|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

עניין של מזל

באילו כשרונות התברכתם? האם אתם באמת מוכשרים או שרק אמא שלכם חושבת שיש לה גאונים בבית? איך תדעו אם זו שהתלהבתם ממנה במסיבה היא באמת בשבילכם? ובמה הכי כדאי לנו לעסוק, איזו קריירה מתאימה לנו ומה הפוטנציאל הכלכלי שלנו?
11/07/2013  |   ציפי לוין   |   ספרים   |   תגובות

אביה בנימין ואסתי לב - אסטרולוגיות בכירות וותיקות, חיפשו במשך שנים ספר "כחול-לבן" בשפה העברית שיקרב את רזי התחום לדור הצעיר, וכשלא מצאו אחד כזה, החליטו לכתוב אותו בעצמן.

"עניין של מזל" פותח צוהר לתחום מרתק, גם אם שנוי במחלוקת, בשפה ברורה ונגישה לצעירים שמתעניינים בתורה האסטרולוגית, ולא היה להם את מי לשאול. כך יוכלו להבין את עצמם טוב יותר, לקבל ולאהוב את עצמם ולמקסם את הפוטנציאל הטמון בהם.

"עניין של מזל" מתכתב עם השפה של הצעירים. הוא משתמש באייקונים שלהם, מלווה בקריצות הומוריסטיות ואיורים משעשעים. הספר נכתב מנקודת מבט חיובית: במקום להציג מה מכשיל אותנו, מפרטות המחברות מה מפריע לנו להצליח. במקום לדבר על מה אנחנו מפסידים מהיותנו בני מזל מסוים, הן מדגישות למה כדאי לנו לשים לב. מידת ההתאמה למזלות אחרים היא תחת הכותרת "חיבור קולע או צולע" ולא "חיבור קולע או חיבור הרסני".

המחברות מדגישות ומפרטות איך להפוך את נקודות התורפה והחולשות, ליתרונות. כל מזל ימצא בספר במה הוא במיטבו וממה הוא מתבאס; מה הוא מרוויח מהיותו בן מזל מסוים ולמה הוא צריך לשים לב; מהו סגנון החיים שלו; מה עליו לעשות כדי להצליח בחיים; מה המקצועות בהם הוא חזק; מהי התייחסותו לכסף ולאהבה ובעזרת שאלון אסטרולוגי, לגלות האם הוא בן-מזל מובהק.

הן מבהירות שמי שמבין באסטרולוגיה, יודע שאין להתייחס למזלות בצורה ערכית של "טוב" או "רע". יש מזלות שנחשבים יותר "קוליים" ושווים, ויש מזלות שנחשבים יותר בעייתיים וקשים, אבל לכל מזל יש תכונות והתנהגויות חיוביות ושליליות.

המדריך "עניין של מזל" נפתח במבוא הנותן מענה לשאלות כגון:

  • מה זה בכלל אסטרולוגיה?
  • למה האסטרולוגיה איננה "שטויות"?
  • איך האסטרולוגיה יכולה לעזור לנו בחיים?

טיימינג זה כל הסיפור

איך יכולה האסטרולוגיה לסייע בתכנון מהלכים בחיים? האסטרולוגיה מספקת את העיתוי הנכון לתכנון מהלכים חשובים בחיינו: היא עוזרת לבחון את הזמן המתאים ביותר לביצוע הדברים החשובים ביותר: חגיגות נישואין, פתיחת עסק, חתימה על חוזה, ניתוח או אפילו התחלה של דיאטה יכולים להתבצע באופן אופטימלי אם רק יתחילו בזמן הנכון, המתאים לאופיים של האירועים.

טיפ! הביטו בלוח העברי:

בין א'-ט"ו בחודש הירח מתמלא, וזה מועד מתאים להתחלות חדשות. אם אתם רוצים לעשות משהו שיצליח ושתהיה לו המשכיות - זה הזמן. לעומת זאת, כשהירח מתחסר, בין ט"ז לחודש ועד לסופו, כדאי לסיים דברים. למשל, אתם רוצים להיגמל מהרגל רע כמו כסיסת ציפורניים, אכילה כפייתית או סיום קל של מערכת יחסים - זה הזמן.

באילו כשרונות התברכתם? האם אתם באמת מוכשרים או שרק אמא שלכם חושבת שיש לה גאונים בבית?

על אהבה ומערכות יחסים: איך תדעו אם זו שהתלהבתם ממנה במסיבה היא באמת בשבילכם?

במה הכי כדאי לנו לעסוק, איזו קריירה מתאימה לנו ומה הפוטנציאל הכלכלי שלנו?

