|   15:07:40
דלג
  אריה אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

הסודות והשקרים של אולמרט

אומ"ץ לא תגלה שאננות ותחשוף גם את מעלליו הקודמים של המגה-מושחת אולמרט, שחלקם לא פורסמו ושהוא לא נתן עליהם את הדין, וכן חשד לכאורה שהוא ממשיך לבצע עבירות
14/03/2014  |   אריה אבנרי   |   כתבות   |   משפט אולמרט   |   תגובות
אהוד אולמרט. מגה-מושחת [צילום: פלאש 90]

   איתמר לוין
זקן העידה במשך שמונה שעות

   איתמר לוין
"אתה רוצה שהיא תגיד את כ-ל האמת?"

איתמר לוין
זקן טענה: כספי טלנסקי - לצרכים פרטיים

   יואב יצחק
שולה זקן: אולמרט שיבש הליכי החקירה

   איתמר לוין
"זקן מסרה בחקירתה פרטים רלוונטיים לאולמרט"

צריך להיות מצויד בכל התכונות השליליות שקיימות אצל אהוד אולמרט כדי להמשיך ולרמוס בראש חוצות את מנהלת לשכתו הנאמנה שולה זקן, שהייתה שפחה חרופה שלו מזה למעלה מ-35 שנים; שולה פעלה כדי לטייח עשרות עבירות על החוק שהוא ביצע במצח נחושה, שיקרה למענו, שכבה על גדרות תיל בגללו ונתנה גם את הדין במקומו.

זקן אזרה אומץ באיחור רב והחליטה להעיד נגד אולמרט, כאשר השתכנעה סופית במשפט הולילנד, שבו הם עומדים לדין על קבלת שוחד, שהוא כבר לא סופר אותה, זורק אותה לכלבים ומפקיר אותה להכרעתו של שופט שיקבע כמה שנים תיכלא מאחורי סורג ובריח.

בעקבות עדותה הראשונה של זקן במשטרה, החליט פרקליט המדינה החדש שי ניצן, שלא להרחיב את היריעה מאחר שהחומרים שהיא סיפקה לא כללו ראיות חותכות ואינם מצדיקים הפסקת ההליכים המשפטיים. אולמרט הזדרז לקפוץ מהקלחת של השחיתות הרותחת וטען באמצעות דוברו, שזקן מפיצה שקרים מרושעים שנובעים מהמצוקה הנפשית שבה היא שרויה.

החלק הראשון של המידע שזקן סיפקה היה קשור לנקודות חשובות בשלושה כתבי אישום שהוגשו נגד אולמרט:

  • בפרשת הולילנד אולמרט קיבל בפועל שוחד מעד המדינה המנוח שמואל דכנר; חלק מהכספים הועברו לאחיו שהסתבך בחובות ונמלט לארה"ב וחלקם הועברו לכיסו האישי.
  • כספי המזומנים שאולמרט קיבל מאיש העסקים היהודי-אמריקני טלנסקי לא היו לצרכי תרומות אלא לצרכיו האישיים.
  • בניגוד לטענות של אולמרט, שעל פיהן אולמרט לא ידע כלל על הטיסות הכפולות המבוזות במחלקה הראשונה ושלא טיפל בהן באורח אישי, האמת היא שכל טיסה הייתה בידיעתו.

החלטתו של ניצן לא הייתה מקובלת על אומ"ץ, שפנתה אליו בדרישה לאפשר לזקן להמשיך ולמסור מידע נוסף למשטרה לפחות על-פי העיקרון של זכות הציבור לדעת על המגה-מושחת אהוד אולמרט.

פרט מאלף: היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, אינו יכול לעסוק בנושא זה, הן משום שאולמרט היה לקוחו לשעבר והן משום שהינו כיום אזרח, אבל ממילא לא היו לנו ציפיות מהיועץ המשפטי לממשלה, בשל הרפיסות המתמשכת שלו מול אישי שלטון שסרחו.

