|   15:07:40
דלג
  מנחם רהט  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
חלום השמאל - מדינת כל ערבייה, מסתנניה ומהגריה [צילום: פלאש 90]

שיא הצביעות

התנגדות השמאל להעברת ערביי המשולש לרש"פ, התייצבותו לימין המסתננים, הפצת סקר שקרי ברדיו - הכל כשר לקידום היעד המרכזי של השמאל: ממדינה יהודית למדינת כל מסתנניה, מהגריה וערבייה
08/01/2014  |   מנחם רהט   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
הטרנספר של זהבה
סליחה, גברת גלאון. טרנספר? הרי אף אחד מערביי המשולש לא ייעקר מביתו. איפה פה בדיוק הטרנספר? ואם כבר מדברים על טרנספר, איפה היו אבירי זכויות האדם מן השמאל המתחסד, בטרנספר הכוחני שנעשה ליהודי גוש קטיף, עם צבא ומשטרה ומשאיות ואזיקים ומעצרים? איפה היית גברת גלאון, כאשר ילדים רכים שהם כבר דור שלישי בקטיף, נעקרו באכזריות ממולדתם ומבתיהם ומזרעות אימותיהם, במעשה טרנספר פאר-אקסלנס?

הפצצה המדינית שזרק השבוע בפני ג'ון קרי עמיתו הישראלי ליברמן, בדבר הזזת גבול המדינה היהודית מערבה לעבר כביש 6 והותרת המשולש על תושביו הערביים בתחומי המדינה הערבית ה-23, 'הפלשתינית', מבלי לגרש או לנשל או לטרנספר איש, היא רעיון רע. אבל תודו: יש בו היגיון משלו.

אין הרבה יתרונות בתוכנית, אבל יתרון גדול אחד בכל זאת יש בה: היא חושפת את צביעותם של ערביי ישראל ושל השמאל. עוד לא הספיק הדיו להתייבש על הצעתו, וכבר נזעקו נגדה ערביי המשולש, מתוגברים בזהבה גלאון וחבר מרעיה. אותם ערבים ישראלים, שאינם חדלים מלהזדהות כפלשתינים, ולהתקומם נגד 'העוול' שמדינת היהודים נוהגת בו כלפי הפלשתינים וכלפי ה'פלשתינים הישראלים' (כך הם אוהבים להגדיר עצמם), מתחלחלים עד עמקי נפשם, כשרק ניתנת להם הזדמנות לחבור על מגש של כסף למדינת אחיהם הפלשתינים שהם כה משתוקקים לראותה. אם באמת כל כך רע להם במדינה היהודית, הנה ההזדמנות להיפטר מאזרחותה, מבלי להיעקר מן הבית ומן הגינה. מה לא אנושי בזה?

אבל מסתבר שטרם נולד הערבי שיסכים בדעה צלולה לוותר על אזרחות ישראלית ועל מנעמיה: חינוך חינם, בריאות חינם, קצבות ילדים, פיצויי פיטורין ודמי אבטלה, פטור מארנונות ומס הכנסה, בנייה אנרכיסטית ומערב פרוע, ועוד פריבילגיות חינמיות כהנה וכהנה, שאף ערבי באף מדינה ערבית אחרת, אינו רשאי אפילו לחלום עליהן, בוודאי לא נתיני הרשות הפלשתינית המושחתת עד היסוד. אבל הם ימשיכו להיאבק, לא צריך להסביר מדוע, למען מדינה פלשתינית, שהיא הסיוט היותר גדול מבחינתם האישית. שיא הצביעות.

אבל כל הצביעות הזו היא כאין וכאפס לעומת צביעות השמאל. מצד אחד הם טוענים כי "רק היפרדות מהפלשתינים תשמור על זהותה של ישראל" (ציפי לבני), ומצד שני טוענים כי תוכנית ליברמן היא "תוכנית אפלה ולא חוקית של טרנספר" (זהבה גלאון). דבר והיפוכו.

סליחה, גברת גלאון. טרנספר? הרי אף אחד מערביי המשולש לא ייעקר מביתו. איפה פה בדיוק הטרנספר? ואם כבר מדברים על טרנספר, איפה היו אבירי זכויות האדם מן השמאל המתחסד, בטרנספר הכוחני שנעשה ליהודי גוש קטיף, עם צבא ומשטרה ומשאיות ואזיקים ומעצרים? איפה היית גברת גלאון, כאשר ילדים רכים שהם כבר דור שלישי בקטיף, נעקרו באכזריות ממולדתם ומבתיהם ומזרעות אימותיהם, במעשה טרנספר פאר-אקסלנס?