מה זה אופק? או במילים אחרות: מה אנחנו מציגים בחלון הראווה שלנו?

איזו פיצה הזמינו לנו ביום לידתנו?

כאמור, מפת הלידה מורכבת מכל 12 המזלות. אפשר לדמיין ולראות אותה כמו פיצה, המחולקת ל-12 חתיכות. כל חתיכה נקראת "בית", והיא קשורה לתחום חיים מסוים.

בעצם, כל המזלות מופיעים במפת הלידה שלכם, לכן אתם יכולים ברמת הפוטנציאל להוציא כסף בלארג'יות כמו האריה, להיות יצריים וסוערים כמו העקרב, משפחתיים ומסורים בבית כמו הסרטן וסקרנים כמו הקשת. אז מאיזה צד אתם רוצים להתחיל לנגוס בפיצה?

אביה בנימין (מורה למתמטיקה לשעבר) ואסתי לב (עו"ד לשעבר), הן אסטרולוגיות בכירות וותיקות, בעלות דיפלומה מטעם הפקולטה ללימודי אסטרולוגיה בלונדון. מאחוריהן שנים רבות של כתיבת מדורים אסטרולוגיים בעיתונות וברשת, לרבות מדורים קבועים בעיתוני נוער.

מבוא
ובו יסופר מה זה בכלל אסטרולוגיה
▪ ▪ ▪

יום ההולדת של כל אחד מאיתנו הוא יום שמח, יום של חג ומתנות, אבל תאריך יום ההולדת שלנו מציין לא רק מתי גדלנו בשנה, אלא גם מצביע על האופי שלנו ואפילו במידה מסוימת על גורלנו. גם מי שלא מתמצא כלל במושגים כמו הורוסקופ, מרקורי ונסיגה, יודע לדקלם מגיל די צעיר "איזה מזל הוא".

וכך, מסתובבים בסביבה הקרובה שלנו עקרבים וסרטנים לצד שוורים, דגים ואריות, גם אם אנחנו לא מתגוררים בסמוך לגן חיות. תאריך יום ההולדת משמש ככלי מרכזי להערכת האישיות ותכונות האופי הייחודיות של כל אדם, ארגון ואפילו מדינה.

למה אנחנו מתנהגים כמו שאנחנו מתנהגים? למי אנחנו נמשכים ולמה? על שאלות אלה ורבות אחרות האסטרולוגיה עשויה לענות בצורה מדויקת להפליא.

איך זה שכוכב אחד מעז?

זה די מסובך לתפוס שלכוכבים הנמצאים במרחקים של מיליוני קילומטרים מכדור הארץ יש השפעה עלינו, בני האדם, ושהמזלות קובעים גורלות על פני כדור הארץ.

גם לנו זה נראה בהתחלה לא הגיוני אבל הנושא עניין אותנו, ולכן התחלנו ללמוד אותו לעומק על-מנת להבין כיצד זה ייתכן. גילינו, שהאסטרולוגיה היא תחום מורכב למדי, שקיים כבר אלפי שנים. היא לא מתרכזת רק במזלות, אלא עוסקת בקשר שבין כוכבי הלכת במערכת השמש לבין החיים על פני כדור הארץ.

הרעיון הבסיסי העומד מאחורי תורה מרתקת זו הוא, שקיימת התאמה בין מערך הכוכבים במערכת השמש ברגע שנולדנו לבין תכונות האופי שלנו וההתנהלות שלנו בחיים.

האם ניתן להתייחס לאסטרולוגיה כאל ענף מדעי?

לצערנו, לימודי אסטרולוגיה אינם חלק מהמערכת האקדמית בישראל. אומנם יש לציין, שתחום הידע הפופולרי הזה, המפורסם בקביעות בכלי התקשורת, מביא עימו גם שרלטנים וגם הנחות שגויות לגבי מהותה של האסטרולוגיה. אלה מובילים לתדמית שטחית ובלתי מעמיקה של הנושא.

למעשה, האסטרולוגיה מבוססת על חוקים ועל נתונים אסטרונומיים מאוד מדויקים, וזה מה שמקרב אותה אל המדעים המדויקים. עם זאת, כמו בפסיכולוגיה ובסוציולוגיה, כשעוסקים בבני אדם, אי-אפשר לחזות בדייקנות מדעית כיצד ינהגו, וזו נקודת דמיון בין האבחון האסטרולוגי למדעי ההתנהגות.

כסיכום ביניים יש לומר, שאנו מקוות שככל שיותר אנשים יידעו מה זאת באמת אסטרולוגיה ואיך היא פועלת, הדבר יסייע לקרב את היום שבו היא תוכר כתחום מדעי לגיטימי.

