|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
יסכימו גם שלא להסכים. בנימין נתניהו וברק אובמה [צילום: פלאש 90]

יחסינו - עם ארה"ב - לאן?

מה יהיה טיבם של יחסי ארה”ב-ישראל בזמן ממשל אובמה? עלינו לזכור כי אל לנו לסמוך על אף אחד כשלון ביטוח הבריאות של אובמה תקופה נוחה יותר למימוש תוכניות תחזית מזג האוויר ע”פ סודות האר”י הקדוש תחזית אסטרולוגית שבועית: 29.11.13-22.11.13
22/11/2013  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות

אנחנו נעים בתוך תקופה שיש בה יותר בהירות, האינטנסיביות שליוותה אותנו הורידה הילוך, ויש תחושה שאספנו את עצמנו. אחרי שנחשפנו לכמה דברים חדשים שעזרו לכל אחד לחשוב שוב על עמדתו, לבחון שוב את נקודת המוצא והאמונה שהייתה בסיס לכל החלטה, האם יש אפשרות נוספת? אולי שינוי כיוון? המגמה מעשית יותר לחיי היומיום, זו שהזרעים שלה היו עד לאחרונה רק במחשבה ועתה הם מבשילים לתכלית. אלה מצבים העוזרים לחוות חוויות משחררות והרפתקאות חדשות.

אופי התקופה יושפע ממזל קשת. השראה לצד אנרגיה חיובית ורצון לבנות בסיס אמיתי ואקטואלי. לא צריכים לחיות בתוך דמיון כדי להיות שמחים, עולם של פנטזיות יכול אולי לפצות על כאב או סבל, אבל עוזר "להתקרבן", תבנית שכדאי לשנות. הערכה עצמית בלי לחשוש מכישלון תעזור לכל אחד לעבור את המנהרות החשוכות בחייו. קשת עוזר לקלילות, הוא כמו אח (קמין) המאיר את החדר החשוך, מרחיב את ההשראה, את האמונה ועוזר בפרספקטיבה רחבה לראות את התמונה הגדולה.

כמה סמלי שהחודש מדליקים את נרות חנוכה. "באנו חושך לגרש". כד שמן קטן שהדליק חנוכייה גדולה "ויהי אור". קשת מחפש אחר התשובות לדרך בטוחה, תשובות שיכולות להעלות אתכם לשלב גבוה יותר, העוזר לחיות חיים מכובדים יותר. האופטימיות עוזרת לראות את הטוב שיש באנשים, לדעת מה אתה רוצה, ללמוד איך לממש את המאוויים.

קשת אוהב ידע, פילוסופיה, נושאים שהם רוחניים בתוכנם, כולל גם בתחומי הדת והמסורת. הם אוהבים טיולים שיעזרו להרחיב ידע, להבין צורות מחשבה על בסיס התרבות המקומית בכל מקום על פני כדור הארץ. אבל יש לקשת גם חולשות, הוא מאמין באינטואיציה, וקופץ לתוך מצבים שמתחרט עליהם אחר כך, למרות המקוריות והכנות. הוא אומר דברים שמאמין בהם, לא תמיד בנחמדות, חווה ריגוש והתרוממות רוח לעיתים גם עם כוונות אידיאליסטיות או חזון לעתיד טוב יותר (לדעתו) בלי להבין את הגבולות. לכל השמחה והאופטימיות יעזור מולד הירח ב-3.12 שיחדד את כל הנ"ל.

22.11 - העוצמות הרגשיות משפיעות על הבחירות שלכם, קנאה ורכושנות שמוליכות לשתלטנות אובססיבית במערכת יחסים, או ניסיון לקשור קשר שלא ניתן להתנתק ממנו. חלק מהשליטה על בן הזוג זה גם דרך הארנק.

מבנה כוכבים הכולל בין 21-25.11 יש לו אופי מתסכל ולכן לא כדאי לקחת סיכונים. למרות שניתן לקדם מו"מ ושיתופי פעולה, אבל בלי לחץ שעלול להיות הרסני. זרמים תת-קרקעיים של מתחים מיניים יביאו להתפתחות קשרים ספונטניים.

