|   15:07:40
דלג
  אריה אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

הערות אזהרה

קרקס אולמרט-זקן

זכות השתיקה סייעה לשולה זקן במשפטים הקודמים שבהם עמדה לדין פלילי, עד שבא משפט הולילנד שאילץ אותה לפתוח את פיה הגדול ולהפעיל את הקרקס ביחד עם אולמרט. כל הסימנים מעידים על כך שדווקא במשפט זה הקרקס של השניים יקרוס על בעליו
18/10/2013  |   אריה אבנרי   |   כתבות   |   משפט אולמרט   |   תגובות
אולמרט וזקן. קרקס של שני אנשים מושחתים [צילום: פלאש 90]

אברהמס. נתן סיוע כספי

הלוליינות הראשונה בקרקס המשפטי בכיכובם של ראש הממשלה לשעבר המגה-מושחת אהוד אולמרט, ומנהלת לשכתו לשעבר העבריינית הסדרתית שולה זקן, שעומדים למשפט פלילי בימים אלה באשמת קבלת שוחד בפרשת הולילנד, קשורה להגנה המשפטית שמקבלת זקן.

במהלך הדיונים המשפטיים שהיו באחרונה נחשף איל ההון היהודי-אמריקני דניאל אברהמס, ידידו הקרוב של אולמרט, כמי שתרם סכומי כסף בהיקף לא ידוע למימון הגנתה של זקן במשפטיה הפליליים. אולמרט לא הכחיש כי טיפל בעניין זה כדי לא להפקיר את שולה, הזנב הצמוד שלו, שהגדירה אותו כ"מפעל חייה".

למי ששכח, אברהמס, פעיל שמאל בינלאומי, נהג לתרום בעבר לישראל רק לצרכי קידום השלום עם הפלשתינים, וזו הסיבה מדוע תרם בעבר לאולמרט כשזה התמודד על ראשות עיריית ירושלים אחרי שחצה את הקווים הפוליטיים והתקרב לעמדות השמאל.

מדי פעם היה מנסה אברהמס לרצות את אולמרט גם במישור הכספי האישי. כך נהג, למשל, כאשר רכש בשעתו את ביתה של משפחת אולמרט ברחוב כ"ט בנובמבר בירושלים תמורת מחיר גבוה ממחיר השוק, והשכיר את הבית לאולמרט לתקופה מסוימת אחרי שהבית עבר לבעלותו במחיר נמוך.

אולי אין זה מקרי שבתקופה שבה כיהן אולמרט בעבר כשר האוצר, הוא ניסה לצרף את אברהמס לרשימת הקונים הזרים של מניות הממשלה בבנק לאומי באמצעות מכרז תפור, אך המהלך לא צלח. אומ"ץ הגישה עתירה נגד היועץ המשפטי לשעבר בגין החלטתו שלא להעמיד לדין פלילי את אולמרט בפרשה זו בעבירה של מרמה והפרת אמונים.

מי שהייתה מעורבת עד צוואר במגעיו של אברהמס עם אולמרט הייתה, איך לא, שולה זקן, מנהלת לשכותיו, שדאגה בו-זמנית לאינטרסים שלו ושל הבוס המסואב שלה. נותרה, אפוא, שאלה שלא ניתן לה עד כה מענה: האם קבלת הסיוע הכספי מאברהמס אינה מהווה עבירה פלילית נוספת של אולמרט וזקן?

אומ"ץ ויתרה על הגשת תלונה בנדון. עשרות תלונות שהגשנו בעבר על מעלליהם המשותפים של אולמרט יחד עם זקן ואחרים לא נחקרו על-ידי המשטרה, שהתעייפה מזמן, למרבה הצער, ממעשי השחיתות שלהם. אנחנו איבדנו את התקווה שהיועץ המשפטי לממשלה הנוכחי, שהפגין עד כה אימפוטנציה בקבלת החלטות, יתעשת ויוכיח גבריות משפטית.

