|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
בני הזוג נתניהו. טובות הנאה [צילום: פלאש 90] יוסי כהן. רמאי [צילום: ניר קידר]

חשבוניות ב-15,000 ש"ח / האם הן שולמו?

קשרי השוחד בין יוסי כהן לנתניהו: <br>מאות שעות עבודה בתשלום סמלי

עו"ד יוסי כהן ייצג את האינטרסים של שרה ובנימין נתניהו בשורה של נושאים והליכים משפטיים וכן מול כלי התקשורת בעניינים רגישים למרות זאת, בני הזוג נתניהו לא חויבו בשכר טירחה הולם במקום זאת, הם מקיימים עימו קשרי שוחד במסגרת זו הוא הוזמן לאו"ם לאירוע קבלת פנים לכבוד ראש הממשלה נתניהו בני הזוג מתעקשים להמשיך ולהשתמש בשירותיו של יוסי כהן, למרות שהודה בביצוע עבירות מס וקבלת "כספים שחורים" בהיקף של מיליוני דולרים המשך יבוא
31/07/2013  |   יואב יצחק   |   תחקירים   |   משמר המשפט   |   תגובות
דרושה חקירת משטרה
איתמר לוין
הכיס של שרה ובנימין נתניהו הוא אחד. כאשר שרה נתניהו משלמת לעו"ד יוסי כהן שכר טירחה סמלי, המשמעות היא שראש הממשלה מקבל ממנו הטבה משמעותית. לכך עלולים להיות היבטים פליליים חמורים, שאותם רק המשטרה יכולה וחייבת לבדוק באופן מיידי
לרשימה המלאה

עו"ד יוסי כהן הודה: קיבלתי מיליונים בשחור ברומניה ומלקוחות בישראל
יואב יצחק
רעייתו של יוסי כהן הקליטה שיחות שקיימה עמו בהן הודה: 320 אלף אירו שחורים מוחזקים ברומניה; מיליון דולר כסף שחור לבניית האחוזה ברשפון * כספים בשחור התקבלו מלקוחותיו במשרד עורכי הדין שבשליטתו * יוסי כהן השתמש ברעייתו להמיר בצ'יינג'ים כספים שחורים שהבריח לישראל, שידל אותה לעבוד במזומנים ולא בכרטיס אשראי בגלל חששו משאלות וביקורים מצד רשויות המס * דרושה חקירה מקיפה ומהירה מצד רשויות המס ומצד המשטרה
לרשימה המלאה

החבר המושחת של נתניהו
יואב יצחק
בני הזוג נתניהו משתמשים בשירותיו של עו"ד יוסי כהן * ספק אם ניתן שכר טירחה מלא * בפועל, זוכה עו"ד כהן לתמורה גדולה בהרבה בזכות קירבתו אליהם * ספק אם בני הזוג יודעים את האמת על עו"ד כהן: נכלולי, רקוב ומסוכן, שאינו נמנע מלרמות את בית המשפט שוב ושוב תוך הצגת מסמכים כוזבים שבפיברוקם נטל חלק פעיל
לרשימה המלאה

הפרשה הנחשפת בתחקיר News1 מעידה על עבירות שוחד ועבירות על חוק המתנות שביצעו ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, יחד עם עורך הדין יוסי כהן - המשמש כבא-כוחה הישיר של שרה נתניהו. עו"ד כהן מייצג בפועל את האינטרסים הכספיים והתדמיתיים הישירים של שני בני הזוג נתניהו עם כל המשתמע מכך. מכאן חובתם להימנע מקבלת טובות הנאה אסורות ו/או מתנות ובכלל זאת שירותים שווי-כסף בלא לשלם תמורה הולמת.

ל-News1 נודע, כי בשנתיים האחרונות השקיע עו"ד כהן בשירותם של בני הזוג נתניהו לפחות 500-450 שעות עבודה. למרות זאת, הוצאו להם חשבוניות בסכום שלא מכסה אפילו את הוצאותיו: 15,000 ש"ח בלבד (ברוטו, כולל מע"מ), כפי שנבהיר בהמשך. יודגש, כי מדובר בתיקים שהטיפול בהם, רובם ככולם, הסתיים לפני זמן רב. ושכר הטירחה אמור היה להיות משולם בהתאם.