הלשונות הרעות טוענות שניצן מתחיל להיות בצלמו ובדמותו של היועץ המשפטי לממשלה הנרפה יהודה וינשטיין ומגלה שביעות-רצון כל אימת שאולמרט נחלץ מהביצה המסואבת שבה הוא שקוע עד צוואר, וזו הייתה כנראה לטעמו פעם נוספת.

אומ"ץ לא מתכוונת לגלות שאננות ותעשה הכל בתקופה הקרובה כדי לחשוף את מעלליו הקודמים של אולמרט, שחלקם לא פורסמו והוא לא נתן עליהם את הדין, וכן חשד לכאורה שהוא ממשיך לבצע עבירות.

מידה רבה מדי של חוצפה

דמעות תנין
אולמרט נתן הבטחות-סרק חסרות כנות לבית המשפט, והתחייב בפני השופטים שהעונש הכי חמור שנגזר עליו היא פרישתו מהחיים הפוליטיים ובלבד שלא יטילו עליו עונש קלון שהיה מרחיק אותו לשבע שנות גלות פוליטית. אולי זו הייתה הסיבה שהשופטים הרחמנים והתמימים כשלו מול דמעות התנין של אולמרט כאשר חרצו את גזר דינו

למרבה הצער, דחתה באחרונה המשטרה תלונה שהגישה אומ"ץ נגד אולמרט, בטענה שקיבל לכאורה שוחד ממשפחת לבנת, בעלת השליטה במפעל "נשר" לייצור מלט. בתלונה שנחתמה על-ידי, נאמר, בין השאר: "תנועת אומ"ץ מגישה בזאת תלונה נגד אהוד אולמרט בחשד לכאורה לקבלת שוחד וטובות הנאה מקבוצת לבנת בעלת מפעל 'נשר' לייצור מלט. כאשר כיהן אולמרט כשר התמ"ת בשנת 2003 פעל להגבלת יבוא המלט לישראל על-מנת לאפשר לקבוצת 'נשר' להמשיך ולהחזיק במונופול לייצור ושיווק מלט בארץ. שבע שנים לאחר מכן, בשנת 2010, אחרי שאולמרט נאלץ להתפטר מתפקידו כרה"מ, נתמנה כיו"ר קבוצת לבנת תמורת שכר חודשי גבוה והוצאות נלוות אטרקטיביות. אנו סבורים שיש חשד שאולמרט קיבל לכאורה תמורה כספית מאוחרת עבור השירות שהוא העניק לקבוצת לבנת בעת היותו שר התמ"ת. אנו מבקשים לפתוח בחקירה בפרשה זו".

אומ"ץ ערערה על סירובה של המשטרה לחקור את התלונה וגם הערעור נדחה, אבל לא הרמנו ידיים ונעשה הכל כדי שפרשה זו תיחקר על-ידי גורמי אכיפת החוק.

אנחנו גם לא שוכחים כיצד עלה בידו של אולמרט העבריין הסדרתי להטעות את שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים, שדנו בשלושה כתבי אישום פליליים נגדו. אולמרט נתן הבטחות-סרק חסרות כנות לבית המשפט, והתחייב בפני השופטים שהעונש הכי חמור שנגזר עליו היא פרישתו מהחיים הפוליטיים ובלבד שלא יטילו עליו עונש קלון שהיה מרחיק אותו לשבע שנות גלות פוליטית. אולי זו הייתה הסיבה שהשופטים הרחמנים והתמימים כשלו מול דמעות התנין של אולמרט כאשר חרצו את גזר דינו.

אולמרט מצפה לכך שידיעות אחרונות, עיתון הבית של העבריינים הפוליטיים הכבדים, ימשיך לסייע לו במערכה נגד אלה שינסו לחסום את דרכו של אולמרט על-מנת שייטיב עם העיתון מכספי הקופה הציבורית כפי שעשה בעבר. אומ"ץ תעשה כל אשר בידה כדי שאולמרט יקיים את התחייבותו לשופטים ולא יחזור לכס ראש הממשלה כדי להשלים חלילה את מלאכת ההשחתה של המדינה.