המוסר הכפול של השמאל עובד שעות נוספות. מצד אחד מצקצקים שיש להיפרד מהשטחים כדי להבטיח כאן מדינה יהודית (כן, כן, ודמוקרטית) ובאותה נשימה מתקוממים בטיעוני סרק בנוסח טרנספר, כנגד הצעה הומניסטית לאיחוד משפחות, שאמורה לקדם בדיוק אותו יעד. צביעות מחליאה.

"תחזרו לרוסיה ולתימן"
גוערים בנו ברוב חוצפתם [צילום: פלאש 90]

לא, לא מדינה יהודית-דמוקרטית הם רוצים לראות כאן, אלא מדינת כל ערבייה, מהגריה ומסתנניה. אותם גופי שמאל, ממומנים בידי אירופה האנטישמית, המעודדים את סרבנותם של ערביי המשולש, הם אלה שמאחורי הפגנות הפולשים המוסלמים מסודן ומאריתריאה, המון זר של עבריינים שמטרתם להשתקע בארץ ולהפוך לאזרחיה, והם עוד מבהירים בחוצפתם שזו רק ההתחלה. אותם גופי שמאל שלחמו למען הותרת העובדים הזרים מכל העולם, ולהעניק לילדיהם אזרחות ישראלית, ליבו את המאבק הבדואי נגד הניסיון להסדיר את קרקעות המדינה בנגב וכיום את הבאת חלכאי כל העולם ארצה.

כל מי ששכל בקודקודו יודע שהפגנות מסוג אלה שראינו בכיכר רבין, דורשות לוגיסטיקה מורכבת: הסעות, סדרנים, כרזות ענק בעברית ובאנגלית, פלאיירים, תיאומים ועוד. אין מצב שעברייני העולם השלישי, יוכלו לנהל אופרציות כה מורכבות, ללא סיועם של ארגוני השמאל וכספן של מדינות אירופיות, נגועות בשנאת ישראל.

עם גיבוי שכזה, לא פלא שבהפגנותיהם, מעזים הפולשים האפריקנים לגעור באזרחי ישראל מול מצלמות הטלוויזיה: "תחזרו לרוסיה/למרוקו/לתימן!". מנין, לדעתכם, שאבו העבריינים הללו התבטאויות קנטרניות אלה?

השאלה, כמובן, מיותרת. פרופ' שלמה אבינרי, שכידוע איננו איש ימין, אמר כי חלק מהמסייעים למסתננים, הם אלו המאמינים שישראל צריכה להיות מדינת כל אזרחיה. חדווה רדובניץ, סמנכ"ל הקרן הזרה לישראל חדשה, שמקדמת לפי העיתונות הזרה רוב ערבי בישראל, אמרה כי "היעלמותה של המדינה היהודית לא תהיה הטרגדיה שהישראלים חוששים ממנה, משום שהיא תהפוך לדמוקרטית יותר". במילים אחרות: מבחינת השמאל, הם יעשו הכל כדי לקעקע את זהותה היהודית של המדינה היהודית היחידה בעולם, כבשת הרש. מבחינת הצבועים הללו, עושי מעשי זמרי ומבקשי שכר כפנחס, הפגיעה בזהותה היהודית של המדינה, אינה המחיר הנסבל שהם מוכנים לשלם תמורת הסיוע למסתננים; זהו הבונוס האמיתי שהם רוצים לגזור לעצמם. לקרוא ולא להאמין: "היעלמותה של המדינה היהודית, לא תהיה טרגדיה", דברי סמנכ"לית הקרן הזרה לישראל חדשה.

תעשיית שקרים
דני דיין [צילום: פלאש 90]

ממש מאותה סיבה מנהלים ארגוני השמאל הקיצוני תעמולה ארסית ושקרית למען ויתור על נוכחות ישראלית בבקעת הירדן. הכל כשר. כך למשל הכשילה בעזות מצח פושעת עמותת שמאל אנונימית ושמה 'עתיד כחול לבן' (מי מכיר? מי יודע?). אחד מראשיה הוא עמי איילון – מיודענו מאוניברסיטת חיפה, שהציע בזמנו לנהל כאן מלחמת אחים עתירת שפיכות דמים: "בחיֵי כל מדינה או אומה יש יותר מאלטלנה אחת" העמותה בראשותו הכשילה בזדון לב את מאזיני קול ישראל וגל"ץ במידע שקרי, מניפולטיבי, שלא היה ולא נברא: כ-60% (!) מתושבי בקעת הירדן מוכנים להסתלק מהבקעה במסגרת הסדר מדיני, ויותר משליש, 36%, יסכימו לנטוש אפילו ללא הסדר, רק תמורת פיצויים. נתונים מרשימים, אם לא היו בלוף, פשוטו כמשמעו.