כפי שחשפנו כאן, בין יוסי כהן לבין בני הזוג נתניהו מתקיימים קשרי שוחד אסורים. במסגרת זו הוזמן יוסי כהן לאירוע קבלת פנים שנערך באו"ם לכבודו של ראש הממשלה [ראו קישור: החבר המושחת של נתניהו]. כהן, מלבין כספים, רמאי ונכלולי, הצליח להסתופף עם גדולי עולם ושועי ארץ - בזכות שירותי החינם שהוא מספק לבני הזוג נתניהו, באופן בלתי חוקי.

השירותים שסופקו

עו"ד כהן פעל בשירותם של בני הזוג נתניהו בשורה של עניינים משפטיים ואחרים:


  • תביעה שהגישה דנה סוויסה, צעירה ירושלמית, בבית הדין לעבודה נגד שרה נתניהו;


  • טיפול בעזבון המנוח שמואל בן-ארצי (אביה של שרה נתניהו);

  • תביעה שהגיש חגי בן-ארצי נגד שרה נתניהו בבית המשפט לענייני משפחה;

  • תביעה שהגיש בנק הפועלים נגד שרה נתניהו בבית המשפט לתביעות קטנות (תביעה צד ג', בעקבות תביעה שהגיש חגי בן-ארצי נגד הבנק).

  • תביעה שהגישה המטפלת של שמואל בן-ארצי ותביעה שכנגד שהוגשה נגדה.

עשרות פגישות ומאות שיחות

בכל ההליכים הנ"ל שהתקיימו בשנים האחרונות הושקעו כאמור מאות שעות עבודה. אלה כללו: פגישות רבות עם שרה נתניהו בבית ראש הממשלה (חלק מהן בהשתתפות בנימין נתניהו); מאות שיחות טלפון, חלק מהן ארוכות מאוד, עם שרה נתניהו; עשרות אם לא מאות שיחות גם עם בנימין נתניהו; התייצבות בבתי המשפט וניהול דיונים מייגעים; פגישות ארוכות עם עורכי דין נוספים המעורבים בייצוג ו/או טיפול בבני הזוג; הכנות לדיונים וטיעונים שנמשכו ימים שלמים; פגישות עם עדים פוטנציאליים והכנתם לעדות; פגישות עם בכירים במשרד ראש הממשלה ועם גורמים רבים אחרים, כדי לקבל מהם מידע שיסייע בייצוגם של בני הזוג; עשרות שעות של דיונים בפני מגשרים; מאות שיחות טלפון מצד יוסי כהן עם גורמים חיצוניים, בנוגע לענייניה של שרה נתניהו; ועוד ועוד ועוד.

אם לא די בייצוג המשפטי, הפך יוסי כהן לאיש סודם, למקורבם וליועצם של שרה ובנימין נתניהו בקשר לפרסומים בכלי התקשורת. על-פי הנחיותיהם, מטפל יוסי כהן בחלק ניכר מהשאילתות המועברות לבני הזוג נתניהו בעניינים המשפחתיים; יוסי כהן הוא שפונה בשמם לכלי התקשורת, והוא שמאיים בשמם על כלי תקשורת לבל יעזו לבצע פרסומים מסוימים.

גורמים בכירים במשרד ראש הממשלה אמרו ל-News1, כי שרה נתניהו הפכה תלותית ותובענית והיסטרית בכל הקשור לפרסומים בעניינה. היא מתקשרת ליוסי כהן לנייד ולמשרדו בכל עניין, קטן כגדול. הוא מטרטרת אישים בכירים במשרד ראש הממשלה, שנאלצים גם הם לעמוד לעיתים קרובות בקשר עם יוסי כהן. "שרה נתניהו אוהבת את יוסי כהן. היא מעריצה אותו", הם אומרים, ולכן היא משתמשת בשירותיו והיא לא תעזוב אותו למרות כל המידע שנחשף על אודותיו.