"מצב כלכלי סביר בהחלט"
הסניגור יואב ספיר [צילום: סקרלט]

בקרקס המשפטי אולמרט-זקן יש גם מעשי ליצנות משולבים בקומבינות שהשניים טוו אותם במשותף כדרכם בחול. צעד מגוחך מעין זה קשור לסניגוריה הציבורית. לפני כשנתיים, בעיצומם של המשפטים הפליליים נגד זקן, היא פנתה אל בית המשפט וביקשה להעמיד לרשותה סניגור ציבורי, מאחר שלטענתה אין ביכולתה לממן מכיסה את הגנתה. פנייה זו נראתה לנו תמוהה, לאור העובדה שזקן חיה אז בראוותנות שכללה, בין השאר, טיסות תכופות לחו"ל במחלקות עסקים, מסעדות יוקרה, תכשיטים יקרים שענדה על עצמה (חלקם חשודים כמתנת שוחד בפרשת הולילנד שהוענקו לה על-ידי עד המדינה המנוח שמואל דכנר) ועוד.

אומ"ץ לא הייתה יכולה לעמוד מנגד. פנינו אז אל ד"ר יואב ספיר, סניגור ארצי משפטי, בנוסח הבא: "תנועת אומ"ץ מטפלת בשנים האחרונות בהתנהלותה העבריינית של מנהלת לשכת ראש הממשלה לשעבר שולה זקן.

"המידע שנצבר באומ"ץ הועבר לרשויות אכיפת החוק וחלקו שימש בסיס להגשת כתבי אישום נגדה.

"במקביל עקבנו אחר רמת חייה הגבוהה של זקן והתרשמנו שהמצב הכלכלי של משפחתה סביר בהחלט.

"באחרונה פורסם שזקן שחררה את פרקליטה בנימוק שאין ביכולתה להמשיך לממן את שכר טירחתו ובדעתה לפנות לקבלת סיוע מהסנגוריה הציבורית.

"הודעה זו עוררה אצלנו הרמת גבות נוכח המידע הנ"ל.

"הפתעתנו גברה כאשר התברר שבמקביל לפנייתה לסנגוריה הציבורית היא ערכה מסיבת פאר משפחתית יקרה בהשתתפות כאלף אורחים דבר המעיד על כך שהיא אינה בחזקת נזקקת.

"לאור האמור לעיל אנו מבקשים לדעת האם עונה זקן על הקריטריונים של האזרחים הזכאים לסיוע משפטי של הסנגוריה הציבורית".

בתשובה לכך כתב לנו הסניגור הציבורי הראשי, בין היתר: "הסנגוריה הציבורית לא מינתה לזקן סנגור מיד ובמשך כמה שבועות הייתה בקשר עם גב' זקן על-מנת לאפשר לה למצות את ניסיונותיה להעסיק סנגור באופן פרטי. רק לאחר שכל ניסיונותיה לשכור עורך דין פרטי לא צלחו הודיעה הסנגוריה הציבורית לבית המשפט ובית המשפט קבע שיש למנות לה סנגור לאלתר".

רומן דמיוני עם דכנר
עד המדינה המנוח שמואל דכנר [פלאש 90]

כמעט עסקת טיעון
זמן קצר לפני פטירתו של דכנר, זקן עמדה לחתום על עסקת טיעון לגבי כתב האישום שהוגש נגדה בפרשת הולילנד והייתה מודה בקבלת שוחד ומסגירה את אולמרט. היא חזרה בה, ברגע האחרון, בגלל לחץ שהפעיל עליה אולמרט ששלט בה כבר שנים רבות

פרט מאלף נוסף המאפיין את זקן: בשעתו היא פנתה אל המוסד לביטוח לאומי בדרישה להעניק לה אחוזי נכות קבועים, מאחר שלטענתה היא נפלה ונחבלה, וזו תאונת עבודה לכל דבר. אחרי שאומ"ץ פנתה אל המוסד לביטוח לאומי בבקשה לבדוק את נסיבות המקרה, משכה זקן במפתיע את תביעתה, אולי מחשש שהבדיקה תחשוף קומבינה נוספת שלה. דומה שכל מילה נוספת מיותרת.