רק עבריין סדרתי בעל ותק מסוגו של אולמרט, שביצע לאורך חייו הציבוריים שורה ארוכה של עבירות פליליות והוקע מהחיים הפוליטיים, מסוגל להיות מצויד במידה רבה של חוצפה ולנסות לחזור לכס ראש הממשלה ש"נגזל" ממנו לדעת חבריו הקרובים. שום דבר לא יעזור להם: שמו הרע והתנהלותו המצחינה לא קיבלו מעולם טיהור ואות קין של אדם חסר מוסר בסיסי יהיה טבוע עמוק במצחו של אולמרט כל חייו.

כיצד ינהג השופט רוזן?
רוזן. הבעיה של אולמרט [צילום: פלאש 90]

הבעיה העיקרית של אולמרט היא השופט המחוזי התל אביבי דוד רוזן, שדן בגפו בתיק הולילנד ועשוי לשלול מאולמרט את התואר "טפלון". השופטים הירושלמים נטו לאולמרט חסד מאז ומתמיד, וגורמי אכיפת החוק העניקו לו הנחות בכל ימות השנה. שלושת שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים החזירו את מחוגי השעון אחורנית ודירדרו את המדינה מחדש לזרועותיהם של בני החושך - אהוד אולמרט וחבר מרעיו.

אולמרט הצליח להונות את שופטיו כאשר הוא הכריז בפומבי אחרי פסק הדין, שמעולם הוא לא קיבל, כביכול, מעטפות כסף במזומן מטלנסקי, ונתן להם להבין כי פרש מהחיים הפוליטיים וזה עונש כבד עבורו. אולמרט, הקוזק שגזל את הקופה הציבורית לאורך שנים, עטה על עצמו הילה של אדם נרדף על-ידי שלטונות החוק, טען שבמעשיו לא דבקה שחיתות אישית, וביקש לזכותו בתמיכה ציבורית רחבה בעוולה שנגרמה כביכול לשמו הרע על-ידי מערכת אכיפת החוק, המשטרה והפרקליטות.

לא בכדי הכריז בשעתו אולמרט בעליצות רבה אחרי הכרעת הדין המוזרה: "יש שופטים בירושלים" בעליצות רבה בתום הקראת פסק הדין של שלושת שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים - מוסיה ארד, יעקב צבן ומשה סובל, שזיכו אותו משלושה כתבי אישום והרשיעו אותו בכתב אישום אחד בעבירה של הפרת אמונים בלבד.

בסוגריים כדאי להבהיר מראש, שאת מטבע הלשון הזו ("יש שופטים בירושלים") טבע בשעתו ראש הממשלה המנוח מנחם בגין, שהתכוון בפירוש לשופטי בית המשפט העליון בירושלים, שהיו מבחינתו אמיצים, חד-משמעיים ונטולי-פניות. קשה לייחס תכונות אלה לשופטים של בית המשפט העליון.

הנשיא אשר גרוניס עושה הכל כדי לחסום את דרכם של עותרים ציבוריים מסוגה של אומ"ץ על-ידי הטלת הוצאות כספיות כבדות.

ההכרעה בערעור שהגישה הפרקליטות על שני זיכוייו התמוהים של אולמרט נמשכת כבר שנה חצי. הפניות החוזרות ונשנות של אומ"ץ למזכירות בית המשפט כדי לברר את מועד ההכרעה בערעור, נענו בתשובות לאקוניות.

פרט מאלף: חלק ניכר משופטי בית המשפט העליון ביקשו לפסול את עצמם מלדון בערעור, בנימוק של היכרות מוקדמת עם אולמרט.

יש הערכה אחרת שקשורה בהיעדר אומץ לב של השופטים, להטיל קלון לראשונה על ראש ממשלה לשעבר.

משפט צדק ציבורי מתחייב
טלנסקי. נתן מזומנים [צילום: פלאש 90]

לפני זמן קצר פנתה אומ"ץ אל רשות המיסים בשאלה מה עלה בדרישתנו לבדוק את פרשת המזומנים שקיבל אולמרט מטלנסקי והוסתרו בכספת של חברו הטוב ושותפו לדבר עבירה, עורך הדין אוריאל מסר.