ברמה בינלאומית, הפעילות הברברית עולה רף, ועלולה לגרום לטרור שהצלחתו תביא לכאוס במקומות ה"חמים" בעולם.

27-28.11 - אלה ימים טובים לתקשורת, להסכמות וחוזים. אלה ימים טובים למפגש חברתי. אידיאלים למפגש משפחתי להדלקת נרות חנוכה. באותם ימים יש גם שיחות שהן יותר ריאליות ומעוררות גם נושאים שעלולים לערער את הביטחון, אולי בגלל כותרות והצהרות שיופיעו בתחום הפנסיה או חיסכון ארוך-טווח.

מתעוררת פעילות או אולי מתחדשת פעילות שאופייה הומני ונועדה גם לטפל באיכות הסביבה, אם בגלל אסונות טבע או אסונות בגלל מעשה ידי אדם.

הערה חשובה: במהלך דצמבר 2013 כוכב ונוס (כסף, פיננסים, רכוש, אהבה ושותפויות) יתחיל בנסיגה עד סוף חודש ינואר 2014 וכוכב מארס (יוזמה וביצוע, הוצאה לפועל, עסקים) החל ממרס 2014 בנסיגה עד כמעט סוף חודש מאי 2014. אבל כמו תמיד, כשכוכב עומד לפני נסיגה, הוא מאט את הקצב עד כמעט עצירה, ואלה, על-פי רוב, הימים הבעייתיים, לכן חודש פברואר נכלל בתוך רצועת הזמן, שמושפע גם מסיום הוונוס בנסיגה ומעצירת המארס. ההמלצה היא שאם אתם רוצים להתחיל עסק חדש, עסקה חדשה, או כל דבר שיש לו משמעות כלכלית ועסקית, תצטרכו לעשות זאת עד 8.12.13 או להמתין לחודש יולי 2014. במהלך השבועות הקרובים ארחיב על כל המשמעויות של נסיגת הכוכבים האלה.

זכרו בבקשה: עצירת מארס היא תקופה מאוד מסוכנת לכל אחד מאיתנו, ולדאבון הלב הפעם המארס נעצר על המעלה 27 במאזניים מאמצע פברואר 2014, שזו מעלת האופק של מדינת ישראל.

תזכורת מהרשימות שהיו סמוכות למופע ליקוי החמה במזל עקרב ב-3.11 :"כל נושא הנמצא בהשפעת מזל עקרב יצוף ויעלה, ויהיה חזק יותר ונפיץ במופע זמן ליקוי חמה". השפעת ליקוי, כזכור, היא כמה שבועות לפני ואחרי, ובדרכו חושף את מה שמנסים להסתיר. מזל עקרב מסמל כוח ושליטה, סקס, נכסים וכספים שלא הרווחנו, מיסים ועוד. הכותרות בשבוע האחרון אצלנו חשפו פרשת סקס עם כל הפיקנטיות שבה, אבל עם תחושת גועל נפש מ"תעשיה פוריה" של אנשים שיש להם כוח כידוענים, כזו המתרחשת בסתר מאחורי הקלעים, בנוסף להעלמת מס לכאורה של סלבריטאים, שבמקרה אחד מהם גם קשור לפרשה הפיקנטית. בהמשך - ההפתעה ממעצרו של הרב הראשי לשעבר שפורסם כי הוא אוהב מאוד "לקבל" כסף לכאורה וכל הדרכים "כשרות". כך "הוכיח" ליקוי החמה שהיה במזל עקרב את כוחו ולא נתן לסודות להישאר מתחת לפני השטח.

ב-25.10 נכתב כאן ברשימה: "שיחות כנות היו גם השבוע ברומא, בין ג'ון קרי שר החוץ האמריקני ובין ראש הממשלה בנימין נתניהו שהציב גבולות ושמר כדרכו על האינטרסים של מדינת ישראל. המסקנה היא שאנחנו נמצאים בתוך תהליך שיביא איתו הפתעות בלתי צפויות, שחלקן יביאו לכאוס, וחלקן לאתגרים בלתי רגילים". היום אנחנו מבינים אלו הפתעות הכין לנו ג'ון קרי.

זמני הירח הבטל לשבוע הקרוב

יום שישי, 22.11 - הירח בטל משעה 09:11 עד שעה 01:56 אחר חצות.