מותו של עד המדינה שמואל דכנר בעיצומו של משפט הולילנד המתוקשר, איפשר לצמד המסואב לשלוף מדי פעם שפנים חדשים בקרקס שלהם מגזע מעורב של שקר ודמיון. כך נולד נושא הרומן שהתנהל בשעתו, כביכול, בין דכנר לבין זקן, וזאת במטרה להכשיר ולהלבין את כספי השוחד שהיא קיבלה ממנו ולנסות להרחיק את אולמרט שנהנה מהם במישרין ובעקיפין.

דכנר המנוח לא היה טלית שכולה תכלת. טליתו של דכנר הייתה מוכתמת בכתמים שונים שנוצרו על-ידי עבירות פליליות ובשל תכונות שליליות מגוונות, בהן אי-אמירת אמת. אבל משום-מה נטיתי בשעתו להאמין לעדותו של דכנר בשלבים המוקדמים של משפט הולילנד, שבמהלכה הכחיש מכל וכל את הסיפור כאילו היו לו קשרים אינטימיים עם זקן. דכנר טען שהייתה לו היכרות בלבד עם זקן, שנולדה במהלך מגעיו הפליליים עם אולמרט. זקן עצמה אמרה בעדותה במשטרה, שיחסיה עם דכנר שהיה מבוגר ממנה בעשרים שנה היו של אבא ובת. זה לא המקרה של "גילוי עריות".

במהלך המשפט, אחרי שנדחקה אל הקיר, טענה שהיו ביניהם יחסים אינטימיים מוגבלים של לטיפות בעיקר. הערה זו הקפיצה את השופט דוד רוזן, שמגלה פעילות רבה במשפט ומודע היטב לתרגילים המסריחים של אולמרט וזקן, והביע תמיהה על כך שדכנר היה מוכן להעניק לה כספים בהיקף גדול, תכשיטים יקרים ומתנות תמורת "ליטופים".

לא היה זה מקרי שלמחרת לא הגיעה זקן להמשך החקירה בבית המשפט והגיעה לבית החולים הדסה לבדיקות אחרי שחשה ברע לטענתה. ספק אם הסניגור הציבורי של זקן, אחד הצופים המופתעים בקרקס, האמין שיש לה בעיות בריאות. גם הוא התחיל להבין שמה שזקן מסכמת איתו מראש במשרדו אינו בהכרח מה שהיא תגיד בבית המשפט.

ערב קודם נאלצה כנראה זקן להסביר לבעלה ולילדיה מדוע עליה להמציא "רומן" שלא היה ולא נברא בניסיון לחלץ את עצמה ואת אולמרט מהכלא באשמת קבלת שוחד. בני משפחתה של זקן מבולבלים ללא ספק אחרי שכבוד משפחתם נרמס בפומבי.

אגב, לא שכחנו שזמן קצר לפני פטירתו של דכנר, זקן עמדה לחתום על עסקת טיעון לגבי כתב האישום שהוגש נגדה בפרשת הולילנד והייתה מודה בקבלת שוחד ומסגירה את אולמרט. היא חזרה בה, ברגע האחרון, בגלל לחץ שהפעיל עליה אולמרט ששלט בה כבר שנים רבות מאז שהחלה לעבוד בגיל 16 במשרד הפרקליטים שלו בירושלים ופיתחה כלפיו הערצה עיוורת ונאמנות ללא סייג.

אחרי שדכנר נפטר החליטו שולה זקן ויקיריה לטפח מחדש את נושא ה"רומן" הדמיוני. ספק אם הסניגור הציבורי שלה מאמין שאמנם כך היו פני הדברים הרומנטיים.

