|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

תחזית אסטרולוגית שבועית 05.06.2014-30.05.2014

הבחירות באירופה עכשיו, הכוכבים 1934-1931

אנחנו עדים לאותה תופעה, משבר כלכלי העוזר ללאומנים להרים את הראש. אופטימיות היא לא אופציה עבור אולמרט. אולי הודאה ועסקת טיעון תצמצם לו את אורך המאסר?
30/05/2014  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
מצעד בצרפת נגד הימין הקיצוני [צילום: AP]

לפנינו זמן בו הנדיבות של אנשים תהיה גלויה יותר זמן. כמו-כן, נחמד להשקיע בעיצוב הבית או המשרד. החולשה תהיה שתרגישו שאתם מוכנים להשקיע זמן ותגזימו, או תקחו על עצמכם פרויקט גדול מדי. אלה ימים של דיפלומטיה, כך שאם אתם בתוך סכסוך או חוסר הסכמה עם חברים, זה הזמן הנכון לפתור את הקונפליקט.

כוכב מארס שהחל להתקדם אוסף אנרגיה כשהוא חוזר על צעדיו בפעם השלישית, ומומלץ שתשימו לב למה שאתם עושים, אתם בוחנים את הארועים שעברתם מסוף דצמבר 2013 עד תחילת מרס 2014. מאחר שכוכב מרקורי במזל סרטן, זה יביא אתכם לבחון החלטות בעיקר בנושאים רגשיים, במיוחד כשתתחיל הנסיגה שלו. זה מהלך שיכול לשנות החלטות רציונאליות שכבר עשיתם. התוצאה תתבטא לאורך חודש יוני כשתרגישו שאתם על נדנדה הנעה בין רגש והיגיון, וחוזר חלילה. חוסר החלטיות יעייף אתכם. הרבה זכרונות מהעבר ישפיעו על הדרך בה תקבלו החלטות. גם סודות שתשמעו מאנשים במעגל החברתי שלכם ישפיעו וישנו את דרך החשיבה שלכם.

למעשה, בהדרגה אתם רואים את המציאות המתפתחת בהדרגה, וגם אם היא לא כל כך ממוקדת, יש כיוון. האתגר שלכם יהיה להתמקד במה שאתם רוצים לעשות. הקשיבו לעצמכם, תשאלו שאלות, בלי להגיב באימפולסיביות, לא חייבים לעצור, אלא לתת לתהליכים להתנהל, להשאיר ערוצים פתוחים במחשבה. האווירה שהשתנתה לאחרונה, הביאה לפרספקטיבה חדשה, אבל מוקדם עדיין לקבל את כל התשובות שרוצים לקבל.

כניסתו של כוכב מרקורי לצל לפני הנסיגה שתתחיל ב-07.06 כבר משפיעה על מה שאתם מתכננים (01.06) או מוציאים לפועל ויעסיק אתכם גם לאורך כל החודש הקרוב. מומלץ לדחות הסכמים חשובים. אבל ברצועת הזמן הזו תוכלו לתקן או לשפר נושאים הקשורים במשפחה, כולל נסיעות, פיננסים ותוכניות על נדל"ן. מרקורי בנסיגה, זמן טוב לסדר ניירת במגירות.

כוכב מארס המתקדם במזל מאזניים יחזור לתדלק את הכוכבים אורנוס-פלוטו, וההשפעה כבר תורגש לקראת סוף השבוע 05.06 ותמשיך כמעט עד סוף החודש. בגלל תנועתו האיטית של המארס, הסכנות יאפיינו את רצועת הזמן הקרובה. היזהרו בחודש הקרוב במיוחד בנהיגה, התרחקו מאלמנטים שאופיים עוין, ובמובן החיובי יש אנרגיה ממוקדת ומוקפדת לפעילות פיזית, אם זה פעילות בקבוצה (כדורגל, כדורסל וכד') או שיתוף פעולה עם פרטנר.

הקונפליקט שמתפתח בין המזרח והמערב מקבל חיזוק כלכלי. רוסיה, סין ואירן בונות את הקואליציה שלהן נגד ארה"ב התומכת ביפן ובפיליפינים. אנחנו בפני תהליך שבו הקונפליקטים הרחבים יכולים להתבטא בהדרגה בשינוי שישפיע על האיזון בעולם.

