|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

מסלול ההתנגשות בין ממשל אובמה וישראל

חוסר ההבנה של המנטליות במזרח התיכון, גורר את אובמה למדיניות חוץ שגוייה פעם אחר פעם המנהיגות בישראל לא תיתן לאף גורם להכניס אותנו לדרך ללא מוצא כוכב מרקורי החל בנסיגה, היכונו לספינים ולשמועות שלא היו ולא נבראו
07/06/2014  |   טובה ספרא   |   מאמרים   |   תגובות
בנימין נתניהו, ברק אובמה [צילום: AP]

תחזית אסטרולוגית שבועית (06.06.2014-12.06.2014)

את השבוע הקרוב תאפיין יצירתיות. החשיבה המנטאלית מקבלת זוויות ראייה חדשות העוזרות לעצב את המציאות בעת הזו. לקראת החלק השני של השבוע, בין התאריכים 10.06-16.06, ייווצר בהדרגה מבנה כוכבים שיביא למניפולציות כוחניות ויעורר רגשות עמוקים, התפרצויות של כעסים, כמו הר געש ואלו מצבים שיתפתחו ויגיעו לשיאם בתאריך 14.06. עימותים שיתעוררו בעת הזו יצאו משליטה והאווירה האלימה תהיה מסביב, בכל עולם, ותשפיע בכל המישורים.
הירח המלא במזל קשת בתאריך 13.06 יביא רצון למיזוגים חברתיים גדולים, גם במשפחה. האנרגיה חזקה אבל כוכבים המאתגרים את מופע הירח יגרמו לתסכול. השינוי יגיע בלי שתהיו מוכנים לו, כך שאל תופתעו אם תשמעו על משברים במערכות יחסים ושינויים מפתיעים בארגונים גדולים. הקשת, שאינו אוהב גבולות, ינסה לבחון אותם ולדחוף בתקווה לתמרן את החוקים.

אנחנו בתקופת מזל תאומים, האוהבים לחלק מידע וללקט בחזרה, ללמוד ולזכות בידע ובעובדות חדשות. כוכב מרקורי נעצר ביום שבת, אבל ההשפעה מורגשת כבר כמה ימים קודם וגורמת "לחוויה" בה אנו נתקעים עם הפרטים. הקשר עם הצד השמאלי של המוח (ההיגיון) פחות אפקטיבי והאירועים המתרחשים בחיינו גורמים לנו להשתמש בכלים אחרים. בזמן הנסיגה כדאי לחפש דרך לאזן בין הלב והראש, ואפשר לתת אמון בלב. הנסיגה נותנת הזדמנות להתבונן מחדש על החשיבה ועל החלטות שנעשו, פסק זמן לבדוק שוב את הפרספקטיבה, אולי זה לא משרת את הנשמה אבל מתן אמון במה שמרגישים יעזור לתקן את מה שלא עובד עבורנו ובהמשך לקבל החלטה שתשתחרר את הקיבעונות. אם אתם מנסים להיזכר בשם של מישהו, או מחפשים פרטים והמוח לא מביא את התוצאה המבוקשת, תשחררו ובתוך חצי שעה כל הפרטים, כולל השם, יגיעו ללא מאמץ.

בזמן הטיול החוזר של מרקורי במזל סרטן המוקד יהיה סביב המישפחה, יתכנו לחצים רגשיים עד לתאריך 17.06, אז יעבור ויחזור המרקורי למזל תאומים ואנשים מהעבר יחזרו, בעיקר ממערכות יחסים לא סגורות. זה לא יהיה הזמן לתוכניות וטיולים בגלל שיבושים. תקלות צפויות במחשבים ובטלפון הנייד וגם המכוניות מועדות לתקלות. הקושי העיקרי יהיה בחוסר הבנה, או בחוסר יכולת לפתור בעיות בגלל הקושי לשבץ את כל הפרטים. בזמן הנסיגה סודות נחשפים, או שנחשפות תוכניות סודיות שנבחנות בעין אחרת ואתם מבינים את השגיאות שיש בהן.

