האגודה למלחמה בסרטן עולה מחר (ג', 20.9.05) בקמפיין לרגל מבצע ההתרמה השנתי "הקש בדלת" שיתקיים ב-26.9.05, תחת הסיסמא: "120,000 חולי סרטן מאמינים שתפתחו להם את הדלת".
הקמפיין עולה בהתנדבות באמצעות גיתם/BBDO והוא יימשך כעשרה ימים. מטרתו הינה להגדיל את המודעות לחשיבות פעילות האגודה במאבק במחלת הסרטן, ולעודד תרומות לפעילויות אלה.
הקמפיין יציג את פעילות האגודה המתאפשרת בזכות התרומות הכספיות של הציבור הרחב, כגון: מימון עשרות מחקרים של רופאים וחוקרים שנועדו להביא למציאת תרופה למחלה, ביצוע פעילויות הסברה במטרה להגביר המודעות למחלות הסרטן בקרב הציבור הרחב ועוד.
הקמפיין יעלה בערוץ 1, 2, 10, 24, ערוץ הספורט, צ'רלטון (שלם וצפה) ערוץ ישראל פלוס, ערוצי הלוויין YES, ערוצי הלוויין והכבלים של ענני תקשורת ופרסום באתרי האינטרנט השונים.
הקמפיין בטלוויזיה יציג סיטואציות ביתיות בחיינו - אב שמשחק עם בנו הקטן, אישה הנמצאת בחדר השינה ושומעת את צלצול הפעמון, זוג סטודנטים שמשפצים דירה חדשה.
המשותף לכל הסיטואציות הוא צלצול הפעמון בדלת. הצלצול מושך את תשומת ליבם של הנוכחים בכל רגע וגורם להם לעצור לרגע מעיסוקם. בכל פעם שמושמע הצלצול מהלך הסרט נעצר ועובר לסיטואציה הבאה. לקראת סוף הסרט מתגלה משמעות הצלצול-הסיטואציה האחרונה היא של נער מחלים מסרטן כשהוא שוכב במיטה בבית החולים ופעמון הקריאה לאחות הינו בעצם הצליל ששמענו לאורך כל הסרט.
הסרט קורא לצרכן לתרום במבצע הקש בדלת ומציג את פעילויות האגודה המתאפשרות הודות לתרומות הציבור.