|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

צילומי מאחורי הקלעים של הקמפיין

רשת H&O יוצאת בקמפיין לאופנת חורף 2006

הקמפיין עולה בהשקעה של כ-5 מיליון שקלים תחת קונספט המראה החברה תפיץ קטלוג בכמיליון עותקים
26/09/2005  |     |   חדשות   |   תגובות
מאת: עומר שיקלר    


רשת האופנה H&O יוצאת בקמפיין חורף 2006 בכיכובה של השחקנית הישראלית ההוליוודית מילי אביטל, כשבמרכזו החיבור בין האישה למראה.

היקף הקמפיין מוערך בכ-5 מיליון שקלים, באמצעות "באומן בר ריבנאי". השבוע יופץ הקטלוג בכמיליון עותקים לחברי מועדון H&O (המונה 240,000 חברים) כאינסרט בעיתונים ויחולק ב-29 חנויות הרשת. קונספט המראה מוביל את העונה כולה בסרטונים, במודעות, בשילוט חוצות ובחנויות הרשת.

בחורף 2006 מציגה הרשת את דמותה הזוהרת של מילי אביטל, באפיזודה יומיומית, המשותפת לכל אישה ואיש, בעמידה מול המראה והשתקפות בה. הקמפיין מציג את אביטל משחקת מול המראה ונהנית ממראה טוב פעמיים - במציאות, ובדמותה הנשקפת אליה חייכנית מתוך "החברה הכי טובה" - המראה.

לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר דירקטוריון רשת H&O, מציג הקמפיין את החיבור היומיומי בין אביטל, המייצגת זוהר הוליוודי בניחוח ישראלי, לבין המראה.

לדבריו, "מעבר לרעיון הקריאטיבי, המציג את מילי כשהיא נראית טוב כפליים, מייצגת המראה, המשחק והשימוש היומיומי בה את ערכי הרשת – אופנתיות, חדשנות, פנקנות, עדכניות ו- value for money, בכל בית מצויה מראה, נגישה, זמינה וחשובה, הכרחית לשמירה על מראה מטופח ועכשווי".

חנויות רשת H&O יעוצבו על-פי הקונספט באמצעות דמותה הכפולה של אביטל, כפי שתופיע בקמפיין, בגודל טבעי כ-CUT OUT בכניסה לחנויות ומראות איפור שתהיינה פזורות ברחבי החנויות בנוסף למראות המדידה בחנויות. חברי המועדון ייקבלו במתנה מראת איפור אישית בקנייה מעל 100 ש"ח מהקולקציה החדשה.

כחלק מהקמפיין תפרסם H&O על קיר, שלט ענק מימדים כ-400 מ"ר גודלו, במחלף פי גלילות, ביציאה מנתיבי איילון, עליו תתנוסס תמונתה של מילי אביטל והלוגו H&O בתלת-מימד בטכנולוגיה מיוחדת. ההשקעה בשלט מוערכת ב-150,000 דולר.

רשת האופנה H&O משלימה את תנופת ההתרחבות, בכך שתפתח ערב ראש השנה את החנות ה-29 במודיעין, לאחר שבשנה האחרונה נפתחו כבר 4 חנויות חדשות.

בקטלוג 28 עמודים המציגים 150 פריטי אופנה עדכניים, אביזרים והנעלה לחורף 2006 מתוך כ-3,000,000 פריטים שתשווק החורף הרשת. כמו כן יוצגו בקטלוג פריטים אופנתיים מהקולקציות של מותגי הרשת הבינלאומיים הבלעדיים "ליז קלייבורן", "פליי-לייף" ו- "קילר-לופ". הקטלוג יופץ בעיתונות הארצית וידוור לחברי המועדון של H&O.

לקטלוג מצורף קופון למימוש עד ה-15 בנובמבר 2005: קופון הנחה בסך 50 שקלים בקניה בסכום של 199 שקלים מקולקציית החורף. חברי מועדון H&O ו-CAL- H&O יקבלו שובר הנחה של 75 ש"ח בקנייה של 250 ש"ח. לחברי מועדון H&O BEST קופון ייחודי המקנה הנחה בסך 100 שקלים בקניה בסכום של 300 שקלים מקולקציית החורף.

השחקנית הבינלאומית, מילי אביטל, מובילה את קמפיין H&O זו העונה השניה.

ברשת מציינים, כי אביטל נבחרה הודות לכך שמייצגת זוהר הוליוודי בניחוח ישראלי, ומתאימה לערכים המובילים את הרשת מזה כשנתיים: אופנתית ואיכותית, מעודכנת וחדשנית, משפחתית, מטופחת ומוקפדת.

רשת האופנה H&O מונה 29 חנויות ברחבי הארץ בהן מגוון מחלקות המציעות קשת רחבה של פריטי אופנה, הלבשה ואביזרים. הרשת בשליטת גאון אחזקות ומשפחת לבנת.

תאריך:  26/09/2005   |   עודכן:  26/09/2005
עומר שיקלר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הנשיא הסיני, הו ג'ינטאו, הודיע (א', 25.9.05) על תוכנית חדשה במסגרתה אוסרת המדינה על "הפצת כל סוג של חדשות בעלות תוכן אשר עומד נגד הביטחון הלאומי ועניין הציבור", כך דיווחה סוכנות הידיעות הסינית, Xinhua. ההודעה החדשה פנתה לכל בעלי הבלוגים והאתרים האישיים "להיות ישירים כשהם מגישים את השירות לציבור ולסוציאליזם ולעמוד על הדרכה נכונה של דעת הציבור תוך שמירה על האינטרס הלאומי והציבורי".
26/09/2005  |  הדר פרבר  |   חדשות
כ-40,000 צנתורים נערכים מידי שנה בישראל ולמעלה מ-30% מהמגיעים לבית החולים עם תעוקת לב עוברים צנתור - בין אם למטרות אבחון בלבד, ובין אם למטרה טיפולית של פתיחת עורקים סתומים.
26/09/2005  |  גלית יצחק  |   חדשות
ניתוח נתונים של מחקר שנערך לאורך 40 שנה מספק ראיות נוספות לכך שחיסונים נגד שפעת אינם יעילים בקרב קשישים כפי שחשבו בתחילה. למרות זאת, גורמים בריאותיים טוענים כי אנשים מבוגרים עדיין צריכים להתחסן.
26/09/2005  |  יפעת גדות  |   חדשות
הפריימריז בליכוד מעסיק לא רק את עסקני הליכוד ותומכיהם. הם מספקים חומר טוב גם לתעשיית ההימורים המקוונת. תוצאות ההתמודדות היום בגני התערוכה מעוררים עניין רב באתרי הימורים - בעולם.
26/09/2005  |  הדר פרבר  |   חדשות
ורדינון החברה המובילה לטקסטיל לבית, תעלה היום (ב', 26.9.05) עם קמפיין תדמיתי חדש לקראת החגים באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן JWT בהשקעה של 1.7 מיליון ש"ח.
26/09/2005  |  עומר שיקלר  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
חוק חדש של ה-EU יחייב קציני הציות בחברות העושות שימוש ב-AI ולנהל סיכוני ציות העולים מרגולציה זו (The Artificial Intelligence Act)
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il