האם יש דרכים נוספות להסביר את האסטרולוגיה?

יש הטוענים, שלכוכבים כוח בלתי מוסבר, וכך הם מכתיבים את גורלו של האדם. ואכן, כשמשהו בחיינו משתבש, אנחנו מיד מחפשים הסבר מיסטי.

יש גישה הרואה באסטרולוגיה שפת סמלים אוניברסליים. על-פי גישה זו, כל מזל וכל כוכב במפת הלידה מסמלים אנרגיה מסוימת. עם זאת, בידינו היכולת להחליט האם לבטא את אותה אנרגיה בדרך חיובית או שלילית. לפי גישה זו הכוכבים מסמלים צרכים פסיכולוגיים, והמזלות מתארים אופני ביטוי שונים לאותם צרכים.

גישה הוליסטית טוענת, שהיקום הוא מערכת אחת המכילה בתוכה מערכות קטנות זהות. או כמו שיונג נהג לומר: "As above, So below". לפי גישה זו, יש התאמה בין העולם החיצוני (כלומר היקום) ובין העולם הפנימי שלנו.

גישה נוספת טוענת, כי מאחר שהטבע מורכב ממחזורים, ואנו, בני האדם, מהווים חלק מהטבע, הרי גם בחיינו פועלים מחזורים אותם אנו בוחנים על-פי תנועת הכוכבים. במלים אחרות: מחזורי הכוכבים מהווים כלי מדידה או מעין שעון קוסמי המודד מחזורי אירועים בחיי האדם.

קיימת עוד גישה המסבירה את האסטרולוגיה באמצעות קרינות ושדות אנרגיה מגנטיים, אך היא אינה תקפה על-פי קריטריונים מדעיים.

הפיזיקאים ישללו גישה זו מכל וכל. לאיזו גישה אתם מתחברים?
מהו מזל השמש?

מזל השמש = המזל שלנו.

זהו המונח האסטרולוגי המקצועי המתאר כל אחד מ-12 המזלות.
As above,
So below.

למה האסטרולוגיה איננה "שטויות"?

התשובה היא, שאם האסטרולוגיה הייתה באמת שטויות, לא היו נוהים אחריה פילוסופים, מדענים והוגי דעות במשך מאות שנים. יונג, קופרניקוס, קפלר, ניוטון ואחרים לא הפסיקו לחפש תשובות דווקא באמצעות האסטרולוגיה.

האסטרולוגיה הייתה מושרשת גם בחיי העם היהודי, וכל המתקבל לסנהדרין היה חייב להיות בעל ידע בכוכבים ובמזלות. תורת הכוכבים והמזלות הייתה מקובלת על גדולי התורה, והאמונה הרווחת הייתה, שכוח עליון עומד מאחורי חוקיות היקום, כאשר לכוכבים עצמם, כמובן, אין כוחות אלוהיים.

איך יכולים גושי אבן כה רחוקים להשפיע עלינו?

גם אם לימדו אותנו להסביר כל דבר באופן מדעי והגיוני, לא תמיד הדבר אפשרי, ולא כל מה שאינו מוחשי אינו קיים.

מי מאיתנו לא סקרן לפעמים לראות מה נמצא בביתו של חבר חדש שלא ממהר להזמין אותנו להיכנס פנימה? אומנם אנחנו לא יכולים לדעת מה מסתתר שם אבל ודאי, שאין זה אומר שאין שם כלום, ולו רק משום שאין לנו כלים לראות מעבר לקיר אטום. גם תורת האסטרולוגיה נראית לפעמים כמו נעלם אחד גדול, אבל אין זה אומר שאין שם כלום רק מכיוון שאנחנו לא רואים את הדברים בבירור.

מי מאיתנו לא היה רוצה לדעת אחת ולתמיד כיצד נוצר האדם? כולנו יודעים שלהיווצרות האדם יש תיאוריות שונות, כשהבולטות בהן - שהאדם נברא בצלם אלוהים, כלומר אלוהים ברא את האדם ביום השישי להיווצרות העולם, או תיאוריית האבולוציה שמדברת על התפתחות האורגניזם במשך מיליוני שנים, עד הקוף, שהאדם הוא הגרסה המשודרגת שלו. כך או כך, אין לאף אחד ספק - האדם קיים ומשוכפל במיליונים. כדי להבין טוב יותר איך "הדבר הזה" עובד, לומדים על הפיזיולוגיה שלו וכיצד לרפא את גופו, על הצרכים הפסיכולוגיים שלו, על דפוסי ההתנהגות שלו ועוד ועוד.