יום ראשון, 24.11 - הירח בטל משעה 10:49 עד למחרת, יום שני, בשעה 14:11 בצהריים.

יום רביעי, 27.11 - אצלנו ערב חנוכה, הדלקת נר ראשון, הירח בטל משעה 13:43 עד שעה 23:59.

יום שישי, 29.11 - הירח בטל משעה 13:13 עד למחרת בשעה 06:03 בבוקר.

כלכלה ושווקים
האזרחים כועסים עליו. אובמה [צילום: AP]

ברקע התמונה, יש גם את הכוכבים ההליוצנטריים. יופיטר מול פלוטו, הם סיבה ללא מסיבה. אלה כוכבים שעלולים גם להביא אסונות טבע או אסונות והפתעות בתחומים פיננסיים. 28.11-20.11 - עלולות להיות הפתעות.

יופיטר שינה הילוך שגם ישפיע על השווקים וייתן גוון רציני יותר. בנוסף, בגלל שאנו נעים למבנה ריבוע גדול באפריל 2014 כדאי לעמוד על המשמר ולהיות זהירים בכל החלטה כלכלית כבר מתחילת 2014.

מבנה הכוכבים הצפוי עלול לעורר גם אלימות קשה, כעסים ורצון לנקמה בעיקר בגלל כסף.

ביטוח הבריאות ACA של הנשיא אובמה, שהיה הדגל האישי שלו יצא לאור ב-23.3.2010. המעבר עם נפטון-פלוטו על ציר 1-7, נותן אשליה שכאילו מסתדר, אבל זהו - שלא. הפלוטו על ציר 6-12 מציג בעיה טכנית הגורמת לחוסר תפקוד.

הניסיונות לתקן עם ראייה אופטימית, והשקעת משאבים נוספים בתוכנית ימשיכו רק לטפח את אותה טעות. הבעיות התפעוליות כבדות, ולמעשה יהיה עליהם לחזור לנקודת ההתחלה ולבנות הכל מחדש. הלוגיקה שעל בסיסה נבנתה התוכנית שגויה. המשמעות היא שיהיה עליהם לפרק את כל המערכת ולבנות הכל מחדש כדי לתת שירות אמיתי. על הנשיא וחבריו לתוכנית יהיה לקבל את העובדה שאי-אפשר עם תוכנית אחת לענות לכל הבעיות של כל האנשים, ורק כאשר יפול האסימון, הם יבינו שעליהם ליצור מגוון תוכניות למגוון אנשים על-פי הצרכים המשתנים של כל אינדיבידואל, וכל זה כנראה לא יבטל את הצורך בביטוח הפרטי.

העלויות הכלכליות של התוכנות והאתר יוכפלו ו/אולי גם ישולשו, כדי להגיע למטרה, ותהיו בטוחים שהממשל בראשות אובמה ידאג לטשטש את האמת.

הנה עוד "הצלחה" של הנשיא אובמה שבטוח שרק הוא יודע מה נכון לכולם. לזכור שבגלל התוכנית הזו הוא נלחם עם הרפובליקנים וגרם ל"סגירה" המפורסמת לפני כחודש בארה"ב. דרך אגב, הוא יצא בנאום לאומה וביקש סליחה. אבל הבלגאן שנוצר שם בעקבות הכישלון, גדול, הכעס של האזרחים וחוסר האמון בו באים לידי ביטוי בירידה דרמטית בפופולריות שלו. מצבו ימשיך להיות רע, בשלב הראשון עד נובמבר 2014.

אצלנו

בעקבות "חילוקי הדעות" עם ממשל ארה"ב: אחרי ה"בגידה" שחשים כאן בישראל מהתנהלות הממשל, שבראשה עומדים אובמה ונציגו שר החוץ ג'ון קרי, בחינה של המפות של מדינת ישראל וארה"ב מציגה את אורנוס/נפטון על ציר 1-7, בעיה שצצה מתחת לפני השטח, ואי-אפשר להתעלם ממנה יותר. שוב מדינת ישראל מתפכחת ומגיעה לצומת שבו מבינים רוב אזרחי המדינה, ראשי המדינה, כולל השרים וחברי הכנסת, שאסור לסמוך על-אף אחד מהקהילה הבינלאומית, גם לא על האמריקנים! כן, ההבטחות שלהם אינן עומדות במבחן התוצאה בזמן הזה.

