' באדר] הירח בטל משעה 05:34 עד שעה 12:08 בצהריים. יש לכם צורך לתת ולהעניק, כך ששעות הערב מתאימות לאירוח סביב השולחן, לארוחת גורמה שאתם תכינו לאלה שאתם רוצים בקרבתם.

שווקים וכלכלה

התקופה הקרובה תביא לתגובות שונות בשווקים. יהיו שווקים שינסקו מעלה ויהיו כאלה שיגיבו הפוך בה בעת. אין ספק שבתקופה הקרובה הכותרות הפוליטיות, בכל מקום, תשפענה על המגמות. מבנה הכוכבים עוזר לאופטימיות, אבל גם להגזמה. יש כאן ציפיות מעל ומעבר, אולי בגלל שמועות. כוכב סאטורן מתחיל להאט ולהיעצר לקראת התאריך 18.2. זיכרו שזה הכוכב הגורם להתפכחות.

ונוס המסמלת את הכספים, בנקאות ופיננסים, מתחילה לבנות חוסר הסכמה עם כוכב סאטורן בסוף השבוע, וההשפעה תתחזק בתחילת השבוע כולל יום שני, שימרו על ערנות, השווקים יהיו מפתיעים, אל תגלשו לאשליות, מאחר שכל הבטחה אופטימית עלולה להביא אחריה אכזבה.

הנפט ימשיך "לשמור" על מחירים נמוכים, אולי אף ימשיך לרדת, והתחתית תהיה סביב יולי 2013. אחר כך, אולי בגלל הסלמה ומתחים במזרח התיכון, ובעיקר מתחים הקשורים באירן, בהם צפויים להתעורר בעיות פנים שיגרמו למהפך הממשל שם במהלך השנה הקרובה, המחירים יעלו מעלה, גם מעבר למחיר 120-100 דולר.

לאלה ששואלים

המינוי שקיבל ראש הממשלה בנימין נתניהו מהנשיא להרכיב את הממשלה החדשה בתאריך 2.2 בשעה 20:10, הוא נקודת מוצא אסטרולוגית.

המפה המשותפת של הטקס ושל מדינת ישראל מושפעת מכוכב פלוטו על ציר 4-10. כלומר אין סימן שאלה בנוגע לכך שבנימין נתניהו יהיה ראש הממשלה גם בכנסת ה-19.

בחינה של כוכבים נוספים במעבר מתארת שהאצה במו"מ, עם הסכמות, תחל בסביבות 21-20 בפברואר, והגיבוש נראה בשבוע הראשון של חודש מרס, 5-6.3 בערך.

מקבץ הכוכבים של נתניהו במזל מאזניים, הושפע בשנתיים האחרונות מכוכב סאטורן, שהכביד והקשה על תהליך קבלת ההחלטות. עתה, כשכוכב סאטורן יצא ממזל מאזניים, יהיה לו קל יותר לקבל החלטות ולפעול מהר ובדרך חד-משמעית. אזכיר שליקוי החמה בחודש מאי 2013, גם הוא יחזק את המדינה ואת המוניטין של העומד בראשה. (ליקוי חמה משפיע כבר חודשיים-שלושה לפני המופע שלו.)

ניסיון נוסף
בעקבות החדשות על הניסיונות או הכנות לחדש מו"מ עם הפלשתינים:
▪ ▪ ▪

ברשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 14.12.12 על הסכמי אוסלו נכתב: "זהו חזון שמתרחק, מאבד מהתוקף שלו, למרות שיש ניסיון מגורמים שונים "להחיות" אותו, אבל ההנשמה היא מלאכותית. המציאות תחזור ותוכיח שאין לכך סיכוי. אנו נהיה עדים אעפ"כ למאמץ הזה סביב מרס-אפריל 2013 או ברצועת הזמן בין אוקטובר 2013-פברואר 2014. אבל כל הניסיונות לפזר תקוות ביחס לאפשרויות שהנה אפשר יהיה להגיע להסכמה, יביאו להתנפצותן של האשליות, מה שעלול לגרום נזק גדול יותר, וימחיש בצורה חד-משמעית את חוסר הרלוונטיות של ההסכמים להביא משהו טוב לאזורנו".

