|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

מנהיג ללא עוררין

השמועות על התנגדויות בליכוד לראש הממשלה בנימין נתניהו אינן משמעותיות במבחן הזמן. המחלוקות המדומות בסיעה הן עוד בלון שיצא מפרופורציות מהפכים והפתעות במדינות העולם תחזית אסטרולוגית שבועית: 5.7.13-28.6.13
28/06/2013  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
נתניהו. מנהיג ראוי במצבי קצה [צילום: פלאש 90]

לפנינו כמה ימים של איבוד שליטה די פתאומי, שמלווה בניסיון אישי, של כל אחד, להתגבר ולחזור ולשלוט על התהליכים בחייו. תתעורר תחושה של כאוס, חלקה יהיה גם קשור למאבקים פוליטיים שעלולים לצאת משליטה. אלה גם ימים שמומלץ להיזהר בהם מאלרגיה למאכלים מסוימים או לזיהום, כשאוכלים במקום לא היגייני או נחשפים לחומרים זרים.

מבנה הכוכבים יעזור ללמוד ולהסיק מסקנות מתוך שגיאות שעשינו, או ממצבים שלא ידענו לנווט בגלל חוסר ודאות או מבוכה. יש לנו יכולת להבין כיצד אנו מתחילים לפתור בעיות, לצד ויתור על אגו, למען מטרות אלטרואיסטיות. תרגישו אנרגיה משחררת דרך הנתינה האידיאלית (לדעתכם) המשתלבת בתוך המציאות של כל אחד. אלו ימים נחמדים ליצירת סביבה תומכת.

לאורך השנה הקרובה תהיה מגמה לטפח יותר את המשפחה, לשכוח כאבי לב ותסכול, למצוא מקום מגונן מסערות מיותרות שחוזרות, כך שיתאפשר לנו לפרוץ לנתיבים הרצויים בביטחון.

מרקורי בנסיגה במזל סרטן, מארס מטייל חופשי, ברצועת הזמן שבין 5.7-29.6 המילים היוצאות מהפה "פרועות", אמוציונליות, אבל אמיתיות!

אנחנו בתקופה בה המרקורי חוזר על עקבותיו - לוח זמנים המאופיין בתקלות, אי-הבנות ושיבושים בלוח זמנים. קבלו הכל עם חיוך, כי אתם יודעים למה הדברים מתפקששים. אני חוזרת על ההצעה שתשימו לב אם אתם נוסעים או יוצאים לטייל מעתה ועד לתאריך 25.7, בדקו את הניירת והמסמכים כמה פעמים, כדי למנוע מעצמכם מבוכה ואי-נעימות. אל תחתמו על מסמכים חשובים. בנוסף, שימו לב אם נתנו לכם את התרופה הנכונה, האם הרופא רשם את המרשם ברור. האם קיבלתם את הדגם של המקרר שהזמנתם וכדומה.

גם את הכותרות בעיתונים ובכלי התקשורת לסוגיהם, קבלו עם סימני שאלה. לא פעם, תקבלו חצי מהמידע (במכוון? אולי), או סדר המילים מבולבל ונותן משמעות אחרת לדברים. ייתכן שבמהלך השבועות הקרובים תקראו את אותה ידיעה באותו אתר או עיתון, יום אחר יום, מילה במילה.

כוכב יופיטר במזל סרטן (מקום שהוא נעלה עבורו), יביא איתו שגשוג וצמיחה, במושגים של נתינה והזנה, נדיבות לב בנתינה וקבלה, ביתיות, אוכל ואצילות נפש, יכולת הבנה למסכנות ולחץ. הצד האחר של הסרטן זו הרכות בקליפה קשוחה, היכולת לצבוט ולנשוך כשמישהו מתקרב מדי, כשזה לא מתאים לנו, אבל גם יכולת לשרוג את הענפים הדקים מסביב כדי ללכוד את המטרה המבוקשת, גם אם המטרה היא ללכוד אדם מסוים. זו ההבנה היכן מצוי הפתרון במושגים רגשיים. בני מזל סרטן, או אלה שהאופק שלהם במפה האישית במזל סרטן, יחגגו שמחות במשפחה במהלך השנה.