גם כשזה נשמע לנו מריר (בלשון המעטה), על מדינת ישראל לעשות דברים לפי הבנתה, בלי להרגיש מחויבות לגחמות של הנשיא אובמה. לפני שבוע נכתב כאן: "כדאי לכולנו למתן את הציפיות ולהתארגן עם המציאות שאנחנו סומכים רק על עצמנו (5-11), ואז גם נלמד שאם אנחנו בוטחים בעצמנו, הרבה מהפחדים ותסריטי האימה היו לשווא! נוכל להתמודד גם עם איומים, יש בכוחנו להתגבר עליהם".

כדי לחדד את התמונה שמצטיירת לאחרונה, התמקדתי בהורוסקופ ארה"ב וממשל הנשיא אובמה (שהחל את תפקידו כבר ב-2009) והורוסקופ מדינת ישראל ובנימין נתניהו בתפקידו כראש הממשלה שלנו (מאז 2009). הכוכבים נמצאים על ציר 4-10 ו-2-8. במפה המשותפת שלהם המשמעות היא שיש הסכמות מוגדרות, בכל נושא לגופו ועל כל הסכמה יש ויהיה מחיר, אבל זה נכון לכל צד.

הקומפוזייט של המנהיגים מזמן בחירתם ב-2009 והתחדשות הקדנציה של כל אחד מהם ב-2013, מציג את מסלול ההתנגשות. כוכב פלוטו על ציר 1-7. חילוקי הדעות קיימים, אבל הם נאלצים לגשר עליהם לאורך הדרך בגלל כורח הנסיבות ואינטרסים משותפים. מערכת היחסים מתקיימת מחוסר ברירה. יש כאן גם כוכבים על ציר 2-8 המסמלים מצבים הכופים על שני הצדדים את ה"ביחד" וארה"ב עם אובמה תלמד שאחרי כל הפזילות של הנשיא לכיוונים חדשים, המקום היחיד שאפשר לבטוח בו הוא ישראל, כי מדינת ישראל היא היישות הדמוקרטית היחידה באזור. האינטרס המשותף חי וקיים. לא מדובר באהבה אלא בחוסר ברירה.

פעם אחר פעם אובמה כשל במהלכים שעשה במדיניות החוץ, ולמורת רוחו הוא בולע את העובדה שעליו לקבל ולשמור על מערכת יחסים טובה עם מדינת ישראל. כך שעם ההסכמות שימשיכו מחוסר ברירה יהיו גם ההסכמות לא להסכים. התהליך הזה מתמשך עד 2015 (עד שאובמה מסיים את תפקידו אי"ה). בינתיים, עם נפטון/פלוטו על ציר 1-7 ונפטון על ציר 6-12 נחווה אשליה והתנפצות. מצגי שווא המבוססים על הנחות מוטעות הנובעות בעיקר מאי-הבנה של המנטאליות באזור (כוכב נפטון על ציר 6-12). שני הצדדים מדברים בשפה היוצרת חוסר הבנה. מערכת ערכית מוסרית מנוגדת שלא מאפשרת הסכמה או הבנה בין הממשל הנוכחי (!) בארה"ב ובין מדינת ישראל בראשות בנימין נתניהו. בכל פעם שתיווצר הבנה לכאורה עם 4-10, בטווח הארוך זה יתברר כעוד אשליה ובפועל יש חילוקי דעות שיהיה צריך לשוב ולגשר עליהם.

לפנינו הצגה של "הכל בסדר", כדי למנוע ממאבקים וניגודי אינטרסים לבצבץ. נתניהו נעזר בתמיכת הרפובליקנים בקונגרס מול אובמה הנואם בירושלים לקהל סטודנטים כדי להעביר את המסרים שלו מעל הממשלה בישראל (שהיום אנחנו מבינים שהיו אלה עוד הבטחות חסרות בסיס המתאימות לאופיו, "אתם לא לבד"). כל צד מחפש את נקודות התורפה של הצד השני על-מנת להקשות עליו את ההתנהלות או לשנות את עמדותיו. בפועל, זה מאבק כוחני כשמול התקשורת יש חזות ידידותית שכל אחד מציג. שני הצדדים יגיעו להסכמות רק כשהם מגיעים לקצה. ההצהרות על הידידות המשותפת (אובמה-נתניהו) אין להן תמיכה במציאות שנוצרת.

