|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

פאניקה מצד לקוחות יוסי כהן אותם הקליט בסתר

בעקבות החשיפות ב-News1 פנו כמה מלקוחותיו של עו"ד יוסי כהן אל הח"מ וביקשו מידע נוסף בשאלה האם נהג יוסי כהן להקליט שיחות עם לקוחותיו כשקיבלו תשובה חיובית, הודיעו שיפנו למשרדו לקבל את ההקלטות ואת תיקיהם ולא יעבדו עימו שרה ובנימין נתניהו, לימור לבנת ויורם גלובס חוששים גם הם שמא הוקלטו עו"ד יוסי כהן ממשיך לשקר ללקוחות: עכשיו הוא מצהיר בפניהם על 14 עורכי דין במשרדו, בעוד שמשרדו מונה רק 6 עורכי דין, כולל הוא עצמו ובתו מיכל המשך יבוא
19/10/2013  |   יואב יצחק   |   כתבות   |   תגובות
יוסי כהן. הפרקליט המקליט [צילום: יוסי זליגר]

שרה ובנימין נתניהו. האם הוקלטו? [צילום: פלאש 90]

שירלי זילכה, יגאל זילכה. ביצעו עבירות חמורות יחד עם יוסי כהן. האם גם הם הוקלטו? [צילום: יוסי זליגר]

שוקן מתגייס לסייע לעבריינים
יואב יצחק
במקום לפרסם את הפשעים שביצעו יגאל זילכה ויוסי כהן, לרבות גניבות כספים שביצעו, מרמה והונאה, עבירות מין, עבירות מס, ניהול כספים שחורים וכו', בחרו ראשי הארץ-דה-מרקר, ובראשם עמוס שוקן, להתגייס לעזרת זילכה ויוסי כהן * מטרתם: לגונן על הגנבים ולפגוע ב-News1 * נתי טוקר נחקר במשטרה בחשד למעורבות בהאזנות סתר לח"מ * למרות שהוזהר הוא גילה את דבר החקירה לזילכה וכהן ושיבש אפשרות להפתיעם * ראו הטענות של דה-מרקר והתיחסות הח"מ * המשך יבוא
לרשימה המלאה

הפרקליט המקליט מבוהל ומפוחד
יואב יצחק
עו"ד יוסי כהן מנסה לעצור הליכי חקירה שכבר מתנהלים נגדו מצד רשות המיסים בעקבות החשיפות ב-News1 * יוסי כהן נהג להקליט ולצלם במשרדו הפרטי את שיחותיו עם לקוחות, כולל בכירים * בנסיבות אלה, כדאי ללקוחותיו הבכירים, ובהם: בנימין נתניהו, שרה נתניהו, לימור לבנת, סילבן שלום וחיים כץ, לבדוק האם יוסי כהן הקליט ו/או צילם ו/או תיעד שיחות רגישות שהם ניהלו עימו * המשך יבוא
לרשימה המלאה

זילכה-כהן בודים ראיות ומשתמשים בגנב
יואב יצחק
יגאל זילכה ויוסי כהן ביצעו פשעים חמורים: גניבות, הונאה ומרמה, גלגול כספים שחורים, עבירות מין ועוד * עכשיו, אחרי שנדחו על-ידי שלושה שופטים, הם מנסים לגייס את עיתון הארץ-דה-מארקר כדי שיסייע להם להשמיץ את הח"מ ובניסיון לכפות על News1 להפסיק החשיפות * לצורך זאת הם לא נמנעים מבידוי ראיות ומשימוש בתצהיר כוזב ש"בישלו" יחד עם אלכס בלום שנתפס בגניבה ופוטר * המשך יבוא
לרשימה המלאה

דאגה רבה ואף חשש כבד אחזו בלקוחות ממשרדו של עו"ד יוסי כהן, בעקבות החשיפה ב-News1 לפיה הוא הקליט שיחות שקיים עם לקוחותיו. כמה מהם, שנדהמו מהגילויים, פנו אל הח"מ וביקשו לקבל מידע נוסף בטרם יפעלו נגדו.