מאחר שנשיא ארה"ב ברק אובמה מגיע במחצית השנייה של חודש מרס לביקור, אצלנו ברשות הפלשתינית ובירדן, יש להניח שיהיה ניסיון להתניע שוב את השיחות, כפי שנכתב ברשימה בדצמבר האחרון, אבל יהיה זה עוד ניסיון בשרשרת הניסיונות מאז נחתמו הסכמי אוסלו.

מחשבה אסטרולוגית מעודדת

הכוכבים האורניים כרונוס וזאוס טובים לאנשים העוסקים בארגון ועוזרים לכוון אנרגיה. את המבנה הזה נמצא על-פי רוב בהורוסקופ של אנשי צבא או אנשים הנמצאים בתפקידים שמשמעותם יוזמה והוצאה לפועל של תוכניות. אצל אנשים כאלה השמש או בית הקריירה והסטאטוס נמצאים על הציר הזה. בהורוסקופ של מדינת ישראל, השמש במזל שור צמודה לכרונוס בריבוע לזאוס. המבנה הזה שמסמל חוזק וכוח גדול מסביר אולי את היכולת והכוח (טפו טפו טפו) של מדינת ישראל להתמודד לאורך כל הדרך בתוך השכונה ה"נחמדה" והמאתגרת בה אנו חיים.

"תקווה היא סיכון שיש לקחת" [ג'ורג' ברנאנו].

תאריך:  08/02/2013   |   עודכן:  08/02/2013
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גישה חדשה המחקה את מנגנוני ההגנה הטבעיים של הגוף עשויה להוביל לטיפול בסוג של סרטן השד המגלה עמידות לתרופות.
07/02/2013  |  מכון ויצמן למדע  |   כתבות
על-פי מקורות זרים ישראל פעלה כנגד שיירה שעמדה להעביר נשק מתקדם - כנראה מערכות טילי קרקע-אוויר מסוג SA-17 - מסוריה ללבנון. תקיפה זאת מעלה כמה סוגיות חשובות, הן ברמה העקרונית של תפישת הביטחון הלאומי הישראלית והן בהקשר הנקודתי של הערכת המצב מול המתרחש בסוריה ולבנון בעת הנוכחית.
07/02/2013  |  עמוס ידלין  |   כתבות
לפני שהם מתפוצצים כסופרנובה מרשימה, כוכבים גדולים מסוימים עוברים מעין "התפוצצות משנה" קטנה יותר, תוך שהם זורקים לחלל חלקים נכבדים מהמאסה שלהם. למרות שההתנהגות המיוחדת הזאת נחזתה על-ידי מספר מודלים תיאורטיים, ולמרות שקיימות עדויות המצביעות על קיומה, תצפיות ישירות בהתפוצצויות משנה כאלה הן נדירות ביותר. במחקר חדש הצליח צוות מדענים בראשות ד"ר ערן אופק ממכון ויצמן למדע, לצפות בהתפוצצות שהתרחשה זמן קצר - חודש אחד בלבד - לפני סופרנובה של כוכב מאסיבי.
07/02/2013  |  מכון ויצמן למדע  |   כתבות
סדרת רעידות האדמה מהיום בעוצמה 8 על-פי סולם ריכטר אשר פקדה את קו החוף הסמוך לאיי שלמה, ממחישה פעם נוספת את הסכנות הגלומות ברעידת אדמה בעוצמה גבוהה. האמור נכון גם ובמיוחד בישראל. ברעש האדמה באיי שלמה נהרגו חמישה אנשים ונפצעו כשמונים.
07/02/2013  |  דרור עמית  |   כתבות
"האחיות רוזנצווייג" מאת המחזאית האמריקנית וונדי וסרשטיין היא הצגה מרגשת, המביאה בפנינו תמונות חולפות מערב משפחתי תמים שהופך לרב ריגושים ושינויים בקרב משפחה יהודית בלונדון. השחקנים הצעירים של בית צבי הצליחו להעמיד הפקה סולידית, אך מהממת, צבעונית ונוטפת תשוקה, אהבה והחמצה, געגועים ובריחה ורסיסי מרדף חסר תכלית אחרי האושר.
06/02/2013  |  חיים נוי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il