|   15:07:40
דלג
  |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

הגלריה של לובינסקי באוטומוטור

13 דגמים חדישים ומרשימים של פז'ו וסיטרואן, בתערוכת אוטומוטור
25/03/2002  |     |   מאמרים   |   תגובות
   רשימות קודמות
  פורשה חושפת בג'נבה את תיכנון הקאיין
  תערוכת ג'נבה: הדגמים החדשים


תצוגה גדולה ומרשימה

תצוגות פז'ו וסיטרואן היו מאז ומתמיד מרשימות באוטומוטור. סוכנות הייבוא לובינסקי השכילה מאז התערוכות הראשונות לעמוד על חשיבות המסר המועבר באמצעות תצוגה גדולה ומרשימה.

מעצבי דעת הקהל בצרפת לימדו את עמיתיהם הישראלים, כי יש להחדיר את המותג חזק לתודעת הצופים, כבר בגילאים הצעירים עליהם נמנה מרבית קהל המבקרים. צליל המשפט "כשאהיה גדול אני רוצה פז'ו כמו שהיה לאבא", ערב לאוזן יצרן הרכב הצרפתי, כניחוח בושם משובח לחושיה של מאדאם צרפתיה.

הנה מעט פרטים על הגלריה, המוצגת בביתן מס' 37

1. פלין - מכונית קונספט עתידנית

ספק אם ניזכה כבשנים קודמות לפגוש בביתן פז'ו משלחת כלשהי מצרפת, שהרי שמש אביבית זורחת גם בריביירה של ניס ומונטה קרלו, ושם בלי ספק בטוח יותר להשתזף. דגל האריה השואג - סימלה של פז'ו האמיצה, יונף אם כן לגובה התורן בידיים ישראליות.
תחת הדגל המרשים תסתופף מכונית הקונספט "פלין" שבתמונה. כפרס על שכמעט וקפאה בקור השווצרי, היא נשלחה ארצה היישר מתערוכת המכוניות הבינלאומית שננעלה בסוף השבוע בז'נבה.

"הפלין מבטא בצרפתית שייכות לגזע האריות," אומרים פירסומאי החברה. "היא מסמלת עוצמה, גמישות וזריזות חתוליות, ומכאן שמה."

לא לחלוטין נהיר מדוע בחרו בפז'ו להשקיע במכונית כה אקזוטית - עד שברור כי לעולם לא תיוצר, אך בכל זאת ה-FELINE היא מכונית מעניינת: הדפנות האווירודינמיות שלה מזכירים כריש, והיא יכולה לנסוע עם חופה סגורה לגמרי בצורה של בועה פתוחה חלקית, או פתוחה לגמרי.

השימשה הקדמית ניתנת להשפלה כלפי מטה, והבועה מתקפלת אחורנית - באופן המשווה לרכב צורה דינמית עתידנית. למכונית שלושה מקומות ישיבה, אולי למימוש הפנטזיה הלאומית של menags a trois.
אורכה של הפלין 4.07 מטרים, ומשקלה כ-900 קילוגרם. היא בעלת מנוע 3 ליטר, ארבעה גלי זיזים, 24 שסתומים ומערכת מתלים חדשה. לבלמים דיסקיות מפחמן בקוטר של 355 מ"מ ובעובי של 30 מ"מ.
המכונית תוצג בצבע אפור אלומיניום.

2. פז'ו SW 206:

גירסת הסטיישן החדשה בנויה על פלטפורמת ה-206 הקונוונציונאלית. לא שהגירסה בעלת חמשת מקומות הישיבה היתה חלילה מכוערת, אך הסטיישן החדשה היתה צריכה להתאמץ הרבה יותר על-מנת להשיג את אותו יופי ללא פשרות. הסטיישן גבוהה יותר, להקלת הישיבה בשלושת המקומות האחוריים, וארוכה ב-19 ס"מ מאחותה הקטנה.

מדובר במכונית בעלת קווי עיצוב חדשניים, פנסיה האחוריים גדולים, מוטות נשיאה על גג המכונית, תא מטען גדול ודלת אחורית של תא המטען אותה אין צורך לפתוח בשלמותה: ניתן לפתוח רק את חלון הזכוכית כדי להכניס ולהוציא את המיטען המובל.