ולא בכדי, כפי שיובהר בהמשך. בני הזוג נתניהו לא משלמים שכר טירחה עבור השירותים שהם מקבלים. הסכום שבכל זאת נרשם ככזה ששולם, טעון בדיקה.


התשלומים לכאורה שנרשמו

יוסי כהן מחזיק מעצמו עורך דין בכיר. שעת ייצוג/ייעוץ שלו שווה לדידו 400 דולר. בגין ייעוץ הוא גובה 1,500 ש"ח לשעה. מחלק מלקוחותיו, כמובן. על-פי מידע שהובא ל-News1, בני משפחתה של לאה גלובוס, שהיו מיודדים מאוד עם בני הזוג נתניהו, הם שהציעו להם לשכור את שירותיו. עו"ד יוסי כהן מייצג כמה חברות מקבוצת גלובוס, ותמורת זאת הוא גובה שכר טירחה נאה. חבר מביא חבר, והשאלה שהייתה ונותרה: מי מממן את העבודה העצומה שמושקעת עבור בני הזוג נתניהו.

הדעת נותנת, כי בני הזוג נתניהו יחויבו לשלם סכומי כסף נכבדים בגין השירותים שהם מקבלים. המחיר המינימלי שיש להעלות על הדעת בגין כ-500 שעות עבודה הוא לפחות 50,000 דולר - לפי תשלום נמוך של 100 דולר לשעה. אך לא זה המצב. ממידע שהובא לידיעתי עולה:

  • עד לפני כחודשיים הוצאו לשרה נתניהו רק שלוש חשבוניות בסכום כולל של 15,000 ש"ח ברוטו, כולל מע"מ;

  • שתיים מהן הוצאו בגין תביעת ליליאן פרץ - כל אחת מהן על-סך 5,000 ש"ח ברוטו, כולל מע"מ;

  • לגבי שתי החשבוניות צוין, כי הן שולמו במזומנים. דבר זה מחייב בדיקה, בשאלה האם שרה נתניהו שילמה סכום זה בעצמה, או שרק נרשם שבוצע תשלום, במזומנים;

  • החשבונית השלישית - בגין תביעת חגי בן-ארצי, גם כן על-סך 5,000 ש"ח ברוטו.

אלה התשלומים, כאמור, שנרשמו. אין ולא יכול להיות ספק: גם אם אכן בוצעו התשלומים הנ"ל על-ידי שרה נתניהו - וביני לביני אני לא מאמין ששרה נתניהו שילמה אגורה אחת - הרי שמדובר בתשלום סמלי בלבד, שספק אם הוא מכסה את הוצאות הדלק במכונית המרצדס שמחזיק יוסי כהן, ואת ההוצאות המשרדיות בגין הייצוג והפעלתנות עבור שרה נתניהו במערכת בתי המשפט ומול כלי התקשורת.

גורמים המכירים היטב את שרה נתניהו אמרו ל-News1, כי לא ייתכן ששרה נתניהו שילמה ליוסי כהן במזומנים. מכמה טעמים: א) מחמת קמצנותה הידועה; ב) היא לא מחזיקה מזומנים בסכומים כאלה; ג) היא דואגת לרשום בדקדקנות כל הוצאה ולו הקטנה ביותר. לכן, נמסר, צריך לחקור: האם יוסי כהן דאג להוציא חשבונית ולרשום זאת כאילו שרה נתניהו היא ששילמה בגין ייצוג וייעוץ.

האיסורים בחוק

אין חולק על-כך, כי עו"ד יוסי כהן מספק שירותי ייעוץ וטיפול וייצוג משפטיים וכן שירותים תקשורתיים לבני הזוג נתניהו בשנתיים האחרונות. כמו-כן אין חולק, כי השירותים ניתנים להם – כמעט חינם – בזכות מעמדו של נתניהו כראש ממשלה ובזכות מעמדה המיוחד של רעייתו. המחוקק אוסר תופעה זו, העלולה להעמיד איש ציבור במצב שהוא מחויב כלפי מיטיבו:

א) חוק שירות הציבור (מתנות), תש"ם-1979 מחייב עובד ציבור לדווח על מתנה שקיבל, ובמידה שאין מדובר בקניין – לשלם לאוצר המדינה את שוויה. נתניהו ורעייתו קיבלו מתנה בשווי הנאמד במאות אלפי ש"ח ולא דיווחו על-כך מאומה;

ב) כללי ועדת אשר אוסרים על שר בממשלה, וראש הממשלה בכללם, לקבל טובת הנאה מכל סוג. היה וקיבל, מחויב ראש הממשלה לדווח על-כך למבקר המדינה. על-פי ההלכה הפסוקה, טובת הנאה היא גם שווה-כסף הניתן בצורת שירותים משפטיים;

ג) על-פי חוק העונשין, נאסר על עובד ציבור לקבל שוחד. השוחד לא חייב להינתן בעד פעולה מסוימת, אלא יכול שיינתן בבחינת "שלח לחמך על פני המים", בתקווה שבעתיד יגמול עובד הציבור לנותן השוחד. על-פי ההלכה הפסוקה, מתן טובת ההנאה לעובד ציבור מאדם שנמצא עימו בקשר רשמי, תחשב לשוחד שניתן בעד פעולה הקשורה בתפקידו.

הפרקליט של נתניהו: עבריין, רמאי ונכלולי

ראש הממשלה ורעייתו הם שבחרו בעו"ד יוסי כהן לייצגם ולטפל בענייניהם המשפטיים. וגם בחלק מאלה התקשורתיים. הם שהעדיפו את האיש הנכלולי הזה, שמוכן לקחת סיכונים גדולים ולהעניק להם טובות הנאה משמעותיות, ובלבד שיתאפשר לו להשתמש בשמם ולהאדיר את שמו. ולנו לא נותר אלא להשתכנע כי שרה וביבי ראויים לו והוא להם.

בכל מקרה, וכדי שיובן מדוע השימוש בשירותיו של עורך הדין יוסי כהן הינו פסול ומפוקפק, נזכיר כאן את מעשיו וכישוריו של האיש, כמו גם את העבירות החמורות שביצע בתחומים רבים:

1) יוסי כהן הודה בשיחה שקיים עם רננה כהן (השיחה הוקלטה ותומללה) בקבלת מיליוני דולרים בשחור, הן ממקורות שונים ברומניה והן מלקוחות משרדו בישראל. תמליל שיחתם (שנחשף ב-News1, ראו קישור) הוגש על-ידי רננה כהן במסגרת תביעה שהגישה נגדו;

2) מנהל רשות המיסים העביר את הטיפול בעניינו של יוסי כהן לאגף החקירות והמודיעין, להליכי חקירה. יוסי כהן יאלץ, קרוב לוודאי, להשיב לשאלות קשות.

3) יוסי כהן הודה בשיחה עם רננה על תוכניתו להזרים מיליון דולר מכספים שחורים לבניית חלק מביתו ברשפון;

4) יוסי כהן הדריך את רעייתו כיצד לנצל כספים שחורים שברשותו ולהקפיד להשתמש רק במזומנים - ולא בכרטיסי אשראי (לצורך זיכוי החיוב בגינם יש לבצע הפקדה בבנק), מחשש לחקירת רשות המיסים;

5) יוסי כהן לקה בסטיות חמורות ואף ביצע עבירת מין בזויה [הפרטים שמורים ב-News1];

6) יוסי כהן הונה את חברת הביטוח כאשר פעל למסירת דיווח כוזב לפיו תכשיטי רעייתו נגנבו, בעוד שבפועל הוא החביאם בחצר אחוזתו ברשפון;

7) יוסי כהן פועל כקונסיליירי לכמה גורמים, ובהם לאיש העסקים יגאל זילכה;

8) יוסי כהן סיבך חלק מעובדיו בביצוע מעשים בלתי כשרים, כולל עבירות אתיקה חמורות;

9) יוסי כהן משתמש בשמם של בנימין ושרה נתניהו, באופן מופגן ומוחצן, כולל בפני שופטים, על-מנת לפאר ולרומם את שמו ולהשיג בדרך זו עוד ועוד לקוחות;