המרקורי בנסיגה במזל סרטן מביא איתו רוחות רפאים שחוזרות בתחומי חינוך או הזנה ואוכל, נסו להבין למה, שוחחו איתן כדי להבין למה נעצרו לבקר אתכם. מרקורי בנסיגה יותר פטפטני, יש לו נטייה להיכנס לניתוחים לוגיים ואנליזות בהגזמה. תפסיקו לשאול יותר מדי שאלות, אל תחפשו תשובות סופיות עד סוף חודש יולי, הדברים שמטרידים אתכם לכאורה עכשיו ייראו אחרת אחר כך.

אלה זמנים שאור הזרקורים יהיה על נושאים הקשורים בנשים ובילדים, בזיקנה ובאנשים עם מוגבלויות.

זכרו שהעולם נמצא בבעיה, הכלכלה במתח בינלאומי, וזה הזמן להעדיף חיים פשוטים יותר, לבלות בחברת בני משפחה וחברים, לתת יותר כבוד הדדי עם אמפתיה וחמלה, להפסיק עם הכעס והשנאה לכל כיוון, לשמור על יושרה, נחמדות וטוב לב, ולנסות לבנות חברה הומאנית יותר.

השבוע...

28.6 [כ' בתמוז] אולי כדאי לקחת פסק זמן היום. אתם מבינים את המגבלות של עצמכם ושל הסובבים אתכם, ומחפשים מה נכון יותר כדי למנוע מתחים מיותרים במהלך היום.

29.6 [כ"א בתמוז] הירח בטל משעה 03:16 בבוקר עד שעה 16:06 אחר-הצהריים. מצב הרוח חוזר, מישהו חוזר לחייכם ומביא איתו הרבה אהבה ושמחה.

30.6 [כ"ב בתמוז] השקט הפנימי נמצא בסכסוך עם רגשות לא ברורים. קיים צורך בשינוי. יש נטייה היום לאבד שליטה, היזהרו מאימפולסיביות.

1.7 [כ"ג בתמוז] אתם מתעוררים עם אנרגיה גבוהה אבל חשים את הפער בין הרצוי והמצוי. הירח בטל משעה 09:48 בבוקר עד שעה 00:48 אחר חצות. המשיכו היום במה שהתחלתם. שימרו על שיגרה יחסית.

2.7 [כ"ד בתמוז] שימרו על פתיחות לדברים הקטנים הבונים את היום. חפשו את הדרך שתעזור לכם לשפר את תנאי החיים. התחושה ש"ביתי הוא מבצרי" תתחזק במהלך היום.

3.7 [כ"ה בתמוז] העצלות מתנחלת הבוקר, אתם רגישים יותר בתגובותיכם ומחפשים כתף להניח עליה את הראש. דברו בחופשיות על מה שאתם חשים, אבל צנזרו לבד את המילים הגסות. הירח בטל היום משעה 18:58 לפנות ערב עד למחרת, יום חמישי, בשעה 12:22 בצהריים.

4.7 [כ"ו בתמוז] אחר-הצהריים תצאו למפגשים משמחים עם החברים, אבל די בקלות מישהו מכניס סיכה לבלון ופניכם נופלות. חפשו דרך לשוחח בפתיחות על הדברים כדי לנקות את האווירה ולהחזיר את האנרגיות הטובות.

5.7 [כ"ז בתמוז] ענייני משפחה מעסיקים אתכם, הרגשות זורמים בנועם והכל עם הרבה סימפטיה. לאנשי היצירה שביניכם, יום טוב להמריא עם הדמיון למחוזות חדשים.