ה-SW 206 תגיע במספר גירסאות יחידות הנעה: 1.4 ידני, 1.4 HDI , 1.6 אוטומטי, 1.6 ידני ו-2 ליטר HDI 70 כ"ס.

3. פז'ו CC 206:

הגג הקמור בעל המבנה האווירודינמי של ה-CC 206 יוצר שני כלי רכב במרכב אחד: גם קופה גם קבריולט.

המכונית זכתה להצלחת מכירות בארץ ובעולם. מדובר בסוג חדש של מכונית שכל כיס בורגני אמור להיות מסוגל להרשות לעצמו: "חלום בהישג יד", מכנים אותו המפרסמים.

למכונית שילדת פלדה מחוזקת, 2 כריות אוויר לנהג ולנוסע ו-2 כריות צדיות ואפשרות ניטרול כרית האוויר של הנוסע, להסעת תינוק במושב הקדמי. חישוקי מגנזיום (בהתאם לדגם), ראדיו ו-CD נשלטים מגלגל ההגה ומערכת מיזוג אוויר עם בקרת אקלים. המנועים בנפח 1.6 ו-2.0 ליטר. המכונית תוצג בתערוכה בצבע ירוק מאורי.

4. פז'ו XS 206:

דגם ספורטיבי בגימור מיוחד: הגה כח מתכוונן, 2 כריות אוויר, מראות צד חשמליות, אפשרות ניטרול כרית האוויר של הנוסע מלפנים, חגורות בטיחות פירוטכניות, קורות חיזוק מפלדה בצדדים.
מנוע 1.6 עם תיבת הילוכים ידנית , 110 כ"ס, 3 דלתות, גג נפתח אופציונאלי. המכונית תוצג בצבע אדום.

5. פז'ו SW 307:

לראשונה בארץ פיג'ו SW 307 בעלת 7 מקומות ישיבה, המוצבים עם כוון הנסיעה. יתרונות מיני-ואן בסטיישן, מרחק הסרנים גדל בכ- 10 ס"מ והמכונית הוארכה בכ-22 סנטימטרים.

המכונית היחידה בעלת גג פנורמי טרמי מקורי מבודד מחום, מזגן בעל בקרת אקלים המכוון לטמפרטורה אופטימלית.

ריצפת המכונית מדורגת כבאולם קולנוע, ויוצרת מרחב פנימי גדול. שני המושבים הקדמיים ושלושת המושבים האמצעיים ניתנים לכוונון, חמשת המושבים האחוריים מודולריים, מסך D.V.D כאופציה המורכב על זרוע היוצאת מבין שני המושבים הקדמיים, עם חיבור לאוזניות אלחוטיות - כך שתשומת ליבו של הנהג לא תופרע בעת הנהיגה.
6 כריות אוויר קדמיות המתוכנתות לדרגות שונות של עוצמת החבטה, זוג כריות צד וזוג כריות וילון להגנה על ראשי הנוסעים, חגורות בטיחות בעלות שלוש נקודות עיגון, כרית האוויר של הנוסע מימין ניתנת לניטרול. מנועים: 1.6 ליטר 110 כ"ס, 2.0 ליטר 138 כ"ס. המכונית תוצג בצבע כחול כסוף.

6. פז'ו XSI 307:

מכונית ספורט השלבת קווים ספורטיביים לפאר סלוני. מחשב דרך לבקרה דינמית, חיישן גשם להפעלת המגבים בשימשה הקדמית, מערכת MULTIPLEX הפועלת בתקשורת של 16 מחשבים מתואמים, תיבת הילוכים TIPTRONIC PORSCHE המקנה אפשרות להחלפת הילוכים ידנית.

איבזור: שילוב בין ריפודי עור לבד, מערכת שמע מקורית ייחודית נשלטת מההגה ומחליף ל-5 דיסקים, גג נפתח מקורי. המכונית תוצג בצבע צהוב פרספוליס.