אז גם אם האסטרולוגיה נראית לעיתים תלושה וקשה להסביר כיצד התפתחה, לא ניתן להתווכח עם העובדה שהיא עובדת! הדרך הטובה ביותר להתייחס אליה היא באמצעות בדיקה מתמדת. במילים אחרות - לבדוק ולהיווכח האם האבחון האסטרולוגי יכול לגלות לגבינו דברים רק מפני שנולדנו בתאריך מסוים.

נראה שלמדענים של היום חסרים הכלים להוכיח את תקפותה של תורת האסטרולוגיה אבל כולנו יודעים שבתקופות קדומות חשבו שכדור הארץ שטוח, ושכדור הארץ ניצב במרכז היקום, כי הכלים המדעיים הקיימים היום לא היו קיימים אז. לא נתפלא שיגיע היום - גם אם לא בדור שלנו - ותיפתר התעלומה שתסביר איך זה יתכן שהאסטרולוגיה עובדת.

מה זה הורוסקופ? או מה משמעותו של השרטוט העגול הזה עם הקווים?

ההורוסקופ הוא מפת הלידה האסטרולוגית של האדם. הוא נראה כמו מפה עגולה שחוצים אותה הרבה קווים ישרים. בעצם, זהו ציור של גלגל המזלות שעליו הלבישו תרשים של כוכבים במערכת השמש, כפי שהשתקפו בשמיים ברגע לידתו של האדם.

במילים אחרות, מפת הלידה מציגה את השמש, הירח וכוכבי הלכת, כפי שנראו ברגע שנולדנו מהמקום בו נולדנו. התרשים הייחודי של כל אחד מאיתנו ואשר לא יחזור על עצמו משך מיליוני שנים, מחזק את מה שאימא שלכם טענה מאז ומעולם - שהילד שלה הוא יחיד ומיוחד ואין כמוהו בכל העולם כולו. הדבר קורה משום שביקום מתרחשת תנועה מתמדת, ורק ברגע מסוים נראים השמיים כפי שהם נראים. רגע לאחר מכן הם כבר נראים אחרת.

למרות הפופולריות הרבה לה זוכים מדורי האסטרולוגיה באשר הם (תודו - כנראה גם אתם קוראים אותם לפחות פעם בשבוע) לא ניתן להתייחס אליהם ברצינות רבה מדי, משום שבלי לקחת בחשבון את התאריך, השעה ומקום הלידה - זה לא ממש זה. נכון שיש בהם מידע באשר למה שקורה לבני מזל מסוים באותו הזמן, אבל מזל השמש הינו נתון בודד, ולמרות חשיבותו הרבה הוא מהווה רק חלק קטן מהמפה כולה.

אין ספק שתחזית הניתנת למזל מסוים לא יכולה להתאים ל-1/12 מאוכלוסיית העולם.

האם נולדנו במזל טוב?

יש החושבים שדווקא המזל שלהם הוא "מזל נאחס", בעוד אחרים מאוד
גאים במזל שלהם. מי שמבין באסטרולוגיה יודע שאין להתייחס למזלות בצורה ערכית של "טוב" או "רע". יש מזלות שנחשבים יותר "קוליים" ושווים ויש מזלות שנחשבים יותר בעייתיים וקשים. נכון שההתמודדות עם עומסי החיים נוחה לנו יותר כשאנו משתייכים למזלות מסוימים אבל לא משום שהם מזלות יותר "טובים" (הרי לכל מזל תכונות והתנהגויות חיוביות או שליליות) אלא משום שאנחנו בוחרים איך לבטא את אנרגיית הכוכבים והמזלות שבמפת הלידה שלנו, ואל לנו להאשים את הכוכבים במה שקורה לנו בחיים.

כשבני המזלות השונים לא נותנים ביטוי לצרכים הנובעים מהשתייכותם למזל, הם מתוסכלים ואז הם מבטאים דווקא את התכונות הכי בעייתיות של המזל שלהם. אלו שחייהם מתנהלים באופן שמתאים לצרכים הבסיסיים של המזל, מבטאים את התכונות החיוביות של המזל שלהם.

איך האסטרולוגיה יכולה לעזור לנו בחיים?

המון בחירות ניצבות מולנו במהלך החיים, משמעותיות יותר או פחות. לפעמים אנחנו שמחים לראות שבחרנו נכון ושהבחירה שלנו הייתה ממש מוצלחת, אבל לפעמים, למרות שהתלבטנו והתייעצנו הבחירה הייתה לגמרי מוטעית. חשבתם פעם למה זה קורה כך, האם זה רק עניין של מזל?