פרשת רשות המיסים
ג'קי מצא. הסתבך עם כנופייה [יוסי זליגר]

עונש מאסר
העונש שלו הייתה ראויה זקן בגין מעשי העבריינות הבלתי נלאים שלה במערכת המיסים, בסעיפים של מרמה והפרת אמונים, היה חייב להיות, לעניות הדעה ולעשירות המידע, מאסר של כמה שנים

מסתבר שעד כה שיחק המזל לזקן והיא נחלצה בזול יחסית מכתבי האישום שהוגשו נגדה, בפרשות טלנסקי, ראשונטורס, האזנות סתר ורשות המיסים. עכשיו היא מצפה שהמזל יחזור אליה גם בכתב האישום של הולילנד. כדי לסייע למזל, נולד ה"רומן".

כדי ללמוד על דרכי התנהלותה של העבריינית הסדרתית זקן, כדאי להרחיב את הדיבור על פרשת רשות המיסים שאירעה בתקופה שבה היה אולמרט שר האוצר וביצע עבירות פליליות למכביר. בין השאר, ניסה אולמרט למכור את מניותיה של הממשלה בבנק לאומי לשני אילי הון זרים, ועשה זאת לא לשם שמיים אלא למען הכיס.

פרשת השחיתות במערכת המיסים אירעה בתקופה שבה כיהן אולמרט כשר האוצר והיה מופקד על הצינור הראשי של ההון החודר לשלטון, שהוא היה אחד מאדריכליו הראשיים.

מנהל רשות המיסים לשעבר, ג'קי מצא, שהסתבך בפלילים יחד עם: שולה זקן, אחיה יורם קארשי ורו"ח קובי בן-גור, אמר לי בשעתו שידה של זקן הייתה בכל, הרבה מעבר למה שיוחס לה. בין השאר עלה לדחוף למינויים של אנשי שלומה ולמינויים של מקורבים פוליטיים לבוס שלה אולמרט. קשה להאמין שזקן עשתה פעולות לא חוקיות נוספות במשרד האוצר על תקן של אספנית מצוות. אני נוטה יותר להתייחס אליה כאל אספנית ממון, למרות שהיא נהגה מאז ומתמיד להציג עצמה כבעלת אמצעים כספיים מוגבלים.

לעומת זאת הצליח אולמרט לחמוק מכתב אישום נוסף בפרשת רשות המיסים, שהייתה בשורה התחתונה ניסיון נואל של אולמרט להשתלט על רשות המיסים בעזרתם של שולה זקן. ג'קי מצא, שהסתבך בגללם, נדון למאסר וקטע קריירה מזהירה.

רק שופט שלא היה מעודכן כנראה בחלקה המשמעותי הפלילי של זקן בפרשה המסואבת של מערכת המיסים, יכול היה לקבוע שזקן הייתה, כביכול, "רק מזכירה", ולכן גזר עליה רק עבודות שירות.

זקן שאבה חוצפה מגזר הדין המגוחך והכריזה קבל עם ותקשורת: "אם זה הפרצוף של המדינה, אני מתביישת בה". למען האמת, לא הבנתי לאיזה פרצוף בדיוק התכוונה זקן, שהייתה שותפה פעילה למעלליו הפליליים של הבוס האישי שלה, אהוד אולמרט, שהשחית את מרבית החלקות הטובות במדינה.

העונש שלו הייתה ראויה זקן בגין מעשי העבריינות הבלתי נלאים שלה במערכת המיסים, בסעיפים של מרמה והפרת אמונים, היה חייב להיות, לעניות הדעה ולעשירות המידע, מאסר של כמה שנים.