בפנייה המקורית נאמר כי "במהלך בירור משפטו של רה"מ לשעבר אהוד אולמרט התברר כי בשעתו הוא קיבל סכומי כסף גדולים במטבע זר במזומן במעטפות ובדרכים אחרות מאיש העסקים משה טלנסקי. במקביל התברר כי בכספת של פרקליטו ושותפו לשעבר עו"ד אוריאל מסר נמצא סכום של 350,000 דולר במזומן. סנגוריו של אולמרט טענו כי הכספים הללו ניתנו כתרומות למטה הבחירות שלו לראשות עיריית ירושלים וכנראה גם למטרות פוליטיות אחרות, אך הייתה גם גרסה אחרת שעל פיה הכספים נועדו למטרותיו הפרטיות של אולמרט.

"תנועת אומ"ץ דורשת ממחלקת החקירות של מס הכנסה לערוך חקירה יסודית על כל תנועות הכספים שקיבל אולמרט מטלנסקי ומגורמים אחרים כפי שנחשף במשפט".

לצערנו, רשות המיסים מתחמקת עד כה מלהגיב על פנייתנו בנושא זה ומשום כך פנינו בנדון השבוע פעם נוספת אל מנהל הרשות, והפנינו את תשומת ליבו לכך שבעדותה החדשה של זקן במשטרה אישרה את הזרמת כספי טלנסקי לכיסו הפרטי של אולמרט.

גם אם הפרקליטות תסרב כצפוי לקבל מזקן עדות נוספת, אומ"ץ מתכוונת לפעול כדי שהמידע המאלף יגיע לידיעת הציבור הרחב באורח ישיר, ללא קשר להכרעות המשפטיות שאולמרט מצפה להן. המידע יועבר, כפי שאנחנו מאמינים, באמצעות זקן וגורמים נוספים, על-מנת שאזרחי המדינה חסרי האינטרסים והפניות יקראו וישפטו משפט צדק ציבורי מחוץ לכותלי בתי המשפט.

המידע יכלול שורה של נושאים בעייתיים ושנויים במחלוקת לגבי עבירות פליליות שאולמרט ביצע לכאורה בעשור האחרון, ועליהן התלוננה תנועת אומ"ץ. חלקם עוכבו על-ידי היועץ המשפטי לממשלה ולא נחקרו, חלקם נחקרו על-ידי המשטרה ונסגרו, וביתרם היו המלצות של המשטרה להעמיד את אולמרט לדין, אך הפרקליטות דחתה את ההמלצות הללו, לעיתים מסיבות תמוהות ושנויות במחלוקת.

מצוי גם תיק פלילי שלגביו החליטה בשעתו הפרקליטות להגיש כתב אישום, אבל ברגע האחרון, בניגוד לכללי הצדק הטבעי, החליטה שלא להגיש את התיק לבית המשפט.

בארסנל של תנועת אומ"ץ יש מלאי בלתי-נדלה של העבירות הללו, שהועברו בשעתו לרשויות החוק ולא נחקרו. אולמרט משלה את עצמו אם הוא סבור שהזיכרון שלנו קצר וידינו אינן נטויות. העבירות שאולמרט לא נתן עליהן את הדין במרוצת עשר השנים האחרונות, הן רבות ומגוונות.