10) יוסי כהן זייף מסמך, פעל להחתמת צעירה על המסמך (בסיועו ובפניו של אילן סילקו, "השוויש" של זילכה), והוסיף עליו את חתימתו כדי לשוות למסמך אופי של תצהיר שנחתם כיכול כחוק במשרדו;

11) יוסי כהן גייס עדי שקר, ביודעין, והחתימם על שקרים שאותם בדה בעצמו, וזאת במטרה להונות את בית המשפט בהליכים משפטיים בהם הוא קשור;

12) יוסי כהן נמנע מקיום שורה של צווים שהוצאו על-ידי בית המשפט;

13) יוסי כהן פעל בדרכי עורמה ותחבולה לגזול כספים מחסרי ישע;

14) יוסי כהן פועל בעורמה ובתחבולה ובאופן תרמיתי, ואף הונה עורכי דין-עמיתים, כדי לחטוף צווים ופסקי דין;

15) יוסי כהן הונה את לקוחותיו, כאשר הציג במרמה ובתחבולה כאילו משרדו מונה 18 עורכי דין בעוד שמשרדו מונה רק שישה עורכי דין (כולל הוא ובתו);

16) יוסי כהן ניסה להעליל על שופט בית המשפט השלום רפי ארניה כאילו הבטיח ללקוחו להימנע משליחת מרשו-נאשם לכלא בתנאי שיודה בעבירות. כהן הגיש ערעור בשמו של לקוחו, ובדה אמירות מפיו כביכול של השופט ארניה, אמירות שלא היו ולא נבראו. ניסיונו סוכל בעקבות החשיפה ב-News1. מפסק הדין שניתן בערכאת הערעור עולה כי יוסי כהן נתפס בכזביו;

17) יוסי כהן פועל באופן מפוקפק, יחד עם יגאל זילכה, שירלי זילכה וג'ודי שלום-ניר-מוזס, כדי למנוע מהח"מ לחשוף את מעשיו וכן את מעשיהם של יגאל זילכה ושותפיו לעבירות הפליליות.

18) יוסי כהן מוכר כאיש מדנים, כמשפטן בינוני מאוד ובעיקר כאדם דורסני ושקרן. עשרות עורכי דין ששוחחו בנושא עם הח"מ, הביעו תדהמתם: כיצד הפשפש עלה למעלה, וכיצד הפך ליועצם ולאיש סודם של ראש הממשלה ורעייתו.

19) יוסי כהן פועל באופן בזוי בהפעילו כמה וכמה משרדי חקירות, כדי להטריד ולחפש ולצוד את הח"מ וגם לסכל השגת מידע על מעשיו. מהלכים אלה לא יצלחו.

20) יוסי כהן הפיץ בדותות מרושעות ומלוכלכות על כמה גורמים, ובהם: על השר גדעון סער ורעייתו העיתונאית גאולה אבן; ועל יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט וחברת הכנסת איילת שקד. השאלה האם פעל עבור ו/או בשליחותה של שרה נתניהו נותרה פתוחה.

החטא ועונשו

ראש ממשלת ישראל ורעייתו זכאים לייעוץ משפטי מעורכי דין מהשורה הראשונה. בדיוק כפי שהם זכאים לטיפול רפואי הטוב ביותר; ובדיוק כפי שהם זכאים למורה טוב לבניהם שיהיה נקי ונעדר סטיות. מעמדם מחייב שימוש בבעלי מקצוע ישרי דרך ומקצועיים. יוסי כהן לא נמנה עימם.

יוסי כהן הוא איש רמאי. עבריין גם על-פי הודאתו, מניפולטיבי ונכלולי. העובדה שבני הזוג נתניהו משתמשים בכל זאת בשירותיו – עם או בלי לשלם שכר טירחה ראוי – גם אחרי החשיפות ב-News1 המצביעות על מעשיו, מעלה חשש שמא הם לכודים בקסמו ו/או אנוסים להמשיך ולהשתמש בשירותיו מחמת המידע הרב והרגיש שנצבר בידיו על אודותם.