כמה מהלקוחות אמרו ל-News1, כי בנסיבות אלה לא יהא מנוס מנטילת תיקיהם ממשרדו ומהפסקת ההתקשרות עימו. מעבר לתחושה של מעילה באמון, נמסר, עלול יוסי כהן לסכן אינטרסים אישיים ועסקיים נכבדים. גם כך, אמרו כמה לקוחות, הם שקלו להפסיק את ההתקשרות עימו, נוכח הגילויים ב-News1 על מעשיו: עבירות מס חמורות, הלבנות הון, עבירות מין, מרמה והונאה ועוד.

המידע בדבר ההקלטות שביצע כהן הדאיג גם את ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו (אותם הוא מייצג בעניינים רגישים; בתקופות מסוימות ניהלה שרה נתניהו עם כהן שיחות רבות ביום בהיקף מצרפי של שעות) וכן את השרה לימור לבנת, ח"כ חיים כץ ואחרים. כהן מייצגם בשורה של עניינים פרטיים. גורמים המקורבים אליהם ביקשו לבדוק האם גם הם הוקלטו. המידע הבעייתי הפתיע גם את איש העסקים יורם גלובוס וכמה מבני משפחתו (כהן מייצג חלק מעסקיהם תמורת ריטיינר נכבד), שעוד קודם לכן גילו דאגה שמא ייפגעו אינטרסים משפטיים שלהם מחמת העבירות הפליליות החמורות המיוחסות ליוסי כהן.

שיטות של מאפיה

עו"ד כהן הקליט שיחות כדבר שבשיגרה. ההקלטות נועדו לשמשו גם נגד הלקוחות עצמם הן לעניין שכר טירחה והן לצורך דרישות שונות מהם (למשל: כדי שיאלצו להמשיך ולשכור את שירותיו). גורם שעבד עימו הביע תדהמה מתופעה זו וציין כי יוסי כהן, המציג עצמו כמי שמנהל משרד יוקרתי, הנהיג במשרדו שיטות של מאפיה, עולם תחתון. כהן "מערבב" אינטרסים שונים שלו עם אלה של לקוחותיו. הוא אף עלול לסבך בכך אפילו את עורכי הדין השכירים במשרדו. כהן נהג להקליט ואכן הקליט באופן קבוע:

  • בחדרו האישי מוצבת מצלמה באופן סמוי, וכן מיקרופון. כל השיחות שהוא מקיים פנים-מול-פנים, בדיסקרטיות, כביכול, מוקלטות ומתועדות. באופן זה הוקלטו אפילו שיחות של לקוחות, שהודו בפניו על ביצוע עבירות פליליות ו/או חריגות ו/או מעשים בלתי תקינים, או שגילו לו, בשיחות עימו, מהלכים עסקיים ו/או אישיים שהם מבצעים;

  • שיחות טלפון/נייד. בלחיצת כפתור הוא נהג להקליט שיחות שערך עם לקוחותיו, כמו גם עם עדים פוטנציאליים, גורמים עסקיים שונים וגורמים הקשורים אליו. כך נהג עם קולגות, באופן הנוגד את החוק.

יוסי כהן הנהיג מדיניות של צילומים והקלטות בלא ידיעת הלקוחות ובלא ידיעתם של עדים שהביאו עימם. הוא נהג כך בסתר, ובפועל הקים לעצמו: "מפעל האזנות". הוא הטעה ואף מעל באמונם של לקוחותיו. הסכנה מכך כפולה ומכופלת:

  • יוסי כהן עצמו עלול לעשות שימוש בתוצרי ההקלטות כדי לתמרן ו/או לכפות עצמו על לקוחותיו. לח"מ נודע על כמה מקרים בהם עשה שימוש פסול ומופקר בתוצרים של הקלטות (בזאת נטפל בהמשך);

  • ההקלטות, שחלקן כאמור מתעדות הודאות מצד לקוחות בעבירות או במעשים בלתי תקינים, ו/או פעולות עסקיות חוקיות או אישיות שיש להצניען מיריבים עסקיים, עלולות ליפול לידיהם של אחרים ולסכן אינטרסים של הלקוחות.