לאלה מכם המחפשים תשובות מוחלטות בשמיים, זה המקום לומר: הכוכבים לא אשמים, הם לא קובעים ולא גורמים לאירועים להתרחש. הם רק מצביעים על צרכים שיש לנו בזמן מסוים, על אנרגיה מסוימת שנכנסת לנו לחיים ומלווה אותנו פתאום.

חשוב לציין: לנו כאסטרולוגיות אין ספק - אנחנו נהיה אלה שנקבע כיצד האנרגיה הזו תתבטא בסופו של דבר בחיינו, בבחינת - "הכול צפוי והרשות נתונה". זה היה יכול להיות סידור לא רע בכלל, אם הייתה לנו איזו ציפור קטנה על הכתף שלוחשת לנו מה הכי נכון לעשות, עם מי הכי כדאי לנו להתיידד או ממי כדאי להתחמק, מעין פייה שרומזת לנו מה הכי כדאי ללמוד ובמה הכי מתאים לנו לעבוד, שמסבירה למה כל כך קשה לנו איתו, אבל למה דווקא אותו אנחנו כל כך אוהבים, שמציעה לנו במי להתאהב וממי להתרחק כמו מאש. אומנם פייה אין לנו, אבל האסטרולוגיה יכולה להיות שם במקומה.

האסטרולוגיה יכולה להוסיף מידע שנסתר מהעין על מה שקורה מסביב, ולעזור לבחור יותר נכון ובזמן הכי מתאים.

חשוב לציין שכדי להיעזר באסטרולוגיה באופן המיטבי צריך לפנות לאסטרולוג מקצועי, כמו שיש לעשות בכל תחום בחיים. בואו נעזוב לרגע את ההורוסקופים להמונים ונתייחס לתחזית ולייעוץ שניתנים אך ורק על סמך פרטים אישיים ועל-ידי אסטרולוגים מקצועיים, אלה שרכשו את הידע העצום והרב שבבסיס התורה העשירה והעתיקה הזאת. למרות שיש רבים שחושבים אחרת, נתחיל במה האסטרולוגים ממש לא: הם לא מגידי עתידות, הם לא בעלי שום חוש נבואי או שישי או שביעי, ולא יכולים לנבא בדיוק מתי ייפול עליכם המיליון הראשון או מתי יגיע בדהרה האביר על הסוס הלבן. ממש לא, ולמען האמת הם גם לא מתיימרים להיות כאלה.

מה האסטרולוגים כן יכולים לעשות?

או במילים אחרות: איך הם יכולים לעזור?

אסטרולוגים יכולים לסייע בתכנון מהלכים ובביצוע בחירות נכונות יותר עבור כל אחד מכם.

האסטרולוגיה מספקת מידע על תנאי הדרך במהלך החיים ומציעה דרכים אפשריות להתנהל בצורה המתאימה ביותר. החיים ללא אסטרולוגיה דומים ליציאה למסע במקומות נידחים בלי לבדוק את המפה של המקום, בלי לברר פרטים על מזג האוויר ובלי לדעת אילו מכשולים מצפים לכם בדרך. האסטרולוגיה נוגעת כמעט בכל תחום, החל ממערכות יחסים, דרך כסף וכלה בבריאות.

אסטרולוגיה ותכנון מהלכים בחיים

או במילים אחרות: טיימינג - זה כל הסיפור

מכירים את המצב הזה בו אחרי מהלך משמעותי שנכשל ברור לכם שהבעיה לא הייתה ההחלטה או המהלך עצמו אלא העיתוי? כמעט לכל אחד זה קורה, בהחלטות קטנות כמו גם בהרות גורל. האסטרולוגיה נותנת מענה הולם לעניינים כאלה שכן מבחינתה, מערך הכוכבים ברגע ההתחלה קובע את אופי המהלך. וכך, על-פי האסטרולוגיה, אירועים משמעותיים כמו חגיגת נישואין, פתיחת עסק, חתימה על חוזה, ניתוח או אפילו התחלה של דיאטה יכולים להתבצע באופן אופטימלי אם רק יתחילו בזמן הנכון, המתאים לאופיים של האירועים.

האסטרולוגיה עוזרת לבחור את הזמן המתאים ביותר לביצוע הדברים החשובים ביותר


טיפ! הביטו בלוח העברי:

בין א'-ט"ו בחודש הירח מתמלא, וזה מועד מתאים להתחלות חדשות. אם אתם רוצים לעשות משהו שיצליח ושתהיה לו המשכיות - זה הזמן. לעומת זאת, כשהירח מתחסר, בין ט"ז לחודש ועד לסופו, כדאי לסיים דברים. למשל, אתם רוצים להיגמל מהרגל רע כמו כסיסת ציפורניים, אכילה כפייתית או סיום קל של מערכת יחסים - זה הזמן.