זמן הנסיגה מביא תסכולים בתקשורת הבינאישית, טעויות בחשבונות והרבה מילים גולשות ויוצאות לאוויר ומתגלגלות, לא בהכרח אלה שהתכוונתם לומר. אין זה הזמן לחתום חוזים, אבל זה זמן אידיאלי לנהל מו"מ, לרדת לפרטים ולהיכנס לכל הניואנסים החשובים עד שהנסיגה תסתיים ואז תסגרו את הקצוות לאחר התאריך 02.07.

בימים 13.06-12.06 יהיה צורך לקחת מרחק, בעיקר מאלה הקרובים אלינו. קשה לבטא רגשות, נסו לשמור גם על מוצא פיכם מאחר שקל להגיב לכל שטות אבל אחר כך להצטער על כך. זה מתרחש בדיוק לפני התאריך 14.06 שבו העקשנות והנטייה למאבקי כוח וויכוחים וכד' יהיו דומיננטיים.

במישור הבינלאומי, נהיה עדים לתקלות דיפלומטיות ושמועות וספינים חסרי שחר, אבל כל עוד המרקורי יהיה בנסיגה גם כלי התקשורת "יחגגו" על מה שלא היה ולא נברא, בעיקר כשיעבור למזל תאומים החל מהתאריך 17.06.

ברמה הבינלאומית, השפעת הכוכבים מהריבוע הגדול עדיין יוצרת מתחים (גם בחיים אישיים) וזה לא נעלם מאחר שמארס מתקדם שוב למפגש מאתגר עם הפלוטו והאורנוס.

לא כתבתי על בחירת הנשיא מאחר שחסרות שעות הלידה של חלק מהמועמדים ואין ערך לבחון מפה אחת או שתיים מתוך שש, אבל שימו לב לתקופה, מרקורי החל בנסיגה ונפטון אחריו, כמה "מתאים" לאי סדר ולהונאות שמטרתן לפגוע בשם ומוניטין של אנשים.
אנו לפני שבוע מעניין בכל הקשור לנושא.

גם המונדיאל מתחיל בזמן נסיגת מרקורי ומסתיים בתאריך 13.07, הרבה אחרי שהמרקורי יחזור להתקדם, עונת המשחקים הזו תהיה עם הרבה באזז וארחיב על כך בשבוע הבא.

זמני ירח בטל:

  • יום שישי 06.06 הירח בטל משעה 11:57 לפני צהריים עד למחרת בשעה 05:01 לפנות בוקר.

  • יום ראשון 08.06 הירח בטל משעה 22:32 עד למחרת בשעה 13:38 בצהריים.

  • יום רביעי 11.06 הירח בטל מששעה 05:07 לפות בוקר עד שעה 18:23 בערב.

  • יום שישי 13.06 הירח בטל משעה 07:10 בבוקר עד 20:04 בערב.

כלכלה ושווקים:

האווירה משתנה ואפילו מביכה בגלל מבנה הכוכבים בין התאריכים 07.06-10.06, הקשור לפעילות שאופייה רמייה והונאה. תיתכן חשיפה של שקרים מהעבר, הקשורים לפעילות כלכלית, בעיקר בארצות ברית אבל לא רק, כך שמומלץ לשמור רגל על הברקס ולהקשיב טוב לכל מידע שתקבלו, מאחר שחלקו מבוסס על שמועות ותו לא. ערנות לא תזיק כיוון שבזמן הקרוב המידע הרלוונטי לוקה בחסר.
הנפטון מסמל נפט, גז וכימיקלים. לתרגילים של פוטין מול המערב, שנועדו להשגת שליטה על המסחר של הגאז במזרח אירופה, יש השפעה משמעותית על השווקים. האינטרסים של פוטין הם כלכליים וכל השאר זו רק הסחת דעת של העולם מהעניין העיקרי. אין בכוונתו להגיע למלחמה קרה או למלחמה כלשהי, גם אם בהמשך האווירה תתלהט שוב. הוא שחקן פוקר מיומן מאוד.