ולנו נשארה האהבה, נושא שאינו במו"מ, אלא חוויה של נתינה וקבלה. לתת אמון זה בזה, כי בסופו של דבר זה מה שבאמת חשוב בחיים.

זמני ירח בטל:

יום שישי 30.05 הירח הבטל ממשיך מיום חמישי, עד שעה 17L13 אחה"צ.
יום ראשון 01.06 הירח בטל משעה 09:16 בבוקר עד למחרת 02.06 בשעה 04:48 לפנות בוקר.
יום שלישי 03.06 הירח בטל משעה 17:31 אחה"צ עד למחרת יום רביעי בשעה 17:20 אחה"צ.
יום שישי 06.06 הירח בטל משעה 11:57 לפני הצהריים עד למחרת שבת בשעה 05:01 לפנות בוקר.

כלכלה ושווקים

אחרי הפרסום של הלמ"ס על ירידה דרמטית בהתחלות בנייה, בעקבות הבטחות שונות של שר האוצר כולל אפס מע"מ, והבחירה לחוקק חוקים תחת הכותרת "שוויון בנטל" שגרמה כבר לירידה בגיוסם של הצעירים החרדיים וגם לירידה באלה שהחלו לחפש להתקדם בעזרת השכלה גבוהה, אני מזכירה שמבנה המפה של שר האוצר יאיר לפיד מסביר את הסיבות לנסיגה בכל הפרמטרים במקום לצפות לשינוי חיובי. מקבץ הכוכבים של השור במזל עקרב, יושב על זנב הדרקון בהורוסקופ של המדינה. הזנב מסמל את העבר, את מה שממנו צריך ומומלץ להתנתק כדי להגיע לראש...ולהתפתח. לכן אני תוהה איך יוכל שר האוצר, מעבר למסיבת העיתונאים שעושה, להוציא לפועל את השינויים עליהם מכריז מעל כל במה? האם באמת יש ביכולתו להביא לשיפור המצב הכלכלי?

כוכב יופיטר ההליוצנטרי בקשרים שעלולים לגרום לחוסר יציבות בשווקים, תנודתיות לא דרמטית. זה לא משברי.

כוכב נפטון דומיננטי מאחר שהוא נעצר ועומד לשנות כיוון. נפטון מסמל את הנושאים הקשורים במים, בנפט, באלכוהול, בתרופות ובזיהום אוויר. יש להניח שהשפעתו תהיה על תנודתיות בחברות הקשורות לכל אלה.

ב-07.06 ישנה כוכב מרקורי כיוון וב-09.06 נפטון ישנה כיוון, שניהם "עוזרים" לספינים, לשקרים ולהונאה. כך שאת השמועות בתחום הכלכלי שיגיעו לאורך החודש הקרוב (גם פוליטי, מדיני וכו') כדאי יהיה לבחון לפני שאתם בוחרים במה להשקיע.

אהוד אולמרט השלב הבא...
[צילום: AP]

כולנו שומעים מאז גזר הדין חוות דעת של אנשי מקצוע בתחום המשפט, שחלקם מדברים כמו יחצנים מטעם...על סיכויו של אולמרט בבית הדין העליון לבטל את גזר הדין של השופט רוזן.

באסטרולוגיה, עד כה, ההורוסקופ של אולמרט סיפק את הפרטים וכל מה שניתן להבין מאותם נתונים. מאז 2007, כל פעם הוספתי עוד תמונה ברשימות כאן שהוכיחה את עצמה לאורך זמן במבחן התוצאה. סיכמתי את הפרק הזה ברשימה שפורסמה כאן ב-04.04.2014.

מפת הלידה שלו (עם כל הנתונים המלאים) מציגה אדם עם תחושת ביטחון שלא פעם מוגזמת, שלא מזהה את הסכנות בזמן. עם המארס בבית 2 הוא קורא את המציאות בדרך שגויה (נפטון) ובכל זאת מנסה להוציא לפועל את הרצון שלו ומופתע שהמציאות לא משתפת פעולה (לאורך ההיסטוריה שלו).