להלן מקבץ קצר:

  • נטילת הלוואות בהיקף כולל של מאות אלפי דולרים מאילי הון. הלוואות אלה לא הוחזרו ברובן לבעליהן. נותני ההלוואות לא נקטו בצעדים משפטיים במטרה לקבל את כספם בחזרה מחשש שיפלילו את עצמם.
  • אולמרט ביצע בעבר בשיתוף עם קצין המבצעים הפלילי שלו, שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון, עסקות סמויות בתחום הנדל"ן.
  • שורה של פרויקטים שאולמרט תיווך בתקופה שהיה ראש עיריית ירושלים לעורך הדין אורי מסר, שותפו לשעבר במשרד הפרקליטים. אולמרט לא עשה זאת לשם שמיים.
  • אולמרט קידם את האינטרסים של לקוחותיו במשרדים שבהם היה שר וניתן היה לקבל תמורה. שני הגופים הפעילים ביותר בתחום זה היו מנהל מקרקעי ישראל ומרכז ההשקעות.
  • מעורבותו האמיתית של אולמרט בפרשת השחיתות ברשות המיסים, שבה הזרקורים הופנו בעיקר אל מנהלת לשכתו שולה זקן ואחיה יורם קארשי.
  • מכירה סיטונית של ציורי הרעיה עליזה אולמרט במחירים מופקעים שנועדו לרצות את אולמרט הבעל ולסלול קיצורי דרך אליו.
  • מתנות יקרות-ערך, ביניהן עניבות, עטים וסיגרים שקיבל אולמרט מאילי הון כתמורה לשירותים שהעניק.

עורמה, תחכום ויכולת טשטוש

לא בכדי נחשב אולמרט לאחד המיליונרים בקרב אישי הציבור הבכירים במדינה, חרף דמעות התנין ששפכה בשעתו רעייתו, כאשר טענה שמצבם הכלכלי לא טוב.

אבל בעוד שאריק שרון המנוח, בנימין נתניהו, אהוד ברק, יאיר לפיד, סילבן שלום, מאיר שטרית ואחרים הופיעו ברשימת הפוליטיקאים עתירי הממון שפורסמה בכלי התקשורת הכלכלית הבינלאומית, הצליח אולמרט הצלופח לחמוק ממנה בזכות עורמתו ותחכומו, ובעיקר יכולת הטשטוש וההסתרה.

כך או אחרת, הסיכויים שבעתיד הקרוב ייפתחו חקירות חדשות נגד אולמרט, שיחשפו כיצד התעשר במהלך שירותו הציבורי, שואפת לאפס.

גורלו של אולמרט יהיה תלוי אם יורשע בעבירה שיש עמה קלון במשפט הולילנד או בערעור בעליון.

בכל מקרה, אם אומנם אולמרט יודיע על כוונתו לחזור לחיים הפוליטיים - לא ייחשב טיפול מחודש במעלליו הלא-ידועים של אולמרט על-ידי אומ"ץ כ"רדיפה אובססיבית", כביכול, אלא כשירות חיוני לציבור ותרומה לשיפור ההיגיינה המוסרית של המדינה.

תאריך:  14/03/2014   |   עודכן:  14/03/2014
אריה אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים אירועים / מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אברהם הירשזון   אהוד אולמרט / Ehud Olmert   אהוד ברק   אורי מסר   אורי קורב   אורי שטרית / Uri Shitrit   איל רוזובסקי / Eyal Rozovsky   אילה חסון-נשר   אלי אברבנאל   אלי זהר /  Zohar Eli"   אשר גרוניס / Asher Grunis   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   דוד רוזן / David Rozen   הלל צ'רני   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יהודה וינשטיין   יואב יצחק / Yoav Yitzhak   יוחנן דנינו   יורם דנציגר / Yoram Danziger   יורם קארשי   יעקב צבן   ליאת ארזי   מאיר שטרית   מוסיה ארד   מיכה פטמן   ממשלת ישראל / Israel Government   מני מזוז / Meni Mazuz   משה טלנסקי   משה לדור   משה סובל / Moshe Sobel   נבות תל-צור /  Tel-Zur Navot"   נוית נגב   ניל הנדל / Neal Hendel   נעמי גרנות   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סלים ג'ובראן / Salim Joubran   עוזי פוגלמן / Uzi Vogelman   רבקה פרידמן-פלדמן / Rivka Fridman-Feldman   רועי בלכר   רייצ'ל רז-ריסבי   שולה זקן / Shula Zaken   שי ניצן / Shai Nitzan    שלומי אילון   שמואל דכנר 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הסודות והשקרים של אולמרט
תגובות  [ 25 ] מוצגות   [ 25 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יוסי מ
14/03/14 16:48
 