שימוש מוגבר בניידים מתכלים

יוסי כהן פועל, באופן אישי, כמו בארגון פשיעה. הוא נוהג להחליף לעיתים קרובות מאוד טלפונים מתכלים. נהגו האישי מבצע עבורו חלק מהעבודות השחורות והמלוכלכות, כולל התרוצצויות לרכישת הניידים המתכלים. באמצעותם הוא מקיים שיחות רגישות עם שורה של גורמים המעורבים עימו בעבירות, כגון: שירלי זילכה, יגאל זילכה, עפר נמרודי, משה לזר, וכן עם גורמים נוספים עימם הוא מנהל עסקים אפלים.

יוסי כהן משתמש במקביל בניידים מתכלים - כהן מחזיק כמה מכשירים בהם הוא עושה שימוש במקביל - לשמירת קשר רציף וקבוע עם שורה של חוקרים ממשרדי חקירות, אותם הוא מפעיל נגד הח"מ ונגד גורמים נוספים. בדרך זו הוא מנסה להסתיר את עבודתו עימם, כמו גם קבלת תוצרי חקירות ופעולות בלתי חוקיות שהם מבצעים עבורו. שכרם של אותם חוקרים פרטיים ובונוסים בהתאם משולמים מכספים שחורים, כמובן. אגב: יוסי כהן טרם השכיל להבין: את נאמנותם המוחלטת של אותם חוקרים לא ניתן לקנות...

יוסי כהן משקר ומטעה
כהן. שירות הולם? [צילום: יוסי זליגר]

לפני מספר חודשים חשפנו כאן, כי יוסי כהן רימה והטעה את לקוחותיו, כשהצהיר בפניהם על 18 עורכי דין במשרדו, בעוד שבפועל עבדו במשרדו רק שמונה. מאז לא שינה כהן את דרכיו. הוא נאלץ אומנם - בעיקר על-פי דרישת עורכי דין שהפסיקו לעבוד במשרדו - להסיר את שמם מנייר המכתבים ומהלוגו של המשרד, אך גם עכשיו הוא ממשיך לרמות ולהטעות.

לוגו נייר המכתבים של משרדו כולל עכשיו 18 עורכי דין [ראו בתחתית רשימה זו צילום לוגו משרדו], בעוד שבמשרדו עובדים רק שישה עורכי דין, כולל הוא-עצמו ובתו עורכת הדין, העובדת במשרדו. להלן הפירוט:

  • עובדים במשרדו - יוסי כהן, אייל רווח, מיכל כהן-דריקר, אוהד מחרז, טל עונה, איתן שור;

  • שוכרים חדר במשרדו - ישראל אהרוני, בין תרדיון. למרות שהם רק שוכרים חדר במשרדו ומשלמים עבורו, כמובן, ומנהלים תיקים בנפרד והנהלת חשבונות נפרדת, מציגם יוסי כהן כאילו הם חלק מהעובדים במשרדו. דבר זה נוגד את כללי האתיקה;

  • משרד עו"ד רן רייכמן - בלוגו משרדו של יוסי כהן מופיעים גם חמישה עורכי דין העובדים למעשה במשרד אחר. למרות זאת הם מוצגים כאילו הם חלק קבוע ממשרדו. ואלה הם: רן רייכמן (העומד בראש המשרד הנושא את שמו), צביה קשת, נועם אברהם, לירון אייזנטל, מורן רון. יוסי כהן אומנם מקיים עימם שיתוף-פעולה בכמה תיקים ספציפיים (בתיקים בעניינים של מעמד אישי שבו מתרכז משרדו של רייכמן), אך כל משרד עובד בנפרד, ומקבל שכר טירחה בנפרד מהלקוחות הספציפיים. רייכמן מקיים הנהלת חשבונות נפרדת ומשרדו ממוקם ברמת גן. לכן, על-פי כללי האתיקה, אסור לרייכמן להסכים לצירוף שמות עורכי הדין ממשרדו, ללוגו של משרד יוסי כהן (מעניין יהא לעקוב: מתי יתפכח רייכמן ויפנים כי שמו [הטוב?] מנוצל לרעה להאדרת משרדו של יוסי כהן).