מושחתת בזכות עצמה

בשלט רחוק
אולמרט המניפולטור, הקומבינטור, הערמומי והתחמן, ידע היטב כיצד לשלוט בזקן בנוכחות קרובה ובשלט רחוק. זו הייתה למעשה הסיבה העיקרית לכך שהיא מעולם לא הסגירה אותו ולא הייתה מוכנה להעיד נגדו

כאשר התמנה אולמרט כראש הממשלה, הוא התעקש, לא במקרה, למנות את אברהם הירשזון, שותפו לדברי עבירות במשך שנים, לתפקיד שר האוצר. זקן הייתה מעבירה מסרים סמויים בין השניים ודאגה שהירשזון יבצע לא רק את המדיניות הכלכלית שאולמרט הכתיב אלא גם את השירותים המלוכלכים שלו.

ידה של זקן הייתה בכל והיא משכה בכל החוטים, הגלויים והסמויים. זקן ידעה היטב כיצד עובד הראש הקרימינלי של אולמרט וכיצד יש לסייע לו בעיגול פינות, בהסתרת קבלת כספי שוחד ובעיקר בטשטוש עקבות. זקן קבעה מי יפגוש את שר האוצר ויתוגמל על ידו אחרי שיסדיר את ענייני המתן בסתר לעשירים ומי יישאר בלי תאוותו בידו. כך היא נהגה גם בלשכות האחרות שבהן התנהלו מערכות סמויות של אולמרט עם אילי הון מקומיים וזרים שאיפשרו לו להתעשר במהלך שירותו הציבורי.

זקן צברה ניסיון וקשרים במסגרת תפקידיה כמנהלת לשכותיו של אולמרט כחבר כנסת, ראש עיריית ירושלים, שר בכמה משרדים, ובתפקידו האחרון כראש הממשלה.

התייחסותה המתמשכת כלפי אולמרט הייתה שילוב קטלני מבחינת שלטון החוק, של הערכה, הערצה, אהבה וסגידה. זקן פיתחה באולמרט תלות מוחלטת. אולמרט המניפולטור, הקומבינטור, הערמומי והתחמן, ידע היטב כיצד לשלוט בזקן בנוכחות קרובה ובשלט רחוק. זו הייתה למעשה הסיבה העיקרית לכך שהיא מעולם לא הסגירה אותו ולא הייתה מוכנה להעיד נגדו, גם כאשר הפסיקה לנהל את לשכתו בפעילות העסקית הנוכחית שלו, שבמסגרתה הוא מנצל היטב את הקשרים שרקם במהלך שירותו הציבורי.

זקן ידעה את סודותיו הכמוסים ביותר של אולמרט, לרבות חשבונות הבנק האישיים שלו. היא הכירה את הדרכים הנפתלות שבאמצעותן התעשר באורח בלתי חוקי הן מהקופה הציבורית והן מכיסיהם של אילי הון, והייתה מעורה בתמורות שהוא העניק. זקן החזיקה ברשותה רשימה מעודכנת של אילי הון שהעניקו הלוואות כספיות נדיבות לאולמרט, והוא לא טרח להחזיר אותן לעולם.

זקן השתלבה היטב בפרשות השחיתות של אולמרט, שלא כולן נחשפו עד היום, והפכה למושחתת בזכות עצמה. בכמה תחומים התלמידה עלתה על המורה שלה. זקן חיקתה את אורחות-חייו של אולמרט והפכה לנהנתנית בזכות עצמה. לא פעם טסה במחלקה ראשונה. היא הרבתה להתחכך עם חבריו המיליונרים של אולמרט ויצאה נשכרת מכך. בהדרגה הפכה זקן ידוענית בזכות עצמה והקיפה עצמה ברבים ורעים מקהילת המי ומי ומדוע ולמה ובעיקר איך הם צברו את כספם.