7. פז'ו 406 ST:

מכונית קלאסית בעיצובה, נוחה מאד לנהיגה ארוכת טווח.
בטיחות: הגה כח מתכוונן אופקית ואנכית, מראות צד בהפעלה חשמלית, חיישן אורות וחיישן גשם, ABS, חלוקת בלימה אלקטרונית - EBD , 4, כריות אוויר, ניטרול כרית אויר של הנוסע מלפנים, חגורות אקטיביות פירוטכניות עם קדם מותן מלפנים.

מנועים: 1.8 אוטומטי 117 כ"ס, 2.0 אוטומטית 138 כ"ס ו-2.0 טורבו HDI אוטומטית. המכונית תוצג בצבע ירוק.

8. פז'ו PACK607:

מכונית יוקרה המבטיחה נוחות ובטיחות. ב-607 מערכת SYSTEM PORSCHE TIPTRONIC - לשילוב הילוכים אוטומטי או ידני, מערכת עזר לחניה, הדלקה אוטומטית של הפנסים, עמעם תאורה אוטומטי, זיכרון לתנוחת הנהיגה וחיישן גשם.
בטיחות: ESP - מערכת ממוחשבת אקטיבית ליציבות, תגבור בלימת חירום, ABS , AMVAR - מערכת שיכוך בולמי זעזועים, הדלקה אוטומטית של אורות אזהרה, 6 כריות אוויר וכריות אוויר צידיות.
הפיג'ו 607 מצוידת במנוע 3.0 ליטר ו-2.2 ליטר.
המכונית תוצג בצבע בז' גיזה.


סיטרואן ביתן מספר 32

9. סיטרואן C3:

הסגנון היצירתי שהביא בעבר את הדה שבו האגדית, מנסה לחזור כיום עם ה-C3 החדשה שהושקה בתערוכת פרנקפורט האחרונה.
קווי העיצוב החדשניים, ההקפדה על רמת גימור גבוהה, המרחב הפנימי ובמיוחד הגובה הנדיר בקטגוריה שלה (1.52 מ'), מעניקים לסיטרואן C3 את תדמיתה המיוחדת. תוי עיצוב הזורמים עם גג הזכוכית, גורמים לתחושה של חלל פנורמי רחב ואוורירי. ה-C3 ממוקמת בין הסקסו לקסארה.

למכונית תיבת הילוכים אוטומטית מסוג TIPTRONIC עם אפשרות לשליטה ידנית, הגה כח חשמלי, מערכת בקרת שיוט הנשלטת מההגה (תלוי בדגם), 4 כריות אוויר, תגבור בלימת חירום ו-ABS מקורי.
בטיחות: ליושבים מאחור 3 חגורות בטיחות בעלות 3 נקודות עיגון, אפשרות ניתוק כרית האוויר ממושב הנוסע, ובלוח המחוונים החדשני קיימת פונקציה המאפשרת לנהג לפקח על חגירת חגורות מאחור.
תגיע בגרסאות: 1.4 ידני, 1.4 אוטומטי, 1.4 HDI 70 כ"ס, 1.4 HDI 92 כ"ס, 1.6 ידני.

תוצג בשני צבעים: כחול ואפור אלומיניום.

10. סיטרואן XSARA PICASSO:

סיטרואן קסארה פיקאסו מיני ואן - מכונית משפחתית, בעלת מראה אלגנטי ועיצוב פונקציונלי.

שלושה מושבים מרווחים אחוריים הניתנים לכוונון וקיפול, בעלי חגורות בטיחות המתכווננות לגובה, שלושה עוגני ISOFIX לחיבור בטיחותי של כסא התינוק, אפשרות ניתוק כרית האוויר של הנוסע לצורך הסעת תינוק, אפשרות לקיפול המושב האחורי האמצעי המשמש גם כשולחן עבודה, שולחן משחקים או שולחן אוכל.

4 כריות אוויר, מערכת ניהול ממוחשבת MULTIPLEX השולטת בכל מערכות הרכב, גלגלים רחבים וחישוקי מגנזיום לאחיזת כביש מושלמת.

המכונית בעלת מנוע דיזל HDI 2 ליטר 90 כ"ס רב עוצמה וחסכוני ביותר. הפיקאסו מצוידת ברדיו CD מקורי נשלט מההגה, באופציה גג נפתח. המכונית תוצג בתערוכה בצבע כחול אמרידיאן.