  • ארתור גורביץ - מוצג בלוגו משרדו של יוסי כהן, למרות שהוא לא עובד יותר עם משרדו של יוסי כהן ואף לא במשרדו של עו"ד רן רייכמן שאת שמות עורכי הדין במשרדו של רייכמן ניכס אליו יוסי כהן.

מדוע ממשיך יוסי כהן לרמות

יוסי כהן ממשיך, כאמור, לרמות את לקוחותיו. ולא בכדי: הוא נוהג כך כדי להרשימם. 'הנה, ראו: אני מנהל משרד גדול ועורכי דין רבים, חלקם ותיקים ונודעו כבעלי מוניטין, שיכולים לספק לכם שירותים שוטפים ומיוחדים'.

בפועל, עומדים לרשותו רק חמישה עורכי דין שכירים (כולל בתו מיכל). כולם צעירים יחסית, אחדים מהם מוכשרים. מטבע הדברים - הם טרם השיגו הלכות משפטיות, וטרם ניהלו קרבות גדולים ומשמעותיים. לרשותו עומדים גם שני מתמחים, וגם בהם הוא עושה שימוש בעייתי.

בנסיבות אלה, ובניגוד למשתמע מהצהרותיו, עולה כי יוסי כהן מנהל משרד קטן יחסית ויכול לכל היותר לספק שירות מקצועי בהתאם. ספק רב אם הוא יכול לספק ללקוחות כבדים, כמו יורם גלובוס ויגאל זילכה, שירות מקצועי ומקיף שגם יביא תוצאות טובות. ספק גדול עוד יותר האם ראוי יוסי כהן לייצג אישים כמו שרה ובנימין נתניהו ולהעניק להם ייעוץ משפטי הולם ומכובד. ניסיון החודשים האחרונים מלמד כי יוסי כהן עסוק בעצמו, בצרותיו. במיוחד בעקבות החשיפות ב-News1 על העבירות הפליליות הרבות שביצע. הוא נדרש לגונן על עצמו מפני העבירות החמורות המיוחסות לו, כולל קבלת כספים שחורים במיליונים, וקיים ספק רציני האם יוכל להתפנות ולהקדיש את מיטב זמנו למען לקוחותיו.

ההמלצות שלי (י.י.)
יורם ולאה גלובוס. לקוחות [צילום: בוצ'צ'ו]


המידע שפרטיו פורטו לעיל, וכן העבירות הפליליות החמורות שביצע יוסי כהן, כפי שפירטנו בהרחבה, מצריכים, לפי הבנתי, טיפול דחוף הן מצד הלקוחות, הן מצד עורכי הדין והן מצד המתמחים:

  • לקוחות - כדאי ללקוחות משרדו לדרוש מיוסי כהן את כל ההקלטות שביצע. ואם אכן נהג להקליט שיחות, כפי שידוע לח"מ, ומאחר שעסקינן בעבריין, כפי שפורט באתרנו בחודשים האחרונים, כדאי להם לדרוש ממנו את ההקלטות, למשוך ממנו את התיקים ולחפש לעצמם עורך דין אחר. יוסי כהן ישיב לכם בוודאי, כמנהגו, כי הח"מ הינו משוגע וחולה-נפש, ומפרסם נגדו ידיעות כוזבות תמורת שלמונים. אל תאמינו לשום מילה שלו. שימרו על עצמכם. לקוחות יקרים: חפשו עורך דין אמין ומקצועי שיכול לייצג את האינטרסים שלכם ביושר ובנאמנות בפני הרשויות, בתי המשפט ובפני גורמים אחרים;

  • עורכי דין - מן הראוי שעורכי הדין שאינם עובדים במשרדו, ידרשו ממנו למחוק, ולאלתר, את שמם מהלוגו של משרדו. אין זה ראוי ששמכם הטוב ישויך למשרדו. ובאשר לעורכי הדין הצעירים במשרדו של כהן: כדאי לכם לחפש משרד אחר, בטרם תסגלו את דפוסי העבודה העברייניים של יוסי כהן, ובטרם ידבק גם בכם שמו הרע.

  • מתמחים - דן היקר, חפש משרד אחר להתמחות בו. אתה ראוי למאמן אחר, נקי מעבירות, הגון ומקצועי יותר. ג'וליה היקרה, גם את ראויה ליותר. היזהרי מיוסי, בטרם יטריד מינית גם אותך.