החוק לא היה מעולם נר לרגליה של זקן ואילו ידיה בחשו בכל פרשה פלילית שבה היה מעורב אולמרט. למעשה החזיקה זקן לאורך השנים את אולמרט במקום רגיש ביותר, ונראה היה שאולמרט חשש שהפה הגדול שלה עלול להמיט עליו שואה פלילית. ביטוי מוחשי לכך ניתן כאשר המשטרה חשפה שזקן קיימה האזנות סתר קבועות לשיחות שניהל אולמרט כאשר כיהן כראש הממשלה. על כך תעמוד זקן לדין במשפט אחר. כאשר נודע לאולמרט על ההאזנות הלא-חוקיות הללו, שנעשו מסיבות שידועות למתי-מספר, היה מופתע ביותר. מאוחר יותר חזר בו אולמרט וטען שהן נעשו, כביכול, בידיעתו. אני מוכן לשים את נפשי בכפי ולהעלות חשד שזקן ביצעה לאולמרט האזנות ומעקבים שונים גם בחלק מתפקידיו הציבוריים האחרים. אם אולמרט ידע, הוא שתק.

הקרקס עומד לקרוס

כאשר נחקרו אולמרט וזקן בפרשות טלנסקי וראשונטורס, נאסר עליהם להיפגש על-מנת שלא יתאמו חלילה עדויות ביניהם, אבל הם מצאו דרכי תקשורת לצרכי תיאומים. אז נולד גם הקרקס המשפטי אולמרט-זקן שפועל עתה במלוא עוצמתו.

במרוצת השנים שבהן היה לי הכבוד המפוקפק לעסוק בפרשות השחיתות של אהוד אולמרט, נשאלתי לא אחת, מדוע התייצבה זקן באורח טוטאלי לימינו של אולמרט, הייתה מוכנה להסתכן בתשלום מחיר אישי כבד, וסירבה לכל הצעה לשמש עדת מדינה נגדו ולחלץ את עצמה מהבוץ הטובעני?

יש לכך כמה סיבות שלא את כולן ניתן לגלות במסגרת זו. סיבה אחת בכל זאת ניתן לחשוף: זמן קצר לפני שנפטר אביה של זקן, בא אליו אולמרט בשעה ששכב על ערש דווי וביקש את ברכתו בנוכחות בתו. האב השביע באותו מעמד את בתו שלעולם לא תזיק לאולמרט ולא תעיד נגדו גם לא אם יפגע בה כפי שעשה במשפט הולילנד. זקן מילאה את מצוות אביה עד כה, שלא היה מודע לכך כנראה שבתו מעורבת בפלילים. ברגע של משבר עמדה להעיד נגדו ונבלמה ברגע האחרון.

זכות השתיקה סייעה לזקן במשפטים הקודמים שבהם עמדה לדין פלילי עד כה, עד שבא משפט הולילנד שאילץ אותה לפתוח את פיה הגדול ולהפעיל את הקרקס ביחד עם אולמרט. כל הסימנים מעידים על כך שדווקא במשפט זה הקרקס של אולמרט וזקן יקרוס על בעליו - ובא לציון ההולילנד ללא מרכאות גועל-נפש.