כלכלה ושווקים
דילמה רוסף, נשיאת ברזיל [צילום: AP]

בתוך הסדרה של הריבוע אורנוס/פלוטו, אחת ההתפתחויות המשמעותיות זו התנודתיות בשווקים, תנודתיות ושינויים דרסטיים במצב הפיננסי של מדינות שונות בעולם, בעיקר אותן המדינות שההורוסקופ שלהן "זוכה" להיפגש עם הכוכבים האלה. (לשאלתכם, לא ממש אצלנו.) התמודדות עם "הבטחות" של ממשלות, הוצאות גדולות כדי להיענות לצרכי האזרחים, הביאו הרבה מדינות לשוקת שבורה.

דוגמה עכשווית היא ברזיל: בתאריך 1.1.11 קיבלה דילמה רוסף את התפקיד הרם להיות נשיאה שם (מפת השבעה), שה"פורבס" רואה בה את אחת הנשים החזקות בעולם. מבנה הכוכבים הנ"ל, מאתגר את ראש המדינה, ובנוסף גם נפטון במשחק, עוזר למבוכה שם, מאחר שברזיל נחשבת לאחת הכלכלות המתפתחות והחזקות בעולם ועומדת לארח את גביע העולם בשנת 2014 ואחר כך את האולימפיאדה בשנת 2016.

למעשה התעוררה כאן קוטביות בין נקודת המבט של האזרחים, שאינם מוכנים לממן, גם בעקיפין, את ההוצאות של הממשלה על התשתיות. הנשיאה הבינה בשבוע האחרון את המסרים שהפכו לאלימים, והודיעה על כוונתה לערוך משאל עם על הרפורמה הכלכלית המתוכננת במדינה, במטרה גם להיענות לדרישות האזרחים לשפר את התחבורה הציבורית שם. החודשים יולי וסוף דצמבר 2013, מכילים קובץ כוכבים, שישפיעו על התהליכים ועל המנהיגות שם.

התקופה שבין הריבוע השלישי (מאי 13) והרביעי (אוקטובר-נובמבר 13) נחשבת הקריטית לשווקים. תחושה של מלכודת שרק הזמן יסביר את המשמעות. כפי שכבר נכתב, מספיקה איזושהי הערה של אדם הנמצא בעמדת השפעה, וכל השווקים צונחים.

לאחרונה שמענו את הנשיא, שאוהב לדבר יפה על ברננקי, שהוא נמצא בתפקיד יותר מדי... התגובה הייתה מיידית. אנשים לא אוהבים חוסר ודאות. אבל הניסיון מראה גם שאחרי "שקיעה" האווירה הפסיכולוגית מביאה לעליות חזקות. הכוכבים גרמו לקהילה הפיננסית בעולם להיות בעמדת חולשה, שתתחזק יותר בשנתיים הקרובות ותגרור חוסר ודאות לשלטונות בכמה מדינות.

תנועתו של כוכב יופיטר למזל סרטן והמנעד עם הסאטורן והנפטון באמצע יולי, יהיו חיוביים לשווקים, אבל תשאירו בפנקס הזיכרונות תזכורת שהיופיטר ממשיך לנוע לקראת היבט קלאסי של פשיטת רגל, בגלל מבנה הכוכבים בעיקר במדינות שהכוכבים בהורוסקופ שלהן נע בין 15-10 מעלות במזלות היוזמה (טלה, סרטן, מאזניים וגדי) כמו בארה"ב.

מזל סרטן הוא סמל למתכת כסף ומזל אריה לזהב, יש להניח שתנועתו של היופיטר במזלות סרטן ואריה לא תפתיע ובאופיו השופע טוב יביא גם השפעה חיובית על המתכות היקרות, בעיקר בזמן שהשווקים הפיננסים יאבדו כיוון.

השבוע אינו רגוע בלשון המעטה. מהתאריך 30.6 עד לתאריך 5.7 הוונוס במנעד מאתגר עם סאטורן והנטייה היא לקפוץ את היד... ובהמשך השמש מדליקה את הריבוע שמרעיד את העולם הכלכלי והחברתי. הדקו את החגורות.