הנה הפוסט שהעלה השבוע יו"ר מועצת יש"ע לשעבר דני דיין בפייסבוק: "התקשרו אלי מרשת ב׳. עמותת 'עתיד כחול לבן', המקדמת חוק פינוי מיש״ע, תציג מימצאי סקר שערכו בקרב תושבי בקעת הירדן, וממנו עולה שרוב התושבים רוצים להתפנות עם או בלי הסכם. 'תרצה להגיב בשידור?', שאלו.

"'כן, בהחלט. זה נשמע לי הזוי', השבתי. 'זה סקר של מינה צמח', באה התשובה. עלינו לשידור, מנכ״ל אותה עמותה ואנוכי. הוא אמר שלפי הסקר של מינה צמח כך וכך רוצים לעזוב כבר היום את הבקעה. השבתי שיש כאן מניפולציה ברורה, משום שממצאים אלה סותרים את המציאות של קליטת תושבים בבקעה. 'לא יכול להיות נכון', אמרתי. 'אבל מינה צמח ערכה סקר!', באה תשובתו המוחצת של המנכ״ל. מי אתה שתתווכח עם הכוהנת הגדולה של סקרי דעת הקהל? ביקשתי שיבררו עם מינה צמח. 'לא ערכתי לאחרונה שום סקר בבקעת הירדן. אין לי מושג על מה הם מדברים', קבעה צמח נחרצות".

פאשלה עיתונאית

ומסכם דיין: "בתקופה הקרובה צפויים מתיישבי יש״ע בכלל ובקעת הירדן בפרט, ללוחמה פסיכולוגית נגדנו מצד ארגוני השמאל הקיצוני כדי לנסות להחליש, לייאש ולהשמיץ אותנו. אבל לשפל מדרגה שכזה לא ציפיתי".

גם בגל"ץ מכרו אנשי העמותה את סחורתם המזויפת. רזי ברקאי, מכוהני השמאל, פתח בדיווח חגיגי על "סקר טרי שהגיע אלינו". לא נעסוק כאן בהזדהותו של ברקאי עם ממצאי הבלוף של הסקר, כשציטט בשמחה במהלך הדיון טענות פלשתיניות: "חבר'ה, תפסיקו לכווץ את המדינה הפלשתינית".

נתייחס לשקרים ולפאשלה העיתונאית שחוללו. בדיקה קצרה שערכה האגודה לזכות הציבור לדעת, העלתה שהכל בנוי על בלוף, ושהרדיו נפל קורבן, מרצון או מרשלנות, לתעשיית שקר משומנת. שאין אף מילה, אף מילה, של אמת, במידע שהמציאה עמותת 'עתיד כחול לבן' לרדיו:

א. הסקר נעשה באוגוסט אך הוצג כ"סקר טרי", אף שחלפו מאז ארבעה חודשים ויותר; ב. הסקר הוצג כעבודתה של הסוקרת היוקרתית והאמינה ד"ר מינה צמח, בעוד שבפועל בוצע על-ידי מכון אנונימי - 'מרכז מאקרו' (מי מכיר? מי יודע?), ומותר למאזין הנבון להרהר ולערער בדבר יכולותיו המקצועיות; והעיקר - ג. הסקר בכלל לא נערך בקרב מתיישבי בקעת הירדן אלא בקרב 500 משיבים מכלל היישובים העבריים שממזרח לגדר הביטחון, והואיל ותושבי הבקעה מהווים 2%-5% מכלל התושבים שממזרח לגדר, כי אז ברור שלכל היותר היו רק 25-10 משיבים מקרב מתיישבי הבקעה, שאינם מהווים מדגם מייצג לשום דבר.

