משרד התיירות יחנוך ביתן חדש ומודרני ביריד התיירות העולמי ITB שיתקיים בתחילת מרס בברלין. הביתן מציג את מהות הביקור בישראל על בסיס חוויתי וירטואלי, תוך שימוש בטכנולוגיות אורקוליות מתקדמות.
הביתן שמשתרע על 850 מ"ר, בנוי על תפיסה של חלל פתוח ומרחבים. המוצר התיירותי הישראלי משווק בביתן באמצעות: סרטונים המוקרנים על מסכי פלזמה, קולאז'ים של תמונות, עמדות אינטרנט העומדות לרשות המבקרים ועוד. כל זאת תוך הדגשת התכנים הבאים: תרבות, טעמים ואוכל, בילוי ונופש, טבע ונופים, היסטוריה ועוד.
מנכ"ל משרד התיירות, אלי כהן: "הביתן החדש הינו שלב נוסף בשינוי התפיסה השיווקית של משרד התיירות, המתמקדת בפניה לקהלי יעד נוספים, תוך הצגת ישראל כיעד של נופש, בילוי וכיף. תפיסה הבאה לידי ביטוי גם בקמפיינים השיווקים והפרסומיים של המשרד באירופה ובצפון אמריקה במהלך 2005 ו-2006."
בכוונת המשרד להשתמש בעיצוב ובקונספט החדשים המשולבים בביתן בירידים נוספים כגון: WTM בלונדון, FITUR במדריד ועוד.