אצלנו

התקשורת אצלנו כהרגלה, מפעילה זרקור ענק על נקודות זעירות (כמעט בכל נושא פוליטי) ומציגה מחלוקות. הפעם, בין תנועת הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו שיצאו מפרופורציה וקיבלו הדים עם הרבה נפח, רעש וצלצולים. נתניהו, המפתיע כמעט תמיד את התקשורת, עשה זאת שוב לאחרונה עם בחירת הנגיד החדש-ישן יעקב פרנקל, שלא היה ברשימות "המועמדים מטעם" של הפרשנים. הוא יודע להפעיל את מנהיגותו במצבי קצה.

לאחרונה, לא היה ערני מספיק לסיטואציה מסוימת ש"מתבשלת" במפלגה (בהשפעת נפטון 1-7). חברי הליכוד נעלבו שהוא עסוק יותר בנושאים מדיניים ולא התפנה לשתות קפה איתם. אבל נראה שתוך זמן קצר הוא יבין מה קרה, ויידע גם לעשות את מה שצריך וכך גם ישיג את המקסימום במינימום זמן. לכן כל השמועות על התנגדויות בתנועה לראש הממשלה אינן משמעותיות במבחן של הזמן. כוכב פלוטו עומד להגיע על ציר 4-10 ואז ישיג ראש הממשלה תמיכה בכל הדברים העקרוניים בתנועה ויזכה ברוב מוחץ.

גם המפה המשותפת של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם הליכוד, מעידה שאין ערעור על מנהיגותו ובכלל האתגרים שבהם יעמוד בעתיד יוכיחו את כוחו כמנהיג. הכוכבים על 3-9, מעידים שהוא ימשיך לשמור על עמדותיו ורעיונותיו בלי לגלוש לקיצוניות אלא עם שמירה על קונצנזוס רחב.

חדשות לא מפתיעות בשכונה
ג'וליה גילארד [צילום: AP]

בעקבות "הכותרות" על המלחמות בתוך לבנון, בגלל המעורבות של החיזבאללה בסוריה, להלן תזכורת מכתבה שפורסמה כאן בתאריך 2.9.11: "המסקנה היא שאי-שקט עלול להתפתח ולהתפשט ברחבי לבנון. המטרה של החיזבאללה היא להשתלט על לבנון, אולי גם בגלל המהפכה בסוריה, כשהם מאבדים את בן-בריתם בשאר אסד. בקיצור, יהיה שוב שמח בלבנון". המציאות בהווה כבר מאשרת את המגמה.

טורקיה - הכוכבים העוברים על ההורוסקופ של טורקיה, מעידים שבמהלך 2014 יגיע סדר חדש, ההתייצבות תהיה זמנית. ייתכן שהשלטון יסכים לכמה רפורמות ושינויים, אבל הרגיעה זמנית (אורנוס פעיל מאוד על כמה צירים). כלומר, הערעור בין המוסלמים והחילוניים שם מחלחל בהדרגה, והשלטון ירגיש אתגר קבוע גם עם השכנות. בשנת 2015 כל המתחים יצופו ויעלו בעוצמה גדולה (עם הכוכבים על ציר 1-7, 2-8 ו-6-12). צפוי שם אובדן שליטה כלכלי ותרבותי, כאוס לשמו שיחייב שינויים דרמטיים במדינה. מן הסתם נראה את הקיטוב מקצין בין המוסלמים הקיצוניים מול החילוניים הרוצים לשמר את מורשתו של אתא-טורק.

ורחוק מאתנו – אוסטרליה - החדשות המפתיעות על ההפסד של ראש הממשלה ג'וליה גילארד לקודמה קווין ראד, שגלש בישירות לתפקיד עד מועד הבחירות שם, אינן מפתיעות כל כך כשמתבוננים על ההורוסקופ של אוסטרליה החדשה, 1.1.1901 בשעה 13:35 בסידני. השמש ב-10 מעלות במזל גדי. אורנוס ופלוטו בפעולה. מהפך מהיר שישפיע גם על אופייה של אוסטרליה.

