וואלה! מפרסמת היום (ב', 7.11.05) את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2005: ההכנסות ברבעון צמחו ב-31% לעומת הרבעון הקודם והסתכמו ב-22.7 מיליון שקל, ועלו בשיעור של 81% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי הסתכם ב-4.1 מיליון שקל לעומת 2.8 מיליון שקל ברבעון הקודם ומיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 310%.
בסיכום תשעת החודשים הראשונים של 2005 עולה כי סך הכנסות החברה עמדו על 54.1 מיליון שקל, גידול של 58% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי עמד על 8.8 מיליון שקל, עלייה של 166% לעומת התקופה המקבילה. הרווח הנקי של החברה עמד על 8 מיליון שקל לעומת רווח של 2.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה, המהווה גידול של 189%.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת עומד בתשעת החודשים הראשונים של השנה על 6.9 מיליון שקל תזרים חיובי לעומת תזרים חיובי של 875 אלפי שקל בתקופה המקבילה.
בוואלה! מציינים היום כי בתחילת השנה חל שינוי מהותי בהתייחסות של המפרסמים לאינטרנט וניכרת תחילת מגמה של הסטת של תקציבים מהפרינט והטלוויזיה לטובת האינטרנט. בחברה מעריכים כי הפרסום באינטרנט, שיעמוד השנה על נתח של כ-5% מסך תקציב הפרסום, יגדל בתוך שלוש שנים לנתח של 15% מכלל תקציבי הפרסום בישראל.
אילן ישראלי, מנכ"ל וואלה!: "הביצועים של וואלה! מציבים אותה כיום כחברת המדיה עם הפוטנציאל הגדול ביותר בישראל, אשר תמשיך לצמוח על חשבון העיתונות והטלוויזיה. המשך הסטת תקציבי הפרסום לאינטרנט במקביל לעליית מחירי הפרסום במדיה זו, ממשיכים לסמן עבור וואלה! תוואי ברור של גידול בהכנסות וברווחיות".