א' בחודש
ירח חדש
ט"ו בחודש
ירח מלא

באילו כשרונות התברכתם? האם אתם באמת מוכשרים או שרק אמא שלכם חושבת שיש לה גאונים בבית?


האם יש בכם יצירתיות חבויה? (אין בכוונתנו רק לכך שאתם מציירים נפלא או שרים כזמיר). יצירתיות יכולה להתבטא בתחומים רבים וככל שמקדימים לפתח אותה כן ייטב. אדם יצירתי יכול לספר סיפורים בצורה מעניינת ומלאת דמיון ואולי אפילו להעלותם על הכתב. יתכן שהוא מדבר באופן יצירתי, כלומר מספר חוויות בצורה שגורמת לכם להאזין לו ברוב קשב. יתכן שהיצירתיות תתבטא ביכולת המוסיקלית שלכם או ביכולתכם לרקוד. יתכן שיש לכם ראש יצירתי שמאפשר לכם לפתור בעיות, ולא רק במתמטיקה, בדרך
חדשנית ויעילה. יתכן שהיצירתיות שלכם תתבטא בתחום העיצוב ואולי דווקא בענייני בישול.

יתכן שהחוש הטכני שלכם מפותח במיוחד ואולי דווקא לא, ויש לכם שתי ידיים שמאליות? יתכן שאתם מאוד רגישים ואנשים המתקשים להיפתח ולתקשר יוכלו להיעזר בכם ולשתף אתכם במה שעובר עליהם. ואולי דווקא יש לכם חוש הומור או יכולת משחק, וחבל שהם יתבזבזו, כי ההורים שלכם חושבים שזה לא רציני.

האבחון האסטרולוגי יעזור לכם למצות את הפוטנציאל שלכם מתוך מודעות למגבלות שלכם בבחינת "אם יש לכם לימון - תעשו
ממנו לימונדה".

על אהבה ומערכות יחסים: איך תדעו אם זה שהתלהבתם ממנו במסיבה הוא באמת בשבילכם?


התחלת לצאת עם בחור מדליק? ההורים שלך מתים להכיר את זו
שאתה יוצא איתה כבר חודשיים? גם אם אתם עדיין מחפשים, וגם אם
נדמה לכם שמצאתם, מי מבטיח לכם שמה שנראה היום כאהבת נצח
באמת יישאר כזה לעולמים?


אף אחד לא יוכל להבטיח, אבל בכוחה של האסטרולוגיה לספק לכם הרבה מידע שבזכותו תוכלו לשמור על חיי זוגיות נפלאים למשך שנים רבות, אם רק תרצו, כמובן. נפתח בכך שהתאמת מזלות שמש היא חלק קטן בלבד מהתמונה. רק התייחסות לכל הגורמים האסטרולוגיים המרכיבים את מפת הלידה תסייע באבחנת ההתאמה הזוגית.

האסטרולוגיה מאבחנת את הדינמיקה של מערכת היחסים ובוחנת את הפוטנציאל הטמון בה באמצעות ניתוח של מפות הלידה האישיות. נשמע מסובך? האמת שזה די מורכב. האסטרולוגיה מצביעה על הצרכים הרגשיים של כל אחד מבני הזוג. היא בודקת מה הטעם של כל
אחד מהם ומאבחנת מה הכי מושך אותו ומה הוא הכי אוהב בבני זוגו.

היא גם יכולה לאבחן איך הוא מסתדר עם הדבר המדהים הזה שנקרא אהבה. האם הוא נבוך כשמדברים איתו על אהבה, האם קל לו להביע
רגשות ועוד ועוד.

האסטרולוגיה יכולה גם לאתר את נקודות התורפה במערכת היחסים,
כמו גם את הנקודות שמחזקות אותה. אם עדיין אין בחייכם קשר רומנטי משמעותי, האסטרולוגיה תייעץ לכם מתי יש סיכוי להתחלת קשר כזה, ומה כדאי שתעשו באותו הזמן כדי שהוא אכן יתחיל.

אגב, בדומה לתרומתה של האסטרולוגיה בענייני זוגיות, כך היא גם
עשויה לסייע בהקשר של מערכות יחסים בכלל - עם ההורים, המורים, החברים והסביבה כולה.

במה הכי כדאי לנו לעסוק, איזו קריירה מתאימה לנו ומה הפוטנציאל הכלכלי שלנו?


או במילים אחרות: האם מתאים לנו להיות טייסים, מורים, מהנדסים
או אנשי עסקים ואולי דווקא שחקנים או סטנדאפיסטים?