התבוננות עכשווית על המפה של אהוד אולמרט, עם כוכבים על ציר 1-7 ו 6-12 מעידה על נזק בתדמיתו שיהיה קשה לו לתקן. העולם סביבו לא נותן לו "הנחה". עד לאחרונה היו גם כוכבים על ציר 5-11 ש"עזרו" לו עם יחסי ציבור אוהדים, אבל המגמה משתנה! הכוכבים מגיעים לציר 2-8 והמשמעות היא חשבונות נפש. אדם נמצא עם עצמו לשאול את השאלות של איך ולמה? עם הכוכבים ציר 2-8, זה אדם שנלחם על מקומו. אבל הכוכבים נשארים על הצירים 1-7 עם 6-12 ובתוספת שמשנה את התמונה על ציר 2-8. זה ממש לא נחמד. כך שהכיוון האופטימי הוא לא אופציה.

יש עוד אלמנט חשוב שמציגה סדרת הכוכבים המופיעים על ציר 6-12 (בעתיד יגיעו עוד כמה כוכבים שיגיעו לאותו ציר בנוסף לאלה שכבר נוכחים במפה האישית של אולמרט). כשאדם נכנס לתוך הליך משפטי, "הצדק שלו" לא יוצא לאור, אין לו סיכוי להצליח! לכן אסטרולוג ממליץ לאדם במצב כזה לבחור פשרה, בוררות, עסקת טיעון בשפה המשפטית, הסכם שגם אם יש בו הודאה, הוא עדיף. נכון שהוא לא פותר את הבעיה שהאדם נכנס אליה, אבל זה יכול להקל עליו.

יש היגיון שאדם הנופל מאיגרא רמה לבירא עמיקתא, יחפש דרכי מוצא. כשאולמרט יבין שעליו להכנס לכלא, ברור שעם כוכבים על ציר 6-12, הוא יציג את דמות הקורבן, וייעזר בעולם הרפואה כדרך מילוט...הוא יציג תעודות מחלה מכל הסוגים... ויש לו יכולת "להציג"...אבל זה כלי מילוט זמני, כי בבתי הכלא, יש גם שירותי רפואה.

הסביבה הקרובה תהפוך להיות הדומיננטית בלחצים עליו (המעגל הדומיננטי עכשיו במפה שלו, זה מעגל הקארמה) והסביבה הקרובה ובני המשפחה שלו שירצו מן הסתם את טובתו, ינסו לדחוף אותו לעסקת טיעון (עם נפטון-פלוטו על ציר 3-9) כאיש עסקים מעשי, יהיה כדאי לו לשקול איך למזער נזקים, כך שעם ההודאה יגיע לעסקת טיעון, שתעזור לו אולי לפתוח דף חדש במסגרת המשפחה אחרי השהות במאסר, שיכולה להתקצר בעקבות העסקה (באסטרולוגיה אין מספרים). רצוי גם שיפנים שתדמיתו נפגעה והשער לחזור לחיים הפוליטיים נסגר. נוסיף בקריצת עין המלצה לאולמרט ללמוד מתלמידתו המצטיינת שולה זקן, שהבינה מהר מאוד מה יכול להיות טוב יותר עבורה, ולהציע לו לאמץ את הסיפא בדברי רבי חנינא "הרבה למדתי מרבותי, ומתלמידי יותר מכולם" (מסכת תענית).

בעקבות תוצאות הבחירות באירופה

אתם הקוראים לא מופתעים! פעם אחר פעם הזכרתי את מצב הכוכבים אורנוס המאתגר פלוטו המשפיע מאז 2012 וממשיך עד 2015, ומזכיר את שהיה בשנים 1931- 1934. ברשימה שנכתבה ב-08.07.2011 נכתב: "כוחם של הכוכבים האלה הוא גם בחיזוק הצד הלאומי (שינוי לטובה) או בהקצנה לכיוון לאומני (שינוי רע)... להזכירכם, מבנה הכוכבים הזה היה בשנות השלושים, והתבטא באנטישמיות שעלתה וצברה כוח והמשיכה למלחמת העולם השנייה. אנחנו עדים בשנתיים האחרונות לתהליך דומה שצומח בהדרגה במדינות האיחוד האירופי, ופוגע במרחב העצמאי של מיעוטים שונים כולל בני עמנו היהודים... ארגונים קיצוניים מרימים ראש בארצות שונות עם סמלים שיש בהם הזדהות לתנועות פשיסטיות".