12-14.06 אלה ימים בעלי אופי מאכזב, שעלול להתפתח למאבק שהשפעתו תימשך עד לתאריך 26.06 והשווקים יגיבו בניידות וחסר יציבות לאורך התקופה.

יחסי מדינת ישראל לממשל הנוכחי בארה"ב

בין ההורוסקופים של ארה"ב ומדינת ישראל יש קורלציה ברורה, שעיקרה פעולות של האמריקנים המשפיעות עלינו, מדינת ישראל. בעת הזו, כוכב פלוטו עובר על הציר 1-7 בהורוסקופ ארה"ב, משפיע על ציר 1-7 במעגל הקארמה של מפת המדינה והמשמעות היא שעלינו להתמודד עם החלטות שלהם. למעשה אנו רואים לאורך זמן כיצד הם מגיבים לאירועים ולא יוצרים אותם (מצרים, סוריה, אוקראינה אירן ועוד) והעדר הראייה לטווח ארוך של הממשל האמריקני מתבטא בתגובות המוכיחות שהאמריקנים לא ידעו לצפות מצבים מראש ולכן גם אין עקביות במסרים שלהם.

לאורך זמן התחושה של אי-נוחות הייתה קיימת עם הנפטון על ציר 1-7 במפת ארה"ב והשפיעה על חוסר הוודאות שלנו באיך "לאכול" את ההתנהלות של אנשי הממשל, אבל עתה כשפלוטו הגיע חוסר הוודאות נעלם ובמקומו התמונה ברורה.

לפנינו שנתיים של התמודדות עד שממשל אובמה יסתיים, ממשל שאין לו אסטרטגיה ותכנון (ציר 1-7) ועל הממשלה שלנו להתמודד עם התוצאות, שגורמות לתחושה ש"השוקת השבורה". בעבר כבר נכתב כאן על אופיו של נשיא ארה"ב, שכוכב נפטון בהורוסקופ האישי שלו דומיננטי ועזר לו ליצור דימוי של שחקן או שליח עם המסר שלו ""YES WE CAN, עד שהקהל במדינתו והעולם מסביב התפכחו והבינו שהפער בין המילים שלו והמעשים אינו ניתן לגישור.

ברשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 20.9.2013 על אופיו של אובמה נכתב: "האנלוגיות שלו מוטעות. הפער בין הדקויות גורר אותו להכללות מסוכנות, שאין להן אחיזה במציאות (נפטון) (לדוגמה - הנאום בקהיר, עם הושטת היד למוסלמים וההתערבות שלו במצרים להוריד את מובארק מהשלטון, לתמוך ב'אחים המוסלמים' וגם הרכנת הראש בהכנעה מול מלך סעודיה, האיום על סוריה והנסיגה, מאבקי הכוח עם רוסיה ועוד רשימה ארוכה של טעויות בולטות בעיקר במדיניות החוץ אבל לא חסרות כאלה גם במדיניות הפנים), כאשר הוא משקר לעצמו זו יכולה להיות בעיה פרטית, אבל במקרה שלו, כמנהיג המעצמה הגדולה, הוא למעשה מוליך שולל את העולם..." אני חושבת שכבר ברוב העולם מבינים שהוא יודע רק לדבר.