מעטים האנשים שיכולים להסתכל לכם בעיניים ולומר באופן חד-משמעי שהם עוסקים במה שתמיד חלמו לעסוק או אפילו שהם אוהבים את העבודה שלהם.

לפעמים לסביבה יש השפעה כל כך גדולה שגורמת לנו לבחור במקצוע מיוחס או יוקרתי, כזה המתאים דווקא לציפיות של ההורים, ולא במקצוע שבאמת מעניין אותנו. כדי להצליח במשהו לאורך זמן צריך לאהוב אותו, וכאן נכנסת האסטרולוגיה לתמונה.

בהמשך ליכולת לאבחן את מבנה האישיות של האדם, את כישוריו, כשרונותיו ונטיות ליבו, האבחון האסטרולוגי המקצועי ממליץ לכם במה לעסוק, מה מתאים לאופייכם ולכישוריכם, באיזה תחום יש לכם פוטנציאל טוב יותר להצליח וכיצד עליכם להתנהל כדי לממש פוטנציאל זה.

גם כסף מתקשר לסיפור הזה. בית הכספים במפת הלידה האסטרולוגית שלכם מצביע על הגישה שלכם לכסף. בזבזנים? קצת קמצנים? יש לכם נטייה להסתבך בכל מיני עסקות בעייתיות או דווקא להיות תמיד בצד המרוויח? על כל אלה ניתן ללמוד ממבנה המפה האסטרולוגית שלכם.

בשילוב עם היכולת לדעת מתי להחליט החלטות חשובות, זה נראה די מבטיח. אבחון אסטרולוגי יכוון אתכם לעסוק במה שמתאים לאישיותכם וליכולותיכם, וניתן לממש ולמקסם באמצעותו פוטנציאל כלכלי.

העיקר הבריאות - רגישויות ומחלות

מפת הלידה שלכם מראה מהו מבנה האישיות שלכם ואיך נכון לכם להתנהל בחיים, והיא גם מצביעה על מצבכם הפיזי והבריאותי. לא ניתן לקבל תאריך מדויק של פריצת מחלה או של מוות אבל אפשר בהחלט לאבחן את האיברים הרגישים בגוף, את התקופות בהן תהיו פגיעים יותר ואת הזמן בו כדאי להיזהר במיוחד.

טלה

ראש

בתולה

מעיים

מאזניים

כליות

קשת

אגן ירכיים
כבד

דלי

שוקיים
ומחזור הדם

שור

צוואר

סרטן

חזה
רחם וקיבה

אריה

לב וגב

עקרב

איברי מין

דגים

כפות רגליים

גדי

ברכיים
עור
שלד
ושיניים

תאומים

גפיים
ואיברי הנשימה

מה זה אופק? או במילים אחרות: מה אנחנו מציגים בחלון הראווה שלנו?


האופק הוא כמו כרטיס הביקור שלנו, חלון הראווה שלנו. האופק לא בהכרח מתאר את ה"אני האמיתי" שלנו, אלא איך נוח לנו להציג את עצמנו בפני אחרים. זה הרושם הראשוני שאנו מותירים על הסביבה. חשוב להבין, האופק נקבע על-פי שעת הלידה. מאחר שהאופק מתחלף כל שעתיים בערך ויש לו גוון אישי מאוד, רצוי לדעת מהי שעת הלידה המדויקת. האסטרולוג מתייחס לכך באבחון אישי וגם בתחזית לעתיד.

מזל השמש של כל אחד הוא המונח האסטרולוגי המקצועי המתאר כל אחד מ-12 המזלות המוכרים, ובו משתקפים הצרכים הפסיכולוגיים, האנרגיה הבסיסית, הטמפרמנט והגישה לחיים של בני המזל.

עקשנות, בזבזנות, חוסר ביטחון או צורך עז בתשומת לב - כל אלה ועוד רבות אחרות הן תכונות שמוסברות על-ידי תאריך, שעה ומקום הלידה שלכם. פענוח של מפת הלידה יכול להסביר חלקים רבים באישיותו של אדם: לאתר דפוסי התנהגות, לאבחן נטיות, כישורים וכישרונות. לאסטרולוגיה יש הסבר קצת יותר משמעותי מאשר צירוף מקרים. בהורוסקופ של כל אחד מאתנו יש גורמים המחזקים או הסותרים את תכונות מזל השמש.

כאמור, מזל האופק יכול להיות אחד מהם. לפעמים, החלטה שקיבלתם לא התאימה לייעוד שלכם והייתה בניגוד גמור למה שאתם באמת צריכים לעשות, ולכן לא קידמה אתכם. לפעמים העיתוי היה "לא משהו" ולפעמים האנשים שנכנסו לחייכם הם ממש לא בשבילכם.