_____________________

  • המשך יבוא

לוגו נייר המכתבים, משרדו של יוסי כהן (אוקטובר 2013): מצהיר על 14 עורכי דין, בעוד שבמשרדו עובדים כשכירים רק 6 עורכי דין, כולל הוא עצמו ובתו מיכל
תאריך:  19/10/2013   |   עודכן:  20/10/2013
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פאניקה מצד לקוחות יוסי כהן אותם הקליט בסתר
תגובות  [ 21 ] מוצגות   [ 21 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
השם החדש
19/10/13 15:03
2
שייייקה
19/10/13 15:22
 
לשייקה
19/10/13 17:32
 
ציפורים מתות בסתר
19/10/13 17:48
 
לצפר
19/10/13 19:03
 
צדוק
19/10/13 19:49
3
baboon ibn akbar
19/10/13 17:54
 
הקורא המתמיד
19/10/13 19:45
 
עו"ד
19/10/13 23:07
4
המלך דוד ה-2
19/10/13 18:34
5
שאלה ליצחק
19/10/13 18:49
6
ערן ר.
19/10/13 19:36
 
הכה את המומחה
19/10/13 21:06
 
ריקו
20/10/13 08:37
7
פרופ' ניסן שפירי
19/10/13 22:46
 
מתעניין
20/10/13 02:17
8
זוברובקה
20/10/13 09:22
9
בפנים
20/10/13 10:17
10
חוקר
20/10/13 12:25
11
קורא קבוע
21/10/13 19:10
12
ממתיק סוד
22/10/13 09:19
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"אין מקום לקבוע כי קיומה של תת-התמחות שוללת את האפשרות להיזקק לחוות דעת של מי שאינו עוסק באותה תת-התמחות" - ד"ר גבריאל קלינג, בית המשפט המחוזי בתל אביב.
18/10/2013  |  אברהם בן-עזרא  |   כתבות
פעמים רבות אנו נשאלים האם העובד זכאי בכל מקרה של עזיבת עבודה לכספי הפיצויים שהופקדו לתוכניות הפנסיוניות שלו במהלך עבודתו. בשבועות האחרונים התפרסמו שני פסקי דין מעניינים, שלהם השלכות חשובות הנוגעות לשאלה זו. מאחורי שני פסקי הדין עומד מוטיב מרכזי משותף - בעת סיום העבודה המעסיק משך את כספי הפיצויים שהופקדו לתוכנית הפנסיונית של העובד.
18/10/2013  |  מולי הורוביץ  |   כתבות
הלוליינות הראשונה בקרקס המשפטי בכיכובם של ראש הממשלה לשעבר המגה-מושחת אהוד אולמרט, ומנהלת לשכתו לשעבר העבריינית הסדרתית שולה זקן, שעומדים למשפט פלילי בימים אלה באשמת קבלת שוחד בפרשת הולילנד, קשורה להגנה המשפטית שמקבלת זקן.
18/10/2013  |  אריה אבנרי  |   כתבות
"פוליטיקאי ידוע" - מספר המתווך טל רוזנברגר - "הוציא למכירה באמצעותי בניין מסחרי בן שתי קומות, 600 מ"ר, ברחוב אלנבי, עם זכויות בנייה לארבע קומות מגורים נוספות. שמאי מטעם המוכר טען, ששווי הבניין עם זכויות הבניה הוא יותר מ-40 מיליון שקל. הורדתי אותו ל-40 מיליון, ואני מחפש קונים".
18/10/2013  |  אלעזר לוין  |   כתבות
אנו לפני מופע ליקוי הלבנה מחר, 19.10.2013, על ציר טלה-מאזניים. זהו מבנה של מלחמה ושלום. שותפות והדדיות מול הרצון לשמור על עצמאות אינדיבידואלית. מופע הליקוי מביא את ההבנה שצריך למצוא את האיזון בין האגו והרצון לפעול לבד, לבין הצורך בהדדיות ובהרמוניה. למעשה הליקוי ילמד אותנו שחייבים למצוא את הדרך לפשרה מול "ראש בקיר".
18/10/2013  |  טובה ספרא  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il