במבט לאחור על רשימה נוספת מתאריך 22.11.2013, שנכתבה בעקבות תחושת "הבגידה" של ג'ון קרי והממשל בנושא המו"מ עם אירן:

"...שוב מדינת ישראל מתפכחת ומגיעה לצומת שבו מבינים רוב אזרחי המדינה, ראשי המדינה, כולל רוב השרים ורוב חברי הכנסת, שאסור לסמוך על-אף אחד מהקהילה הבינלאומית, גם לא על האמריקנים!כן, ההבטחות שלהם אינן עומדות במבחן התוצאה בזמן הזה... הקומפוזייט של המנהיגים מזמן בחירתם ב-2009 והתחדשות הקדנציה של כל אחד מהם ב-2013, מציג את מסלול ההתנגשות. כוכב פלוטו על ציר 1-7. חילוקי הדעות קיימים, אבל הם נאלצים לגשר עליהם לאורך הדרך בגלל כורח הנסיבות ואינטרסים משותפים ( ציר 2-8)שימשיכו גם הלאה...כך שעם ההסכמות שימשיכו מחוסר ברירה יהיו גם ההסכמות לא להסכים".

ברשימה אחרת מתאריך 18.04.2014, שכותרתה הייתה נתניהו שומר על הקיים, נכתב: המפה המשותפת של נתניהו בתפקידו כרה"מ עם מפת המדינה מעידה שנתניהו בוחר לשמור על הקיים. הגישה שלו קונסרבטיבית (עם הכוכבים על הצירים 4-10, 2-8 ו-6-12,( והוא עושה ויעשה הכל לשמור על עמדותיו (6-12), אלה שהוא מאמין בהן. לכן עם כל התמרונים שמנסים להציג אידיאולוגיה חדשה, ראש הממשלה בנימין נתניהו מצידו לא מתכוון להתפשר על הסכמים המובילים לשום מקום .נתניהו, בוחר לגבש תמיכה סביב בטחון המדינה (4-10) ויודע לכוון למכנה המשותף הבסיסי של רוב תושבי המדינה, המבינים גם הם, שלאור המציאות מסביבנו אין זה הזמן המתאים להימורים לא-אחראיים".

נכון שחלק מהאזרחים חושבים שראש הממשלה הססן או שמרן (בן מזל מאזניים), אבל במציאות הוא שחקן שחמט, פועל לאט לפני שמזיז את הכלים. אבל הוא זה שהבין את המציאות שנוצרה עם היבחרו של אובמה (עובדה שקלט את הרוח מהר יותר מכולם עוד בקדנציה הראשונה). לכן בהמשך הממשלה בראשותו פנתה לבנות בהדרגה קשרים מסחריים ואחרים עם מזרח אירופה והמזרח הרחוק. נתניהו, לא תמיד חף מטעויות, אבל בפועל, יש לו את היכולת לקרוא את התהליכים המתהווים לטווח הארוך בכל הקשור לביטחונה של מדינת ישראל. הוא ממשיך בעקשנות לשמור על האינטרסים של המדינה שלנו ולא נותן ל"דברי המתק" בממשל האמריקני הרודף אחרי הישגים, להשפיע בלי להבין באמת את המנטאליות של המזרח התיכון. (זכרו את הביטחון שהציגו הילרי קלינטון ואובמה ש"שמר" על השגריר שלהם בבנגז'י בלוב, זה שנרצח באכזריות בגלל שהם לא האמינו שהמוסלמים יממשו את האיום, כי רק הם "יודעים" מה נכון). עבור המדינה שלנו הפתגם "אם אין אני לי מי לי", יהיה תמיד נכון.

ונחזור להווה: על המוקד של מפת המדינה, יש סידרת כוכבים על ציר 4-10 והמסקנה היא שעל המנהיגות שלנו לעצב את גורלנו לבד בלי להמתין לעזרה מאף גורם. החלטות שיתקבלו, יוכיחו את עצמן כחשובות ומשמעותיות לגורל המדינה שלנו. זה הזמן לקחת יוזמה ולתמרן את המצב הנתון ולא לתת לאף גורם (בממשל בארה"ב או באירופה) החסר אוריינטציה והבנה של המציאות באזור ובכלל, להוליך אותנו לדרך ללא מוצא. עם דגש של הכוכבים על ציר 4-10 במפת המדינה שלנו ההחלטות תהיינה מגובות על-ידי רוב העם ויהיה כדאי שאלה יתבצעו בהקדם.