עברי בן-צינה
14/03/14 17:41
 
בעל מידע בדוק
14/03/14 20:50
 
יוסי מ
15/03/14 10:55
 
יוד יוד
15/03/14 01:26
2
א.ל. רמת-גן
14/03/14 17:07
3
שליח של ויינשטיין
14/03/14 19:00
4
בבון זה קוף
14/03/14 20:39
5
שולה ז.
14/03/14 22:02
6
עזרא מועלם
14/03/14 22:48
 
איש תקשורת
15/03/14 09:43
 
ע_הראל
16/03/14 05:02
 
ע_הראל
16/03/14 05:04
 
יוסי מ
15/03/14 11:02
 
ע_הראל
17/03/14 02:57
7
רוזית
15/03/14 02:01
8
לכמה טוקבטיסטים
15/03/14 07:37
9
אזרח ותיק
15/03/14 12:26
 
ע_הראל
16/03/14 11:41
10
מיכל מירושלים
15/03/14 14:33
 
יוסי מ
15/03/14 15:48
11
ג'יאו
15/03/14 19:58
12
ג'יאו
15/03/14 20:03
13
חושף שחצנים
15/03/14 20:22
14
שולם
18/03/14 10:20
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
הקרע בין ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, לשולה זקן, הפך לגלוי ופומבי. בשבוע שעבר (14.2.14) אמרה זקן לאולמרט באירוע בו נכחו שניהם: "אתה מושחת". למקרוביה אמרה זקן: "אהוד מכר אותי". במקביל, פרסם בנה נדב, פוסט בפייסבוק כלפי אולמרט: "אני לא בחרתי לשמור על זכות השתיקה. אז אחרי תקופה ארוכה אני רוצה לפרוק את מה שעל לבי ואתחיל ב-SHAME ON YOU מיסטר רה"מ לשעבר אהוד אולמרט. המשך יבוא". הפוסט הוסר מאוחר יותר.
17/02/2014  |  איתמר לוין  |  כתבות
זו הפעם הראשונה שאני פונה אלייך ישירות בדרך זו במטרה להעביר אלייך חומר למחשבה ולסייע לך להבין כמה תהליכים שמתרחשים סביבך ואינך ערה להם במידה הראויה.
14/02/2014  |  אריה אבנרי  |  כתבות
אהוד אולמרט, אשר יגורת בא. דווקא בימים אלה, מלאי האופוריה עבורך, כשאתה מרבה להתראיין בערוצי הטלוויזיה ובכלי התקשורת, מכתיר לעצמך כתרים של עושה-שלום-לא-במרומם ומבטל את העשייה של קברניטי המדינה, נחתה עליך צרה שלא צפית.
21/02/2014  |  אריה אבנרי  |  כתבות
שולה היקרה,
07/03/2014  |  אריה אבנרי  |  כתבות
רשימות נוספות   /   משפט אולמרט  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת אולמרט  /  מי ומי  
העליון דחה בקשה לזמן את זקן לעדות  /  איתמר לוין
חלקים מעדות זקן יועברו לסניגורים  /  איתמר לוין
אפרים ברכה בניגוד עניינים בנושא זקן  /  איתמר לוין
זקן תיכנס מהחלון לאחר שהדלת נטרקה?  /  איתמר לוין
שולה, השלושה והשלילה  /  איתמר לוין
שולה זקן כמשל  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
ארז שושני
ארז שושני
ישנה חשיבות רבה לצרוב כבר כעת בתודעה הציבורית את ההכרח לחוקק בחוק יסוד מספר עקרונות מרכזיים לשמירה על הביטחון הלאומי בעתיד
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
בספרו "סכין" חושף ראשדי את התקיפה שכמעט ושמה קץ לחייו    במהלך הרצאה התפרץ אותו צעיר לעבר ראשדי ובמהלך הקטטה האלימה דקר את הסופר בכל חלקי גופו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il