זה החטא וזה עונשם הפרטי, אך אזרחי ישראל זכאים לראש ממשלה רציני ואחראי, שיודע להבחין בין עורכי דין בכירים שהם ישרי דרך ונאמנים למקצוע ולחוק (כמו עורכי הדין דוד שמרון ויצחק מולכו), לבין פרקליט רמאי ונכלולי שעלול בסופו של דבר לסבך גם אותם בעבירות פליליות חמורות.


  • המשך יבוא

תגובת נתניהו


בני הזוג נתניהו התבקשו להשיב לשאלות שלהלן:

1) כמה כסף בדיוק שילמה גב' שרה נתניהו לעו"ד כהן ו/או למשרדו;
2) מתי בדיוק שולמו הכספים;
3) האם נכון שמי מבני משפחת גלובוס הוא שהציע לגב' נתניהו לשכור את שירותיו של עו"ד כהן.

מלשכת ראש הממשלה נמסר:

"הטענות מגוחכות ומופרכות מיסודן. בניגוד לנטען עו״ד יוסי כהן אינו נותן שום שירותים כלכליים או אחרים זולת ייצוג משפטי שעבורו הוא מקבל שכר מלא".

[הערה שלי (י.י.): ראשית - בתגובת לשכת ראש הממשלה נכללת הכחשה לשאלה שלא הועלה. הח"מ לא ייחס ליוסי כהן מתן שירותים כלכליים... ולכן אין מקום להכחשה זו; שנית - ההכחשה הגורפת בשקר יסודה.]

תאריך:  31/07/2013   |   עודכן:  01/08/2013
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קשרי השוחד בין יוסי כהן לנתניהו: מאות שעות עבודה בתשלום סמלי
תגובות  [ 79 ] מוצגות   [ 79 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ישן נושן
31/07/13 12:06
 
לא מאמין
31/07/13 14:54
 
והחשבונית חשובה??
31/07/13 16:49
2
בן הארץ
31/07/13 12:17
3
פרשות חמורות
31/07/13 12:19
4
פלא יועץ
31/07/13 12:27
5
רון-אל
31/07/13 12:35
 
שאול 1
31/07/13 12:54
 
בני בנקר
31/07/13 13:26
 
אבנר מ.
3/08/13 08:22
6
א.זרח
31/07/13 12:56
7
michael123
31/07/13 12:59
 
בני בנקר
31/07/13 13:58
8
מבין עניין
31/07/13 13:06
9
בבן פליסאן
31/07/13 13:06
10
ג'ינה
31/07/13 13:18
11
אליהו חיים
31/07/13 13:20
12
שולם
31/07/13 13:22
 
קובי 2
31/07/13 13:59
 
לשולם
31/07/13 14:08
 
ימני רדוף
31/07/13 14:13
 
אליהו חיים
31/07/13 18:03
 
אמנון111
1/08/13 09:08
 
אמנון111
1/08/13 09:24
 
אליהו חיים
1/08/13 09:36
 
שולם
31/07/13 22:03
 
ימני רדוף
1/08/13 09:14
13
המבקר
31/07/13 13:54
14
א.ל. רמת-גן
31/07/13 14:23
 
ק.ר.
2/08/13 10:28
15
מ.
31/07/13 15:17
16
עמוס בירנבאום
31/07/13 15:21
 
רחמים
31/07/13 18:19
17
קלטת לוהטת
31/07/13 15:21
18
ער אחיאונן
31/07/13 15:32
19
אלון ה
31/07/13 15:56
20
על השוחד
31/07/13 16:02
21
שאלת תם
31/07/13 16:06
 
בני בנקר
31/07/13 18:38
22
לא מאמין לאף מילה
31/07/13 16:13
23
נועה ב
31/07/13 16:51
24
אורח
31/07/13 17:09
25
נחום שחף
31/07/13 17:15
 
יואב יואב מה קרה?
31/07/13 19:30
 
נחום שחף
1/08/13 19:12
26
מענין
31/07/13 17:49
27
יוסל הירושלמי
31/07/13 18:25
28
מבורך
31/07/13 18:32
29
יצחק מאלקנה
31/07/13 18:39
 