תאריך:  18/10/2013   |   עודכן:  18/10/2013
אריה אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים אירועים / מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביבה חפץ-נוימן / Aviva Hefetz-Noyman   אביגדור קלנר / Avigdor Kalner   אברהם הירשזון   אברהם פיינר / Avraham Fainer   אהוד אולמרט / Ehud Olmert   אורי לופוליאנסקי / Uri Lopoliansky   אורי מסר   אורי קורב   אורי שטרית / Uri Shitrit   אורן אדרת / Oren Aderet   אורנה אנג'ל / Orna Angel   איל רוזובסקי / Eyal Rozovsky   אילן סובל / Ilan Sobal   אירית באומהורן   איתן מעוז /  Maoz Eitan"   אלי אברבנאל   אלי זהר /  Zohar Eli"   אלי שמחיוף   אליהו חסון   אלימלך קורצווייל   אמנון יצחקניא   אמנון ספרן   אשר גרוניס / Asher Grunis   אתי בן-דור   גיורא אדרת /  Aderet Giora"   גיל פרידמן   ג'קי מצא   דב גלעד כהן / Dov Gilad  Choen   דוד רוזן / David Rozen   דני דנקנר   הדס ליס / Hadas Lis   הלל צ'רני   הלל צ'רני   טל שפירא   טליה דאר   יהושע פולק   יואב יצחק / Yoav Yitzhak   יואב ספיר   יובל גבעון   יוני תדמור / Yonni Tadmor   יוסי אולמרט   יורם דנציגר / Yoram Danziger   יורם קארשי   יורם ראב"ד /  "   יעקב אפרתי   יעקב צבן   יפעת מנור-נהרי   ירון גולומב   ירון ליפשס   ליאת ארזי   ליאת בן-ארי שווקי / Liat  Ben-Ari Shwekey   מאיר רבין   מוסיה ארד   מני מזוז / Meni Mazuz   משה טלנסקי   משה  ישראל   משה לדור   משה סובל / Moshe Sobel   משה שמיר   מתי חותה   נבות תל-צור /  Tel-Zur Navot"   נוית נגב   ניל הנדל / Neal Hendel   נעמי גרנות   סלים ג'ובראן / Salim Joubran   עודד  גזית / Oded gazit   עודד  קם   עוזי פוגלמן / Uzi Vogelman   עופר ברטל / Ofer Bartal   עמוס ון-אמדן   עמרם בניזרי   קובי בן-גור   קנת מן /  Prof. Kenneth Mann"   קרן קורן-בנדלק   רבקה פרידמן-פלדמן / Rivka Fridman-Feldman   רוני בלקין   רועי בלכר   רותי  ליטבק   שולה זקן / Shula Zaken   שי פינס /  Shai Pines"   שלומית הראל-שוורץ   שלמה בן-עמרה   שמואל קליין   שמואל דכנר   שמעון גלאון   שמעון קליין 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קרקס אולמרט-זקן
תגובות  [ 38 ] מוצגות   [ 38 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שנים של עבודה
18/10/13 12:12
 
חן45
19/10/13 11:20
 
שורשה לפאם
20/10/13 07:39
2
בוקיסריקי
18/10/13 12:26
3
כל כך טרחנית!
18/10/13 12:35
 
חורחה
18/10/13 15:33
 
מה רצית?
19/10/13 15:44
4
יוסי מ
18/10/13 13:36
 
בורק
18/10/13 15:12
 
יוסי מ
18/10/13 19:08
 
בורק
19/10/13 18:26
 
דידה
18/10/13 15:33
 
לדידה מאומ"ץ
19/10/13 15:10
 
שמעון אמסלם
18/10/13 19:45
 
יוסי מ
19/10/13 16:34
 
מרצ'לו
19/10/13 19:14
 
יוד יוד
19/10/13 22:13
 
יוסי מ
19/10/13 23:40
 
יועד
21/10/13 13:08
5
אורנג א.. מסר
18/10/13 14:01
6
הכף והנפש
18/10/13 14:15
7
ע.א.
18/10/13 14:25
8
רויטמן פסח
18/10/13 15:04
9
ומי ידידך ?
18/10/13 15:28
10
זקן לקבר
18/10/13 15:52
11
צפנת
18/10/13 17:03
12
את הפרקליטות?
18/10/13 20:24
13
Jackk
19/10/13 05:38
14
בלתי מפלגתי
19/10/13 11:12
 
כותב המאמר
19/10/13 11:49
15
רוןרון
19/10/13 12:24
 
קורא קבוע
19/10/13 16:27
16
עידןסובול
20/10/13 17:59
17
יודע ומבין
20/10/13 18:52
 