"מכל האמור", התלונן פרופ' אלי פולק, יו"ר האגודה, "עולה, שהטענה כאילו רוב תושבי הבקעה מוכנים להתפנות היא שיקרית, חסרת ביסוס ומופרכת. שידור המידע המופרך הינו חרפה לעבודה העיתונאית ומשמעותו הטעיית הציבור, הטיה פוליטית ומצג שווא".

אז מה היה לנו פה? שמאל צבוע שחלומו הוא מדינת כל ערבייה ומסתנניה ומהגריה ועובדיה הזרים; ערבים ישראלים שהופכים עולמות למען מדינה פלשתינית אך מתעקשים לא להיות אזרחיה; עבריינים מוסלמים שמפגינים על זכותם להפוך את ישראל למדינת כל מסתנניה; ותחנות רדיו שמתמסרות בקלות למניפולציות שמאלניות.

בקיצור: שקרנים בזויים, צבועים עלובים, נמאסתם.

תאריך:  08/01/2014   |   עודכן:  08/01/2014
מנחם רהט
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שיא הצביעות
תגובות  [ 11 ] מוצגות   [ 11 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יהודי שפוי
8/01/14 13:02
2
רוזנר
8/01/14 14:45
 
מלדני
8/01/14 15:11
 
מקס פאואר
8/01/14 16:08
 
מר "רוזנר"
8/01/14 16:26
3
אזרח
8/01/14 15:10
4
אהרון שחר
8/01/14 16:54
5
מבפנים?
8/01/14 17:12
 
מפני שאינם "עם"
9/01/14 11:55
6
פלא יועץ
8/01/14 20:13
7
אדם הגון
11/01/14 06:59
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
הממשל האמריקני מביע תמיכה בדרישת ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, מן הפלשתינים להפסיק את ההסתה נגד ישראל.
07/01/2014  |  איציק וולף  |   חדשות
שגריר ארה"ב בישראל אמר (יום ג', 7.1.14) כי הצעת המסגרת על כל הסוגיות שבלב הסכסוך הישראלי-פלשתיני תוצג לשני הצדדים בקרוב.
07/01/2014  |  עופר וולפסון  |   חדשות
רבבות המסתננים לישראל מגיעים הנה בעיקר מסודן ומאריתריאה בדרך היבשה, דרך מצרים. גם אם יצאו מארצותיהם כפליטים שחששו לחייהם, שתי עובדות סותרות את תביעתם לקבל מעמד של פליטים בהגיעם לישראל: א. מרגע שכף רגלם דרכה על אדמת מצרים לא נשקפה עוד סכנה לחייהם; ב. פליטים אמיתיים אינם נוטשים את משפחותיהם באזורי הסכנה, אלא נשארים יחד איתן או בורחים יחד איתן. מכל מקום, כניסתם לישראל אינה חוקית. הם מסתננים והם עבריינים. הם אינם פליטים אלא מבקשי עבודה.
07/01/2014  |  ד"ר רון בריימן  |   מאמרים
הרשות הפלשתינית הודיעה לבית המשפט המחוזי בירושלים, כי לנוכח כשלון המגעים שהתנהלו בינה לבין משרד האוצר בסוגיית זכאותה לקבלת הפרשי הצמדה וריבית על כספי המיסים אותם גובה בעבורה מדינת ישראל, היא מגישה עתה בשנית את התביעה שהגישה בחודש מאי 2009 נגד משרד האוצר ואשר נמחקה מחוסר מעש לאחר שהצדדים ניהלו בעניינה מגעים מחוץ לכותלי בית המשפט.
07/01/2014  |  יצחק דנון  |   חדשות
חרף האופטימיות הרבה שמפגין שר החוץ האמריקני, ג'ון קרי, אין שום סיכוי להסכם ישראלי-פלשתיני באופק. יתר על כן: המציאות מוכיחה ששני הצדדים היריבים אפילו אינם מסוגלים להגיע להסכם ראשוני של מסגרת, שממילא אינו מחייב את שניהם.
07/01/2014  |  ראובן לייב  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   מהגרים  /  מי ומי  
נעצר חשוד בדקירת ילדה בת 9 בפסגות  /  איציק וולף
הפלשתינים מצטטים לילדיהם את היטלר  /  איציק וולף
נתניהו: הפלשתינים מסיתים נגד ישראל  /  איציק וולף
אם ישראל חפצת-חיים  /  ד"ר רון בריימן
שתיקת הבית היהודי  /  אליקים העצני
במילה אחת: כן  /  יובל ברנדשטטר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il