11. XSARA EXCLUSIVE:

סיטרואן EXCLUSIVE XSARA 2 ליטר ספורטיבית.
מרחב פנימי משופר בתא הנוסעים הופך אותה לגדולה ביחס למתחרותיה.
בטיחות: ארבע כריות אוויר בעלות 2 רמות ניפוח ו-2 כריות צידיות, חמש חגורות בטיחות, קורות וחיזוקים אנכיים ואופקיים כפולים מפלדה בדלתות.
לקסארה מערכת ניהול ממוחשבת MULTIPLEX השולטת בכל מערכות הרכב, שני מדי מרחק יומיים, והתראה דיגיטלית המציינת את המרחק עד הטיפול הבא.
2 מראות חיצוניות דו-מרחביות בעלות יכולת כוונון חשמלית, חיישן גשם וגלגלים רחבים בעלי חישוקי מגנזיום.
לקסארה רדיו CD מקורי נשלט מההגה, 6 רמקולים ויכולת התאמת עצמת השמע למהירות הנסיעה. המכונית תוצג בתערוכה בצבע אפור פולמניטור.

12. סטיישן XSARA SX:

מכונית מרווחת מאד, בעלת 5 מקומות ישיבה, מכונית פנאי משפחתית בעלת מראה ספורטיבי.
מערכת ניהול ממוחשבת משולבת MULTIPLEX, רשת תקשורת נתונים המקשרת את כל הפעולות באמצעות כבל חשמלי אחד.
בטיחות: 4 כריות אוויר ABS סטנדרטי ו-EBD לחלוקת בלימה שווה, אזורים סופגי אנרגיה במקרה תאונה.
מושבי קטיפה ארגונומיים, תא מטען מרווח נוח וקל להעמסה.
מנוע 1.6 V 16 , 110 כ"ס. המכונית תוצג בצבע כחול גרנד פבואה.

13. סיטרואן 3.0 C5 V6.

שפע אביזרים, ה-C5 מציעה נוחות, מרחב פנים, הגה כח בעל עוצמה משתנה המצריך מאמץ מינימלי בתמרוני חניה ובנסיעה מהירה, תיבת הילוכים אוטומטית מסוג TIPTRONIC המזהה את אופן הנהיגה ותנאי הדרך, מערכת מתלים המתאימה עצמה לתנאי הנהיגה - HYDROACTIVE 3 , תגבור בלימת חירום, הדלקה אוטומטית של אורות אזהרה, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, 6 כריות אוויר, מערכת שמע נשלטת מההגה.
ל- C5 מערכת עזר לחניה אחורית: ארבעה חיישני אולטרה-סאונד הממוקמים בפגוש האחורי, משמיעים התראה קולית המשתנה בהתאם למכשול. המכונית תוצג בצבע אפור אלומיניום.

תאריך:  25/03/2002   |   עודכן:  25/03/2002
עמוס באר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת "מקדימת אור הבלימה" או בשמה הישראלי "מקדימור", היא מנגנון אלקטרוני המפעיל את אורות הבלימה באופן אוטומטי, וזאת בתגובה לכל שיחרור מהיר של דוושת התאוצה. המערכת נכנסת לפעולה עוד לפני שרגלו השמאלית של הנהג מגיעה לדוושת הבילום, וכך מזהירה את המכונית העוקבת מפני התנהגות חריגה צפויה של הרכב המוביל.


לאחרונה נזרק לחלל האוויר רעיון/ראיון סעודי, ספק יוזמה, ספק בלון ניסוי, ספק פיתיון, לפתרון הסכסוך היהודי-ערבי. עיקר היוזמה, כפי שהתפרסם עד כה, עוסק בהחזרת ישראל לקווים של ערב מלחמת ששת הימים תמורת... הכרה ערבית בקיומה. כמעט שניתן להגדירה: שטחים תמורת חומוס.
23/03/2002  |  ד"ר רון בריימן  |   מאמרים
תרבות הביטחון של ישראל מסכנת את קיומה של המדינה
23/03/2002  |  ד"ר אורי מילשטיין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il