אז איזו פיצה הזמינו לנו ביום לידתנו?

כאמור, מפת הלידה מורכבת מכל שנים עשר המזלות. אפשר לדמיין ולראות אותה כמו פיצה, המחולקת ל-12 חתיכות. כל חתיכה נקראת "בית", והיא קשורה לתחום חיים מסוים.

בעצם כל המזלות מופיעים במפת הלידה שלכם, לכן אתם יכולים ברמת הפוטנציאל להוציא כסף בלארג'יות כמו האריה, להיות יצריים וסוערים כמו העקרב, משפחתיים ומסורים בבית כמו הסרטן וסקרנים כמו הקשת.

אז מאיזה צד אתם רוצים להתחיל לנגוס בפיצה?

שפת המזלות, אסטרולוגיה שימושית לצעירים, מאת: אסתי לב ואביה בנימין, איורים: דרור אדם, הוצאה עצמית, 247 עמודים, 94 שקלים
אביה ואסתי הן מחברות הספר המצליח - "האסטרולוגיה של הזוגיות. ונוס, מרס וכל השאר" שיצא לאור ב-1996
תאריך:  11/07/2013   |   עודכן:  17/11/2013
ציפי לוין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בבית אחד משותף לא כל כך גדול גרות כמה משפחות. האחת "מאושרת על-פי דרכה" זוג, שלושה בנים ואחות שעדיין מתלבטת האם לצאת לאוויר העולם או לא. בבניין גרה גם אלגרה שדלת דירתה פתוחה תמיד והיא רובצת מולה כשומרת הסף, שום דבר לא נעלם מעיניה גם הדברים שקורים בחדרי חדרים מעבר לדלתם הסגורה של שכניה לבניין. עוד בבניין מתגוררת מוניקה עם חברה לחיים ותאוותה לחיים נוספים.
11/07/2013  |  עפר דרורי  |   ספרים
ספר האיורים של מישל קישקה הוא מקורי בתוכנו ובדרך שבה הוא מתמודד עם היותו "דור שני" לשואה. אביו של מישל, מספר אישי במחנות 177789 חי את חייו בצל השואה. המרק שאשתו מגישה לו מזכיר לו את המרק הטעים שאכל באושוויץ, הצלחתם של ילדיו בלימודים היא מכה אנושה להיטלר צורר היהודים, מרק הקרופניק הוא מאכל תאווה ועוד ועוד. דרך חייו החוזרים לחוויות השואה חיים גם בני משפחתו ובמיוחד מישל, הנער שגדל בצל אביו וספג לתוכו חוויות שמעולם לא חווה בצורה ישירה. הבן הפך לקריקטוריסט שמיטב להביע את עצמו באיורים ובטקסט הנלווה אליהם. רק מי שגדל כדור שני יכול "להרשות" לעצמו להתבטא ואף לצחוק מדברים הקשורים בשואה.
09/07/2013  |  עפר דרורי  |   ספרים
"נערה מברלין" הוא אכן רומן עוצמתי כפי שהגדירו הגארדיין. הרומן מביא את סיפורה של רוזה קליין, נערה יהודייה בברלין בשנת 1933 החווה יחד עם משפחתה את תחילתה של השואה. לא השואה שאנו מכירים מספרי ההיסטוריה, מחנות ההשמדה והרצח אלא תחילת השינוי במדינה דמוקרטית המתירה הפקר את יהודייה. עוצמתו של הספר דומה במקצת לספר "לבד בברלין" של פאלאדה בכך שהיא עוסקת בשנים שקדמו לשואה ומראה לנו צעד אחר צעד כיצד התפתחו הדברים והגיעו לשואה שאנו מכירים.
29/06/2013  |  עפר דרורי  |   ספרים
כאילו אמר לא נורא, הם מיעוט וגם יש דרכים אחרות לכל אלה שהחמיצו. אבל אעניק להם בתמורה את השקט והשלווה ורעשים לא יטרידו אותם. אולי נהג הבורא במקרה כלאחר יד, אולי סבר שגמל להם, ואולי בדרכו ולשיטתו מצא שהוא צודק וכי אין בכך משום פגיעה - כי בהרבה מצבים, דומה שאמר לעצמו כי נוכח לדעת שאלה שכבר שומעים, היו רוצים מאוד ולעיתים די מזומנות לאטום את אוזניהם.
20/06/2013  |  יוסף כהן אלרן  |   ספרים
אֲנִי מְדַבֵּר אֶל עַצְמִי בְּקוֹל שֵׁנִי
18/06/2013  |  יוסף כהן אלרן  |   ספרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il