  • [חשוב לציין שכל הפרשנות הנ"ל, נכונה רק לתקופת נשיאותו של אובמה.]

בגלל ההתנהלות הנחשפת לפנינו שוב לאחרונה, בעיקר דרכו של הנשיא אובמה, אני מביאה עוד תזכורת, חלק מרשימה שהתפרסמה כאן, מ-20.9.2013, על אופיו של אובמה: "האנלוגיות שלו מוטעות. הפער בין הדקויות גורר אותו להכללות מסוכנות, שאין להן אחיזה במציאות (לדוגמה - הנאום בקהיר, עם הושטת היד למוסלמים וההתערבות שלו במצרים להוריד את מובארק מהשלטון, לתמוך ב'אחים המוסלמים' וגם הרכנת הראש בהכנעה מול מלך סעודיה, מאבקי הכוח עם רוסיה ועוד רשימה ארוכה של טעויות בולטות בעיקר במדיניות החוץ אבל גם במדיניות הפנים), כאשר הוא משקר לעצמו זו יכולה להיות בעיה פרטית, אבל במקרה שלו, כמנהיג המעצמה הגדולה, הוא למעשה מוליך שולל את העולם...

"מופע ליקוי החמה הצפוי בתאריך 3 בנובמבר, יהיה על כוכב נפטון בהורוסקופ האישי של אובמה, במולות להדס ובריבוע לשמש, מצב שעלול לגרור אותו לסקנדל, שיכול להיות קשור למדיניות החוץ שלו (נפטון בבית 9). ייתכן שאנו כבר עדים לאותה השפעה מביכה. כוחו של ליקוי להשפיע גם בפרק זמן של חודשיים-שלושה לפני הופעתו באירועים בינלאומיים ועד תשעה חודשים אחרי. עם הביטחון שלו בצדקתו, מי יודע מה נשמע ממנו בקרוב".

אז הנה שמענו, בחלקת האלוהים הקטנה שלנו, לאט-לאט נחשפה האמת על אובמה שחיפש איך לחדש קשרים עם טהרן מאחורי הקלעים מאחורי הגב של מדינת ישראל. אחרי שהשמיע מילים גבוהות על "תמיכה וחברות" בירושלים שכנראה הוא באמת לא יודע את משמעותן.

התחזית

אני חוזרת עם מידע שהבאתי כאן לפני כמה חודשים מתוך חוברת "סודות האר"י הקדוש":

מידע על מזג האוויר והכלכלה על התקופה שבין 24.9.2014-5.9.2013, שנת התשע"ד:

"שנת נפילת הבורסה העולמית ושפל כלכלי גדול וכדאי להזדרז ולברוח מהבורסה... שנה זו היא השישית למחזור גדול בן 28 שנים המאופיינת בנפילות בורסה חזקות בייחוד כאשר ראש חודש טבת חל ביום רביעי (השנה זה ב' ראש חודש) כמו השנה, המורה על בצורת בינונית.

"כל השנה יהיו גשמים חלשים. חוץ מחשוון וכסלו שבהם יפסיק הגשם כמעט לחלוטין בכל העולם ויתייקרו החיטים והדגניים שלושה חודשים ושלג יתרבה ובסוף השנה ירד גשם בארצות הקיץ הגשום כמו ארה"ב הודו סין וכדומה. שנת בצורת מעט גשמים ומעט חיטה והקיץ יהיה ארוך מאוד וחסר גשמים בעולם. וגדולים יפלו וימותו כלומר גם חברות ענק תאגידים ושלטונות".

הצד האופטימי שבי הציץ לתחזית של השנה הבאה ושם יש הבטחה לחורף סוער וגשום...