ונכון - יישר כוח
31/07/13 19:24
 
יצחק מאלקנה צדקתה
1/08/13 06:25
 
עטרה שגב קלימי
1/08/13 14:59
30
שמחה
31/07/13 18:50
31
מיקי נבו
31/07/13 19:14
 
המבקר
1/08/13 15:02
32
אהרון מ. רול
31/07/13 19:28
33
אומר מזרחי
31/07/13 20:37
34
שסניק לשעבר
31/07/13 21:52
35
אורי חיים
31/07/13 22:05
36
אלילוז
31/07/13 23:24
37
שרון.
1/08/13 00:08
 
מושיקו
1/08/13 01:01
38
כרמל
1/08/13 00:17
39
פסיכולוג קליני
1/08/13 00:30
 
פסיכיטור
1/08/13 03:27
40
רדיפה אישית
1/08/13 01:58
41
אלון_
1/08/13 05:09
42
כלב מוכה ,
1/08/13 05:29
43
רבינוביץ
1/08/13 07:06
44
אבנר אברהם
1/08/13 08:55
45
עמיתוס
1/08/13 09:38
46
שוקי משעול
1/08/13 10:30
47
אור יהודה
1/08/13 15:25
48
בבון זה קוף ?
1/08/13 21:51
49
אלה
2/08/13 10:32
50
עידןסובול
3/08/13 10:35
51
למה עליהום?
3/08/13 12:51
52
בר ברע
17/09/13 10:52
53
שושפרי
1/08/17 13:22
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  משמר המשפט
חשיפה: תרגיל עוקץ שבמוקדו גזילת קרקע בהיקף של מיליוני דולרים מדוד סגל, איש עסקים, אזרח אמריקני המבקר תכופות בישראל, הולך ומתברר בימים אלה. המעורבים בפרשה: דוד אלישיוב, שמואל אלישיוב (גיסו של לב לבייב), עו"ד משה אלמליח ומאיר הייזלר (ששימש בורר). בפרשה נקשר גם שמו של איש העסקים לב לבייב, כאחד המעורבים והנהנים הישירים מגזילת המקרקעין ברחוב אפשטיין בירושלים, המיועדים לבניית פרויקט מגורים בהיקף של עשרות מיליוני דולרים.
30/07/2013  |  יואב יצחק  |   תחקירים
בשבועות האחרונים, ובעקבות כתבת-ראיון שפורסמה בידיעות אחרונות שבמוקדה מתח חגי בן-ארצי ביקורת נוקבת על אחותו, שרה נתניהו, מגויס עיתון ישראל היום להגנת אשת ראש הממשלה. שני הצדדים נוגסים בפרטיותם-הם וחושפים בתקשורת פרטים רבים ומביכים. זה נגד זו. ולהפך.
27/07/2013  |  יואב יצחק  |   כתבות
יו"ר ועדת הפנים של הכנסת, ח"כ מירי רגב, תערוך בירור עם המפכ"ל יוחנן דנינו ועם השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ, כדי לבדוק האם אכן שיקר המפכ"ל, ומדוע, בדיווח שמסר לחברי ועדת הפנים של הכנסת בדיון שהתקיים ביום 17.07.13 בעניינו של תנ"צ אפרים ברכה.
24/07/2013  |  יואב יצחק  |   חדשות
מפכ"ל המשטרה ניצב יוחנן דנינו מסר דיווח כוזב לוועדת הפנים של הכנסת, כשטען כי השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ, אישר את מינויו של תנ"צ אפרים ברכה לתפקיד ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה. כך עולה מחליפת מכתבים שהובאה ל-News1.
23/07/2013  |  יואב יצחק  |   חדשות
מפכ"ל המשטרה ניצב יוחנן דנינו התייצב ביום 17.07.13 בפני ועדת הפנים של הכנסת, וגונן, כמעט בגופו, על תנ"צ אפרים ברכה. דבריו נאמרו בתגובה לפרסומים מסוימים בתקשורת, שברכה במוקדם, שלא בטובתו.
22/07/2013  |  יואב יצחק  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il