חברת "מי עדן" יוצאת לראשונה בקמפיין הסברתי רחב היקף, באמצעותו תבדל את מי עדן מול פתרונות מים אחרים. הקמפיין, בכיכובם של ג. יפית ומאיה ישעיהו, יציג את יתרונות מי עדן שירות "מי עדן עד אליך", לכל המשפחה: מים מינרליים מהטבע, נקיים, צלולים, נבדקים מדי שעה, וזמינים עד הבית. מי עדן תשקיע בקמפיין כ-1.5 מיליון שקל.
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "מטרת הקמפיין, להציג לצרכן, באופן חד-משמעי, את ההבדל המהותי בין מים מינרליים טבעיים לבין מים ממתקן לסינון מי ברז".
מסקרים שוטפים שעורכת מי עדן עולה כי 30% מהציבור אינם מודעים להבדל בין מתקן לסינון מי ברז לבין מתקן מים מינרליים. גזית מוסיפה, "כשירות לציבור, החלטנו להעלות קמפיין הסברתי באמצעות ג. יפית, המדגיש את ההבדלים בין מים מינרליים של מי עדן - מים טבעיים המגיעים ללקוח הישר מן הטבע ללא מגע יד אדם, לבין מי ברז מהמסנן.
"ג. יפית, היא מותג צרכני, מוכר ואמין - המהווה בר-סמכא בקרב האוכלוסיה הרחבה. היא מקובלת בקרב הצרכנים כמדריכה לצרכנות נבונה וע"כ היא תוכל להעביר את המסר באופן ברור וחד-משמעי שאינו משתמע לשתי פנים: רק למים מינרליים טבעיים יש יתרונות של מים מינרליים טבעיים, ולא לשום מי ברז המסוננים באמצעות מסנן כזה או אחר".
לג. יפית, כאמור מצטרפת בקמפיין זה גם כלתה, מאיה ישעיהו, כאמא צעירה - כדי לתת ביטוי לעובדה שמי עדן מותאמים לצרכי כל המשפחה.
הקמפיין החדש הינו המשך טבעי למהלכים שיווקיים שערכה החברה בשנה האחרונה, כמו שפה ויזואלית חדשה למותג, השמה דגש על יתרונות המים המינרליים הטבעיים של מי עדן בכדים ובבקבוקים.
הקמפיין באמצעות ג. יפית יעלה בערוצי הטלוויזיה המסחרית 2 ו- 10 ובעיתונות.