"דברים שאינם יוצאים מן הלב, לא יעברו דרך האוזן" [ר' משה אבן עזרא]

תאריך:  22/11/2013   |   עודכן:  22/11/2013
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
למי ששאל את עצמו, מנין צמחה אסכולת רפי לביא בישראל - כאן התשובה. בין תלמידיו של האמן, הסופר והיסטוריון האמנות רוברט מאדרוול (1991-1915) באוניברסיטה היו גם סיי טוומבלי, רוברט ראושנברג וקנת נולנד, שהושפעו ממנו כל כך, עד כי חותמו ניכר ביצירותיהם. סיי טוומבלי היה מקור ההשפעה הגדול ביותר על רפי לביא, שציוריו הנראים יותר כקשקושים, היו ניסיון פתטי לחקות את מאדרוול. ולביא, העמיד בישראל דור של אמנים, שחיקוהו מבלי לחדש דבר.
22/11/2013  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
המגמה המסתמנת במערכת הביטחון, עליה דווח לאחרונה בתקשורת, לבטל את מרכיב ערכות המגן בהגנת העורף, הינה ביטוי נוסף לתנודתיות המאפיינת את המדיניות בישראל בתחום חיוני זה. חודשיים בלבד חלפו מאז נוצר בארץ לחץ ציבורי ותקשורתי על תחנות החלוקה של ערכות המגן, בעקבות האיום להפעלת כוח אמריקני כנגד סוריה, בהקשר להפעלה של נשק כימי על-ידי המשטר בדמשק נגד המורדים. עוד זכור הרעיון (שנולד ב-מל"ל) בדבר הטלת עול הרכישה של ערכות חסרות, בהיקף של כ-40%, ישירות על הציבור. עדין לא ברור באיזו מידה אכן סוריה מחסלת לחלוטין את ארסנל הנשק הכימי הנרחב שבידה ואת כושר הייצור שלו. בתנאים אלה, האם נכונה הכוונה החדשה לסגור את תוכנית ערכות המגן, בה הושקעו מיליארדים מתקציב המדינה?
אחד משלושה מצבים הגורמים למנהלים להעלות את רמת המתח הנפשי (סטרס) שלהם הוא לפטר עובד. לא פשוט לומר למישהו "אתה מפוטר". קשה עוד יותר לעמוד מול העובד, לבשר לו על הפיטורין, להסתכל בפניו בעודו מעכל את הבשורה המרה ולשדר עסקים כרגיל בפני העובדים האחרים. למרות התהליך שנבנה עד לפיטורין: שיחות אזהרה, פגישות, מאמצים לייעול. להרגיש שאתה הסיבה למציאות החדשה של העובד המפוטר. להגיע בסוף יום העבודה למשפחה, ולחשוב על העובד שמבשר לאשתו וילדיו כי פוטר. לחשוב על השלכות המפוטר ובני משפחתו.
21/11/2013  |  לארי כהן  |   כתבות
כ-15 חברות תעופה בינלאומיות מפעילות טיסות לואו קוסט בקו מתל אביב ליעדים שונים באירופה. אליהן תצטרף באביב הקרוב גם אל-על, שתתחיל להפעיל 5 מטוסי בואינג 737 במתכונת טיסות לואו קוסט לבודפשט, בוקרשט, ברלין, לרנקה ופראג. המשמעות היא שלקראת קיץ 2014, לא יופעלו טיסות סדירות ליעדים אלה וכל מכירת הכרטיסים של אל-על לאותם יעדים תתבצע במתכונת לואו קוסט - קרי, מחיר בסיסי לכרטיס הטיסה, ועליו חלות עלויות נוספות עבור הושבה במטוס, מזוודה וכדומה - בשונה מטיסות שכר (צ'רטרים), הנערכות במטוסים שנשכרים על-ידי חברה המפיצה את הטיסה באמצעות סוכנים וחברות. להבדיל מחברות לואו קוסט, המבצעות מכירה רק באמצעות האינטרנט, אל-על תאפשר מכירת כרטיסים ליעדי הלואו קוסט שלה גם באמצעות סוכני הנסיעות.
21/11/2013  |  מיכל רז-חיימוביץ'  |   כתבות
שלום לכולם - והפעם נגיד מזל טוב לקשתים שלנו.
21/11/2013  |  צילה שיר-אל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il