ברשימה נוספת מ-07.03.2014 נכתב: "אורנוס במזל טלה ופלוטו במזל סרטן, היו בשנים 1931-1934. לא הייתה מלחמה, אבל היה אי-שקט חברתי וכלכלי. אז באירופה, הימין התחזק, היטלר יימח שמו עלה לשלטון ב-30.1.1931, והוא הצליח לסחוף את האזרחים שהאמינו לו, שהגיע הזמן לחזק את הלאומניות וצבע זאת עם רעיונות על ייחודיות הגזע הארי. אנחנו 84 שנים אחרי, אורנוס חזר למזל טלה, פלוטו נמצא במזל גדי (מול הסרטן), ונראה שהתפאורה חוזרת. לאומניות חוזרת בהרבה מקומות. אנחנו שומעים על כוחות לאומניים בחלק ממדינות אירופה (הונגריה, יוון). המערב נמצא כאילו בשלום למרות שיש שם שינויים פוליטיים בגלל המצב הפיננסי, מצב הבנקים והכלכלה בכלל".

למעשה, אותן סיבות החזירו את אותה הרוח. הלאומניות חזרה גם לצרפת, לבריטניה, להולנד ועוד...נכון שכמה פרשנים מנסים להסביר במילים מכובסות למי שרוצה להאמין להם שמפלגות הימין הקיצוני האלה הן לא אנטישמיות, הן לא נגד היהודים, חס וחלילה הם רק נגד ה"אחר", וכו'... גם בגרמניה ערב המלחמה, ה"נאורים" כולל היהודים האינטלקטואלים חשבו כך...צר לי שאני (בת להורים ניצולי שואה שכמעט כל בני משפחתה נרצחו על-ידי הנאצים ה"רוצחים הנאורים" בגרמניה ובאוקראינה נעזרו בתושבי המקום ש"אהבו" מאוד יהודים) מרימה את המסך באור זרקורים חזק, ולא מוכנה להאמין שזו רק הצגה!

"לימוד המוסר הוא בבחינת זכוכית מגדלת שבעזרתו מכירים את החטא" (ר' ישראל סלנט)

תאריך:  30/05/2014   |   עודכן:  30/05/2014
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"בעוד לא הרבה שנים לא תהיה לנו עבודה, וזה טוב. ולמה? כי בכל פעם שיש צורך בעבודה, אנחנו מכניסים את הטכנולוגיה שתעשה את זה". זהו חזונו של יזם ההיי-טק ינקי מרגלית, אשר דיבר (יום ד', 28.5.14) בכינוס של פירמת ארנסט אנד יאנג בנושא ניהול סיכונים.
30/05/2014  |  איתמר לוין  |   כתבות
בפסק דין אשר ניתן ביום 26.05.2014 בבית משפט השלום בחיפה, על-ידי השופט אהרון שדה, ת"א 30086-04-12 שטיינר ואח' נ' אלטרוביץ ואח', בית המשפט מצא לנכון להתייחס לעדותו של המהנדס ד"ר אברהם בן עזרא אשר ערך חוות דעת מטעם התובעים [רוכשי דירה] כדלקמן:
29/05/2014  |  טל רבינוביץ'  |   כתבות
ברצוני להציג בפניכן מחקר חדש וחשוב העוסק בנושא כאוב אצל אנשים רבים ולצערנו, מספר הנשים שסובלות הוא גבוה יותר משמעותית בהשוואה לגברים. מדובר במחלה שהסימפטומים שלה משבשים את שגרת החיים ויוצרים מגבלות לא נעימות.
29/05/2014  |  קרן הוד  |   כתבות

29/05/2014  |  רננה מזרחי  |   כתבות
אחד החלקים הכי פעילים בבית הוא הסלון, מרכז הבידור והחיים אותו אנו פוקדים מדי יום. רואים טלוויזיה, אוכלים, צוחקים ומשחקים. לא רק אנחנו פוקדים אותו, יחד איתנו באים גם, פירורים, לכלוך, קליפות, שומנים וחיידקים. אלו מסתננים לחלל ומוצאים עצמם נחים בדיוק על ספות העור שלנו.
29/05/2014  |  עופר ברקן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il