עוד מחשבות אסטרולוגיות

לא פעם ציינתי בכתבות כאן שאנחנו בתוך תקופה שה"השראה" שלה הם האורנוס ופלוטו, המשפיעים גם על התחזקות לאומנית, פטריוטיות במילה אחרת, זה כמובן תמיד בעיני המתבונן. בימים האחרונים התפרסם סקר שערביי ישראל מקצינים עמדות ו-49.5% מהם בעד הקמת מדינה פלשתינית במקום מדינת ישראל.

ולהבדיל, עוד באותה השראה של לאומנות - רצונם של כמה חברי כנסת להעביר חוק יסוד שהבסיס שלו מדינת הלאום של העם היהודי. חוק אותו יזם בעבר אבי דיכטר ועכשיו יש ניסיון לקדם אותו, למרות כמה התנגדויות בגלל החשש להפרת האיזון הדק שבין האופי היהודי והאופי הדמוקרטי של המדינה.

בשנות השישים, אז האורנוס והפלוטו השפיעו על אופי התרבות והחברה, ועוררו תנועות מחאה ברחבי העולם שדרשו שוויון זכויות. זו הייתה התקופה שהשפיעה על מתן הזדמנויות שוות לכל אחד מכל המינים והצבעים. לאחרונה, בהשראת אותם הכוכבים, אנו עדים למלחמה של "הגאים והגאות" לקבל מהממסד הכרה בנישואין שלהם, בהורות שלהם ובכל הזכויות הסוציאליות שמקבלים כל הזוגות והמשפחות בכל מדינה. בחלק מהמדינות הם כבר רשמו הצלחה.

"אם לארץ נשמה – הרי ירושלים נשמתה של ארץ ישראל" [דוד בן-גוריון].

תאריך:  28/06/2013   |   עודכן:  28/06/2013
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
האירוע הראשון שנחשף השבוע היה קשור בחשד שהרב יונה מצגר נטל לכיסו מאות אלפי שקלים מכספי תרומות שהגיעו לעמותות שהיו מחוברות אליו והשתמש בכספים לצרכי רכישת נדל"ן ועל-ידי כך עבר עבירות חמורות של מרמה, הפרת אמונים והלבנת הון.
28/06/2013  |  אריה אבנרי  |   כתבות
בביקור במוזיאון המרשים, מהחשובים של וינה, בלטה תערוכתו של האמן האוסטרי בין התערוכות ההיסטוריות המגניבות (פאר יצירתם של אגון שילה וגוסטב קלימט, גאוות האוסטרים, ותערוכת נופים בנושא "עננים” של גדולי האמנים בכלל). בוקלמן נולד בקלגפורד, וגדל באחוזת הוריו בקארינטיה, שם הוא מתגורר כיום במקביל לוינה ולמינכן. הוא בוגר המכון הטכנולוגי בגראץ, שם למד ציור פרסקו, גרפיקה וצילום, כשהיה למעשה שנים רבות צלם בגלל הצורך להתפרנס.
28/06/2013  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
חוויה קשה שבה התנסה עורך הדין חיים שטנגר - מעצר באבו כביר במשך תשעה ימים בעקבות סכסוך שכנים, הבשילה שנתיים וחצי אחרי לספר שירים, "אבו כביר-שירים", שהושק השבוע במוזיאון לאומנות ישראלית ברמת גן. זהו ספר שיריו ה-11 של עו"ד שטנגר.
26/06/2013  |  בן-ציון ציטרין  |   כתבות
נושאי תקשורת שוב עומדים להיות בנסיגה בתקופה הקרובה...אנחנו צפויים למהלך כזה בכל שלושה חודשים בערך, למשך שלושה שבועות.
26/06/2013  |  צילה שיר-אל  |   כתבות
הצבע הירוק מתקשר לצמיחה חדשה ואנרגיה תוססת. אצל הסינים, מייצג הצבע הירוק את אלמנט העץ, ואחראי על הכבד, כיס המרה והעיניים.
26/06/2013  |  איילת נדיב  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il