דרך אגב, הכוכבים אינם נוטים חסד ברמה הקולקטיבית לארצות הברית ובעיקר לנשיא ולממשלו, ואלה ממליצים למנהיגים שם להיות זהירים במיוחד במדיניות החוץ שלהם. החודשים הקרובים לפחות עד ספטמבר, יהיו מתסכלים מאוד לנשיא ולסובבים אותו.

" החוכמה היא האור אשר יפזר החושך והעיוורון" (ר' אברהם בן חיסדאי הלוי)

תאריך:  07/06/2014   |   עודכן:  07/06/2014
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חוצפתה של גב' ציפי לבני - שרת המשפטים, איננה יודעת גבול. יומיים לפני חג השבועות היא "חיתנה" שני גברים בזמן שרק ה"רבניות" יכולות לעשות זאת. הנימוק שלה היה כמובן "פירוש שונה ליהדות". מילא, כשמישהו עוד מבין קצת ביהדות ומנסה לנקוט עמדה בנושא, אזי, ניתן להתווכח עימו ולהוכיחו אבל כשהמעיר וה"מחדש" הוא בור ועם הארץ הרי שאז הבעיה סבוכה יותר. אבל כל זאת לא מפריע לכל בור ביהדות - שלא ראה מימיו גמרא ולא למד תורה ומדרשי חכמים, לבוא ולהזות ולהמציא "יהדות חדשה" שאינה אלא דת חדשה. אין לך נושא ותחום שבמדינה הזו הפכו אותו לפנים ולפנים וכל בור בנושא ובתחום מפרש אותו כ"ידען" ראשון במעלה, כמו תחום היהדות. ציפי לבני לא המציאה את הגלגל ולצערנו הרב היא גם לא תהיה האחרונה בנושא.
07/06/2014  |  הרב אליהו קאופמן  |   מאמרים
בסוף השבוע נציין בכאב ארבעים ושבע שנים למלחמה שפרצה בחמישה ביוני 1967. אני מקווה להיות עם אלפי אזרחים יהודים וערבים, שיצעדו בקריאה לשים קץ לארבעים ושבע שנות שליטה של ישראל על העם הפלשתיני. לשים קץ למציאות של בניית מדינה, הגוזרת על עצמה חיים במצור מול קהילייה של יותר ממיליארד מוסלמים. קהילייה הזוכה לתמיכת סוחפת של העולם כולו בתמיכה בהקמת מדינה פלשתינית. עולם שממאן לקבל קיום של עם כובש - ישראל, ועם נכבש - פלשתין.
07/06/2014  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
לא באתי בדברים קצרים אלה להטיף ו/או לחזור על תובנות שאני חורט בסלע כבר עשרות שנים. פרשת פואד בן-אליעזר ש"קיבל הלוואה של מיליונים..." הכריחה אותי לשטוף לכם את העיניים בתקווה שתתחילו לעשות את מה שכל אדם סביר במדינה נאורה היה עושה בהתאם לחוק היסוד כבוד האדם וחירותו.
07/06/2014  |  נסים גבאי  |   מאמרים
מתוך אמנת החמאס (המקור – ויקיפדיה) - "יראים את אללה ונושאים את דגל הג'יהאד מול פני העריצים, למען הצלת הארץ... אללה הוא מטרתה, הנביא מופתה, הקוראן חוקתה; הג'יהאד נתיבה, והמוות למען אללה הוא הנעלה במשאלותיה... יוחזרו ארצות המולדת (לבעליהן) ותישמע מעל מסגדיהן קריאת המואזין המכריזה על כינונה של מדינת האיסלאם.. .הפלישה הציונית היא פלישה זדונית.
07/06/2014  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
מה שמעתי היום? שתי מורות לכל כיתה וחצי.
07/06/2014  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il