דכנר
20/10/13 23:04
 
לדכנר
21/10/13 23:22
 
הצעה ל 'תלייה'
22/10/13 03:18
18
חרד
12/11/13 11:40
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  משפט אולמרט
מספר אירועים מהשבוע האחרון מאפשרים ולעיתים מחייבים מבט צופה פני עתיד: החל מהטיפול בגרעין האירני, עבור בשני פסקי דין של בג"ץ, שאלת המשבר המאיים במשכנתאות, הצצה על הספורט הישראלי וכלה בתובנה מיום הכיפורים
20/09/2013  |  איתמר לוין  |   מאמרים
מערכת המשפט בישראל עושה הנחות לאישי ציבור רבים. גדולות ומיותרות. הפעם לראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט: במקום מעצר והרשעה בגין קבלת מאות אלפי דולרים במזומנים באופן בלתי חוקי, זכה אולמרט בבית המשפט המחוזי בירושלים לזיכוי מוזר מצד הרכב שלושה שופטים בראשות הנשיאה מוסיה ארד, למרות שהחזיק מאות אלפי דולרים במזומן בקופה הסודית; ובבית המשפט העליון הוא קיבל מהרכב חמישה בראשות הנשיא אשר גרוניס לשפעת זמן (שני ימי דיונים מלאים לתביעה ולהגנה) כדי לנסות ולהסביר את כזביו.
06/07/2013  |  יואב יצחק  |   כתבות
מדובר בערעור על עקרונות משפטיים ונורמות ציבוריות. הטענות בדבר רדיפה או נקמנות מצד הפרקליטות, משוללי בסיס משפטי וציבורי והם תולדה של יחצנות וניסיון להסיט את הנושא העיקרי לנישה צדדית. אין רדיפה פוליטית, אין רדיפה אישית - יש מלחמה על כללי התנהגות של אנשי ציבור וקביעת סטנדרטים לעתיד
04/07/2013  |  אברהם פכטר  |   מאמרים
כספים פוליטיים לא היו חייבים בדיווח בשנים בהן החזיק אהוד אולמרט את הקופה הסודית אצל עו"ד אורי מסר. כך אומר (יום ה', 4.7.13) סניגורו, עו"ד נבות תל-צור, בתגובה לתשובת המדינה לטיעוני ההגנה בערעור בבית המשפט העליון. באופן יוצא דופן התיר הנשיא אשר גרוניס לתל-צור להגיב במשך עשר דקות.
04/07/2013  |  איתמר לוין  |   חדשות
ההגנה טענה בערעור בבית המשפט העליון בפרשת אולמרט, כי עו"ד אורי מסר היה איש הכספים הפוליטיים של אהוד אולמרט, ולכן גם כספי הקופה הסודית היו פוליטיים. נציגת הפרקליטות, עו"ד נעמי גרנות, השיבה (יום ה', 4.7.13) באומרה, כי זוהי גירסה כבושה של אולמרט; כאשר מסר פעל לצרכים פוליטיים, הוא פתח חשבון בנק על שמה של עמותה; מסר העיד שלא ידע בוודאות שמדובר בכספים פוליטיים ולא ידע לציין הוצאה פוליטית אחת מהקופה. עוד אמרה, כי לא ניתן כל הסבר לשאלה מדוע כספים אלו הוחזקו במזומן ובסודיות. "בית המשפט המחוזי מכנה אותה קופה סודית, וזה אומר הכל", הוסיפה.
04/07/2013  |  איתמר לוין  |   חדשות
רשימות נוספות   /   משפט אולמרט  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   משפט הולילנד  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת הולילנד  /  מי ומי  
המדינה: אין שום הסבר לקופה הסודית  /  איתמר לוין
"המדינה מערערת על ממצאי עובדה בראשונטורס"  /  איתמר לוין
"ראשונטורס הרסה מפעל חיים של אולמרט"  /  איתמר לוין
מעטפת השאלות  /  איתמר לוין
יוצרים אווירה  /  איתמר לוין
רייפמן, אולמרט והולילנד  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il